روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

این گروه مخصوص علاقمندان به موسیقی است و هر کی که به موسیقی علاقه داره و در واقع عاشق گروه موسیقی است میتونه از این گروه استفاده کنه.

گروه موسیقی روبیکا به شما این امکان رو میده تا به صورت رایگان موسیقیی دانلود کنید و از گوش دادن به موسیقی در روبیکا لذت ببرید.

https://rubika.ir/joing/BFBJIDI0VIDBOBTLDIFGVEGKXWLANJVW

گروه یاب روبیکا

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • لینکدونی روبیکا

کانال موسیقی روبیکا

گروه موسیقی روبیکا

نظرات (۶۴۵)

دوس دختر با حال میخام😘😘😘😘

 

 

 

 

09136976735

سلام اریا هستم  رل میخواستم ۱۷ ساله اهل ساری حال کنم باهاش پسر هستم 

شماره خودم لطفا اس بدین روبیکا و شاد پیام ندین ۰۹۳۰۰۵۲۰۱۳۲ لطفا هر چه زود تر بیاین خسته شدم از تنهایی ممنون 

رل میخوام 14سالش باش 🥺 خوشگل 

 

اینم پیویمpvoktg8755تو شاد پیام بده دخمل

سلام من کون میدم سن هم برام مهم نیست فقط سادق باش اینم ایدیمmasam 7890

 

سلام نگین 

سلام

نگین عشقم شمارتو بده 

اول باید ببینم چطوری هستی بعد شماره میدم بهت

خا آیدی تو بده عکسمو بهت نشون بدم ببین خوشت میاد

اگه خوشت اومد شمارتو بده اون وقت

من راستش من تا اعتماد نکنم شماره نمیدم نترس میدم شمامو ولی فعلا نه

غیرتی هستی؟

اره 

 

من کاملا درکت میکنم تا اعتماد نکردی شماره نده 

من کاملا درکت میکنم عشقم 

راستی فامیلیت چیه 

چند روز ببیا حرف بزن اگه خووب بودی شماره میدم

محمدی

اوکی عشقم 

کجا زندگی میکنی 

کلاس چندمی 

متولدچندی 

چه ماهی هستی 

 

آبان 

شمال

ششم

راستی ی چیزی من اسمم تو شناسنامه پارساعه فامیلامون مامان بابام اینا علی صدام میکنن 

اهان

درست خوبه ؟

اره

راستی میتونم اسممو بالا علی بزارم ؟

خودت مدونی خودت چه ماهی هستی؟

متولد چندی راستی عشقم 

متولد 88

عشقم متولد چندی 

منم ۸۸ م 

۲۸ مرداد 

دماوند

 

اجازه نمیدی شبا برم بیرون خودت متولد چندی؟

چی ؟نفهمیدم چی گفتی عشقم

 

میگم اجازه نمیدی شب برم بیرون

ی بار دیگه میگی گلم 

متوجه نشدی؟

اگه با خانوادت میری بیرون اشکال نداره گلم با دوستانم ظهرو صبح بخوای بری اشکال نداره ولی دیگه هوا تاریک شد نرو 

چرا شب نرم؟

عشقم کجا رفتی 

شب خطر ناکه دیگه نرو به خاطره من 

اوکی 

جایی نرفتم

باشه نمیرم

اوکی 

باشه ؟

مرسی 

چند آبانی 

20 آبان

خو کجای شمالی 

رشت

خو 

از چه غذاهایی خوشت میاد 

 

 

بری چی میپرسی

همینجوری من سوالام تموم شد عشقم 

تو هرسوال داری بپرس

من فعلا سوال ندارم

باشه عشقم 

انتظارت از فرد مقابل چیه 

باید برم مدرسه

الان ؟

نه فردا صبح

کی میخوابی 

ده شب میخوابم چون صبحی هستم

منم صبحی ام 

من هشتمم 

تو چجوری ششمی 

هان حواسم نبود دختر خالم رو گفتم من هفتم هستم

عشقم کجا رفتی ؟

من جایی نرفتم

عشقم میخوای بخوابی 

یا بیداری فعلا 

چطور عزیزم

اگه بیداری حرف بزنیم 

اگه هم خسته ای که ولش کن 

من که امروز مدرسه نرفتم

اهل خیانت نیستی؟

نه من اصلا 

توچی؟

سلام عشقم نه خیانت کار نیستم 

خب خوبه 

من از مدرسه اومدم عشقم 💙💙

من رسیدم خونه دیروز یه پسر گیر داد بود باید با من دوست بشی

کی  ایدوشو بده بدو سریعععع

ایدی رو کی رو بدم؟

همون پسره که می‌خواست باهات دوست شه 

به عشق من تیکه میندازه 

ایشون بده سریع میخوام تکلیفشو روشن کنم 

توی سایت گفت  

غلط کرد بزار بیاد توسایت بهش میگم 

اسمش چی هست پیام داد بفهمم 

اونجا نیست که  گروه گپ روبیکا که وارد شدی اولی زده 99 اونجاست اسمش حامده

وایستا الان پیداش میکنم 

باشه

عزیزم گفتم بهش 

از آیت به بعد هرکی بهت حرف زد به خودم میگی 

فهمیدی 

 

باشه حتما عزیزم اون نفهمید منو گفتی

من برم بخوابم فعلا

فهمید بهش گفتم یدونه ببین تو سایت 

باشه عزیزم

دیدی ؟

اره یکی هم جواب داده 

من برم ناهار بخورم

وایستا ببینم 

برو ناهار عشقم برگشتی بگو

بامن و تو نیست عشقم که

منم برم ناهار 

اومدم عشقم

عشقم منم اومدم 

ناهار چی خوردی ؟

ناهار و دوست داشتی یان

عشقم کجا رفتی پس

خوابیده بودم  الان بیدار شدم

اها 

ناهار نخوردی

چرا خوردم

خواهر برادر داری یاتک فرزندی 

 

بچه چندمی 

نوش جونت 

دوم یه ابجی دارم ا بهت جواب داده

ا آبجی تو عه 

چند سال ازت بزرگتره 

نه ا ابجی بچه شش شاله ابجیم 

ا اونجا بهت جواب داده

اها وایستا برم ببینم 

جوابشو دادم

اصلا تو اون سایت نمیری فهمیدی 

باشه من میرم بیرون 

آفرین 

راستی اسمت آبجیت چیه عشقم 

 

میخوام برم بیرون ناهید

فعلا عشقم

اسم ابجیم ناهید است

با کی  میخوای بری

عشقم با کی میخوای بری 

عشقم با کی میخوای بری 

اومدم خونه خیالت راحت تو درس نداری؟

ن فردا غیر حضوری شد 

میخوای برم؟

 

من باید برم مدرسه فردا نه عزیزم

باشه 

من فکر کردم میخوای برم 

هرموقع خواستی بری بگو 

کجا برم؟

باشه 

من فکر کردم میخوای برم 

هرموقع خواستی بری بگو 

میخوام برم دعوا

بری درسامو بنویسی بگو

دعوا نمیخواد بری بشین خونه 

الان میخوام برم دعوا فعلا

با دوستم قرار بریم سراغ امیر

نمیخواد بری سراغ امیر بشین خونه 

فهمیدی 

نه بهار  گفتم بریم برای چی ادمش میکنم

نمیخواد بشین سر جات هرچی بهت گفتم گوش میدی 

فهمیدی 

چرا اون وقت بشینم خونه

چون من دارم بهت میگم فهمیدی

پس فردا میرم

گفتم نه فردام نمیری فهمیدی یان 

هیچوقت دعوا نمیری 

 

عشقم فعلا من برم 

بالاخره امیر رو میببینم

اصلا برای چی میخوای باهاش دعوا کنی 

چون بیشعور است

هرکی بی‌شعور باشه گکه به تو ربطی نداره عشقم

اصلا جواب سلامشم نده 

جواب ابلهان خاموشیست 😎😎

نگین یک دقیقه برو سایت قبلی ببین امیر نوشته بیشعور

نمیخواد نرو خودم میرم ببینم 

نمیری فهمیدی 

من برم درس بخونم فردا امتحان دارم فعلا عشقم

زود تموم میام 

فعلا

امتحانتو خوندی پیام بده 

میشه فردا بهت پیام بدم عشقم؟

شب بخیر عزیزم

باشه عشقم شبت بخیر 💙

سلام عشقم

سلام عزیزم 

مگه مدرسه نرفتی 

چرا زود اومدم

اها 

خو چه خبر 

هیچ خبر به معلم مون گفتم مریضم اومدم خونه

من فردا و پس فردا نیستم 

واقعا مریضی 

یا پیچوندیش باهم حرف بزنیم 

نه حوصله موند نداشتم 

برای چی عشقم 

اها 

برای چی نیستی عشقم 

چون برای فردا ناراحتم

خونه مادر بزرگم میخوام برم

اها کجا هست خونش 

تازه ما میتونیم حرف بزنیم اینجا دیگه 

اونجا بری  نت ندارم 

برای چی نارحتی خو 

چون اون هفته با یکی دعوا کردم الان دوباره قرار ببینمش سر اون

با کی دعوا کردی 

همیشه قوی باش 

نه تقصیر اون بود فردا نیومد نگران نباش

دختره یارو‌

چی متوجه نشدم؟

میگم طرفی که باهاش دعوا کردی دختره یا پسر 

اکه دختره پررو بازی درآورد بخوابون تو دهنش بزار آدم شه 

اگرهم پسر بود نزدیکش نمیشی فهمیدی 

عشقم کجا رفتی 

عشقم کج رفتی 

ابجیم نمیزاره نه عشقم دختره

ولش کن فداسرت عشقم 

اصلا حرفات برات مهم نباشه عشقم 

هرچی شد به من بگو 

من اونشب تا صبح بیرون بودم

برای چی 

برای چی اصلا به من نگفتی 

الان نه دو هفته پیش

اها 

بیرون کجا خوابیدی اصلا 

مامان بابات دعوات نکردن 

دیگه نکنی این کاروا

پارک بودم نه گفتم خونه دوستم بودم بهشون

دیگه نکنی این کاروها 

ی سوال بپرسم 

تو منو.دوست داری؟

اره دوست دارم عشقم

چرا انجام ندم؟

چون من دارم بهت میگم دیگه شب خطرناکه 

بهم اعتماد داری؟

چطور؟

میخوام بدونم اعتماد داری حرف های دلتو بهم بزنی 

اره راست میگم

مطمئن باشم بهم اعتماد داری؟

اره دیگه ای بابا

خو ی چیز بگم 

بگو ببینم چی میخوایی بگی

اگه اعتماد داری شمارتو بده باهم اونجا چت کنیم 

 

گفتی بهت اعتماد کردم بهت میدم 

مامانم ازم گرفته

چیو 

سیم کارتم رو

پس چجوری داری پیام میدی 

عشقم اگه هنوز اعتماد نداری اشکال نداره به من بگو من ناراحت نمیشم عزیزم 

اگه نمیخوایی میتونی بری میشه پبام داد

چی؟

متوجه نشدم؟

من سیم ندارم مامانم گرفته میخوایی باور کن میخوایی نکن مهم نیست برام

عشقم داشتیم ازاین حرکت ها اشکال نداره فدا سرت من همین ما باهات حرف میزنم اصلا فدای سرت 

م

من رفتم

دیگه مزاحم من نشو

سلام نگین ۱۵ سالمه میتونم باهات دوست شم 

نه عشقم نرو من بدون تو میمیرم 

وحید برو پی کارت سمت عشق من نیا 

نخیر من باهات دوست نمیشم 

من رفتم خداحافظ

نخیر شما پسرا هیچ چیرتون نمیشه

اگه جواب ندادم بدون رفتم و دیگه نمیام

به سلامت 

مزاحم من نشو دیگه بای

نگین بیرون بریم؟

مگه من کصخلم کسی که شماره نمیده میخواد منو بازی بده بمونم 

دیگه زرزاتو نبینم اینجا 

نگین مرد 

باشه خوش باشی منم با کسی که بهم اعتماد نداره نمیمونم

من دارم بهت میگم همون اول گفتی چند روز باشیم بعد شمارمو میدم الان داری میگی سیم کارت ندارم 

من واقعا تورو دوست داشتم 

وحید باهات دوست میشم مامانم گرفته من مقصرم؟

همهتون مثل همین خیانتکارین

فکر کردم منو دوست داری باشه برو

خریت کردم باهات حرف زدم

اگه واقعا منو دوست داشتی به خاطره ی چیز کوچیک نمیرفتی 

اگه مامانت گرفته بازی حرف میزنی 

اصلا مگه قرار نشد هرچی میشه بهم بگیم حالا چرا گرفت بهم نگفتی 

مهم نیست چرا گرفته 

من امروز اصلا حوصله ندارم

م به امیر بگو بیاد باشه میام 

باشه عزیزم بهش میگم به دوست پسرت گفتی؟

من که دوست پسر ندارم که تموم کردم باهاش 

من  الان هستم تو این رابطه تو هستی 

کص مادرت نگین 

هوی بی‌ناموس امیر برو گمشو اشغال 

تو از خدات بود که بری نمیخواد واسه من غیرتی بشی

خفه شو امیر

داداش نگین امروز حوصله نداره ناراحت نشید

م ول کن چیزی بهش نگو  بزار بره با هر کی که دلش میخواد 

الان اصلا بگو برای چی میخوای بری؟

من کسی که حرفم رو باور نکنه باهاش نمیمونم

ب عنم برو 

باشه علی بای

ولی یادت باشه ناراحتم کردی گم شو 

سلام نگین دوست من مشی

سلام دوست پسر دارم

سلام مریم اینجا پیام بده

سلام

سلام خوبی ببخشید دیر پیام دادم

 

چه خبر 

چند سالته متولد چه ماهی 

و چه روزی

 

سلام خوبی نگین میای با من 

شرمنده شما با مریم دوست شو البته اگه بیاد

نگین بیا با من 

اینو ول کن 

تو پارسا هستی علی؟

نه پارسا کیه

 

تو دوست پسر سابق نگین بودی

اسم کاملم علی اکبر  ولی بهم کسری هم میگن

 

میای باهم باشیم

نخیر شرمنده

باشه اشکال نداره

من از اسم علی منتفرم

باشه اگه به خاطر اونه اسممو کسری صدا کن

فعلا نمیتونه اعتماد کنم

باشه اگه بخای میتونیم یکم صحبت کنیم بعد نظرتو بگو

کجا اون وقت

هر جا تو بگی

من گوشی ندارم خرابه

با لب تاپ پیام میدی با چی تو

اره با لب تاپ پیام میدم 

داخل گوگل میتونی روبیکا بیاری

 

سرچ کن نسخه وب روبیکا شمارتو بزن برات میاره 

البته یه کد میاد برات به اون شماره 

میتونی یه شماره ای که دستت هست رو بزنی

اعتماد ندارم که نصب کنم

نترس اعتماد کن 

شرمنده اعتماد ندارم

چیکار کنم که اعتماد کنی

میخوایی اینجا باهاش حرف بزن تا اعتماد کنه

باشه اشکال نداره همینجا صحبت میکنیم

 

من رفتم بالا پیاما رو دیدم اشکال نداره 

من بهت اعتماد دارم

م من نمیخوام کسی دوست بشم چون همشون خیانتکارن

برو با یکی دیگه دوست شو

دوبار اعتماد کردم واسه هفت پشتم بسه 

باشه برو بهش فکر کن

به چی فکر کنم؟

اگه خاستی دوس بشیم 

میدونم سخته بخای اعتماد کنی بعد اون اتفاقی که افتاد 

 

نخیر هیچ وقت اعتماد نمیکنم همه تون دروغ هستین

آخه تو نمیخای من دیگه چی بگم باشه ولی اگه خاستی بگو ممنون

چی متوجه نشدم

من باهاش حرف میزنم که باهات دوست بشه

مرسی  م 

گفتم که تو الان ناراحتی باشه 

ولی اگه خاستی بگو

باهاش حرف زدم قبول کرد

باشه دستت درد نکنه 

 

حالش الان خوبه

داخل چه شهری زندگی میکنید

خودت کجا زندگی میکنی؟

قزوین

تو دوست پسر ایدا هسنی درسته؟

نه نگین دیگه نمیخوامش اسم محمد الکی بهت میگه خیانتکار واقعا باهاش دوست نشو

ایدیت رو بفرست

آیدا کیه دیگه 

باشه

دوست دخترت

نگین این  خیانتکار باهاش حرف نزن

من دوست دختر ندارم

جالبه بعد میگن اعتماد کن چطوری اعتماد کنم 

داره دروغ میگه بهت نگین

باشه مرسی دوست نمیشم

 

کاری نداری محمد یعنی کسری قلابی

سلام نگین هستم 15 سالمه کسی خواست بگه فقط خیانت کار و دروغ نباشه

محمد خر کیه بابا

 

باشه اشکال نداره خدا حافظ این همه دختر

همه خیانتکارن دخترا اگه دروغ بود ایدی میدادی 

@Kas87ra

 

اینم آیدی

باشه

از کجا معلوم درست باشه ایدی

میخای شماره هم بدم 

شماره غلط میدی

خاب بزن داخل روبیکا بیار 

ولی من زیاد داخل روبیکا نیستم 

چون با کسی چت نمیکنم

الان فهمیدم همه تون دروغ هستین چون دونفر همزمان قزوین نیستن یعنی نفر هستی با دو تا اسم

من کاری با محمد یعنی کسری قلابی ندارم نگین همشون خیانتکارن

چرا نمیشه چون اون خر داخل قزوین منم داخل قزوین

برا همین 

بابا شمارم داخل روبیکا هست

ناراحت نباش ایدا 

از کجا باور کنم محمد نیستی؟

پسر اصلا ازرش نداره باشون ناراحت باشی عزیزم

گفتی آیدی بده دادم 

میگم شماره بدم میگی نه 

تو بگو چیکار کنم

نگین خونه تون کجاست؟

خونه مون رشته

اره خونه مون رشته عشقم

اگه راست نبود محمد نمیرفت پس راسته

گو پدرشون ایشالله خودشون ناراحت بشن

این محمد کیه شما میگین

خونه شما کجاست ایدا

تبریز خیلی ناراحتم ید گرفتم زود اعتماد نکنم یا کسی که خیانت کرد بهش خیانت کنی

درست میگی قشنگم

بله گفتید بیام

من برم دیگه  حوصله اینا خیانتکار ها ندارم

نرو عشقم مگه من چیکار کردم 

پس منم میرم  کار داشتی به من بگو ایدا

محمد تویی

تو که یکی رو داری نیاز به من نداری دیگه

اره منم چیشده 

دارم میگم من نیستم

ناراحت نباش ارزش ندارن براشون ناراحت باشی

مچتو گرفتم کسری

سعی میکنم ناراحت نباشم

دارم میگم چی شده

گو پدرشون اصلا ناراحت نباش

نوشتی اره  منم چی شده یعنی یه نفری الکی نگو

نگین خانوم لطفا فحش ندید بگید چی شده

دیگه چی میخواستی بشی هان

چی شده الان خا 

آدرست کجاس کسری

من برم بخوابم نگین جون شب بخیر

شب بخیر عزیزم صبح بیا حرف بزنیم

باشه شب بخیر

صبح ادمت میکنم محمد

قزوین  پونک 

 

تو چی

من  

تو زیبا شهر یا محمدیه

دوتا اسم داره

 

باشه آدم کن هر کاری میکنی بکن 

ولی من کاری نکردم

نگا کن چیکار کردی با زندگی من

مگه من چیکار کردم

آیدا 

نگین خانوم 

برید ببینید من چند بار گفتم خیانت کار نیستم 

من دوسش دارم 

هیچی داداش ریدی تو رابطه من با آیدا 

نمیشد داخل یه شهر دیگه می‌بودی 

 

عشقم آیدا من چرا آخه باید خیانت کنم 

من که این همه تو رو میخام چرا باید از دستت بدم 

من این همه التماست کردم آخه چرا باید بیام به یه دختر دیگه پیام بدم

 

نگین خانوم شما هرچی بگی من انجام میدم که شما و آیدا بفهمین من کسری نیستم

 

من حوصله بحث با تو یکی ندارم تموم شد 

دیگه منو فراموش کن اقا محمد خداحافظ گفته بودم ناراحت کنی دیگه نمیبخمشت من رفتم برای همیشه

من خواستم باهات دوست بشم کسری ولی نخواستی  خداحافظ

خوبی ایدا به فکر تو بودم دیشب

زیاد خوب نیستم ولی فراموش میکنم دیگه اون عوضی رو اگه واقعا دوست داشت خیانت نمیکرد

من میتونم اشتی بدم محمد میخوایی؟

من میتونم نگین حرف بزنم که باهات دوست بشه کسری میخوایی؟

سلام خوبی معلومه من میخام بابا من کسری نیستم

نمیدونم دختری یا پسر من دیگه اشتی نمیکنم باهاش تموم شد

ایدا جون باهاش دوست شو سری بعد ناراحت کرد خودم میکشمش باشه مهم نیست پسرم یا دختر

دیگه ناراحتش نمیکنی فهمیدی

دمت گرم ایدا از این خیانتکار جدا شدی این ها لیاقت همون دختری که هر ورز با یه پسر دوست میشه لیاقت مارو ندارن که خیانتکار نیستم

مهتاب من دارم اشتی میدم 

داداش سو تفاهم شده 

آیدا فکر میکنه من کسرام 

میگه من خیانت کارم

مگه کسری داخل قزوین یعنی منم

من باهاش حرف زدم

برای چی دوباره باهاش حرف بزنم 

مم نمیخواد اشتی بدی چون من نمیخوام و دیگه کاری با محمد ندارم مرد برام

دوست داشتن هم دروغ بود عزت زیاد اقا محمد دیگه منتفر شدم نمیدونم چرا با یکی هست بره خیانت کنه  کرم از پسره

وقتی خودش نخواد دختر نمتونه گیر بده کرم از پسره برو با همون خیانتکار دوست شو اقا محمد

خداحافظ برای همیشه ایدا برای تو مرد امیدوارم یک روز مثل م ناراحت بشی

تو داری خیال میکنی من دارم خیانت میکنم بابا من نیستم

دیگه اعتماد ندارم بهت به سلامت  بعد فهمی من خیانتکار نبودم که دیگه من نیستم بای

مهتاب تو دوست پسر داری اگه داری از دوستاش دوست دختر ندارن بهم بگو

اره ولی دوستاش دوست دختر دارن عشقم

باشه ممنون مهتا 

خداحافظ اقا محمد من دیگه اینجا نمیام عزت زیاد 

اینو بدون من خیانت کار نبودم این تویی که داری میری

شما پسرا لیاقت تون دختر خیانتکار است برو با اونا دیگه نمیخوام باهات حرف بزنم خیانتکا

خیلی هم دروغ هستی اقا محمد پس منم اسمم کسری بعد دونفر همزمان توی قزوین نیستن پس خودتی دورغ بیناموس

افرین مهتاب حرف منو زدی متقصیر تویی من رفتم میرم و دیگه برنمیگردم پیشت چون منتفر شدم ازت فردا که بهت خیانت کرد دختره میگی ایدا واقعا برام خوب بود و دیگه دیر شده

دیروز که جواب ندادی بهم ثابت شد خیانتکار هستی

من نمیدونم چرا اونایی خوب هستن زود میمیرن اونایی خوب نیستن نمیرن گم شو اقا محمد

من دیگه جوابتو نمیدم بای این بدون هیچ وقت نمیخشمت که منو ناراحت کردی

من که گفتم 

شما دخترایید که به خودتونم شک دارین 

وقتی کسی دوستون داره یکم درکش کنید که باهاتونه خیانت نمیکنه

البته اون پسرای حروم زاده که بهسشون جداست

اینو یادت باشه من دوست داشتم تو به من شک داشتی 

 

 مم نگا کن اعتماد نداره به من بعد چجوری ادامه بدیم وفتی اعتماد نداره

مهتاب خانوم وقتی پسرای دیگه آشغالن به من چه ربطی داره 

بعدش فحش ندیدی که من بهتر بلدم اخترامتونو نگه میدارم 

 

کسری کجایی بیا جواب بد دیگه ریدی تو همه چی

من باهاش حرف زدم قبول کرد باهات دوست بشه

باشه مم فقط ته خاطر تو باهاش حرف میزنم من اعتماد داشتم

مم ببین خود محمد نمیخواد نه من 

من دو ساعت میرم بیرون نیستم

باشه عشقم برو   مم مرسی ممنون

عشقم من که گفتم سو تفاهم شده

من میخام عشقم 

رفته بودم بیرون

باشه همین الان اومدم خونه یک با دیگه ناراحت کنی به حرف کسی گوش نمیدم حواست باشه

باشه عشقم 

منکه گفتم من نیستم 

باشه محمد

 کسری هم از این پسرای آشغال بود 

دیدی همین نگین خانوم گفت نمیخام گفت باش هاین همه دختر

 

ولیکن فقط عشقم

چی متوجه نشدم؟

چیو عزیزم

هیچی مهم نیست

نگین م نرفتم خداحافظ

من مثل سابق با محمد دوست نیستم

کامل ازش جدا شدی ایدا یکی دیگه پیدا گلم

دلم میخواد بمیرم خسته شدم از این زندگی که فقط ادم ناراحت میشه اره جدا شدم خداحافظ عشقم دیگه با یسی دوست نمیشم خدحافظ نگین

محمد اینم نگین برو باهاش دوست شو

تا محمد نیومده من برم حوصله بحث ندارم 

فکر بعد از این اتفاقات برمیگردم پیشت نه داداش من

دارم میگم من نبودم 

 

الان چی جدا شدی 

سلا دخترم هستم از تبریز

اره جدا شدم دیگه منو فراموش کن اشتباه من این بود که باهات دوست شدم خاک برسرم واقعا 

منو دوست داشتی خیانت نمیکردی دیگه باورت ندارم 

نخیر خاک تو سر من که دارم چوب یکی دیگه رو میخورم

 

من باید بمیرم که منو باور نداری

نگین هست با اون دوست شو

خا دارم میگم من نیستم تو باور نمیکنی 

اومد گند زد رفت 

نخیر من اون اولم گفتم من پای عشقم میمونم

تو احساسات منو به بازی گرفتی خداحافظ نخواستم مم رو ناراحت کنم گفتم باهاش حرف میزنم وگرنه دیگه نیستم

مم الان به لیوان رو بشکن بعد درستش کن نمیتونه نه نمیشه قلب من شکست 

من دیگه عشقت نیستم عشقت مرد تموم شد برو با نگین

مزاحم رابطه تو و نگین نمیشم بای بای دیگه جواب نمیدم اقا محمد

دارم میگم من تورو دوس دارم 

اگه قلب تو شکست 

من ۱ هفتست قلبم هر روز داره میشکنه

 

وقتی دارم میگم دوست دارم چی به بازی گرفتم احساساتت 

دارم میگم من تورو دوس دارم 

به نگین بگو اقا محمد من رفتم خداحافظ برای همیشه چند روز دیگه عقدمه فردا شب برام خواستگار میاد میخواستم جواب نه بگم ولی حالا رفتی جواب بله میدم بهش

دارم میگم من تورو دوس دارم 

با نگین خانوم کاری ندارم

دیگه خواستگار دارم من رفتم برای همیشه

دارم میگم من نرفتم من دوست دارم

دارم میگم من خواستگار دارم خداحافظ

میبینی نگین خانوم این قلب منه خورد شده

خوشبخت بشی ایدا 

میتونی نزاری ازدواج کنه

منکه هنوز دوست دارم ولی 

وقتی یکی باهات من نمیتونم مزاحمت بشم 

تا ابد دوست دارم 

 

محمد جواد 

دوست داشتی اجازه نمیدادی ازدواج کنه

ت   من دارم میگم من کسری نیستم ولی داره میگه 

 

خوشبخت بشی آیدا خانوم

 

دوست دارم

ت من فعلا خواستگار ندارم فقط خواستم محمد بره

ت   به نظرت کسی که به من حتی اعتماد نداره 

چی بگم 

خداحافظ ت من رفتم 

 

دیدیاین تویی که داری با احساسات م بازی میکنی

ت من چند روز دیگه زنده نیستم چون دارم میمرم

م مردم راضی شدی خانوم پ

خواستم ازت خداحافظی کنم ت 

خودتم از خدا بود جدا بشی محمد

اره از خداش بود منم میرم خداحافظ یه بلاایی سر خودم میارم ت

محمد رفت ایدا میتونی با یکی دیگه حرف بزنی

پس الکی گفت تورو دوست داره

اره محمد رفت من که راحت شدم از دستش چون دروغ بود با احساسات من بازی کرد

پس خودت ایدا نخواستی محمد چون من باهاش حرف زدم قبول کرد تقصیر خودته دیگه الان محمد

دوست نداشتی چرا گفتی دوست دارم

آیدا گفت من میرم گفتید باشه خوش بخت بشی 

 

منکه تا آخرش وایسادم اینجوری صحبت می‌کنید

مم    منکه دارم میگم دوس دارم آیدا منو دوس نداره 

بیا مم محمد رفت بعد میگه من ایدا دوست دارم دروغ میگه این بی ناموس حرفش رو باور نکن دوست داشت جواب میداد پس نداره

ت اگه به فحشه  بیشتر بلدم  

بعدش من نرفتم 

مم ایدا حوصله نداره به خاطر میلاد چون خیلی اذیت کردوگرنه دختر خوبی است  

واقعا باشه من حواسم به ایدا هست

شبا میترسه تنها بخوابهبعد سر اون اصلا حوصله نداره یه دوست پسر براش پیدا کن که ایدا رو ناراحت نکنه

مم برو ببین من چقدر سر آیدا 

با میلاد پارسا دانیال شهاب 

فحش خوردم دعوا کردم ولی 

باز موندم چرا 

چون دوسش دارم

دوست پسر پیدا کردی بهش بگو خیلی ناراحته مم زود پیدا کن

الان میخوام براش دوست پسر پیدا کنم محمد خودت خواستی

عاشقتم مم زود پیدا کن ببرام

باشه حالا که محمد نخواست تورو باشه پیدا میکنم

همه منو ناراحت میکنه کسی ناراحتم کنه نمیخوام اونم بره با نگین چون رو دوست داره

دارم میگم من دوسش دارم 

معلومه من نمیخام 

مم  نمیخاد پیدا  کنی 

آیدا چه باور کنی چه نه 

من دوست دارم 

 

بچه ها من دیگه چجوری بگم 

              من عاشقشم

پنج دقیقه صبر میکنم جواب نداد پیدا میکنم برات

دارم میگم من تورو دوس دارم

دیدی مم گفت نمیخوام

پیدا کن مم منتظره ایدا

بابا من منظورم آیدا بود 

من آیدا رو میخام 

 

چون دوسش دارم

باشه پیدا میگنم براش پنج دقیقه تموم شد

چون دوباره این ایدا رو ناراحت میکنه اخر دیونش میکنن اینا

تو ۳۰ دقیقه پیام دادی  

الان ۳۳ دقیقه است 

دارم میگم من میخام

که دوباره ناراحتش کنی

مم من حوصله سر رفته به خدا خسته شدم

فکر کردی من خسته نشدم 

۱ هفته تمام به خاطرت جنگیدم

 

ولی آخر تو منو نخاستی 

یکی رو پیدا کن که ناراحتم نکنه

خسته شدی گم شو برو با عشقت نگین

میدونی من دوست داشتم 

تو منو نمیخاستی 

چرا 

چون که بهم اعتماد نداری 

دارم میگم عشق من تویی 

مم من سر میلاد حوصله ندارم 

ول کن میلاد رفته و نمیاد سراغت اصلا بهش فکر نکن

 

من همش دارم گریه میکنم چون سه بار منو دزدین  من مثل سابق نیستم مم  

نگران نباش ایدا خداحافظ محمد خوش اومدی تو دوباره ایدا رو ناراحت میکنی

من حوصله خودمم ندارم اقا محمد مزاحمتون نمیشم نگینو منتظر نزار

دید من گفتم ایدا رو دوست نداره  از خداش بگو که بره محمد مم

آیدا اون میلاد عوضی این کارو کرد ولش کن 

 

مم  همه چی به خاطر اونه میدونی 

اون بود که آیدا رو نسبت به من بد کرد 

اگر دوباره باهات حرف بزنم باز ناراحت میکنی محمد

اگه ناراحت نمیکنه صبح حرف بزن باهاش

نخیر ناراحت نمیکنم چون اون کسری رفته

شب بخیر مم برم بخوابم

اون با همه دعوا میکنه چون حوصله نداره

شب بخیر

شب بخیر عشقم

مم تا حالا عاشق شدی؟

نه عشقم ناراحت نمیکنم 

فردا بعد از ظهریم صبح خونم حرف میزنم باهات

صبح بخیر عشقم 

صبح بخیر

سلام اره برای چی پرسیدی

ایدا یه سوال دارم تو توی کلاس ما نبودی کلاس دوم؟

تو مگه پسری؟

اره 

من فکر کردم دختری نه داداش من نبودم توی کلاستون

مرسی ابجی مزاحم نمیشم دیگه

فعلا منم برم

مم اشتباه کردی به ایدا گفتی با محمد حرف بزنه یکدیگه پیدا میکردی خوب

تو کاریت نباشه فهمیدی

اره ولی من به ایدا میگم

ایدا ببین این محمد وقتی که جواب نمیده بدون داره با یکی دیگه حرف میزنه اصلا باورش نکن هر روز به یکی پیام میده ازش جدا شو من مم رو دیدم خیلی پسر خوبیه با اون دوست شو

تو نمیخواد برای من دوست دختر پیدا کنی چون نمیخوام اگه بهفمم محمد ناراحتش کرده خودم به ایدا میگم جدا بشه پس تو دخالت نکن ت 

اگه دوست دختر خواستی بهم بگو مم

اصلا باورش نکن 

مم برو ایدی محمد بزن توی گوشیت ببین کی انلاینه بعد بگو نه

دیدی داداش من

خووب که چی بشه

الان انلاینه و داره با دوست دخترش حرف میزنه نهفمم

نخیر ت  

من به آیدا هم گفتم هفته قبل تحقیق دارم 

من هر ۳ شنبه برای کارو فناوری یه تحقیق دارم باید بنویسم 

 

 

دستت دردنکنه نهفمم هم شدیم

نخیر امروز مدارس ما تعطیله تازه فهمیدم رفیقم بهم گفت 

اگه باور نداری بگو یه جا بفرستم 

 

ایدا با مم دوست میشه توام برو گم شو

ت میام میشکمت فهمیدی 

بشین سرجات تا بزارم

من فکر کردم ایدا همون باشه که تو دنبالش بودی درسته؟

نیاز نیست بزاری الان بهش گفتم اگه ایدا بیاد

نمیدونم ولی میفهمم

ایشالله که خودش باشه از دست محمد هم راحت میشه

نیازی نیست تو حرف بزنی ت

با ایدا خداحافظی کن محمد چون داره میره 

عمرا 

چون حرف ایدا با همون که گفتم بهت یکیه فکر کنم ایدا باشه

پس حله با ایدا حرف بزن اینجا نیا دیگه

دیگه عشقت رفت  محمد 

اگه ایدا باشه حتما نمیزارم

ولی من نمیرم

ایدا عکست با گوشی کسی بفرست برام یه دقیقه

اگه دوست داشتی اجازه نمیدادی بره

برای چی میخوایی عکس منو ؟

کار دارم بفرست 

باشه الان میفرستم 

.فتم که اجازه نمیدم 

چون دوسش دارم

ایدا برو با مم دوست شو محمددوست نداره باشه

چی متوجه نشدم میتونی جلوش رو بگیری

ایشالله همین باشه مم

اگه دوسش نداشتم میگفتم بمون

مم با ایدا دوست شو 

ایدا فرستادی بگو بهم

پس چیزی به مم نگفتی یعنی دوستش نداشتی

فرستادم مم برو ببین

دیدی مم حرف من درست بود ایدا رو نمیخواست محمد

عکس بچه گی ات رو هم بفرست

باشه میفرستم الان دیگه اینجا نمیام چون کسی نیست بای

باشه نیا ایدا

ببین مم تو با ایدا دوست و چون محمد هم رفت با عشقش 

اینو بدون خیلی دروغ گو هستی محمد

من رفتم مم خداحافظ 

ایدا کار داتشی بهم بگو ابجی 

باشه داداش مرسی من برم دیگه بای کسی هم اینیجا نیست دلیلی نمیببینم اینجا باشم

مم برو اذر 98 دومین اونجا بهم پیام بده 

نوشتم سلام 

کجا رفتی آیدا

پی زندگیم 

مم پیام دادی بگو بهم

پسمن چیکار کنم 

فکر کنم اشتباه نوشتی ایدا

برای چی متوجه نشدم؟

برو با عشقت

اسمم رو میگم

نه درست گفتم حرف ت درسته 

برای چی حرف ت درسته

اون دوست دختر داره و دروغ میگه من بازیچه اش نیستم

نمیدونم

برو همونجایی که ایدا گفت

معلومه دوستش نداری

دوست داشت اذیت نمیکرد مم

اگه نمیاد معلومه نداره باید حتما مثل من بشی چندسال با عشقش حرف نزنه اون موقع قدر تو میدونه ولی من هیچ وقت اذتیش نکردم ولی

نمیدونم چرا همه  ناراحتم میکنن مم دلم میخواد بمیرم تا از زندگی راحت بشم

تو دیروز به من میگی نه ناراحت نمیکنم

ولش کن محمد اون داره با عشقش حرف میزنه

اگه منو میخواست جواب میدادا من رفتم مم اگه دیگه جواب ندادم بدون نیستم دیگه رفتم مردم

سر محمد حرومزاده وبی ناموس. .............میخواد خودتی بکشی ایدا اصلا ازرش نداره گور پدرش بیاد ایشالله

نمیدونم چی بگم من

تا ده دقیقه بعد جواب نداد یکی دیگه برات پیدا میکنم ایدا

مطمئن باش جواب نمیده

دیدی من میگم جواب نمیده

وقتت داره تموم میشه محمد

ایدا اگه تا شب نیومده فردا برات پیدامیکنم

مطمئن باش نمیاد ایدا رو نمیخواد

چی شد میگفت ناراحت نمیکنم اما ناراحت کرد ی

الان انلاین مم محمد معلومه ایدا رو نمیخواد

من از زبون ایدا نوشتم 

منو نمیخوایی بگو من میرم نه بهم دروغ بگه اقا محمد کسی راست میگه دروغ نمیگه درس دارم بعد پای گوشی باشه پس دروغ میگی درس دارم

ایدا تورو دست داره  محمد ولی اونو نمیگه دوست دارم من میدونم

بابا مدارس تعطیله آنلاین که هست 

داخل ویس بودم نمیتونستم در بیام داش می‌پرسید 

 

دارم میگم من اونو میخام دوسش دارم 

بعدش من کسی رو جز آیدا ندارم

ت احترام خودتو نگه دار منم بلدم فحش بدم

 

مم من آیدارو دوس دارم 

بابا این یارو کسری اومد چون داخل قزوین بود آیدا فکر کرد منم دارم خیانت میکنم

 

اشتباه شده بود من نبود

 من عشقم آیداست

مم اگه آیدا منو دوس داره من عاشقشم

 

اون دنیامه  همه کسمه

برو همون جایی که به من گفت پیام بده

مم برام دوست پسر پیدا کردی دیگه کاری با محمد ندارم 

زود پیدا کن دیگه محمد دوست پسر من نیست باشه تا شب پیدا کن مرسی داداش گلم

اقا محمد مم کسی رو دوست داشت پدر و مادر دختره رفتن جای دیگه بعد مم چند سال داره دنبال دختره میگرده اون واقعا عاشق بود نه تو تو اصلا ایدا رو دوست نداری الکی میگی دوست دارم

چی شد مم پیدا کن دیگه دروغ میگه محمد اصلا منو دوست نداره زر میزنه

اون دوست داره 

واقعا پیدا کنم ایدا؟

ایدا تو درس نداری؟

نه داداش جون ما تعطیل هستیم و دوستام رفتن قزورین از طرف مدرسه فقط من نرفتم چون خوشم نمیاد برم قزوین که محمد اونجاست ازش خوشم نمیاد برم قزوین چی کار دوست داشتم اره اما جدا شدم دیگه دوستش ندارم وقتی کسی رو داره نیاز به من نیست مم بای  تو بهش وقت دادی نیومد یعنی نمیخواد بره گم شه ایشالله بدتر از من ناراحت شه

باید مثل من عشقش بره تا قدرشو بدونه من که حالا دوستش داشتم ایدا مثل این محمد نبودم ناراحتش کنم اما رفت نمیدونم کجاست

باز تو دوستش داشتی و ناراحتش نمیکرد محمد هر روز منو ناراحت اما من منتفر دارم میشم ازت وقتی که منتفر بشم دیگه جواب نمیدم بهش هیچ وقت 

خداحافظ اقا محمد برو با عشقش دروغ ادم وقتی کلاس داره میره شاد نه اینکه بره روبیکا فهمیدی دورغ گوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

دیدی مم محمد داره با عشقش حرف میزنه بعد میگه من جز ایدا کسی رو ندارم اره بمیری من خوشحال بشم ایشالله

ایدا مهربونه الان از دستت ناراحته اونطوری گفتوگرنه تورو دوست داره

من میرم بیرون اومدم پیام میدم عزیزم

رفته بودم بیرون مسابقه بود 

باشه من زر میزنم 

ولی دارم میگم من کسی رو جز تو ندارم 

 

مم من ۲ یا ۳ سال پیش یه نفرو از دست دادم که عاشقش بودم 

الان نمیخام دوباره اون اتفاق بیفته 

من گفتم میخام  که 

الانم میخام 

الان که عاشقشی چرا اومدی سراغ من چند بار گفتی ناراحت نمیکنم ولی کردی چند بار خسته شدم ازت اره منو میخوایی چون با احساسات من بازی کنی

ده دقیقه بهت وقت میدم جواب ندادی براش دوست پسر پیدا میکنم دوستتش داری ناراحتش نکن

سلام ایدا هستم 15 سالمه هر کی خواست بهم بگه ممنونم اهل خیانت و دورغ گو نباشه

دوستش داری اصلا ناراحتش نکن محمد وگرنه میرها دختر خوبیه ایدا

ممم محمد امروز هر بهونه میاره که اینجا نباشه با عشقش حرف بزنه بعد میگی منو دوست داره نه دادداش من منو نمیخواد خواست جواب میداد

اگه میخواد تا امشب وقت داره فردا دیگه نیستم باهاش حالا خودش میدونه واقعا میرم

میخوایی اصلا ناراحتش نکن

اگه محمد اومد من اسممو عوض میکنم ولی میدونم نمیاد چون منو نمیخواد

راست میگه ایدا مم امروز محمد اصلا به ایدا توجه نکرد به نظر میخواد ایدا رو نه داداش من میخواست ایدا باهاش حرف میزد امروز اصلا ایدا نخواست و رفت

اره اصلا ایدا نمیخواست چرا با احساساتش بازی کرد پس؟

اره پارسا فقط میخواست قلب منو بکشه که موفق شد دیگه نمیخوامش چون بدجور ناراحتم کرد

فردا هم ببینم نمیاد یک رل دیگه پیدا میکنم 

اگه میخوایی اتفاق دوسال پیش نیوفته ناراحت نکن وگرنه منم میرم اوم دختره میدونست چه عوضی هستی که رفت دمش گرم

من یکی دوستم داشته باشه دوستش دارم نداشته ندارم تو منو دوست نداری منم ندارم فهمیدی اقا محمد

خواستی باهات حرف میزنم محمد

منکه دارم میگم میخام 

من آیدا رو دوسدارم 

 

من دارم میگم من آیدا رو میخام 

مم میدونم دختر خوبیه 

آیدا عزیزم به کی قسم بخورم من کسه دیگه جز تو ندارم بگید من قسم بخورم 

منکه میگم صد بار هم میگم من آیدا رو میخام

 

آرتان داداش میگم که رفتم بیرون 

۱ هفتس دارم توجه میکنم ۱ روز رفته بودم بیرون 

من آیدا رو دوس دارم 

عشقم میخامت

معلومه که میخام باهام حرف بزنی

اگه میخای بخوابی 

شب بخیر عشقم

نتونستم نگم عشقم 

تو میگی دمش گرم که رفت 

درسته رفت   ولی با یه پسره دیگه رفت

بهم خیانت شد میدونم دردش چجوریه برا همینه میگم 

من دوست دارم 

میدونی خیلی دوست دارم 

عاشقتم

سلام عزیزم بیا همون جایی که به مم گفتم

من بچه بودم خیلی بلا سرم اومده سر اون اعصابم ضعیف شده زیاد حوصله ندارم شرمنده عزیزم

چطوری دوست داره که جواب نمیده بهش خیانت شده داره تلافی میکنه که به تو خیانت کنه ایدا باور نکن

خواستی با ایدا حرف بزنی بیا همون جایی گفت نخواستی پس هیچی تورو به بخیره مارو به سلامت

معلوم نمیخوایی پس مزاحم من نشو

سلام ایدا هستم 15 سالمه هر کی دوست دختر خواست بگه فقط و فقط و فقط خیانت کار و دروغ نباشه اگه بود زود بگه

ایدا من هستم با من رل میزنی اهل خیانت  و دروغ گو  نیستم عشقم میخوایی

ایدا منم هستم حالا من  و امیر یکی رو اتتنخاب کنه

محمد عشقت داره میرها حالا خودت میدونی بعد نگو من میخوام میخواستی اجازه نمیدادی بره

چطور برای روبیکا رفتن حوصله داره این محمد ولی برای ایدا حوصله نداره همش انلاین مم بعد دروغ گو بی پدر و مادر......................

ایدا نگران نباش با من باشی اصلا ناراحت نمیشی قول میدم بهت 

اصلا هم دیروز هم امروز حوصله ایدا رو نداره بعد میگی دوستش دارم چرا دروغ میگی محمد هان چون خوشت میاد با احساسات بازی کنی

اگه میخوایی چرا دیر جواب میدی 

فکر میکنم هومن عشقم

هومن من بچه بودم یعنی 12 سالم بود از دره پرت میشم پایین سه ماه توی کما بودم الان تموم بدونم پلاتین است بعد از اون پدر بزرگم کلی منو کتک میزد پارسال فمیدم  منو دزدین بودن وقتی نوزاده بودم  تا الان از داداشم جدا بودم بعد دخت عموم گفت تو داداش نداری هیچ به درد نمیخوری من تا پارسال بدون خانواده بزرگ شدم تازه داداشمو پیدا کردم سر اون اصلا حوصله ندارم و وقتی ناراحت میشم یاد اتفاق گذشتم می افتم اعصابم خورده و این محمد هم منو ناراحت میکنه اصلا من به درد زندگی کردن نمیخورم چون همش منو میکنه دیگه طاقت ندارم خسته شدم به خدا منم ادمم انقدر اعصاب منو خورد نکنید خواستم بدونی من چقدر عذاب کشیدم

واقعا ناراحت شدم برات ایدا

سلام عشقم خوبی 

رفتم همونجا که گفتی 

دوباره زده گروه موسیقی یعنی همین جا 

 

نتم تموم شده بود 

واقعا متاسفم برات عشقم اشکال نداره 

شما ها هم برید دیگه آیدا عشق منه 

الانم دارم میرم مدرسه

برو اذر 97 دومین

پیدا کردم دمت گرم

هومن اگه قول بدی ناراحت نکنی باهات دوست میشم

باشه قول میدم عشقم

مرسی خواستی شماره بده کسی نبود زنگ بزنم بهت

باشه گلم شماره میدم بهت بزار اگه مطمئن بشم محمد نمیاد بعد باشه

باشه منتظرتم هومن غیرتی هستی؟

اره عشقم فعلا دوباره بهت پیام میدم عزیزدلم 

حالا محمد نیست ایدا با تو دوست شد دمت گرم هومن محمد باید ناراحت باشه که دختر خوبی رو از دست داد 

محمد قدرشو ندونسته از دستت رفت 

سلام داش هومن خوبی 

من محمدم دوس پسر قبلی آیدا 

ببین یه پسره که اسمش کسری بود اومد گفت من از قزوین هستم 

آیدا فکر کرد منم دارم خیانت میکنم 

ببین من نمیتونم آیدا رو ول کنم 

دلم بهش گره خورده ب ه میمیرم 

اگه داداش دل داری بزار من بمونم باهاش 

سر سو تفاهم  از هم جدا شدیم 

عشقم چه خبر

خوبم مرسی 

چرا دوست داشتی ناراحت نمیکردی

دا گفتم که اشتباه شده 

من ناراحت نکردم 

 

 

باشه میرم با یکی دیگه دوست میشم

دمت گرم داداش 

خیلی با مرامی

هومن فکر نکن بری من با محمد حرف میزنم نه دیگه باهاش نیستم 

عشقم گفتم که اشتباه شده

من مثل قبل دوستش ندارم شماره ات رو بده

من شماره بدم عشقم

خیلی برات ناراحت شدم راستی 

نخیر به هومن گفتم

داش هومن تو یه وساطت کن 

چه متوجه نشدم؟

اشتی میکنه باهات

چیو داش

حرفت رو  من رفتم دیگه

منظورم این بود که کمکم کن دوباره بیاد با من 

من دوست دارم عشقم

ایدا به خاطر من حرف بزن 

آیدا من دوست دارم 

 

گفتم که اون من نبودم

باشه به خاطر تو حرف میزنم

ممنونم عشقم 

هومن داش دمت گرم

سلام دوستان احسان هستم ۱۴ سالمه یک رل می‌خوام همسن خودم چه ۱۳ باشه یا ۱۴ فرق نداره فقط از ۱۳ سال کوچکتر و از ۱۴ سال بزرگتر نباشه خواهشا ممنونم

 

آیدی روبیکام : ehsan_gamer_23

اینستاگرامم : ehsan_totalation

شمارم : 0475 120 992 98+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی