روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

یکی از راههای که موجب افزایش ممبر گروه و کانال میشه تبادل هست و ما هم گروه تبادل را با همین منظور ایجاد کردیم که افراد در گروه و کانال تبادل داشته باشند.

لینکده

من از همه علاقمندان به تبادل درخواست میکنم که در گروه لینک گروه و کانال خودشون رو بزارن و گروه مورد نظر دیگر رو تو کانال خودشون قرار بدن و به این ترتیب ممبر هر دو اضافه خودهد شد.

https://rubika.ir/linkdooni004

نظرات (۷۳۲)

سلام 

سلام 

سلام

اسمت چیه

همتا اسمم امیر هست

اهان

همتا آیدی خودتو بده 

مبخوایی اینجا باهاش حرف بزن تا گوشیش رو روشن کنه

من روبیکامو پاک کردم

خوب اینجا نمیشه حرف زد یه جوری هست

چطوریه؟

خوب همه میبینن اینجا نمیشه

اگه گدشیم روشن بشه پیدام میکنن

گوشیت چی شده مشکلی برای گوشیت پیش اومده؟

نه گوشیم چیزیش نیست سر یکی که بهش کمک کردیم میخوان مارو بکشن سر اون گوشیم خاموشه که پیدام نکنن

چی ؟ میخوان تورو بکشن 

اره

خوب گوشیتو کیه روشن میکنی 

هر وقت ول کردن معلوم نیست دیروز روشن کردم اومدن سراغم

من یه چیزی رو نفهمیدم بعد پ دوست تو هست یا چیز دیگه ای 

چطور مگه الان غیرتی شدی؟

آره غیرتی شدم الان پ جریانش چیه چرا اینقدر ازت خبر داره

پسر خالم است

چی یعنی پ پسر هست

اره پسر خالمه

باشه ولی زیاد باهاش حرف نزن

چرا حتی امروز اومده بود خونه مون دوستم بهش گفت اومد

اومده خونت تو باهاش حرفم زدی 

من زیاد حالم خوب نبود 

همتا باهم چه حرفی زدین

من چیزی یادم نمیاد نمیدونم

خوب همتا از این به بعد باهاش خیلی حرف نزن

باشه الان هم اینجا این اصلا خونه شون نمیره

الان خونه شما هست

اره اینجاست 

خوب یه کاری کن از اونجا بره 

برای چی اخه من کاری ندارم مامانم بهش گفته بمونه

الان کنار تو نشسته

نه من اتاقم هستم

فقط حواست باشه نیاد کنارت

باشه اون خودش نمیاد میخوایی به خودش بگو

من برم مهمون اومد برامون شب بخیر

اصلا از کسی که کنارت بیاد یا باحات حرف بزنه خوشم نمیاد

همتا دوست دارم خدا حافظ شب خیر فقط اگه گوشیت روشن شود بهم پیام بده

باشه فعلا گوشیم خاموشه معلوم نیست که کی روشن کنم

بله داداش با من  کار داشتی همتا گقت باهام کار داری

سلام صبح بخیر

پ همتا چیه تو میشه ؟

دختر خالم است

چرا اینقدر میری خونش 

به تو چه ربطی داره

به من ربط داره تو چطور اینقدر از همتا خبر داری 

به تو اصلا ربط نداره فهمیدی

همتا شاید دختر خالت باشه ولی این دلیل نمیشه تو همش کنار همتا باشی

 در ضمن حتی دیشب توی اتاق همتا خوابیدم

از همتا فاصله بگیر 

اگه نگیرم چی کار میکنی

عوضی خفه شو شمارتو بده بهت زنگ میزنم کثافت

حق نداری خونه همتا بری یا بهش نزدیک بشی فهمیدی 

من دارم میرم دنبال همتا دیگه جواب نمیدم

مردک بی شرف حق نداری با همتا حرف بزنی یا نگاش کنی 

دارم میرم دنبالش ببرمش بیرون

همتا فقط مال منه نه بهش نزدیک میشی نه نگاش میکنی اونجا که گفتی باهاش خوابیدم اون حرفتو نشنیده میگیرم اگه یه بار دیگه اون حرفو بگی جرت میدم 

حرف اضافی نزن حق نداری از کنارش رد بشی 

رز نزن بابا فعلا که باهاش دارم میرم بیرون

تو اول برو غلط املایی خودتو بگیر بعد بیا با من حرف بزن مزخرف که تویی دوباره خونه همتا نمیری باهاش نمیری بیرون اگه بری مجبورم کارتو تموم کنم

من رفتم دیگه جواب نمیدم منتظرم همتا بیاد پایین

بی ناموس تورو من گیر میارم

خخخخ همتا جونم اومد خداحافظ

پ من شمارتو گیر میارم تورو پیدا میکنم ببینم اونجا میتونی حرف بزنی

خط قرمز من همتا هست تورو من پیدا میکنم

اگه جراعت داری  به همتا بگو

چیو بگم

پس جراعت نداری 

چیو بهش بگم منظورت چیه؟

مامانش گفت برم دنبالش ببرمش بیرون میخوایی بهش بگو با من حرف نزنه من که گوش نمیدم به حرفت

بهش میگم ولی تورو من میکشم به خاطر اون حرفت تو اتاق باهاش خوابیدی بخدا گیرت میارم 

من رفتم پشت فرمون هستم

منم باید برم مسابقه فوتبال دارم وقتمو کامل گرفتی اشقال امشب همتا بیاد کلک تورو میکنم 

همتا کجا بیاد

سلام همتا

من اومدم خونه امیر

همتا میخواستم بهت زودتر پیام بدم ولی رفتم چمن

همتا این پسر خالت چی میگه 

میگه من دیشب با همتا توی اتاق خوابیدم 

من نمیدونم بهم نگفت

همتا برو بهش بگو یه بار دیگه نزدیکت بشه دستو پاشو می‌شکنم 

برای چی آخه من خبر ندارم

برو بالا پیاماشو بخون

الان نیست اومد بهش میگم

منظورش از خوابیدن با تو چیه؟

پایین تختم خوابیده بود

A غیرت این نیست دونه دونه فالوراشو چک کنی این نیست که گوشیشو بگردی غیرت اینه کهجوری مرد باشی که دلش نخواد جواب سلام هیچ مرد دیگه ای رو بده جوری مرد باشی که همه فکرو ذکرش تو باشی غیرتو اشتباه تعریف کردن برات 

مانی خفه شو لطفا

همتا یه شانس دیگه بهم بده خواهش میکنم همه زندگیم رو به پات میریزم 

شرمنده داداش من تورو دیگه داداش میدونم نه چیزی دیگه ای

خوب مانی A از غیرت حرف میزنی که مخ همتا رو بزنی درسته مانی 

همتا از اولش مال من بود 

داداش اصلا میخوایی برم خودمو پرت کنم که منو تیر بزنن راحت بشی

مانی میتونی اینو ثابت کنی که همتا مال تو هست

خوب نمیتونم ثابت کنم ولی من اول بهش پیشنهاد دادم 

تو بهش پیشنهاد دادی ولی جوابتو رد کرد

داداش مانی صبر کن من برم بیرون بهم تیر بزنن راحت شو خوب

تو اگه بری بیرون من میدزدمت این کارو میکنم

آدم هایی که میخوان منو بکشن بیرونن صبر کن ده دقیقه دیگه همتا نیست 

بس کن مانی برو تو کارو زندگی نداری برو لایه دختر دیگه دوست شو

من گایدم تورو a 

منم تورو گایدم مانی

همتا

بله 

به نظر من دوتاتون باهاش دوست بشین خوب

اشتباهی اسم همتا رو نوشتم

پ دوتای با کی دوست بشیم 

اره که دعوا نکنید

شب بخیر

ما دوتای با همتا دوست بشیم 

مانی تو که گفتی میذرمت اصلا خونه ی ما رو میدونی کجاست یا اصلا منو دیدی بعد چه بهتر 

چی شد aگفتی گیرت میارم نتونستی  

وایسا پ به حسابت میرسم همتا شماره پ رو بده 

برای چی میخوایی دارم ولی نمیدم شماره اش رو

همتا شب جایی کار نداری بیام دنبالت بیایی خونه ما

همتا عشقم شماره مو بهت نمیده

پ داداش چرت و پرت نگو نه خونه تون نمیام

عوضی همتا عشقت نیست 

همتا این پ اصاب منو خراب میکنه این پ داره غلط اضافه می‌کنه بهت میگه عشقم این چی ازت میخواد اون شبم توی اتاق خوابیدین همتا شماره پ رو بده

گفتم پایین تختم خوابیده بود میخواییی چی کاز شماره اش رو اخه

 من هر وقت دلم بخواد میرم خونه شون خونه خالم میرم  

تو غلط میکنی میری خونه خالت با دختر خالت می‌خوابی اصلا با عقل جور در میاد منم دختر خاله دارم  من بااونا حرف نمی‌زنم باهاشون توی اتاق نمی‌خوابم تو خیلی احمق هستی

باشه اگه بلایی سرش اومد به مربوط نیست دیگه در ضمن مامانش گفت اتاق همتا خواب و مواظبش باش فهمیدی درست حرف بزن با من مگه الان فکر همتایی 

نمخواد اعصبانب بشی امیر

بلای سر همتا نمیاد پ تو فاصله اجتماعی تو از همتا رعایت کن 

باشه من دیگه کاری باهاش ندارم خودت میدونی دوست دخترت

آهان الان  پ پسر خوبی شدی راستی همتا عسلم چخبرا❤️

هیچ خبر من شب ها اصلا نمیخوابم

برای چی نمی‌خوابی ؟

چون اونا نیان

خوب یه کاری بکن من میام کنارت می‌خوابم هواسم بهت هست فقط آدرس خودتو بده بعد تموم 

دیگه من فردا میرم خونه خالم 

من همتا میخوام بیام خواستگاریت نظرت چیه؟

من فعلا نمیخوام ازدواج کنم

خوب نمی‌خوای بیام خونت مواضبت باشم

فردا میرم خونه خالم  بعد خواستگاردارم فعلا 

ولی باهاش ازدواج نمیکنم  

باشه همتا شب خیر

سلام فکر کنم دیشب ناراحت شدی اگه ناحت شدی بخشید عشقم

اجازه میدی من برم شمال امیر؟ اگه اجازه ندی من نمیرم برم شمال؟ من الان خونه خالم هستم نترس خونه پ نیستم اونی یکی خالم

همتا یه سوال دارم 

چه سوالی امیر

همتا ابجی میایی شمال؟

اره داداش کی هر وقت بود زنگ بزن بیدارم چهار صبحم بود مهم نیست برام 

امیر پس نگو حواسم به همتا هست تو خیلی بی خیالی چطور همتا رو دوست داری اون وقت هان ببین اگه دوستش داشتی ناراحت نکن من دیگه باهات کاری ندارم  

همتا فقط دوستام هستن شرمنده میخوایی بیایی هنوزم؟

من که ابجیم است به فکرش بود ولی تو بی خیالی 😒😒😒

نه پ نمیام میرم قبرستون ایشالله امشب منو بکشن اگه مردم بخشید پ

مگه منو دوست داری امیر؟

همتا من دلم میخواد عکسم بهت نشون بدم 

راستی اگه میخوای بری شمال برو ولی با پن حق نداری بری

پ  من بی خیال نیستم اگه باور نمیکنی میتونم ثابت کنم

چرا با پ حق ندارم باهاش برم 

فردا میام باهات پ بهم بگو باشه داداش😭😭😭 

همتا ابجی شب نمیخوابی خنگ شدی داداشی گریه نکن

من اصلا دلم نمیخواد اره درست میگی ولی من شب ها میترسم بخوابم داداش

ثابت کن اکه بی خیال نیستی همتا تا صبح بیداره صبح  هم نمیخوابه 

همتا من میتونم مشکلتو حل کنم 

همتا من اصلا نمیدونم تو الان برای چی شب ها نمیخوابی تو چیکار کردی ؟ 

چطوری میتونی امیر هان

منو دوست داری اصلا

همتا من دوست دارم ولی تو بهم محل نمیزاری من هرچی میخوام بهت نزدیک بشم ولی نمیزاری مشکلتو بهم بگو من درستش میکنم 

اگه محل نمیذاشتم با مانی دوست میشدم محل میذارم که باهات دوست شدم در اصل تو محل نمیذاری چی کار کردم که نذاشتم نزدیک بشی  من تورو دوست دارم بگو چی کار کردم نذاشتم 😂😂

من که گفتم به یکی کمک کردم میخواستین اونو بکشن من نذشاتم حال میخوان منو بکشن من سر اون نمیتونم شبا بخوابم میترسم بیان سراغم فهمیدی حالا

برو به مادرت بگو یا به پلیس بگو اونا مشکلتو حل میکنن

نه نمیخواد نگفتی چرا نمیذاشتم بگو دیگه

میخوایی برم با مانی بیخود مانی ناراحت کردم میدونستی اینطوری هستی میرفتم با اون

نمیخواستی چرا باهام دوست شدی

نمیخوایی میرم با یکی دیگه 

همتا من دوست دارم ولی بهم ولی به شمارم پیام ندادی

باشه امیر من گوشیم خاموشه اگه روشن بود پیام میدادم  الان چی کار کنم برم؟

نه همتا من برای تو کلی فوش جنگ دعوا کردم الان میگی برم نه من تورو خیلی به سختی به دست آوردم این حرف نزن مانی سو استفاده می‌کنه اون مانی هنوز ول کن نیست

تو همه کار کردی من مقصرم 

ولی راحت از دست میدی من چی کار کردم؟ 

انگار داری با غریبه حرف میزنی 

میدونستم همتا همچین فکری می‌کنی با یه دختر دیگه حرف میزنم ولی من بیشتر روز به خدا تو چمن فوتبال میگذره من برای همین روزا دیر دیر جوابتو میدم 

باشه من میرم بایکی دیگه برو با همون دختری که حرف میزنی  

من کسی که اهل خیانت باشه متنفرم ازش من میرم اقا امیر دیگه هم برنمیگردم

اشتباه کردی اقا امیر همتا دختر خوبی بود

ولش کن داداش براز برن با خیانت کار دوست بشن مثل من گیرش نمیاد خودش ضرزر میکنه دیگه من برنمیگردم

دختر خوبیه رو از دست دادی ولی پیشمون میشی من هم دوست دختر دارم بیرونم باشم جوابش میدم پس تو همتا رو دوست نداشتی مثل همتا گیرت نمیاد خودت ضرزر کردی  

خاک برسرت آرمین وضع این که طرف دار امیر باشی بدتر داری جدا میکنی واقعا که

پس بیخودی با مانی دعوا کردی که باهام دوست بشی گفتم منو از دست میدی امیر

میتونی دلش رو به دست بیاری امیر 

چی کار میکنی بمونم امیر؟

خداحافظ امیر

وایسا همتا تو چقدر زود تصمیم میگیری من بخدا با هیچ دختری حرف نمیزنم 

بخدا من با کسی حرف نمی‌زنم من خیانت کار نیستم همتا یه لحظه بهت توضیح میدم اینقدر زود قضاوت نکن 

من به هرکس خیانت کنم به تو نمیکنم 

چی میخوایی توضیح بدی هان؟

دیگه دیر شده اقا امیر

همتا دیگه برای تو وجود نداره من قبلا یه دوست پسر داشتم اون مهربون تر بود زود جواب میداد میگفت من اصلا دوست ندارم دیر جوابتو بدم ولی من اگه بمونم یک ماه بعد جوابتو میدم که نمیمونم

خداحافظ امیر من دیگه اینجا نیستم تو هم برو با خیانت کار دوست شو که هر شب بغل یکین من نیستم در ضمن خودت گفتیب با یه دختر دیگه حرف میزنم برو احمق 

اگه واقعا دوست داشتی زود جوابش رو میدادی واقعا دختر خوبی بود 

داداش آرمان خداحافظ فردا بهت میگن همتا مرد فقط بهشون بگو گل قرمز بزارن سر خاکم چون قرمز رو دوست دارم ممنونم ازت داداش

خاک برسرت امیر هر چی میکشم از دست توعه کثافت تو که همتا رو نمیخواستی خیلی غلط کردی باهاش دوست شدی بی شرف یا گندت رو درست میکنی یتا اگه همتا بلایی سرش بیاد نابود میکنم

همتا این طوری ابجی 

 

داداش ولش کن بذار با دوست دختراش خوش باشه

اگه دوست دختر نداشتی زود جواب میدی 

هیچ وقت خواستگار من نیا چون من شوهر خیانت کار نمیخوام  خداحافظ اقا امیر امیدوارم با دوست دخترهات خوش باشی خیانت کار من از خیانت منتفرم همیشه هم سر میاد حالم ازت به هم میخوره میدونی فهمیدم مسیخواسشتی بهم خیانت کنی که با مانی جنگ و دعوا میکردم به راحتی از دستم دادای خداحافظ

اگه خیانت نمیکردی زودجواب میدی نگو چمن میرم چون باور نمیکنم توی سرما بری دروغ گو اشغال

چی کار میکنی که زود قضاوت نکنم؟

واقعا به همتا خیانت نکردی؟ اگر خیانت نکردی میتونی دلش رو به دست آوردی باز خودت میدونی همتا خیانت کار نیست  

همتا به خدا خیانت نکردم بهت توضیح میدم دیر جوابتو ندادم اون چمن هم سقف داره بخدا اونجا گرمه من توی این سایت باهات هماهنگ نیستم این سایت یه جوری هست برای همین بهت میگم بهم پیام بده من میخوام چهار تا کلمه عاشقانه بهت بزنم من اینجا راحت نیستم اینجا ده تا پسر پیام های منو تورو میبین خودت یکم فکر کن من پسر غیرتی هستم این حرف هارو میزنم

من الان یه روز جوابتو ندادم کل سایت فهمیدن اصلا همتا من چطور میتونم جلوی ده تا پسر بهت بگم عشقم خوشگلم همتا تو دختر باهوشی هستی یکم فکر کن همتا من اینجا راحت نیستم من اگه اینجا یه چیز بهت بگم پ مزاحم میشه مانی مزاحم میشه خواهش میکنم یکم درک کن من به خاطر تو کلی  از دست مانی فوش می‌خوردم 

اینجا کسی نیست باشه برو امیر

آرمان پسر داییم است اون کسی منو ناراحت کنه میکشتش بعد من فردا مردم

همتا اینجا یه سایت بزرگه اینجا 100 نفر هست من خیانت کارم نیستم 

آره می‌دونم آرمان پسر دایت هست ولی من خیانت کار نیستم

همتا دیگه نبینم با امیر  حرف بزنی بره با همون عشقش من اجازه نمیدم باهاش حرف بزنی  امیر اینجا کسی نیست بگو همتا رو دوست ندارم

گمشو پدر منو پ در آورده تو دیگه بلبل زبونی نکن برو رد کارت

باشه داداش هر چی تو بگی 

همتا برای بار هزارم میگم من خیانت کار نیستم 

داداشم گفته باهات حرف نزنم

همتا باور نمیکنی به این شماره پیام بده ۰۹۰۵۵۵۹۶۲۸۵ همه چیز و بهت توضیه میدم

شرمنده گوشیم روشن نیست

آرمین داداش شب میایی خونه ما برای آخرین بار ببینمت

ول کن داداشتو داداشت فکر میکنه من خیانت کارم ولی اینطوری نیست 

همتا من خیانت کار نیستم اینجا نمیشه بهات حرف بزنم فقط اندازه اهوال پرسی میشه حرف زد من اینو نمی‌خوام میخوام دو کلمه باهات حرف عاشقانه بزنم 

 

همتا این حرف رو نزن باشه عزیزم

امیر من امشب آخرین شب زندگیم است 

آرمین 

چیه چه مرگته

داداش یادت نره چی گفتم گل قرمز بذارین سر خاکم باشه

امیر برو با دوست دخترت 

همتا میشه بسه کنی چرت و پرت نگو عزیزدلم

امیر خیانتکار هستی گم شو برو پیش دوست دخترت

دیدی خیانت میکنی امیر

فردا صبح بیا ببینم راست میگی خیانت کار نیستم همتا فردا تنهاست 

باشه آرمین فردا میرم پیشش

امیر فردا صبح بیا باهاش حرف بزن الان آرمین اجازه نمیده فردا نیست باشه بیا آشتی کنه باهات الان ناراحته همتا الان گوش میکنه فردا بیا باهاش حرف بزن 

ببینید دوستان من خیانت نکردم شما از کجا اینقدر مطمئن حرف میزنید

آرمین اجازه نمیده الان همتا باهات حرف بزنه فردا صبح بیا باهاش حرف بزن

امیر فردا معلوم میشه بیای یعنی خیانت نکردی نیای یعنی خیانت کردی

این آرمین دهن مارو سرویس کرد 

کجا بیام

اینجا معلوم میشه

فردا بیام اینجا 

اره فردا باهاش حرف بزن الان اعصبانی همتا

آرمان من بخدا خیانت نکردم اینا اصل قضیه رو نمیدونن 

فردا بیا بهش بگو آرمین الان نمیذاره نیایی یعنی خیانت کردی

شاید فردا همین موقع بیام

باشه خود میدونی همتا دیگه باور نمیکنه بای صبح تنهاست 

آرمان ولش کن بزار بره من دیگه نمیخوامش بای اقا امیر

آره شبا دیگه کل خوانواده کنار همن برای من نقشه میکشن صبح ساعت مشخص کنید میام بعدشم من این قضیه رو درست میکنم و فک آرمین رو میارم پایین 

باشه نیا 

من میام انگاری شما دلتون نمیخواد بیاید

همتا هم میره 

آرمان ولش کن بزار بره  دیگه همتا برای امیر مرده

همتا فردا صبح منتظرم الان عصبانی هستی حالت خوب نیست منم الان خیلی حالم بده حرف نمیتونم بزنم 

راستی یکی از شما بهم پیام داده بود نوشته برو گم شو اون کی بوده

نه تو فکر دوست دخترت باش من میرم با یکی دیگه که بهم خیانت نکنه

آرمین میکشمت دیگه حق نداری طرف همتا بیایی کار توعه تو بهش گفتی

آهان پس میخوای بری این دوست دختر بهونه هست الان گرفتم جریان چیه

اره من گفتم حرفیه چون امیر خیانت کار بعد همتا ناراحت میشه

این آرمین رو کنترل کنید که اگه بگاه رفت ناراحت نشید

نه من اجازه نمیدم با کسی دوست بشی خیالت راحت 

اسم آرمین رو نوشتم من اجازه نمیدم 

فردا باهات دوست میشه فعلا اعصبانی است باشه 

آرمین اگه جرعت داری منو از مسدودی در بیار ببینم درهد من هستی 

آرمین شماره تورو نداره فقط دیگه ناراحتش نکن

همش تقصیر این آرمین هست آرمین الان کارت دارم وایسا دارم میام سراغت 

فردا به همتا میگم بیاد

همتا داره یه چیزی رو قایم میکنه

نه چیزی رو قایم نمیکنه صبح میگم بیاد خیالت راحت دوست داری به آرمین اهمیت نده من ادمش میکنم

آرمین یکی دیگست اونی که فکر میکنی نیست  همتا رو دوست داری؟

اگه فردا صبح نیایی منم فکر میکنم خیانت کاری

یه لحظه همتا تو به مانی پیشنهاد دوستی دادی عجب دنیای نامردی شده همتا از پشت چرا خنجر میزنی منو اینجوری آزار نده همتا اخ چرا 😥

اینجا کسی نیست میتونی باهاش صحبت کنی  فردا نه من هستم نه آرمین دیگه هیچ پسری نیست

آرمان از همتا بپرس چرا به مانی پیشنهاد داده

همتا چیزی ننوشته به مانی که

چرا دقت نکردی به پیاما

سلام a عوضی شنیدم با عشق تقلبی خودت دعوا کردی بیچاره خخخخخخخ

اره حرفی مانی

همتا اومده پیشم الان داره بهم پیام میده داریم بوس بوس میکنیم

نه چی نوشتی همتا امیر

زر نزن مانی من خونه خودم هستم بیشعور

امیر همتا خونه ست 

مانی منم با مادرت بوس بوس میکنم الآنم کنارم نشسته 

خداحافظ امیر

a خفه شو بی ناموس کیر خر دهنت 

مانی بس کن جفتون بیشعور هستین

خدا حافظ همتا تو انگار دلت با یکی دیگه هست مانی الان میتونی با همتا دوست شی

من دوست نمیشم باهاش خیانت کاری امیر از جفتون متفرم کثافت

نه این دفعه همتا باید بهم پیشنهاد بده راستی a دلم واست میسوزه اینطوری رابطون خراب شد خخخخخخخخ

نه دلم پیش کسی نیست ولی تو خیانت کاری امید

پس عشق جدیدت اسمش امید هست اسم قشنگی هست 

باش تا بهت پیشنهاد بدم مانی

اسم تورو میخواستم بنویسم اقا امیر

هستم همتا ولی این a خیلی خیانت کار هست موافقی دوستان 

کجا هستی مانی

همتا برای بار آخر میگم من خیانت کار نیستم دیر جواب دادم دلیلش خیانت نمیشه

صبح بیا بگو گوشی آرمان داره خاموش میشه

هرجا که تو بخوای همتا

ساعت چند بیام

صبح بهش بگو مانی گوشیم خاموش شد

ده و نیم بیا

A فکر نکنم همتا تورو بخواد از پیام دادنش معلومه 

صبح معلومه میشه مانی

مانی چی شده نیستی خخخخ

امیر فردا آخرین شانست هست نیایی دیگه همتا میره

اون a آدم خیانت کاری هست اصلا بهش اعتماد نکنید 

خودت چی مانی خیانت کار نیستی

مانی خیانت کار نبودی بیا با همتا دوست شو همتا خیانت کار نیست

امیر فردا نیایی همتا دیگه نیست

مانی منظور از هر جایی که تو بخوایی منظورت چیه هان 

همتا داداشی تو هنوز نخوابی نه

نه داداش من شبا بیدارم میترسم بخوابم سر اون😔😔😔 

همتا a یه دوست دختر دیگه داره اون برای همین اینقدر دیر جواب میده اون خیانت کار هست آرمین هم میدونه 

 

خودم میدنم باهاش دیگه حرف نمیزنم

خوب مانی خودت بیا باهاش دوست شد

امیر دیگه دستت برام رو شد

سلام

سلام

همتا مانی داره دروغ میگه

داداش آرمان کی میایی خونه مون ؟

همتا منو ببخش 

برای چی هان؟

چون من خیانت نکردم اگه میکردم اینقدر دانبالت نبودم

مانی به فکر خودش هست

کجا معلومه؟

داداش آرمان باید بیایی خونه مون چون اومدن سراغم 

همتا من دوست دارم واسه چی بهت خیانت کنم فقط نمیتونم اینجا بهت پیام بدم

باشه پس برو 

همتا در رو باز نکن الان میام باشه 

همتا منو ببخش 

گفتم میتونی بری دوست پسر  سابقم بهتر بود اون براش مهم نیست کجا باهام حرف بزنه اون واقعا دوست داشت به دوستش گفته بود همتا بهم بگه از کوچه بهم پیام بده ناراحتش نمیکنم 

همتا باشه من همینجا بهت پیام میدم قول میدم دلتو نشکنم

من دیگه رفتم 

باشه برو منم میرم امشب حرف میزنم 

خوش باشی با دوست دخترت دیگه درس گرفتم کسی به خاطر من دعوا کرد خر نشم باهاش دوست بشم

من دوست دختر ندارم 

دیگه هیچ وقت به کسی اعتماد ندارم 

درس گرفتم وقتی به خاطر من دعوا کردنم بدونم مسیخواد بهم خیانت کنه

همتا مشکلت چیه اگه میخوای با یکی دیگه دوست بشی بهم بگو الکی بهونه خیانت خیانت نکن اصلا از کلمه خیانت خوشم نمیاد

برو دوست دخترت منتظر است

آرمان کاش سهیل زنده بود اون واقعا منو دوست داشت کاش زنده بود  

همتا من دوست دختر ندارم 

کجا معلومه؟

 من ندارم 

کجا معلوم که نداری؟

ولی من دیگه مثل اول دوست ندارم تورو

آرمان سهیل همیشه عشقم میگفت بهم من میخوام برم پیشش سهیل

دیگه نگو ندارم برو عشقت منتظش نذار اقا امیر ولی حلالت نمیکنم ناراحتم کردی کسی مثل من برات نیست  

واقعا نا امیدم کردی امیر من فکر میکردم نداری الان مطمئن که داری خوش باشی تازه داشتم همتا رو راضی میکردم در ضمن سهیل حرف عاشقانه میزد تو حتی بلد نیستی 

ارمان داره با دوست دخترش میزنه اگه میخواستی بهت اعتماد جواب میدادی دیگه کامل اعتمادمو از دست دادم هیچ وقت نمیبخمشت

باشه تو بردی منم حوصله پیام دادن ندارم این حرفت حرف حقی بود دیگه مثل قبل دوست ندارم نباید این حرفو میزدی منم امروز باید برم مشهد زیاد وقت ندارم

این طوری دوستش داشتی امیر

حوصله پیام دادن نداری خیلی بیخود کردی با مانی دعوا کردی 

برم دیگه برنمیگردم ولی بعدا پیشمون میشی منو از دست دادی

همتا مسافرم درک کن اینقدر تکرار نکن نیم ساعت وقت دارم صبحونه نخوردم به خاطرت 

باشه دیگه برنمیگردم  خودت نخواستی

اگه دوست داشتی اجازه نمیدادی بره

شرمنده همتا الان فکر میکنم مانی پسر خوبی هست

اهان دیگه دسس برام رو شد امیر چی شد میگفتی دوست دارم هان؟

همتا با مانی دوست شو دیگه با امیر کاریت نباشه باشه بذار بره با همون خیانتکار دوست بشه تورو از دست داد

باشه داداش اصلا دیگه نمیخوام با کسی دوست بشم کسی مثل سهیل نیست برام همه خیانت کار امیر  خیلی خیلی بیشعور و عوضی هستی کثافت

ایشالله خودت یه روز ناراحت بشی امیر گم شو برو کثافت خیانتکار 

یکی از شما اومده پیویم حرف بد زده بود

من بودم اشک همتا در آوردی کثافت عوضی

تو با همون پیامت کارو خراب کردی

خفه شو اشغال

داداش ولش کن براز بره گم شو اون کثافت

سلام مانی میتونی بیایی با همتا دوست بشی از جدا واقعا جدا شد خیالت راحت

سلام مانی من باهات دوست میشم

همتا من تورو ول نکردم تو خودت مسخره بازی در میاری 

دیر گفتی دیگه

خودت گفتی برو الان چی میگی

تو عشقم از دهنت در نیامده بعد میخوایی بمونم

خودت گفتی شرمنده همتا الان فکر میکنم مانی خوب هست یعنی چی یعنی برو با مانی منم بهش گفتم باهاش دوست میشم

مانی عشقم منتظرم

یه لحظه همتا من الان تو راه مشهد هستم نمی‌تونستم باهات صحبت کنم نت قعط میشد تو هم همش میگفتی خیانت کار من وقت نداشتم نتم کار نمیکرد

الان تو سر چی باهام قهری یه توضیح بده 

شرمنده امیر خودت گفتی من حوصله پیام دادن ندارم 

منم حوصله توضیح دادن ندارم

خودت میدونی برای قهرم

نگفتی گفتی شرمنده مانی ادم خوبی هست یعنی برم با اون؟

مشکلی نیست من رفتم ولی مانی لیاقت تورو ندارم 

چی گفتی متوجه نشدم  تو لیاقت منو نداری

خودت گفتی دوست ندارم 

من درست میکنم تورو خیلی ناراحت کردم دیر جوابتو دادم دوست خوبی نبودم بهت توجه نمی‌کردم شرمنده همتا الان تنها چیزی میتونم بگم فقط اینه ناراحت نباش من آدم بی شخصیتی هستم آدم بدی هستم شرمنده همتا متاسفام لازم نیست منو ببخشی فقط ناراحت نباش 

شرمنده هیچ وقت نمیبخشمت با احساسات من بازی کردی که مانی ناراحت کردم

تو بی احساس ترین پسر هستی

همتا ناراحت نباش یکی بهتر از من گیرت میاد متاسفانه اون چیزی که میخواستی نبودم شرمنده فقط ناراحت نباش خدا حافظ با هرکس دوست میشی فقط با مانی دوست نشو این آخرین خاسته من ازتو هست من آدم خیلی کثافتی هستم متاسفام 

در اصل با مانی دوست میشم هیچ وقت حلال نمیکنم اگه تو نبودی من الان با مانی خوشحال بودم اشتباه کردم ناراحتش کردم

از من بی حساس هستم خیانت کار هستم اشقال هستم بیشعور هستم هرچی تو بگی من همونم شرمنده کاش یک فرصت دیگه داشتم جبران میکردم اما ندارم فقط همتا ناراحت نباش دلتو بزرگ کن

گفتم منو حالال نکن منو ببخش فقط ناراحت نباش 

خیلی بهت شانس دادم ولی الان دیگه کاری باهات ندارم مطمئن باش اه من تورو میگیره

خوش باحالت همتا 

تو هیچ شانسی بهم ندادی 

آرمان مانی به ارتان گفت باید همتا بهم بگه باهاش دوست بشم بهش گفتم

چرا خوش به حالم در اصل با احساسات من بازی کردی 

جون من بی چاره خیلی ناراحت شد همتا دلم براش سوخت برای مانی

دیگه چه کنم همتا خانوم تو شروع کردی گفتی خیانت کار خیانت کار این حرف 1000000 اینقدر تکرار کردی منم زدم زیر همه چی تو به مانی برو بگو خیانت کار همون مانی جواب تورو نمیده فقط یه بار برو بهش بگو

چی برای قرار بهش بگم درست بگو نفهیدم

همتا من جوابتو ندادم این دلیل نشد من خیانت کارم

باشه باهات هم باشم دیگه مثل قبل جوابتو نمیدم

چی گفتی درباره مانی هان

باشه نمیرم ولی ببین چنان اذیت میکنم که 

همتا هر چی شد فراموش کن هان باشه ابجی

امیر ولی دیگه حق ناراحتش کنی فهمیدی؟

منظورم اینه برو به مانی بگو تو خیانت کار هستی همون مانی ببین چیکارت میکنه

شب خوش همتا با مانی خوشبخت بشی

شب بخیر تو اصلا منو دوست نداشتی مرسی داداش امیر

همتا یه شانس دیگه بهم بده چرا اینجوری می‌کنی 

برای چی امیر

باشه قبول فقط بینم که فقط چون اراد گفت قبول کردم

الان تکلیف من این وست چیه؟

امیر یک بار دیگه ناراحتش کن موقع با من طرفی فهمیدی بزور راضیش کردم

اراد جان بیخود کردی من اجازه نمیدم با امیر دوست باشه برو پیام رو بخون فهمیدی

مانی نگران نباش اجازه نمیدم با امیر دوست باشه

اراد راست میگه نمیدونی منو راض نکن باشه برنمیگردم پیشش گفته بودم اولش خودش نخواست

همتا جان خواهش 

تو یه  بار عشقم از دهنت در امد نه من دیگه مانی رو ناراحت نمیکنم

همتا نفسم عزیزم عشقم خوشگلم خواهش میکنم 

مانی همتا بهت گفت نمیخوایی بگو

دیگه دیر شده 

من بهت گفته بودم برم برنمیگردم بهت ناراحت نمیکردی

امیر دیگه من برنمگردم 

همتا عزیزم خواهش میکنم یه شانس بده

شرمنده امیر من نمیتونم 

چی کار میکنی تا کمکت کنم

اراد داداش گلم دیگه به امیر کمک نکن اون منو دوست نداری دلیلی نمیببنم باهاش باشم تو از کجا میدونی منو دوست داره نه نداره فهمیدی اراد دوست دختر داری خدایی بگو دیر جواب میدی یا زود جان من بگو داداش

خوب زود جواب میدم دلیلی نمیبنم دیر جوابشو بدم

واقعا فقط من توی دنیا باید ناراحت باشم اراد مرسی پس کمکش نکن هیچ شانسی نمیدم بهش اگه شانس میخواست زود جواب میداد خداحافظ امیر  

مانی من دیگه چی کار کنم ارتان بهم گفتم نوشتم دیگه چی قرار بنویسم بگو بهم

مانی خواستی بهم بگو نخواستی که هیچ میرم کسی دیگه ای ولی دیگه پیش A برنمگردم 

امیر اگه همتا راضی کردم نارحتش نکن باشه

خواهش میکنم آراد یه کاری بکن همتا لج کرده موندم چیکارش کنم 

از کجا معلوم ناراحت نمیکنی ؟ اگه ناراحت نمکنی راضی کنم

همتا ابجی به خاطر من باهاش خوب شو اگه ناراحت کرد خودم به حسابش میرسم باشه داداشی مرسی  من پشتم

باشه داداش فقط به خاطر تو وگرنه نمیخوام باهاش حرف بزنم چون من تورو دوست داداش

بیا امیر راضی شد دیگه نارختش نکن

دمت گرم آراد بعداً جبران میکنم 

داداش بریم خونه یکی حوصله سر رفته 

چیه میخوایی امیر

کجا بریم اخه نصف شب؟

اراد اسم من رو نوشته خخخ خونه عمه الان نه فردا هان توروخدا 

باشه همتا فردا نه ولی یک روز میبرمت 

دگیه ناراحتش نمیکنی امیر

یه لحظه اینجا چه خبره همتا تو خودت میگی تو خودت داری حرف میزنی خودتم داری جواب میدی شایدم آراد آرمان آرمین پ همه اونا تو هستی همتا جریان چیه ؟

نه امیر اونا من نیستم خودشون بودن مگه شانس نمیخواستی پس چرا چرت وپرت میگی پس برای چی به اراد گفتی باهام صحبت که ناراحت کنی نهففم نه باهات نیستم هر وقت یاد گرفتی عشقم بگی موقع بیا سراغم 

مانی عشقم من با تو دوست میشم اصلا به امیر محل نمیدم 

امیر هر وقت یاد گرفتی عشقم بگی اون موقع بیا من دیگه کسی حتی عشقم بلد نیست دوست پسرم نیست برام غریبه هستی شرمنده امیر من هر طور رفتار کنی همون رفتار میکنی خیانت کنی خیانت میکنم ععشثقم نگی اصلا نمیگم سبک نیستم عشقم نگه بهش بگم خداحافظ هر وقت یا گرفتی بیا وگرنه همتا نیست 

در ضمن میخواستم درست حرف بزنم خودت شروع کردی اره من دیونه هستم من روانی که با خودم حرف بزنم احمق هیچ وقت نمیبخشمت خریت کردم باهات دوست شدم مگه نمیگفتی شانس بده ولی شانس دادم ولی با این حرفت دیگه نمیمونم شکا پسرا فقط قلب مارو عادتونه مارو ناراحت کنید امیر این دیگه هیچ شانسی نمیدم من ورانی اره که با خودم حرف بزنم دیونه ام

منظورم اینه که داری سر من کلاه میزاری تو به اسم اونا داری حرف میزنی منظور بدی نداشتم 

نه من با اسم کسی چیزی ننوشتم چی کار میکنی فراموش کنم

همتا من عاشقتم اگه من عاشقت نبودم تا الان ولت میکردم همتا من چند روز سر یه چیزی عصبابم به هم ریخته برای همین یه جوری شدم 

تو چی شوهر هستی برای همتا هان همتا دیشب حالش بد شد بردمش بیمارستان هان خدایی چه شوهر هستی میشه بگی؟

خوبه دیگه من اعصابم خورد باشه باید سر یکی دیگه خالی کنم؟

همتا چطوری تو با آراد اینقدر هماهنگ هستی انگار یه چیزی داری بهم نمیگی

همتا آراد منظورش چیه از شوهر ؟

مگه شوهرش نیستی؟

اراد منو دوست داشت مامانش دوست صمیمی مامانمه اراد اومد خواستگاریم بابام قبول نکرد که باهاش ازدواج کنم بعد رفت خارج الان اومده فکر میکنه که تو شوهر منی سر اون به مامانش گفته اگه بفهمم همتا ازدواج نکرده میدزدمش حالا فهمیدی

نه آراد من شوهرش نیستم

 

آراد فقط دوست هم هستیم 

کار رو خراب کردی غیرتی هستی؟

چه کاری رو خراب کردم منظورتو نگرفتم؟

به مامانم گفته بودم بفهم ازدواج نکرده میدزدمش که گفتی شوهرش نیستی گفتم کاررو خراب کردی غیرتی هستی؟

اراد ازدواج نکردی رفته بودی خارج کی برگشتی؟

نه ازدواج نکردم دیروز صبح برگشتم 

همتا رو بدزدم چی کارمیکنی کجا زندگی میکنی؟

اگه میتونی برو بدزدش آراد 

همتا جایی کار نداری بریم بیرون دوستام میخوان برن میگم بیا با هم بریم 

امیر اجازه میدی ببرمش بیرون من براش غربیه ام 

اره میتونم چرا نمیتونم  نمیایی پیداش کنی؟

برید بگردید خوش باشید منم میرم بیرون همتا بهم اجازه میدی 

باشه شب هم میدزدم همتا دیگه همتا نیست امیر برو خداحافظ دیگه نمیزارم همتا باهات حرف بزنه بی غیرتی پس

باشه اراد عشقم فقط به پ هم بگو هم بگو بیاد دیگه با امیر کاری ندارم

ای بابا غیرتی میشیم میگید خیانت کار غیرتی نمیشیم میگید بی غیرت 

باشه همتا بهش میگم اماده شو دارم میام 

مگه منو میشناسی که اجازه دادی هان؟

چطوره یا کاری بکنید آراد

چی نفهمیدم

همتا دوستم هست اون غیرتی است با اون دوست شو تا با امیر

اراد من اماده شدم بیا   

غیرتی شدن  به خیانت ربط نداره من جای تو بودم اجازه نمیدادم بره بیرون ولی تو اجازه دادی

آراد ماشین داری؟

اره دارم برای چی پرسیدی؟ 

یه آدرس بهت میدم میتونی با همتا و پ بیاید اونجا

برای چی بیام اونجا

شماهارو یه کار دارم

شرمنده من همتا رو اونجا نمیارم  من  چون قرار دارم دوستام  تو غیرتی هستی اجازه نده الان با من بیاد همتا گلم دارم میام

امیر خداحافظ همتا دیگه نمیاد اینجا

خوب یه کاری دیگه میکنیم آراد شمارتو اینجا بنویس همتا هم می‌نویسه پ هم باید بنویسه اینجوری معلوم میشه شما یه نفر هستین یا چند نفر 

شرمنده من شماره همتا بهت بدم هر وقت غیرتی بودی بیا سراغ همتا من دیگه اینجا نمیام نبودی که سراغ همتا نیا خداحافظ

آراد کاملا ضایع هستی 

اراد ولش کن دیر شد بیا امیر نه غیرتی نه عشقم بلد بگی اراد زود

شماها همتون یه نفر هستین 

نزدیکم خوشگلم بیا پایین 

وای اراد عاشقتم اومدم عشقم

خداحافظ اقا امیر من دیگه نمیام سراغت  

آراد عتراف کن تو همون همتا هستی

من کسی که غیرتی نباشه نمیخوام اقا امیر

غیرتی بودی و عشقم گفتی اون موقع بیا سراغم

همتا وایسا من یه چیزی رو مشخص کنم بعد میریم یه رستورانی 

چی متوجه نشدم 

شرمنده من دنبال ادم غیرتی ام و بهم بگه عشقم 

همتا یه چیزی ازت میپرسم باید از ته دل قول بدی راستشو میگی 

چی سوالی بپرس 

همتا تو داری به اسم آراد و پ وآرمین آرمان حرف میزنی 

به مرگ خودم اونا من نیستم راست میگم تو نفهمیدی چی نوشتم

خوب پس چرا هر حرفی آراد و پ آرمین آرمان اونا میزنم تو انجام میدی 

چی متوجه نشدم  هر وقت غیرتی شدی بهم بگو بیام وگرنه نمیام دیگه

دقیقا منظوزت از غیرتی شدن چیه؟

با اراد برم بیرون اجازه دادی 

دلت میخواد برو دلت نمیخواد نرو تصمیمت دست خودت هست

باشه منم مرم با کسی غیرتی هست دوست میشم 

تو الان منظورت از غیرتی چیه توضیح بده؟

حوصله توضیح دادن ندارم مثل خودتم به اراد الان گفتم ببین کدوم دوستش دختر نداره

باشه خدا حافظ باید برم با دوستام بیرون

باشه واقعا غیرتی نمیشی برنمیگردما خداحافظ بگو با دوست دخترم میخوام برم

مانی من منتظرتم هر وقت اومدی بگو

واقعا خاک برسرم که تورو انتخاب کردم اقا امیر باید مانی رو انتخاب میکردم به خاطر تو دل اونو شکستم 

همتا تو خودت گفتی هر جور رفتاری که من دارم همون رفتارو باهات انجام میدم الان تو با آراد و بیرونی منم با دوست دخترم میرم بیرون مثل تو 

پس نگو دوست دختر ندارم خیانتکار احمق منتفرم ازت کثافت

تو ام دوست پسر داری اونم 4 تا

دیگه نمیبنمت کثافت خیانتکار عوضی مانی راست میگفت ادم به درد نخور هستی بیشعور

اونا دوست پسرهای من نیستن من مثل تو خیانت نمیکنم احمق بیشعور گم شو

حالم ازت به هم میخوره کثافت دیگه از من شانس نخواه 

اونا دوست پسر های تو هستن پ هم هرشب تو اتاقت می‌خوابه این چه وضعیه خوانوم همتا 

خداروشکر گورت رو گم کردی میدونستم دوستم نداری دروغ گفتی عاشقمی

همتا جواب خوبی خوبی هست جواب بدی بدی هست جواب خیانت خیانت هست این رسم دنیا هست 

پ از یکشنبه رفته بود تازه اومده  من مثل خیانتکار نیستم بی ناموس به پ گفتی بی ناموس خودت بی ناموسی

من مثثل خیانتکار کثافت بی ناموس نیستم

از کجا معلوم با بقیه اونا نخوابیدی 

کاش لال میشدم  نمبگفتم باهات دوست میشم حرمزاده

توام کجا معلوم با دوست دخترهای نخوابیدی لاس میزدی باهاشون عکس و فیل هات رو دارم

چی دروغ حرمزاده 

در ضمن من به پ گفتم دروغ بگو اون پیش من نخواب الکی گفت

خیانت کار بی ناموس کس کش الاغ و بیشعور خر

مانی عشقم کجایی پس

ببین همتا من به هیچ کس خیانت نکردم ولی تو هرشب یه داستان از خودت در میاری معلوم نیست تو چه قاضی هستی هر شب میگی امیر من با فلانی میرم بیرون این وضعیه باتو من چیکارت کنم تو اصلا بلد نیستی حرف زد نو همش میگی من با فلانی خوابم منم عصابم نمیکشه 

تو اصلا غیرت نداری نهفمم گم شو  من با کسی نخوابم خیانتکار روانی

اراد گفت دارم همتا میرم بیرون خودت اجازه دادی کثثافت

برو با دوست دخترت روانی  تو خودت شروع کردی بی ناموس

برو با مانی دوست شو ولی همش به مانی نگو من بافلانی خوابم با فلانی رابطه دارم با فلانی میرم بیرون اونم ولت می‌کنه این ادا هارو جلوش تکرار نکن همش بهش نگو خیانت کار حالا گمشو جنده

تو خیانت کار حرمزاده  جنده اون دوست دخترت کص کشته

به مانی بگو بیاد من شماره ای ازش ندارم

با مانی خوشحال تر بودم نه با تو

دوست دخترم خیلی هم خوشگله همتا یا همون آراد

منم خوشگل بودم گفتم به مانی بگو بیاد من شماره اش رو ندارم  خیانتکار بی ناموس

تو خوشگل هستی ولی جنده اون نه اون فرق میکنه

گفتم به مانی بگو بی ناموس اون هم جنده است 

مانی میدونست تو چه کس کشی هستی بی ناموس

الان برو آراد یا همون همتا یه دختر کل روزشو دروغ میگه اونو باید ول کرد مثل تو

خفه شو عوضی پدرسگ شماره ای عشقم رو داری؟

چون از تو خوشم نمیاد بهت دروغ گفتم ولی به عشقم مانی اصلا دروغ نمیگم چون عاشقشم

دارم شمارشو ولی به جنده های شهر نمیدم

خوش به حال من که با یه جنده کات کردم

ببین من با کسی رابطه ندارم حتی اراد گفت بریم بیرون قبول نکردم فهمیدی میخواستم تورو امتحان کنم  من اصلا زیاد بیرون نمیرم راست میگم

تو فحش دادی منم فحش دادم

منم کاری با آراد ندارم ولی حرف زدنت مثل او 5 تا دوست دختر جنده  قبلیم بود 

دیگه فحش نده منم فحش ندم باشه من اصلا خیانتکار نیستم اقا امیر

جنده فوش حساب نمیشه چون تو با 4 تا پسر رابط داشتی این کلمه رو به کار میبرم مانی فک نکنم باهات دوست بشه چون تو تو باغ نیستی 

برو با 6 تا دوست پسرت خوش باش فقط کمتر لاپای بزن چون گشاد میشه

همتا همتا چیکار کردی بهت گفتم با این عوضی دوست نشو چقدر بهت گفتم چرا گوش نکردی چرا آخ چرا چرا ای وای چیکار کردی همتا با خودت چرا من باهات دوست میشم همتا من دوست دارم دیونه تو هستم همتا جون نفسم چرا با a دوست شدی چرا

 

امیر واقعا من دوست پسر ندارم میایی از اول شروع کنیم قول میدم راستش رو بگم اگه بخوایی

دروغ گفتم امیر گم شو

شرمنده جنده من با دروغ گو ها حرفی ندارم

منم با تو کاری ندارم عوضی

خر بودم باهاش دوست شدم‌مانی

مانی اومدی بگو کارت دارم

همتا گفت بهت بگم داداش

م چکاری داری 

برو سایت اصلی فردا اونجا بهت میگم

اونجا نوشتم برات مانی

Aمن خوشحال ازت جدا بشم نفهمم بیشعور😁😁😁 فکر نکن گریه نه خیلی هم خوشحالم

تو اصلا دوست پسرم نبودی تو یه بیشعور بودی کثافت من خیلی هم خوشحالم  فهمیدم با تو دوست شدن اشتباهه گم شو

اصلا گریه نمیکنم خوشحالم 😁😁😁 

مانی کجایی پس

مانی تو یه روز هستی یه روز نیستی 

میخوایی همتا دوست بشی بیا همتا عجله ای نداره هر وقت اومدی

سلام 

سلام اگه نمیخوایی میرم با کسی دیگه دوست بشم بهم بگو میخوایی یا نه؟

همتا آیدی خودتو بده 

من گوشیم خاموشه فعلا

من میتونم کمک کنم تا گوشیش روشن بشه اگه بخوایی؟

تو توی گروه نوشتی گسی اهل زل زدن هست تو نوشتی مانی

م  آره من بودم برای چی میپرسی ؟ 

همتا من خیلی خیلی قبلاً دوست داشتم اصلا دلم نمیومد ناراحتت کنم ولی تو خیلی راحت منو رد کردی کاش همون موقع a رو انتخاب نمی‌کردی من هنوزم خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم عاشقتم ولی تو a رو انتخاب کردی اصلا a غیرتی هم نبود 

من موندم همتا چطوری a بهت خیانت کرد دختر به این خوبی به این زیبای به این خوشگلی به این مهربونی چطور a دلش اومد بهت خیانت کنه  همتا a قدر تورو نمیدونه از همون اول معلوم بود a احمق بود 

باشه پس من برم با کسی دیگه؟

پس بی خودی منتظر بودم باشه برو با کسی دیگه خوش باشی

م ول کن میرم با کسی دیگه احمق بودم یک هقته منتظر بمونم خوش باشی اقا مانی 

خداحافظ درس گرفتم دو نفر به خاطر من دعوا کردن هیچ کدومشونو نباید انتخاب کرد 

مطمئن باش اون دخترا بهت خیانت میکنه  شننیدم که میگم دوستم گفت من پنج تا دوست پسر دارم برو با اونا 

همتا مگه من گفتم باهات دوست نمیشم منظورم اینه آره باهات دوست میشم

شرمنده من دوست نمیشم

م من واقعا اعصابم خیلی خورده دیگه از دوست پسر منصرف شدم فهمیدم که همشون مثل هم هستن  

باشه همتا اگه نظرت عوض شد بگو

شاید گروه کسی برات پیدا شد 

م من نوشتم توی گروه ولی پیشمون شدم این پسرا لیاقت دختر سالم رو ندارن م 

همت ساعت 5 میام

نظر من اصلا عوض نمیشه بشه هم میرم با کسی کهو اقعا دوستم داشته باشه نه الکی بگه بعد بره گروه بگه دوست دختر فهمیدی اقا مانی

پنج من نیستم 

یه لحظه تو چطوری اینقدر از من خبر داری؟

همتا ناراحت نباش اونی لیاقت تورو ندارن 

شرمنده همتا جون اسم تورو نوشتم گلم

من توی گروه دیدم بهش گفتم

همتا تو داری با چندا اسم حرف میزنی

همتا نه همتا خانم 

یه روز بهت خیانت شد فهمیدی اقا مانی

اصلا با کسی دوست نمیشم چون دوبار ناراحت شدم

الان میخوایی کسی دوست بشی برو هیچ وقت نگو  من بهتر از a هستم نه بهتر نیستی

چون میخواستی با من دوست بشی نمیرفتی توی گروه بنویسی یعنی نمیخواستی باهام دوست بشی

همتا خانوم نظرت عوض میشه ساعت 5 میام 

اگه خیانت نمیکنی باهات دوست میشم اگه میخوایی با من دوست بشی چرا رفتی گروه گفتی کسی هست که اهل رل زدن باشه میشی بگی؟

هر وقت جواب دادی چرا نوشتی اون موقع بیا سراغم

اگه واقعا منو میخواستی نمیرفتی گروه بنویسی

خودتم رفتی تو گروه نوشتی همتا هستم 21 سالم هست 

چون تو نوشته بودی نوشتم وگرنه نمخواستم بنویسم حالا بگو

اگه میخواستی منو نمینوشتی هر گفتی باهات دوست میشم

میخوایی میگم پیشمون شدم نوشتم خوبه؟

همتا من اشتباه کردم نوشتم الان دوست من میشی خواهش میکنم 

منم اشتباه کردم منتظر تو بودم نه دوست نمیشم 

هر وقت گندتو درست کردی اون موقع بیا سراغ من

تا شب هم بهت وقت نمیدم گندتو درست نکردی دیگه نمیام اینجا حالا خودت میدونی

خوب چطوری درست کنم ؟

من نمیدونم

خوب تو بگو منم درستش میکنم 

من نمیدونم گفتم 

همتا دقیقه چند سالته متولد چه ماهی هستی 

21 مردادم

حالا خودت میدونی 

قدت چند سانت هست

چی کار داری تو 

وقت داره تموم میشه

تو بگو

من اصلا به تو نمیگم اصلا ولش کن من رفتم

بیا قهر نکن میخوای برم تو گروه بگم من با همتا دوستم کسی مزاحم نشه خوب بگو چیکار کنم ؟

تو هم وایستا شاید یه خیانتکار اومد باهات دوست شد

نمیخواد من که رفتم

همتا خیلی بد اخلاق هستی باید رو اخلاقت کار کنی

شماها اعصاب نمیذارین برای ادم 

همتا دوتا راه هست با من دوست میشی یا باید دوست بشی 

اگه کار نداری میخوام برم؟

چی متوجه نشدم؟

خوب چطوری از دلت در بیارم چیکار کنم یه راهنمایی بکن

فقط من شانس ندارم من رفتم

همون طور که ناراحتش کردی 

 به انداز کافی همتا برات جنگیدم تو دلت با من نیست خداحافظ 

من خواستم باهات دوست بشم تو خودت نخواستی رفتی توی گروه نوشتی 

من مقصرم خداحافظ 

به سلامت برو با خیانتکار دوست شو که هر شب بغل یکین

من اصلا خیانتکار نبودم 

چه خیانتی منظورت چیه ؟

همتا اصلا ارزش نداره ناراحت میشی بذار اونا ناراحت باشن که تورو از دست دادن 

یکتا تو دوست پسر داری؟

تمام دخترا خیانتکارن اقا مانی

یکتا دوست پسر داری ؟

اره  دارم چطور؟

خوش به حالت فقط من ندارم 

به دوست پسرت برو بگو خیانت کار بعد بیا اینجا 

میخوایی برات پیدا کنم چند سالته همتا

21 سالمه یکتا

باشه گلم بزار به علی رضا بگم برات پیدا کنه

همتا میتونی بیایی خونه ما

خخخخخخخخ 

همتا دختر خیلی خوبی بود اقا مانی ازدستش دادی

زهره مار  به علی گفتم ولی جواب نداد جواب داد بهت میگم

آره دختر خیلی خوبی بود🤣🤣

مرسی عزیزم

میتونم کمکت کنم؟

یکتا تو خیلی جذابی

که با همتا دوست بشی

از حرف زدنت خوشم میاد یکتا❤️

همتا هر وقت دید بهت میگم 

باشه یکتا جون جبران میکنم

یکتا چند سالته 

من 14 سالمه همتا جون دوست پسر سابقم هست مهدی ولی زیاد خوب نبود

میخوایی با همتا  دوست بشی اقا مانی؟

یکتا یه پیشنهاد دارم 

همتا خوبه خیانتکار نیست باز خودت میدونی

همتا من رفتم بگم به علی رضا فعلا 

یکتا رل من میشی

خودم  رل دارم اقا مانی میخوایی همتا هست نمیخوایی بگو به دوست پسرم بگم براش پیدا کنه زود

من کلی فوش خوردم از دست a بعدش هم من باید سر همتا ناراحت بشم اون سر من ناراحت هست  

خوب برو گروه دوست دختر نمیخوام من باهاش حرف میزنم 

نوشتی به دوست پسرت یکتا 

من با همتا حرف میزنم اگه بخوایی؟

نه یکتا اقا مانی منو نمیخواد بی خود زحمت نکش 

یکتا همتا راست میگ بی خود زحمت نکش

باشه من به دوست پسرم میگم برات بهتر از مانی برات پیدا کنه 

اقا مانی همتا خوب بود ولی نخواستی همتارو 

همتا منو دیونه 

چی نفهمیدم  اقا مانی

همتا نوشتم گلم براش جواب داد خبر میدم

دستت دردنکنه عشقم

اقا مانی من شمارو تنها میذارم 

یکتا تو غلط میکنی برای همتا دوست پسر پیدا می‌کنی 

تو منو نمیخوایی پس چرا میگی به یکتا غلط میکنی هان 

یکتا دوست پسر کی جواب میده پس

چیه غیرتی شدی روی همتا؟

همتا درسته من تورو نمی‌خوام ولی تو حق نداری دوست پسر کسی باشی

یکتا ولش کن دوست پسرت جواب داد خبر بده

به تو ربطی نداره مانی من دوست پسر دارم یا نه 

اگه میخوایی که هیچ نمیخوایی به مربوط نیست با کی میخوام دوست بشم

چرا ربط داره مانی 

چی ربطی داره بگو ببینم؟

همتا تو جدی جدی میخوای با یکی دیگه دوست بشی 

مگه با تو شوخی دارم

یکتا جواب نداد

نه قشنگم فعلا جواب نداده 

شانس ندارم که جواب نداده 

همتا الان با من قهری 

اره قهرم هیچ وقت باهات اشتی نمیکنم چرا هنوز دنبال منی هان وقتی منو نمیخوایی برو اقا مانی دوستم به دوست پسرش گفت جواب داد گفت باشه براش پیدا میکنم منتظرم برام پیدا کنه منو نمیخوایی دیگه مزاحم من نشو 

همتا لجبازی نکن من دوست دارم عاشقتم چرا دلمو می‌شکنی 

همتا من غلط کردم نوشتم تو گروه رل میخوام تو چرا همش مینویسی همتا یه بار دیگه بنویسی دیگه باهات حرف نمی‌زنم 

مزاحم من نشو

باشه نمینویسم ولی دوستم به دوست پسرش گفته 

چی کار میکنی که باهات دوست بشم

منم گفتم گندتو درست کردی بیا سراغ من فهمیدی

تکلیف منو مشخص کن نمیخوایی بهم بگو برم با کس دیگه ای که واقعا عاشقم باشه 

اگه دیگه توی گروه نمینوسی باهات دوست میشم اهل خیانت نیستی؟

من کسی که خیانت نکنه بهش خیانت نمیکنم خیانت کنه بهش خیانت کنم

فکر نکنبه تو گفتم نه کلی گفتم من

همتا باشه من خیانت نمیکنم خواهش میکنم عزیزم باهام دوست شو

باشه دوست میشم

همتا دانشگاه میری؟

بله چطور؟

میخوایی همتا حرف بزنی همتا اینجا نمیخواد بیا بهت میگم کجا بیایی اگه بخوایی خواستی بگو تا بگم

کجا بیام بگو

وارد اینجا میشی اول زده گروه گپ روبیکا بعد وارد شدی برو پایین کسی چیری ننوشته اونجا پیام بده به همتا میگم بیاد از اینجا خوشش نمیاد

همتا a واقعا بی خیال تو شد واقعا؟

اره مهم نیست برام اصلا من خیلی هم خوشحالم از یه بیشعور جدا شدم

میشه بپرسم رشتت چی است؟

رشتم انسانی است 

همتا توی دانشگاه دختر پسر باهم هستن

زیاد پسر نیست 

همتا اونجا جواب میدم بهت 

همتا فردا دانشگاه میبینمت فعلا

جوابتو میده 

اونجا پیام دادم

مانی اونجا پیام دادم برو

اونجا منتظرم

میخوایی با من حرف بزنی بیا اونجا

 ولی من دیگه اینجا نه چیزی مینویسم و  نه چیزی جواب نمیدم حالا خودت میدونی خواستی با من حرف بزنی بیا اونجا نخواستی هم که هیچ

کجا یه آدرس بده 

ادرس دادم دیگه جواب نمیدم

همتا متاسفانه پیدا نشد

اول سمت راست گروه چت روبیکا پایین کن برو پایین یک پیام نیست اونم من نوشتم

همتا برو اونجا من پیام دادم

من مفعول هستم اگه خواستی من میدم سن هم برام مهم نیست فقط سادق باشه 09014779615

سلام 

۱۵ سالمه ی دختر ۱۴ ساله خشگل میخام از تربت حیدریه باشه

 

۰۹۹۶۲۲۰۷۵۳۳

پیام بدید

 

واقعا خیانت کاری شایان گم شو

سلام محمدجواد هستم ۱۵ خیانت کار هم نیستم 

هرکی خواست پیام بده 

۰۹۹۱۸۲۱۷۳۴۷

علی ۱۴ سالمه دختر  ۱۳ یا ۱۴ ساله باشه خیانت نکنه اهل سکسو این چیزا هم نیستم ایدی : Kraken_3_6_9

گیمرم اگه دختر گیمر باشع چی بهتر

بای

سلام دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی طولانی هستم09371550802 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی