روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروههای تلگرامی تهران یمی از بهترین گروههای چت است و در این گروهها دوستان تهرانی با هم چت میکنند و با هم و در کنار هم خوش هستند و برای گپ بسیار خوب است.

ما در این مطلب میخواهیم به معرفی لینکدونی گروه تهران بپردازیم و از شما دعوت کنیم که بعد از عضویت در این لینکدونی به گروههای چت تهران بروید و با دختر پسرای تهرانی چت کنید و از چت کردن لذت ببرید.

لینک

این لینکدونی حاصل تلاش سال ها کار شبانه روزی است و برای همین هم تا کنون بسیار موفق بوده و بعد از این هم خواهد توانست به شما کمک کند تا به بهترین گروههای تهرانی بروید.

لینکدونی تهران باکمک شما عزیزان پویا خواهد شد

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۴۷۵)

سلام.

یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

می تونید از سایت   https://urlme.ir   استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

اسمم امیره 15 سالمه خوشگلم دنبال یه دختر همسن خودم میگردم اگه هست تو روبیک پیام بده 09056717963

 

 

 

17 سالمه از نیشابور کسی پایه رل زدن هس بیاد پیام بده 09105779384

سلام حامد هستم مفعول هستم یکی مخام با هم باشیم بهش میرسم فقط سادق باشه هر سنی باشه مهم نیست 09014779615اس بدید

 

  • امیر محمد
  • سلام ساقر

    سلام عشقم خوبی؟

  • امیر محمد
  • خوبم عشقم چه خبرا

  • امیر محمد
  • چکار میکنی

    هیچی داداشم اومد خونه

    دیروز تا 12 شب تنها بودم

    واقعا منو دوست داری؟

  • امیر محمد
  • اره دوست دارم داداشت خوب شد

    اره خوب شده اما با من قهره سر پارسااگه خواستگار بیاد برام چی کار میکنی عشقم

  • امیر محمد
  • من نمیزارم برات خواستگار بیاد 

    چی کار میکنی؟

  • امیر محمد
  • خودمو میکشم  ولی من نمیزارم برات خواستگار بیاد خودمو بکشم نمیزارم برات خواستگار بیاد

    باشه نیاز نیست خودتو بکشی من نمیرم  چند تا داداش داری

    برای چی خودتو میکشی

  • امیر محمد
  • ۲ تا 

  • امیر محمد
  • آخه من تو رو دوست دارم اینکار کنی میکشم خودمو

    چی کار نکنم عشقم ندارم که

  • امیر محمد
  • متوجه نشدم عشقم

    گفتی اینکارو کنی خودمو میکشم من چی کار نکنم ؟

  • امیر محمد
  • ولش کن عشقم 

    باشه عشقم مهمون داریم الان 

  • امیر محمد
  • باشه عشقم

    پسر هم داره هم سن خودم

  • امیر محمد
  • باهاشون حرف نمیزنی

    پسر خالمه اخه

    سوال داشتی بپرس جواب میدم

  • امیر محمد
  • نزدیک نشی

    فعلا من برم باشه حرف نمیزنم

    مگه روی من حساس هستی عشقم؟

  • امیر محمد
  • اره عشقم

    خوب اخه پسر خالمه  حتی دیروز میخواست بیاد خونه مون پیش من

    ولی نیومد رفت مدرسه عشقم نگران نباش

  • امیر محمد
  • بیاد ولی نزدیک نشو 

  • امیر محمد
  • ناراحتم

    باشه ولی من شال سر نمیکنم جلوشون

    چرا ناراحتی؟

  • امیر محمد
  • چرا شال سر نمیکنی 

    برای خواهرم

    هیچ وقت سر نمیکنم عشقم مگه خواهرت چی شده

  • امیر محمد
  • بیمارستانه

    برای چی عزیزم؟

  • امیر محمد
  • قلبش درد میکنه

    ناراحت شدم براش اگه ناراحت میشی شال سر کنم

  • امیر محمد
  • شال سر کنی بهتره 

    باشه به خاطر تو سر میکنم

  • امیر محمد
  • باشه

    دارم از مامانی کتک میخورم

  • امیر محمد
  • چرا

    میگه ای دروغگو گفتی بهم چرا 

  • امیر محمد
  • متو جه نشدم

    گفت داداشت کجاست گفتم خونه دوستشه الان میگه چرا دروغ گفتی 

    سوال دادی بپرس

  • امیر محمد
  • چرا نگفتی

  • امیر محمد
  • هنوز سوال ندارم داشتم بهت میگم

    خود داداشم گفت نگو باشه

  • امیر محمد
  • باشه عشقم

    ما از مدرسه میاییم گیلان

  • امیر محمد
  • کجای گیلان

    نمیدونم عشقم فکر کنم همون جای که تو هستی

  • امیر محمد
  • کی

    شنبه عزیزم

  • امیر محمد
  • امدی بهم بگو

    برم ناهار بخورم بعد میام فعلا عشقم

  • امیر محمد
  • باشه بخور

    باشه حتما عزیزم

    فکر نکنم معلم مون اجازه بده

  • امیر محمد
  • باشه

     دوست داری بیام مگه؟

  • امیر محمد
  • اره 

    خونه نتهام

    منظورت چیه ؟

  • امیر محمد
  • اره دوست دارم بیا ی 

    خونه تنها هستم

    نه میگ خونه تنهام منظورت چیه؟

    البته اگه داداشم بزاره میام

  • امیر محمد
  • الان خونه نتهام

    چرا تنهایی عزیزم

    میخوایی بیا خونه ما

  • امیر محمد
  • رفتن بیرون

    کجا میشینید 

    همدان عشقم

    پدرمنو در آوردن این ها عزیزم

  • امیر محمد
  • کی

    فامیل هامون بی چاره ام کردن

    شب برم باهاشون بیرون عزیزم

  • امیر محمد
  • نه 

    چزا نمیزاری 

  • امیر محمد
  • چون پسر هست

    خوب پسر نباشه که مامانم نمیزاره بریم باشه من نمیرم 

  • امیر محمد
  • خوبی عشقم

    اره اصلا حوصله ندارم

    ساقر ابجی یه دقیقه بیا اتاق کارت دارم حال ندارم صدا کنم

  • امیر محمد
  • سلام خوبی عشقم

    سلام عشقم خوبم تو خوبی

  • امیر محمد
  • خوبم عشقم چکار میکنی

    سلام ساقر خوبی داداشت به من گفت بهت بگم اجازه نداد فردا بری گیلان 

    خوبم هیچ خبر

    یاشار از دست این دختره کلافه شدم

  • امیر محمد
  • خواهرم دارن عمل میکنن

    ایشالله خوب میشه 

    واقعا ساقر دوست داری امیر پس نزار ناراحت بشه

  • امیر محمد
  • ایشالله 

    فعلا میخوام برم بیرون

    آماده شدی زنگ بزن بهم عزیزم

    امیر تو اصلا به فکر ساقر نیستی و اصلا دوستش نداری براش خواستگار بیاد به ساقر میگم ازدواج کنه هر کاری دوست داری بکن و از ساقر خداحافظی کن و برو بگی دوستش دارم باور نمیکنم 

  • امیر محمد
  • داشتم ناهار میخوردم  بخدا دوسش دارم

    ساقر یکی دختره میخواد تورو بهش معرفتی میکنم بیاد خواستگاری تو

    گفتم دیگه حرفت باور نمیکنم چون ساقر میخواد ازدواج کنه

    من ازدواج نمیکنم باهاش یاشار

    یاشار حالا تو شر ننداز لطفا

  • امیر محمد
  • ببخشید خواهرم بیمارستانه فوت کرد 

  • امیر محمد
  • بخدا ناراحتم

    از کجا معلوم راست میگی داداشت هم گفت تو مردی اما دروغ گفت تو هم دروغ میگی

    با دوست پسرم درست حرف بزن یاشار

    ناراحت شدم براش

  • امیر محمد
  • ساقر خواهرمو از دست دادم 

  • امیر محمد
  • ساقر دیدی دیر جواب میدام مراسم خواهرم هستم

    چرا فوت کرد

  • امیر محمد
  • عمل کرده بودند امروز آوردنش اتاق ایست قلبی میکنه و مرد خواهرم مرد یکی برادرم فوت کردم یکی خواهرم ساقر امشب بدون خواهرم چکار کنم 

  • امیر محمد
  • من برم فعلا

    باشه فعلا

    ساقر هست بیا پیش ساقر

  • امیر محمد
  • ساقر خوبی ببخشید بهت پیام ندادم مراسم خواعرم مو دفع کردند

    اشکال نداره عزیزم منم بیرون بودم  الان اومدم خونه خوبم تو خوبی عشقم

    ساقر توام ولش کن با خواستگار ازدواج کن امیر اصلا دوستت نداره و اصلا نمیخواد باهات حرف بزنه میگه خواهرم مرد باور نکن حرفش خواهرش زنده ست اینا دورِغگو هستن مگه داداشت نگفت امیر مرده کو زندا بود خواهرش هم زنده است من حرفش رو باور ندارم بهش میگم فردا بیاد خواستگاریت 😍😍اگرم خواهرت مرده خیلی هم خوشحالم که مرده چون داداشت میخواست ساقر بکش خواهرش از دست داد😂😂😂😂

    اگه دوست داشت تورو زود جواب میداد ساقر ساده نباش لطفا از اصلا دوستت نداره خواهرش رو به تو ترجیح داده پس تورو نمیخواد ساقر لطفا باورش نکن 

  • امیر محمد
  • یاشار کونی کصکش دهنتو ببند 

    منم خوبم عشقم تو حرف این یاشار گوش نکن 

  • امیر محمد
  • عشقم گوشیتو نگرفتی

    حرفتون باور نمیکنم 

    ساقر جون بهش گفتم گفت امشب خونه هستن بریم خونه اید؟ 

    اره خونه ایم یاشار 

     

    باشه بهشون میگم بیان پس عزیزم

     

    عشقتو از دست دادی امیر توهم برو پیش خواهرت چون میدونم دروغ میگی مرده

     

    تو خواهرت رو بیشتر از ساقر ترجیح دادی امیر

    چقدر دوستش داری ساقر رو

  • امیر محمد
  • ساقر خیلی دوست دارم خواهرم مرده بخدا مرده ساقر بخدا مرده من الان توی مسجد هستم یاشار تو فضوزلی 

    شب مسجد نیست داداشت هم میگفت بخدا مرده باور نمیکنم ساقر رفت پیش شوهرش اگه  میتونی جلوش رو بگیر

    امیدوارم با عشق جدیدت خوش باشی امیر

    با ساقر خداحافظی کن دوستش نداری بره پیش نامزدش

  • امیر محمد
  • یاشار کونی جنده مادر جنده بگیرمت پدر تو در میارم

    داداش یاشار حرف زدی باهاشون

  • امیر محمد
  • الهی نامزدش بد باشه 

    دمت گرم ساقر میخواستی همین کار با من کنی

    من نامزد ندارم 

  • امیر محمد
  • پس یاشار چی میگه

    دیدی دوستش نداری نامزد ندا ه تازه خواستگار داره دوست داشتی ولش نمیکردی

  • امیر محمد
  • یاشار مادر جنده کصکش من دوسش دارم کی گفته ولش کردم

    خودت گفتی امیر

  • امیر محمد
  • من کی گفتم

    بای امیر حالا که میخوایی بری برو 

    پیام هست امیر 

    خوشبخت میشی ساقر باهاش

    فقط خودت خواستی بری امیر

    اخر کار خودتو کردی یاشار

    کسی که ساقر رو دوست ندارم جدا کردم

    الان فهمیدم کس دیگه رو دوست داری

    یاشار راست میگه اقا امیر؟

    پس دیروز بهم دورغ گفتی دوست‌ دارم

  • امیر محمد
  • تو حرف یاشار گوش میدی من تا آخر عمرم تو رو دوست دارم باشه برو با نامزدت خوش باش

  • امیر محمد
  • یاشار ددورغ میگه بخدا من تو رو دوست دارم هر کسی دیگر بود الان جدا میشد ولی تو رو دوست دارم

    من نامزد ندارم ولی میخوایی بری باشه برو خودت میدونی من دوست داشتم تورو

  • امیر محمد
  • من نمیرم بخدا نمیرم من ازت جدا نمیشم

    فقط خودت خواستی بری اقا امیر

    ساقر من خواستگارت گفتم بیان امشب

    باشه حالا که امیر رفت بگو بیان اون منو نمیخواست

    ولی اینو بدون خودت رفتی امیر

  • امیر محمد
  • برو با نامزدت خوش باش باهاش دور بزن تو اونو بیشتر از من دوست داری الهی که تو زندگیت خیر نبینی ساقر خانم رابطه ی ما تمام شد خودت خواستی خیانکار 

    تو خواستی نه من من فعلا نامزد ندارم و ازدواج نمیکنم باهاش در ضمن خیانتکارم نیستم باشه برو

    همش تقصیر توعه یاشار چرا جدا کردی

    اگه دوست داشت جدا نمیشد پس نداشت

  • امیر محمد
  • ساقر خیلی نامردی پس الکی گفتی دوست دارم

    من دوست داشتم تو نداشتی 

  • امیر محمد
  • یاشار تقصیر تو بود امیر راست میگه تو جدا کردی یاشار الهی بمیری

    تو الکی گفتی دوست دارم

  • امیر محمد
  • به قرآن هم قسم میخورم که تو رو دوست دارم

    اگه دوست نداشتی پس دیدی من گفتم

    ساقر خواهرش هم زنده اشت

  • امیر محمد
  • به قرآن مجید تو رو دوست دارم آخه تو باور نمیکنی اگر کسی دوست نداشت به عشقش حساس نبود جلو ی همه نمیموند

    دوست داشتی جدا نمیشدی نداری پس

  • امیر محمد
  • خواهرم مرده به قرآن مجید مرده

  • امیر محمد
  • من جدا نشدم

    باشه کار نداری دیگه باهام

  • امیر محمد
  • الان با من قهری

    نه ابجی با یکی دوست باش که واقعا دوستت داشته باشه

    اره دیگه هم آشتی نمیکنم 

  • امیر محمد
  • تو فضولی من ساقر رو دوست دارم شاید بیام خواستگاریش

  • امیر محمد
  • الان بیام خواستگاریت باهام آشتی میکنی

    فکر کردی من قبول میکنم اصلا

  • امیر محمد
  • قبول میکنی یا نه

    نخیر

    با من ازدواج میکنی؟

    نه اقا یزدان

  • امیر محمد
  • برو گمشو یزدان 

    دوستش نداری توقع داری اجازه بدم ببایی خواستگاریش اره امیر

    به یزدان فحش نده اقا امیر

    یاشار اسمش ساقر 

    اره داداش اسم همسر آینده ساقر

    برو دیگه امیر ساقر یاهات آشتی نمیکنه

    خواهرت مرده بود که چطور میخوایی بیایی خواستگاریش پس هان

    فردا هم نمیام گیلان اقا امیر

    ساقر امیر واقعا ولت کرد و رفت دیدی دوستت نداشت 

    چی کار میکنی باهات اشتی کنم امیرمحمد

  • امیر محمد
  • هر کاری بگی برات میکنم

    من که نمیگم خودت چی کار میکنی

    ساقر باهاش حرف نزن ولش کن امیر تورو نمیخواد

    اگه تورو  میخواست بهت اهمیت میداد اصلا نمیخواد تورو

    یاشار فردا شب میریم خونه برای خواستگاری 

    امیر واقعا منو نمیخوایی من میرم 

    عشقم خوبی فردا خونه اید

    برای چی اقا یزدان؟

    برای خواستگار میخواییم بیایم

    امیر چی کار میکنی نرم خواستگاریش

    بهتون خبر میدم اقا یزدان فقط امیر منو نمیخواد 

    زود بهم خبر بده امیر منتظرم

  • امیر محمد
  • تو نمیری نمیزارم یزدان بیاد خواستگاریت

    چرا اون وقت نمیزاری بیاد خواستگاریم ؟

    چی کار میکنی اون وقت

    یزدان میره خواستگار نگفتی خواهرت مرده چجوری میخوایی بیایی خواستگاریش

    واقعا دوستش نداره یاشار

    نه بابا دوستش نداره دوست داشت توجه میکرد بهش ولی نداره

    دیر جواب میده یعنی نداره

    فردا میرم خواستگاریش خدا کنه قبول کنه

    ایشالله قبول میکنه رفتی قبول کردخبر بده امیر دختر خوبی رو از دست داد و خیانتکار نبود 

    من خوش شانس 

    اره امیر همه مثل ساقر نیستن که خیانتکار نباشن برو با همون خیانتکارن دوست شو ساقر رو از دست دادی 

    یاشار منو نمیخواد بیخود وقتمو براش نمیزارم فعلا داداش یاشار

    اقا یزدان به مامانم اینا میگم خبر میدم بهتون

    باشه عشقم منتظرم

    کسی که دیر جواب میده یعنی نمیخواد تورو ساقر شب بخیر عسلم

    اقا امیر کسی جلوت رو نگرفته دوست نداری منو میتونی بری من زور نمیخوام با کسی باشم که دوستم نداره

    منتظرم  بگی اقا امیر

    ساقر جواب نمیده یعنی نه نمیخوام

    باشه امیر پس خوش باشی با عشق جدیدت امیدوارم واقعا اون دوست داشته باشی ولی منو دوست نداشتی

    یاشار نمیدونی چرا با هر کسی دوست میشم دوستم نداره

    حتما لیاقتت رو ندارن داداشی

    ولی واقعا من امیر دوست داشتم

    چه فایده اون دوست نداشت

    خیلی ناراحتم واقعا کسی رو دوست داشتم اما دوستم نداشت

    براش هم مهم نیستی ساقر که جوابتو نمیده نه دوستت داره نه براش مهمی

    اگه دوست نداری من برم بگو اقا امیر ؟

    یاشار اگر منو دوست نداشت من تا اخر عمرم از پسر بدم میاد فقط منتظرم جواب بده اقا امیر نمیگم عشقم دیگه بهش چون دیگه عشقم نیست کسی منو دوست نداشته باشه عشقم نیست

    خواهر عزیزم ناراحت نباش تو با یکی دیگه خوشحال میشی 

    امیر اسگول نکن ساقر رو نمیخوایی بهش بگو

    حتی بهت دروغ گفته بیشتر از ما درم دوست دارم دلم خنک شد ابجیش مرده ایشالله پدر و مادرش و داداشش هم بمیرن تنها بشه 

    یاشار ول کن نفرین نکن من پیشش هستم

    اگه منو واقعا دوست داری باهات آشتی میکنم وگرنه آشتی نمیکنم و راست بگی

    من با کسی حرف میزنم که دوستم  داشته باشه اگه منو دوست داری باهات حرف میزنم

    بگو میخوام تکلیف رو بدونم نمیخوای برم؟

  • امیر محمد
  • سلام من تو رو دوست دارم ساقر بخدا دوست دارم

    باشه  باهات حرف میزنم

    واقعا میخواستی بیایی خواستگاری من عشقم ؟

  • امیر محمد
  • سلام بامنی اره

    اگه منو نمیخوایی میرم  منم زوری نمیخوام کسی منو دوست داشته باشه

  • امیر محمد
  • من تو رو دوست دارم 

    دوست داشتن الکی است امیر

  • امیر محمد
  • تو چکار داری من ساقر خیلی دوست دارم 

    لطفا یزدان من میخوام اشتی شون بدم تو حرف نزن یزدان

  • امیر محمد
  • ساقر تو برام مهمی من تو رو دوست دارم 

    چون امشب میخوام برم خونه شون برای خواستگاری 

  • امیر محمد
  • یزدان نمیری

    رفتی خواستگاری خبر بده بهم

  • امیر محمد
  • ساقر میخوای ازدواج کنی یزدان نمیری

    چرا اون وقت امیر

    باشه داداش حتما

    چی متوجه نشدم امیر

  • امیر محمد
  • نباید بری

  • امیر محمد
  • تو میخوای باهاش ازدواج کنی این کار نکن یزدان نمیری

    چی کار میکنی نرم؟

  • امیر محمد
  • من نمیزارم بری

    چی کار میکنی اون وقت

  • امیر محمد
  • تو دیگه کار نداشته باش با زبان خوش میگم نرو 

    تو برو شب امیر حق زر نزن نداره

  • امیر محمد
  • یاشار دهنتو میبندی یا نه

    تا نگی گوش نمیدم به حرفت 

  • امیر محمد
  • گوش نمیدی دیگه پس خیلی حواست باشه

    نه نمیبندم چه غلطی میکنی عشقت مال یزدان میشه

  • امیر محمد
  • من نمیزارم 

  • امیر محمد
  • ساقر تو منو دوست داری یا یزدان 

    بگو چی کار میکنی نرم امیر

    چی غلطی میکنی که نمیزاری

  • امیر محمد
  • فقط مواظب خودت باش چون ادم من تو نگیره 

    تورو

  • امیر محمد
  • منو

    بگو چی کار میکنی نمیرم 

  • امیر محمد
  • کتکت بزنم

    ساقر عشقم شب میببینمت 😍😍

  • امیر محمد
  • به ساقر میگی ساقر خانم

    افرین یزدان جون

  • امیر محمد
  • ساقر چرا جواب نمیدی میخواد بیاد خواستگاریت

    میگم ساقر چون قرار همسر بشه

  • امیر محمد
  • نه خیر ساقر مال منه 

    به داداشم گفت میاییم خواستگاری

  • امیر محمد
  • ساقر بامن میخواستی اینکار کنی

    ساقر نمیخواد با ازدواج کنه نمیخوایی ساقر رو نه باشه

  • امیر محمد
  • من ساقر رو میخوام

    راضی اش میکنم که باهام ازدواج کنه حالا نمیخوایش

  • امیر محمد
  • یزدان باهاش ازدواج نمیکنی

    ول کن یزدان باهاش بحث نکن اینا دروغگو هستن خواهرش هم زنده ست باور نکن

  • امیر محمد
  • یاشار کونی جنده حرمزاده خواهرم مرده تو فضولی 

    فکر کردی اجازه میدم بیایی خواستگاریش امیر اصلا 

    چرا ازدواج نکنم هان تو که نمیخوایی زر نزن پس

    تا امیر نیست الان برین خواستگاری

    اگه نخواست ساقر رو امیر میرم

    نه برو اون نمیخواد 

    باشه امیر عشقت مال خودت من نمیرم خواستگاریش 

    من با یزدان ازدواج نمیکنم خیالت راحت عشقم

  • امیر محمد
  • باشه

    الان میخوایی باهات دوست باشم

    میخوایی با این امیر دوست باشی اون تورو نمیخواد ساقر خنگ نباش خواهرم

    یاشار راست میگه امیر

  • امیر محمد
  • یاشار دوروغ میگه من میخوام باهات دوست بشم اون عوضی میخواد مارو جدا کنه

    دروغ میگه واقعا؟

    سلام ساقر جون خوبی من دوست پسر داشتم ولی ولم کرد رفت اول میگفت دوست دارم الان گفت نمیخوام تورو تو هم گولش رو نخور گلم بعد میفهمی دوستت نداره 

    خدا ازتون نگذر همه تون عوضی هستین

  • امیر محمد
  • خدا از تو نگذره ساقر به جان مادرم بخدا دوست دارم به شما چه ربطی داره فضول محل

    باشه عزیزم

  • امیر محمد
  • باهام دوستی عشقم

    مهمون داریم 

    من اومدیم خونه ساقر خخخخخ

    چی شد رفتی اتاق یزدان

    نه هنوز یاشار دختر خوشگلی است

    تا امیر نیومد باهاش حرف بزن و راضی اش کن باشه ببینم چی کار میکنی داداش

    معلومه نمیخواد ساقر 

    اره ساقر خوشگله داداش برای تو میشه نگران نباش

    امیر ز ساقر خداحافظی کن چون دیگه عشقت نیست

    یزدان برو سایت دیگه ببین داداش امیر چی نوشته نوشته ساقر قاتله بعد توقع داری بزارم باهاش حرف بزنه وقتی دروغ گو هستن 

    قاتل خود داداش بیناموسته

    دقت کردی یزدان امیر فقط روزها ساقر میخواد هیچ وقت شب نیست پس خیانتکار کاری میکنم ساقر از امیر منتفر بشه

    اره راست میگی یعنی دوتا دوست دختر داره به ساقر بگو امیر خیانتکار اگه خیانتکار نبود چرا شبا نیست

    سلام

    سلام همسرم میبینم امیر ولت کرده حتی الان هم نیومده من مثل این اصلا بهت بی توجی نمیکنم

    اره فکر کنم راست میگفت یاشار منو دوست نداره امیر الکی میگه

    معلومه اگه واقعا دوست داشت الان بهت پیام میداد با من ازدواج کن به خاطر این امیر خودتو بدبخت نکن چون دوستت نداره ادا میکنه که دوست دارم شاید داره با اون یکی دوست دخترش حرف میزنه که به تو توجه نمیکنه ساقر

    واقعا متاسفم برات من فکر کردم راست میگی دوستش داری الان دیدم نه نداری حتی برات مهم نیست ساقر داری گولش میزنی

    یزدان من امیر رو واقعا دوست داشتم 

    ولی اون میخواد با خیانتکار دوست بشه لیاقت منو نداره

    من خیانتکار نبودم نه یزدان باهات ازدواج نمیکنم

    باشه ساقر خودت میدونی ازدواج نکن ولی تو خوشگلی برو با کسی دوست شو که لیاقتت رو دااشته باشه امیر نمیخواد تورو

    نه یزدان با کسی دیگه دوست نمیشم  حتی امیر هم جدا بشه دیگه نمیخوام با کسی حرف بزنم

    نه یزدان با کسی دیگه دوست نمیشم  حتی امیر هم جدا بشه دیگه نمیخوام با کسی حرف بزنم 

    بخشید اسمت رو نوشتم یزدان

    مهم نیست عزیزم پیش میاد خوشبخت باشی من رفتم دیگه نمیام اینجا خداحافظ ساقر

    ساقر رسیدی گیلان 

    اره رسیدم یاشار فقط نمیخوام امیر محمد بدونه گیلانم چون نمیخوام ببینمش اون عشقش خوشحاله مزاحمش بشم فعلا

    اره دوستم امیر محمد

    یه جا دیگه پیدا میکنم که یاشار نباشه خوبه عشقم

    سلام ساقر بخدا من خیانکار نیستم شما میرین مدرسه من میرم دیگه مدرسه بودم

    ساقر تو امدی گیلان بخدا دوست ندارم یک نفر دارم اونم تویی ساقر بخدا تویی به جان مادرم من خیانکار نیستم

    اره اومدم یاشار گفته نه من

    باشه عشقم‌ امروز میخوام برم دکتر

    دکتر چرا یه سایت دیگه پیدا میکنم یاشار نباشه

    کلیه من درد میکنه

    ساقر دروغ میگه باور نکن حرفش رو که دوست دختر دیگه ای ندارم اگه نداشت چرا شب ها نیست فقط روز هست یعنی داره اصلا تمام حرفش دروغ

    یاشار حرمزاده من شب ها زود میخوابم به تو چه مادر جنده یاشار گاییدمت

    ساقر حرف هایش را گوش نکن

    و اصلا نرو ببینش باشه چون دروغگو است داره گولت میزنه  خنگ نباش 

    گفتم کاری میکنم ازت منتفر بشه 

    چرا با یزدان ازداج نکردی پسر خوبی بود ساقر

    ساقر از تو منتفر میشه و با یزدان ازودج میکنی 

    با نمیرم یاشار

    یاشار دهنتو ببند

    زر نزن منتفر میکنم ازت اونو چی کار میکنی بهش دروغ نگم از زبونت

    ساقر من تورو نمیخوام برو بای 

    یاشار حرفت درست بود منو نمیخواست

    باشه امیر منم دیگه نمیخوامت برو 

    برم دیگه برنمیگردم امیر خودت خواستی بری 

    دوستت نداشت اگه داشت نمیگفت نمیخوام‌برو 

    امیدوارم با دوست دخترت جدیدش خوش باش منو نمیخواستی چرا باهام دوست شدی دیگه نیستم امیر خودت خواستی بری 

    به جان مادرم من ننوشتم یاشار کونی نوشته به قرآن مجید یاشار نوشته

    دیگه نیستم باهات بای

    ساقر به جان مادرم من ننوشتم یاشار نوشته بخدا به جان پدرم من ننوشتم

    گفتم نیستم دیگه باهات

    ساقر ترو خدا باور کن من ننوشتم به جان مرگم من ننوشتم

    ساقر من خراب کردم زندگی تو رو

    دیگه باورت نداره 😂😂😂😂😂

    دیدی خودش گفت

    یاشار بخدا بگیرمت میکشمت

    راست میگه دیگه باور میکنم

    ساقر امیدوارم با یکی دیگه دوست شو که دوستت داشته باشه

    ساقر  بهم گفتی

    باشه یاشار دیگه با امیر نیستم

    چی بهت گفتم

    گفتم منتفر میکنم ساقر رو ارت

    ساقر کونی کصکش مادر جنده 

    ساقر اینو امیر از زبون من نوشته

    الهی که یاشار تو زندگیت خیر نبینی

    گوه نخور خودت نوشتی

    چطوری میتونی راضی اش کنی هان 

    یاشار میدونم امیر نوشته باورش ندارم

    من راضیش میکنم 

    ساقر به جان مرگم من ننوشتم به مادرم و پدرم من ننوشتم 

    من دارم الکی قسم میخورم دیگه باشه تو هم با دوست پسر جدیدت خوش باش ولی من تو رو ول نمیکنم

    باور نمیکنم

    به جان مادرم قسم خوردم عه به قرآن هم قسم میخورم که من ننوشتم

    من با کسی دیگه دوست نمیشم امیر

    حالم ازت بهم میخوره ساقر

    پس چرا حرف منو گوش نمیدی

    الان من میتونستم با دخترا وگدوست بشم من اینقدر تو دوست دارم با هیچ دوست نمیشم بخاط تو 

    ساقر بخدا یاشار از زبونم نوشته

    دوست شدی پس منو نمیخواستی که دوست شدی همچنین منم حالم ازت بهم نمیخوره

    یاشار بخدا میکشمت

    خوب ساقر ازت جدا کردم من رفتم دیگه بای

    ساقر تو منو دوست نداشتی ساقر برو من دیگه نمیخوامت عوضی آشغال حرف منو گوش نمیدی 

    الهی همتون به زمین گرم بشینی

    گم شو ساقر

    دیدی یاشار خودش نوشته

    من دوست داشتم خودت گفتی نمیخوام تورو الان من مقصرم 

    ساقر حرف یاشار گوش نکن 

    تو مقصر نیستی یاشار مقصره خودش نوشته پیام یاشار بخون

    امیر محمد منو نمیخواست داداش

    چرا میخواسمت

    بیخودی وقتمو براش گذاشتم اون کس دیگا ای رو دوست داره داداش پیام امیر محمد رو بخون

    من هیچ کسرو ندارم من روبیکا دارم بهت نشان میدم اگر داشتم اون وقت بگو

    نوشته میخواستم با دخترا دوست بشم یعنی منو اصلا دوست نداشت

    حتی اصلا منو نمیخوامت هم گفت داداش 

    ساقر گفتم که من تو رو دوست با دخترا نمیگردم من فقط تورو دارم

    داداش الان چی کار کنم داداش امیر

    به خاطر من دوست شو باهاش ابجی

    دوست شم که خیانت کنه بهم

    ساقر میخوایی باهاش حرف بزنی حرف بزن من دیگه کاری ندارم

    چی کار کنم امیر برم دیگه برنمیگردم

    ساقر بخدا من خیانت کار نیستم 

    الان که جواب نمیدی دکتر هستم

    ساقر ترو خدا برگرد

    دیگه داداش الان داره با عشقش حرف میزنه بهش بگو چی کار کنم برم ؟

    خودش میدونه ابجی 

    امیدوارم با عشقت خوش باشی بای الان با گوشی کسی پیام دادم من 😭😭😭

    ابجی گریه نکن 

    داداش من همیشه دیگه ناراحتم الان برمیگردم خونه گیلان نمیمونم اون بیشتر از من دوست داره مزاحم اقا امیر نمیشم دیگه

    امیر محمد واقعا دوستش نداشتی و ولش کردی ساقر رو

    نه الان هم داره با عشقش حرف میزنه هیچ وقت نمیبخمشت

    دلم میخواد بمیرم امیر داداش الان فهمیدم کسی رو دوست داشته باشم که دوست داره نه امیر اصلا منو نمیخواست الان داره با عشقش حرف میزنه 

    از کجا باور کنم که دوست دختر دیگه ای نداری

    به جان مادرم دوست دختر ندارم 

    برو آذر ۹۷ زده مطالب قدیمی اونجا وارد شدی زده ۰ پیام اونجا پیام بده یاشارم نیست

    پیام دادم

    حرف درست بود یاشار امیر منو نمیخواست

    من دوستش داشتم یاشار

    ساقر حالا که امیر رفته بیا با من عشقم

    یزدان گه نخور برو گمشو ساقر ماله منه

    چی کار میکنی مثلا امیر کی گفته ساقر مال توعه عوضی تو اون دوست نداری

    فکر کردی اجازه میدم مال تو باشه امیر

    ساقر عشقم کجایی

    ساقر تو برای امیر مهم نیستی  من میخوام تورو🤩🤩🤩❤❤😘😘

    مهم بودی جواب تو میداد گلم

    الان امیر کو ساقر هان پس نمیخواد ولش کن امیر  رو باشه عشقم من عاشقتم 

    باشه یزدان منم دیگه نمیخوام ولش کردم

    پس مال من شدی درسته عشقم؟

    یزدان برو گمشو ساقر ماله منه

    یزدان دیگه قیافت اینجا نمینم ساقر ماله منه

    چی کار میکنی برم

    میکشمت ساقر ماله منه 

    کی گفته مال توعه

    مال خودمه فهمیدی حالا گمشو

    نه یزدان دروغ میگه من مال کسی نیستم 

    میدونم عشقم

    اقا امیر مزاحمت نمیشم و خداحافظ خودت هم برو با دوست دخترت من مثل قبل دوستت ندارم کسی رو دوست دارم که خیانتکار نباشه اما 

    افرین ساقر امیر شبا میره با دوست دخترش حرف بزنه بهت خیانت میکنه ولی من خیانتکار نیستم خوشگلم

    الان فهمیدم راست میگی با احساسات من بازی کرد هیچ نمیبخشمشمن خیلی ناراحتم یزدان

    ناراحت نباش عشق من تو برای خیلی عزیزی عشقم تو مال من میشی اصلا ناراحت نباش بزار امیر با عشقش خوش باشه دیروز هم گفت میخوام با دخترا حرف بزنم اصلا گریه نکن چون ارزشش رو نداره قشنگم خیلی دوستت دارم همسرم

    یزدان تو هنوز با امیر بیناموس درگیر هستی ولش کن نزار عشقت بیاد اینجا که امیر ناراحتش کنه 

    یاشار الان فهمیدم راست میگفتی وقتی شبا نیست باا دوست دخترش حرف میزنه من بارو نکردم الان دیدم راست میگی ازش جدا شدم یاشار من دیگه نمیخوامش اون خیانتکار و دروغ است و با احساسات من بازی کرد

    گوشیم درست بشه شماره مو به یکی میدم که دوستم داشته باشه نه مثل امیر بهم الکی بگه ازش منتفرم حالم ازش بهم میخوره 

    میخواستم تورو از امیر منتفر کنم  که تونستم امیر برو با عشقت ساقر ولت کرد

    حتی براش مهم نیست یاشار که جواب بده

    معلومه که برای امیر ساقر مهم نیست داداش پس فکر کردی مهمه که با احساساتش بازی کنه

    یاشار تو یه لیوا بشکن بعد درست میشه درست کرد نه نمیشه قلب منم شکست دیگه مثل سابق باهاش نیستم بره با عشقش 

    تو هم بیا با من عشقم

    من مثل امیر ناراحتت نمیکنم و هیچ وقت بهت خیانت نمیکنم عشقم 

    نه یزدان دیگه با کسی نمیرم همه پسرا خیانت کار و دروغ هستن حالم ازشون بهم میخوره

    واقعا برای امیر مهم نیستی ساقر 

    اگه بود جای تعجب بود یاشار نه الان

    راست میگی دقیقه

    فکر نمیکردم واقعا ولت کنه ساقر

    هیچ وقت نمیبخمشش امیر

    دیشب تا صبح بیمارستان بودم  چون دوباره بهم تیر زدنن

    چرا نگفتی بیام ساقر

    مهم نیست برام میگم کاش مرده بودم وقتی کسی دوستم نداره زنده نباشم بهتره

    من دوستت دارم زندگیم 

    واقعا برای امیر متاسفم یاشار چون وقتی کسی رو دوست نداری باهاش دوست نشو و با احساساتش بازی نکن

    اره ولش کن گو خواهرش بیاد ایشالله اندر خوشحالم که خواهرش مرده یزدان

    داره با عشقش حرف میزنه امیر یزدان ساقر مال تو

    باشه

    عشقم من واقعا میخوامت مثل این بی چشم رو نیستم نمیگم امیر چون ادم نیست حیوون است

    یزدان خودت حیونی کونی جنده مادر جنده من مادرتو گاییدم و تو رو

    حق نداری به یزدان فحش بدی فهمیدی یا نه اقا امیر چون راست میگه با احساسات من بازی کردی 

    یزدان چرا نمیزاری دوست باشن اگه جدا کنی من میدونم با تو

    امیر اگه دوستش داری نباید بزاری ناراحت بشه

    ساقر یزدان برای اینکه تو با اون حرف بزنی داره بهت دروغ میگه لطفا باورنکن 

    از کجا معلومه که یزدان دروغ میگه هان چون امیر نیست یعنی راست میگه هر چند داداش ازش جدا شدم دیگه نیازی نیست به یزدان بگی امیر هم دوست داشت جدا بشه

    به خاطر من جدا نشو باشه ساقر

    باشه داداش فقط به خاطر تو جدا نمیشم

    فکر کنم ولش کرده امیر چون خبری نیست ازش

    داداش امیر من نمخوام باهاش حرف بزنم دیگه ولش کن باشه 

    سلام 15 سالمه دوست پسر میخوام کسی بود بهم بگه

    سلام ساقر من ۱۵ سالمه میای رل بزنیم

    ساقر این خیانتکار است محمد

    ساقر بیا🤧۰۹۰۲۳۲۶۸۹۱۲

    شرمنده من اهل سکس نمیخوام

    اینکه  اسمش پ هست  اسم اصلیش آیدا هست همش داره به من میگه خیانت 

    ساقر خانوم مگه من گفتم از اون کثافت بازیا حرف زدم 

    سلام دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی طولانی هستم09371550802 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی