روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

فقط شیرازیا

اگر شیرازی هستس حتما به گروه شیرازیا بیان و این گروه شیرازیا تو روبیکا هست.

https://rubika.ir/joing/BFIEBJI0WQJXQHUEJZIGFQQNMIPCWGZH

این گروه شیراز در روبیکا بود و ما قصد داریم گروه های دیگه شیرازی رو هم در سایت معرفی کنیم که قطعا میتونید در این گروه ها عضو بشید و با دیگر شیزازیها در روبیکا چت و گپ دوستانه داشته باشید.

گروه روبیکا

نظرات (۲۴۷)

چی میخواستی بگی امیر

حال مهتاب خوبه؟

مهتاب بیداره؟

من دوست مهتابم؟  

به مهتاب بگو نگرانتم خوب شدی پیام بده

چرا شماره مهتابو نمیدی مگه دوستش نیستم؟ 

ببین نتم خرابه اگه دیدی جواب ندادم صبر کن بلاخره جواب میدم 

 

نه میگم اینجا پیام بده

من دنبال دوست پسر هستم براش

توی همون جایی گفتی لینکدونی شیراز بگرد کانال رل در روبیکا رو پیدا کن بعد برو پایین پایین نوشته آخریه مهتابه؟

پس با من داری برای چی صحبت میکنی؟

مگه دوست پسرش نیستم؟

نه مهتاب نیست به مهتاب میگم بیاد با گوشی خودم تو گفتی دوستش من اشتباه متوجه شدم

مهتاب بیداره اره

اره مهتاب دوست یا نه؟

الان غیرتی شدی؟

باشه

بگو اگه بلایی سرت میومد چیکار میکردم 

دوست پسر یا دوست؟

عشقم خوبی بهتری؟

خوبم الان سالمم

دوست پسر

خداشکر 

عشقم اگه بلایی سرت میومد چیکار میکردم تنها رو پاره میکردم

 

چرا روبیکا نمیای؟

مهتاب عشقم کجا رفتی 

روبیکا نداره مهتاب؟

نه روبیکا ندارم چرا تنها رو

چرا تنها رو یعنی چی

میگی تنها رو پاره میکردم گفتم چرا تنهارو

چون عشقمو ازیت کرد

ارتان اجازه نمیده من برم خونه

اره قرار چند روزی پیش آرتان بمونی

 

من که گوش نمیدم فردا میرم خونه مون

هر جور راحتی ولی پیش آرتان بمونی بهتره 

نه مامانم میخواد بره بیرون خونه راحتم

مهتاب یه چیزی رو میدونی؟

من چیزی نمیدونم

که خیلی دوستت دارم 

عشق منی❤️

منم دوستت دارم

آراد میخواد منو ازت بگیره با طاها دوست شی 

 

از طاها منتفرم من

حالا میخوای چیکار کنی؟

صفحه اصلی رو بخون به ۶۰۰۰ رسیده

چی رو چی کار کنم

آراد دست بردار نیست مارو جدا نکنه ندت دست طاها ولت نمیکنه 

البته اگه از جنازم بگذره موفق شه منو ازت جدا کنه❤️

 

اراد پسر عموم است

گوشی هم دست ارتانه هم تو؟

اره چطور 

به آرتان بگو آراد چش شده 

میخواد بدزدت بده به طاها

آرتان رفت بیرون

مهتاب می‌خونی پیامارو؟

مهتاب من دوستت دارم به کسی هم نمیدمت اینو بدون

نه نمیخونم باشه عزیزم

مهتاب عشقم میگم آرتان میگه خیلی خوشگلی دوست دارم چهره نازت رو ببینم اگه میشه

نمیدونم چطور باید بفرستم

چه برنامه ای داری؟

اینستاگرام عکسم هست

روبیکا نداری؟‌

اینستا به مشکل خوردم

الان نصب میکنم

این شماره خودم نیست فقط 

نصب نمیشه 

نمی‌خواد اشکال نداره عزیزم خودم اینستاگرم درستش میکنم ایدیتو بگو بزنم

من میرم ببینم اراد چش است

باشه برو عزیزم به سلامت

باشه

مهتاب عزیزم ایدی اینستات ندادی

یادم نیست چی نوشتم

باشه

اگه یادم اومد میگم

باشه عزیزم

یا میخوای داخل پیام رسان بله که خودم ندارم بفرست نصب میکنم

عزیزم خوابیدی؟

شبت به خیر 

دوستت دارم عشق منی خواب های خوب ببینی

بوسه برای تو 😘

مهتاب صبح آراد میاد دنبالت ببرت خونشون یا پیش طاها

اره میخواد ببره پیش طاها

من دارم میرم مهتاب هم هرکجا بره نراز

اگه با من بودی که با آراد صحبت میکنم ول کنه اگه گوش کنه

با منی؟  

اگه گوشی دست مهتاب بود با مهتاب اگه دست تو بود باتو بودم

من الان اومدم خونه

آرتان مهتاب خونه‌س؟

آراد پیام داده مهتابو دزدیده میخواد ببره پیش طاها‌ 

دوباره تنها حرمزاد پیداش شده 

 

مهتاب حالت خوبه 

آراد ازیتت نمیکنه

نه خونه نیست

آرتان یه کاری بکن مهتاب رو آراد گرفته 

من نگران مهتابم 

خبر بده

 

دارم میگردم

آرتان مهتاب رو پیدا کردی؟

آرتان میگم فقط تلگرام داری خو اینجا پیامامون رو میخونن

نه پیداش نکردم نمیدونم کجاست

به مهتاب بگو کجایی اگه گوشی دستشه

آرتان من نگران مهتابم نکنه بلایی سرش بیاره

من نمیدونم کجاییم

تصادف کردن با کامیون

مهتاب سالمی آراد چیزیش نشد 

مهتاب عزیزم لوکیشن رو روشن کن میفهمی کجایی

آرتان مهتاب خوبه سالمه چیزیش نشد 

جواب بده نگرانم

جواااببببب بدیییین

نمیدونم اراد چیزی نگفت

فرهاد کیه از فرهاد بپرس به فرهاد آدرس داد

نگفت بهم کجاست

به مهتاب پیام بده بگو لوکیشن جایی که هستی رو بفرست به برو دنبالش 

خبرم بده 

 

گوشیش خاموشه

آرتان از زبون یکی بکش اگه بلایی سر مهتاب اومده باشه من خودمو زنده نمی‌زارم 

مثلا کی

چرا اون وقت

آرتان پیداش نکردی؟ 

مگه مهتاب مامان نداره به مامانش بگو

مامانش نیست رفته جای 

نه پیداش نکردم

خو اگه بفهمه که ناراحت میشه 

فک کنم تو جادس آخه با کامیون تصادف کرده 

نمیگه مهتاب خوبه یا نه نگرانششششمممم

نه فکر میکنه خونه ماست نمیفهمه

خب چرا آراد باید این کارو بکنه

نمیدونم من زیاد ندیدمش

پسر عموی مهتابه زیاد ندیدیش مگه میشه 

الان از خبر نداری؟

آرتان به نظرت من بی غیرتم ها 

آخه چه کاری از دست من برمیاد من که اونجا نیستم

 

فامیل نیستیم من پسر خاله ای مهتابم

اوکی فهمیدم ولی نگفتی من بی غیرتم؟

نه

ا و آراد میگن من بی غیرتم‌

آرتان من مهتابو دوست دارم

من مهتابم؟

خو به تو گفتم مهتابو دوست دارم 

الان ازش خبر نداری

آرتان آیدی تگرامتو بده

شرمنده 

نه خبر ندارم

آرتان نتم تموم شد تا نت میگیرم نیستم پس من نیستم 

بای شمارم پیام بده نت ندارم تا نت می‌گیرم طول می‌کشه 

۰۹۹۳۱۲۶۲۲۱۰

بخدا راسته شماره خودمه نه نیار پیام بده منتظرم اوکی

باشه خداحافظ منم پیام نمیدم 

ع چرا اسگل میکنی من نگران مهتابم پیام بده حداقل

نمیخواد نگران مهتاب باشی

نه آیدی تلگرام میدی نه پیام میدی چیکار کنم روبیکام که نداری آیدی بدم چیکار کنم دزد که نیستم دوست پسر مهتابم 

دوست پسرش هستم نگرانش میشم

نیستی دیگه بای

شمارشو از خودش میگیرم

اگه واقعا میخوای نباشم باشه بای

به هومن گفتم مهتاب رو ببر خونه اراد

هر جور طور راحتی

به مهتاب هم یه دوست پسر دیگه پیدا میکنم

نه من می‌خوام باشم تا با مهتاب حرف نزنم نمی‌رم 

ببره که بعد به مهتاب بگی بیاد پایین ببریش؟

 

حتما ارادم گذاشت که باهاش حرف بزنی نیاز نیست دوستم هست میگم با اون دوست بشه

آرتان این حرفو دیگه نگو مگه من چمه هی میگی یه دوست پسر دیگه پیدا میکنم

الان به هومن گفتم بیاره من ببرم پیش اراد

دیگه جواب نمیدم مهتاب اومد دارم می برم پیش اراد

خوش اومدی

مهتاب خوبی هومن ازیتت نکرد؟

نگرانت بودم

یعنی چی خوش اومدی

من خوبم نه کسی اذیت نکرد

یعنی به سلامت خداحافظ

مهتاب اگه منو دوست نداری بگو 

اگه نمی‌خوایم بگو 

اگه دوست پسر بدی برات بودم بگو 

چطور

میگن بی غیرتم‌ ارتانم میخواد برات دوست پسر پیدا کنه

ارتان وقتی ناراحت میشه قاطی میکنه

من منتظرم نت گرفتی بیا

من به حرف آرتان گوش نمیدم عشقم

سلام عشقم نت گرفتم 

دیر شد ببخشید

سلام 

عزیزم شماره بدم؟

شماره چی

خودم به اراد گفتم تند بره

اینجا نتم زود خالی میشه شمارم بدم حداقل تو روبیکا حرف بزنیم کم تر میره 

اینجام تازه خصوصی نیس پیامامونو میخونن

شب بخیر حوصله ندارم

اوکی شب بخیر

میخوام برم بیرون

شرمنده من روبیکا نمیرم دوماه نرفتم و پاک کردم شرمنده پس نمیشه دوست باشیم

امیر مامانم اجازه نمیده چون گوشیم دست اونه اصلا نمیده وقتی که میرم بیرون میده اونم وقتی که با ارتانم من زیاد گوشی ندارم با لپ تاپ میام

نخواستم دروغ بگم

مهتاب چه ربطی به روبیکا داره نمیری نرو فدای سرت اشکال ندارد هرجا دلت خواست بگو اصلا همین جا خوبه شمارم که باید داشته باشی پیام بهت بدم 

گوشی ندارم

خوب منم بیشتر با لپ تاپ کار میکنم با لپ تاپ میتونی پیام بدی 

اصلا اصرار نمیکنم اشکال نداره همین جا پیام میدم

 

مجبور نیستی  

عزیزم با من قهری؟

آخه اینجوری نبودی

میگم آیدی اینستاگرمت پیدا نکردی؟

اسم مامانم است

آیدیت رو بفرست 

دنبالت میکنم

نیاز نیست

آیدیت بفرست چهره نازت رو ببینم اگه میشع 

عجله کردم اسمم یادم رفت بنویسم😅

نیاز نیست خونه نیستم بیرونم

این موقع شب بیرونی مراقب خودت باش 

اگه کاری نداری من برم بخوابم امروز خیلی خسته شدم شب بخیر 

مراقب هم نمیشم

من از دست اراد و ارتان رفتم بیرون حوصله نداشتم

سلام عزیزم صبح به خیر 

چرا ازیتت کردن؟

آرتان بچه خوبیه مهربونه 

نه مهربون نیست اعصبانی زود قاطی میکنه 

صبح بخیر عزیزم

حتی کلی ازش کتک خوردم

من یه دوست پسر دیگه پیدا میکنم

نه برای خودم برای یکتا من دوست پسر پیدا کنم

آرتان بهت کتک زد؟

بگو یه بار دیگه دست رو مهتاب بلند کنی من میدونم تو 

اوکی یکتا دوستته؟

 

چی میگی هان دوست دختر داری بعد دوباره رفتی سایت میگی 22 سالمه دوست دختر میخوام واقعا متاسفم خوب کردم کتکتش زدم

مهتاب این دفعه میکشمت

بخدا من نیستم من ۲۰ سالمه اون۲۲ سالشه 

مهتابو چیکار داری من نبودم

مهتاب دیشب تا صبح بیرون بود صبح هم نمیدونم کدوم جهنم دره ای بود منم کلی کتکتش زدم معلومه حتما تو هم رفتی دوست دخترت حرف میزدی مهتاب ناراحت بشه میدونم تو هر چند برام مهم نیست الان مهتا جمع نکنی دیگه جمع نمیشه خوددانی

دوست داشتن همون یه روز بود

معلومه سرت با دوست دختر جدیدت گرمه دیگه طرف مهتاب نیا چون اهل خیانت نیست ولی تو بهش خیانت کردی امیر 

فقط همین بلدی هیچ دختری به غیر از مهتاب با من دوست نمیشه من چون نیستم پیامی نمیاد اگه شماره مهتاب بدی باهاش حرف میزدم 

درضمن دیگه هم حق نداری مهتابو کتک بزنی فهمیدی 

دوست پسرشم اینو بفهم 

ندارم دوست دختری به غیر از مهتاب قسم

اون امیرم یه اسگلی بود گورش گم کرد

من گوشی نداره مامانش نمیده میخوایی باورکن میخوایی باور نکن خودت میدونی در ضمن اراد نوشته یک دختر سراغ دارم منتظر پسره جواب بده مهتابو میگه اراد خوبم کتک میزدم چطور تا دیروز میومد  الان نمیاد اره منم باور کردم

مهتاب به شمارم پیام بده عزیزم منتظرتم 

09931262210

از کجا میدونی میاد و اراد اون دختره میده بهش

گوشی نداره مهتاب میگم نهففم

مهتاب رو فراموش کن دیگه باهات حرف نمیزنه 

گوشیش چی شد مگه نگفتی خونش بود پس باچی پیام میده؟

نمی‌دونم خب آراد بهش گفت بیا بهت دختر بدم

لپ تاپش نمیاد دیگه

خبر دارم میدونم دختره کیه

یعنی با لپ تاپ پیام میداد؟

اره ولی دیگه نیست با دوست دخترت خوشش باش

دختره به من ربطی نداره من دوست دختر دارم

اره ولی مهتاب نیست

یعنی چی دیگه نمیاد؟؟

باشه آرتان ولی چهره مهتابو نشونم ندادی

نمیدونم خودش به مامانم گفت

برو با دوست دخترت مهتابم یکی رو میکنه 

هم منو اسگول خودت کردی هم مهتاب رو 

قسم که من دوست دختر به غیر از مهتاب ندارم

به خودش بگو البته اگه بیاد

ارتان نه تورو میخوام و نه اراد رو و نه امیر رو

خوش باشی با دوست دخترت 

معلومه نداری مهتاب رو اسگول خودت کردی دروغ نگو اصلا وقتی نیستی یعنی با دوست دخترت مشغولی برو کاش لال میشدم نمیگفتم بیا با مهتاب دوست شو 

اگه دوستش داری تکلیف رو مشخص نداری بهش بگو برای اسگول میکنی

اگه دوستش داری ناراحتش من از زبون مهتاب نوشتم و کاری باهاش ندارم دیگه اینجا نیستم

امیر این ارتان به همه شک میکنه اعصبانی

الان من چی کار کنم برم یا نه؟

کجا بری مهتاب من نبودم فکر منفی نکنی من به غیر از تو بخدا هیچ دوست دختری ندارم

آرتان اینقدر دروغ نگو

سلام عشقم صبح بخیر

باشه فکر نمیکنم خیالت راحت 

سلام عزیزم صبح که نه شب بخیر

ببخشید که دیر جواب دادم نبودم نتم خراب بود رفتم درست کنم تا شب طول کشید 

اشکال نداره 

شب بخیر عزیزم

واقعا منو دوست داری؟

یادت نیست یه دوست دختری هم داری هان ؟

سلام عزیزم اره 

ببخشید نتم خرابه به سختی میتونم اینجا وارد شم 

 

مهم نیست واسم  😏😏😏

واقعاً 😓

حتماً دوست پسر بدی بودم که مهم نیستم برات 

ولی تو برام مهمی

اصلا مهم نیستم 

ادم کسی رو که دوست داره میاد تو نیستی یعنی مهتاب مهم نیست برات  یه پسره به اراد گفته من با مهتاب دوست میشم ولی نمیدونم اراد چی گفته از سایت دیگه دیدم

اگه دوستش داری ناراحتش نکن نداری که هیچ  

تو گفتی نتم خرابه گفتم مهم نیست واسم من خودتو نگفتم

منو از دست دادی امیر

اگه نیایی منو از دست میدی

من همچنین دوست پسری نمیخوام امیر از پسر داییم پرسیدم گفت نت خراب نمیشه اون نمیخواد بیاد اون طوری میگه امیر من نیستم باهات دیگه بای

امیر آرتین این پیام رو نوشت نه من 

سلام عشقم 

من چند وقتی نبودم گوشیم خراب شد رفتم یکی دیگه خریدم  سیمکارتم خراب بود رفتم تعمیرش کردم تا به اینترنت وصل شد دو سه هفته ای طول کشید ببخشید عزیزم من دوست پسر خوبی نبودم چون تا حالا دوست دختر نداشتم بلد نبودم چجوری رفتار کنم میخوای ولم کن درکت میکنم😓

میخوایی از اراد بپرس اون بلده چطوری رفتار کنی اگه تکرار نکنی میبخشم 😂

 

منم تا حالا دوست پسر نداشتم به غیر از طاها 

 

امیر اگه نمیخوایی بگو من برم با یکی دیگه میخوایی که هیچ تکلیف منو مشخص کن 

سلام عشقم من میخوامت 

مهتاب از اونی که فکر میکردم مهربونتری عاشقتم

مهتاب عزیزم هیچ جایی نیست که عکست رو به من بفرستی؟

 

فعلا نه پیدا کردم میفرستم اراد میخواست دوست پسر پیدا کنه برای من  تکرار کنی دیگه میرم و هیچ برنمیگردم 

اوکی عزیزم 

ببینم راست میگی یانه

عزیزم شب بخیر 

سلام 

سلام عشقم صبح که نه ظهر بخیر 

ظهر بخیر عزیزم

به به میبینم کسی که گفته به من خیانت نکن خودش خیانت کرده 

چطوری مهتاب خانم نکنه میخوای به امیرم مثل من خیانت کنی؟

گناه کسی دیگه رو گردن من ننذار من 18 سالمه اونی بهت خیانت کرده من نیستم

وگرنه بد میبینی اقا مهدی

سلام مهتاب مهدی چی میگه

اسم دوست دخترش مهتاب بود فکر کرده منم اون 15 سالش بود دختره بعد فهمید اشتباه کرده

اوکی

من دیشب بیمارستان بودم

سلام من مفعول هستم اگه کسی احلش بود من میدم سن هم برام مهم نیست فقط سادق باشه هر وقت خواستی من میدم 0901477915

سلام ساقر اومدی

خیلی بیشعوری امیر واقعا 

سلام دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی سالم وطولانی هستم09371550802 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی