روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

همیشه پیدا کردن یک دوست خوب آرزوی هر انسانی بوده است و ما همیشه در فضاهای مختلف به دنبال یک دوست خوب بوده ایم و برای این موضوع تلاش های زیادی کرده ایم ، اما شاید در بعضی مواقع موفق نبوده ایم.

اما ما تلاش کرده ایم در این مطلب به معرفی بهترین کانال دوست یابی تلگرام بپردازیم که بتواند شما را به دوست مورد علاقه شما نزدیکتر کند و برای همین شما را به خواندن آن تشویق میکنیم.

کانال دوست یابی

نکته اول که باید در این خصوص بدانید این است که پیدا کردن یک دوست در فضای مجازی بسیار راحت هست ، اما اصلا قابل اعتماد نیست و هویت افراد در فضای مجازی مخفی است.

البته بیشتر افراد در فضای مجازی دنبال دوست هستند تا وقت خودشان را بگذراند و این موضوع اگر الویت باشد ، زیاد مهم نیست که دوست ما کی باشه و همین که در فضای مجازی و تلگرام سرگرم باشیم کافی هست.

پس با دانستن این موضوع کانال دوستیابی میتونه به شما کمک کنه تا دوست خوبی برای خودت دست و پا کنی.

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۲۰۴)

یه رل میخواستم شماره شاد 

09927601791

یه دختر خوب باشه رلم‌ بشه 09172682247

مایار هستم از تهران.یه خانم باحال وپایه،تک.گردش وعشق وحال ۲۵ تا۴۰سال  ۰۹۰۱۳۰۹۰۹۸۸  مشتی باشه باقیش با من.

 

من دخترم رل میخوا م ۱۳ساله شماره من ۰۹۹۰۵۷۴۰۴۵۹

  • محمدم دوس دختر میخام برای تصویری و حال همیشگی😘😘😘😘 09136976735
  • 😘😘😘😘😘😘

     

     

     

     

    دوس دختر میخام ۰۹۱۳۶۹۷۶۷۳۵

  • نازنین علیزاده
  • اولین فروشگاه تخفیفی انلاین 

    تمامی محصولات دارای گارانتی تعویض و مرجوع 

    پرداخت درب منزل

    سلام رل میخوام 09355086568 تماس بگیرید


    رل می خوام سنم

    18ایدی روبیکاhalex_dep

    سلام ساره با من رل میزنی

     آیدی روبیکات: erfanrezaei13

    09023971079

     

    سلام من ۱۳ سالم دوشت دختر میخوام بیا روبیکا G_h_d_f

    ی دختر خوش اندام و خوش اخلاق برای تفریح و عشق و حال

    نمیزارم براش بد بگذزه 

    سلام اسمم یاسین 15 سالم یع رل میخوام 13 ساله باشع

    سلام اسمم یاسین 15 سالم یع رل میخوام 13 ساله باشع

     

     

    09054081712 

    اینم شمارم 

    ایدی روبیکام.               @clip__nab198

    دختر کم سن میخام اصفهان...از ۱۷ تا ۲۰ ساله...۲۵ سالمه  اتیشی و پر انرژی و عاشق سکس،  سایزم کلفت و خوش فرم و عالیه، 

    09914134648 امیر اصفهان  ۲۵ سالمه  اتیشی و عاشق سکسم. فقط دخترای کم سن ۱۶ ساله تا ۲۲ ساله پیام بدن .سایز کلفتم و عالی خوش فرم

    سلام امیر هستم 16 ساله رل میخوام اینم شمارم 09938005827

    سلام من یه رل میخوام که پایدار باشه ترکم نکنه 

    سکسی هم باشه 

    روبیکا:king_15_meraj

     

    سلام یه رل خوب میخوام خوش اخلاق باشه اهل تفریح و عشق حالم خودم 16سالمه 

    09363948673

    ی رل  دختر۱۳ساله.

     رل مزنی ریپ بزن منو

     

    رل پی شاد باشه آنم ID__AMIR_021@

    دختر میخام ۱۲ ساله باشد ۰۹۱۴۷۵۴۲۹۰۴

    سلام دانیال هستم 13ساله 

     ایدی روبیکاdanyalalishahi

    من رل میخوام ۱۴ سالمه 

    هر کس میخواد بیاد روبیکا 

    شماره ۰۹۹۳۶۹۲۰۰۴۷

    من رل میخوام ۱۴ سالمه 

    هر کس میخواد بیاد روبیکا 

    شماره ۰۹۹۳۶۹۲۰۰۴۷

    سلام طاها هستم 12شمال کسی خاست زنگ بزنه 09379099588

    سلام به همه خوبین. 

    سن 13 

     

    روبیکا (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)

     

    دختر میخواستم ممنون، رک و ساده گفتم 

    سلام دختر 13/14ساله رل می‌خوام

    09923588473

     

    سلام دوست دختر می‌خوام 13 یا14 ساله برای یه رابطه چند ماهه

    زنگ بزن ممنون

    09923588473

    سلام یه رل میخاستم 8ساله

    سلام رل ۸ ساله میخام

     

    شماره: 09945033347

    اسمم محمد یه دختر ۱۴ تا ۱۵ سال برای دوست شدن در روبیکا mdrsdhr نام کاربری در روبیکا 

    سلام من ۱۵ سالمه یه رل میخوام اگه سنش ۱۳ یا  ۱۴ باشه خوبه اگه اهل قم . کرج . تهران  یکودوم باشه خوبه 

    شماره : 09929359099

     یا پیام بدید یا تو روبیکا پیام بدید زنگ نزنید

    سلام مهتاب هستم دنبال دوست پسرم کسی هست بگه فقط من واتساپ دارم

    ای بی‌شرف‌های بی‌شخصیت کثافت بی‌خانواده‌ها اگه زندگی ندارین مگه خواهر مادر ندارین این چه حرفاییه زدید این چه پستایی گذاشتید بی‌ناموس‌ها

    کسی نیست باهاش دوست بشم

    سلام من یه دوست دختر می‌خوام بعد آیدی روبیکام میگم 

    دنبال دوست پسرم کسی نیست

    من ۱۳ سالمه رل میخوام خوشگل باشه 

    سلام رل میخام

    سلام سارو رل میزنی

    سلام مهتاب رل من میشی 

  • رویا دخے شیطون😝
  • عجب چرا جواب نمیدین؟؟؟؟

  • رویا دخے شیطون😝
  • سلام کسی هست یا نع؟؟؟؟

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • من امدم همه خاموش شدن عااااااااااوو

    😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😫😫😫😫😩😩😩😩😩😩😩

    .... چند سالته

    نه رویا جون منم شانس ندارم گلم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • ۱۵سالمه شانس نداریم گلم شانسمون خوابیده

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • دختری؟پسری؟

    عزیزم مهتاب پسره به نظرت

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • تایم به فدای قلب دخترا که زود میشکنن اما پسر خیانت بازی میکنن

    هان؟

     

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • بعضیا اسم دختر میزارن ولی خودشون پسرن؟؟؟؟

    نه من دخترم

    .... من 16 سالمه

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • مهتاب چندسالته؟؟؟؟؟

    16 سالمه

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • اها بسلامتی خدا حفظت کنه

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • دوست پسر داری؟؟؟

    ..... گفتی چند سالته بهت میگم باهات دوست میشم یا نه 

    من اهل خیانت باشه نمیخوام

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • 15سالمه اسمم رویا و رقیه فرقی نمیکنه هرجوری صدا میکنی صدا کن

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  •  دوست پسر هم ندارم و هم نمیخوام چونکه پسرا فقط پارتین بازی میکنن

    من دوست پسر  پیدا کنم نیستم عزیزم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  •  کجای هستی؟؟؟؟

    پس برای چی اینجایی

    اراک

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • باید یه دوست پسر داشته باشی که واقع میخوادت نه علکی فقط واس خوش گذرونی حق نیست؟

    اره من تا حالا دوست پسر نداشتم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • خانواده زن عموم تو اراک و خونه دختر عموم تو اراک هستن

    شرمنده رویا جون من بیکار نیستم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • منم همینطور واقع نیست پیدا نمیکنیم پسر خوب پیدا نمیشه

    امیر اینجا پیام داد با اون دوست شو

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • مشکلی نیست میتونی بری گلم😣😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😛😛

    مممنونم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • خب میتونه اینجا پیام بدع یا نع چونکه شارژم تموم شده فراد باید بخرم؟میخوام باهاش اشنا شم بعد تجربش کنم ببینم پسر خوبی هستش یانه؟؟؟؟علکی نیست یهوی خودمو بندازم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • خواهش گلم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • سلام صبحتون بخیر؟؟؟

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • کسی هست من امدمع

    سلام بچه ها کسی با رویا دوست نشه خیانتکار حواستون باشه پسرا

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • گو نخور من خیانت کار نیستم تو کی هزارتا اسم رویا داریم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • گو نخور تو دیگع کی بعدن تو فامیلمو میشناسی که بگی رویا خیانتکار هستش گوز گوز نکن کسخل بی شرف 

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • بعدن من دوست پسر ندارم و نمیخوام کی بهت گفت خیانت کارم خودت خیلنت کاری برو گموشو قبل اینکا بکنن تور پسرا 

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • به خودتو بگو که هرشب پسرا میگایدن تورو خخخخ ابورتو حفظ کن بنظرم  کونت پاره نشع چونکه اسمم رویا خخخخ

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • من جدیدم اینجا تازه امدم تو خیانت کار هستی که هرشب پسر به پسر باهاشون میری

    من یه دوست پسر دارم 

    عزیزم ولش کن

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • خب دختر خانم من دوست پسر ندارم و خیانت باز نیستم که به همه میگی اهل خیانتم میفهمی؟؟

    علکی تهمت ننداز ادمای که نمیشناسی علکی تهمت ننداز و تجربشون نکردی تهمت علکی ننداز

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • سلام مهتاب خوبی راستشو بگم از اسمت خییلیییییی خوشم امد معلوم دختر خوبی هستی ولی بقیه خودشون میبینن خخخخ غرورشون بلان مثل این دختره خودشو میبینه با دوست پسر فیس میکنی با دوست پسرت خوشگلتر از دوست پسرت و تو هست که نوشته دختر

    چی متوجه نشدم

  • رویا دخے شیطون😝
  • اسمت خیلییییی قشنگ و تو معلومه دختر خوبی هستی از همه بهتری گلم این منظورم بود و بقیه خودشون میبنن فکر میکنن از همه بهتر نمیدونن بدتر از همه هستن

    خوب برای چی به پسره گفتی رلت میشم مهدی دوست دختره داره

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • گوشی دستم نبود دسته دختر خالم بود بخدا دیگه نمیدونم چی پیام داده بود

     

    دوتان یه دختر به نا نمیرسه؟

    @Ramtini3apour

    سلام فقط یه دوست دختر میخوام که اهل خیانت نباشه 

    همیشه باهم باشیم حتی در شرایط سخت محل زندگیم ساری سنم ۱۵ 

    هیچ وقت براش کم نمیزارم اگه کسی هست بگه شمارمو بدم 

    من هستم سینا 

    سینا اهل خیانت نیستی من اهل خیانت نیستم

    سینا با من رل میزنی

    سارا جون جواب نمیده منم بهش گفتم

    همتا تو مگه ۲۱ سالت نیست؟

    چطور داداش رامتین

    رامتین من باهات دوست میشم فقط اهل خیانت نیستی؟

    سلام دنبال دوست دختر ۱۳ ساله میگردم از تبریز.

    شماره۰۹۳۶۴۱۳۹۰۹۸

    فقط از روبیکا پیام بدین

    یکی فال خوب مخام من مفعول هستم احل حال اگه کسی احلش بود شماره من آس بده09014779615

     

    سلام خوبین کسی احل دل نیست 

    14 سالمه دوست دختر با معرفت 

    اهل خیانت نباشه 

    خوشگل باشه

    سارا چند سالته رلت میشم

    یه دوست دختر میخام که اهل خیانت نباشه 

    ۱۵ سالمه 

    09913901915علی هستم هرکسی خواست بیاد باهام حرف بزنه هرچقدرم واس شناخت من میخاد زمان بزاره تا همو بشناسیم هیچ مشکلی نیس هم شاد دارم هم روبیکا و سروش.باتشکر

    من هستم علی 

    من ۱۵ سالمه رل میخوام خوشگل باشه

    من باهات دوست میشم

    باشه 

    ایدیم در روبیکا   @Amirvnj

    اینم شمارم ۰۹۹۶۳۵۲۸۱۲۸

    فقط من چند روزی گوشی ندارم بیا گروه روبیکا مشهد بهت میگم چرا اگهه میخوایی

    چه جوری بیام تو گروه مشهد

    بالایی همین است

    اون که بلدم آمدم گروه مشهد چه جوری باهات حرف بزنم 

    فعلا اونجا پیام بده تا بهت بگم گوشیم چی شده

    تو گروه مشهد کجاش پیام بدم

    مثل همین است

    بهار باهاش دوست نشو تو هم میشی مثل من ناراحت میشی 

    من دوستش داشتم دوستم نداشت

    ناراحت نباش ساقر جون دیگه یکی پیدا میکنی عزیزم

    پیدا کردم چکار کنم

    گم شو  از هم جنس هات منتفرم

    ایشالله یک روز هم شما ناراحت بشین منتفرم ازتون

    خوب پیام بده

    ساقر میخوایی برات دوست پسر پیدا کنم؟

    نه عشقم نمیخوام

    پیام دادم

    گفتم گم شو بهار بهش محل نده

    سلام من ۱۵ ساله هستم رل میخوام دختر خوشگل باشه

    سلام پارسا من هستم 

    باشه اهل کجای

    اهل تبریز

    چند سالته

    15 سالمه 

    کلاس چندمی

    هشتم 

    گوشی نداری

    دارم چطور

    اینجا با هام صحبت کنیم 

    بیا آذر 97 بهت پیام میدم اونجا وارد شدی اول است 5 پیام 

    @Pjhfjfjjf آیدیم تو روبیکا

    اعتماد کنم بعد اونجا منتظرم

    سلام من ۱۴ سالمه رل میخوام دختر باشه خوشگل باشه

    من هستم رضا

    چند سالته بیتا

    ۱۴ سالمه

    گوشی داری

    بله دارم چطور؟ بیا آبان ۹۸ بهت میگم نوشتم سلام

    سلام علی هستم ۱۳ ساله رل دختر میخوا بین ۱۰ تا ۱۳

  • امیر محمد
  • سلام من ۱۵ سالمه دوست دختر میخوام ۱۵ سالش باشه خوشگل باشه 

    سلام من ۱۵ سالمه امیر 

  • امیر محمد
  • اهل کجایی

  • امیر محمد
  • گوشی داری

    دارم اما خرابه خودت اهل کجایی

  • امیر محمد
  • گیلان تو اهل کجای

    من همدان

    الان میخوایی امیر؟

  • امیر محمد
  • چی 

    که باهات دوست بشم؟

    میخوایی باهات دوست بشم

  • امیر محمد
  • اره باهم دوست بشیم

    باشه عزیزم

    گروه چت روبیکا بیا برو پایین 7 بیشتر پیلم نیست اونجا پیام بده عشقم

  • امیر محمد
  • پیام دادم عشقم

  • امیر رضا
  • ساقر قاتله ساقر قاتله زده داداشمو کشته

    زده بهمن 98 4 تا پیام نیست اونجا پیام بده

    من مهدی هستم ۱۴سالمه رل میخوام یه دخی خوشگل اهل خیانت هم نیستم تا اخر باهاتونم اینم شمارم

    09915059939

    تو روبیکا یا ایتا بیشتر بیایید در روبیکا بهتون خوش میگذره اهل اصفهان هستم

    من هستم

    شرمنده من نمیخوام پیشمون شدم نه روبیکا نه ایتا 

    سلام محمد جواد هستم ۱۵ سالمه اهل خیانت هم نیستم 

    خواستید پیام بدید یا داخل روبیکا بیاید

    ۰۹۹۱۸۲۱۷۳۴۷

    کسی باهاش دوست نشه چون نفهمم ترین پسر است دخترا خودتون بدبخت نکنید وخیانتکار است 

    پ 

     سلام پ خوبی 

    به تو ربط نداره

    سلام دختر ۱۵ ساله میخوام خوشگل باشه

    کسی باهاش دوست نشه خیانتکاره امیر محمد

    دوست داشتی که ساقر رو چی شد

    من میتونم تورو با ساقر اشتی بدم اگه میخوایی؟

    سلام 15 سالمه دوست پسرم میخوام کسی بود بگه خیانتکار نباشه

    من هستم امیر

    چند سالته 

    ساقر خانم من اون نیستم

    باور نمیکنم همونی نگار خیانتکار دوست نشو

    ساقر خانم من اون نیستم صدتا امیر محمد داریم من اون نیستم به تو ربطی نداره 

    باشه مرسی گفتی ساقر ممنونم اسم داداشتم امیر رضا است

    سلام من ۱۵ سالمه رل میخوام خوشگل باشه دختر جذاب میخوام

    مانی من باهات دوست میشم

    اسم چیه

    مهمه میخوایی یا نه تو دوست پسر قبلی همتا نبودی

    من اورو نمی شناسم اسم و میخوام بدونم 

    اسم نگار است

    با من دوست میشی 

    اره عزیزم

    اهل کجایی

    گروه چت روبیکا وارد شدی برو آخر اونجا پیام بده میگم بهت

    نوشته ۲۷ اونجا بیام

    اره عشقم

    سلام محمد هستم معروف به ممدخطر۱۳سالمه رل بین۱۴تا۱۶ساله میخوام تا تهش پایتم عشقی❤️‍🔥🤙🏻

    سلام عرفان هستم ۱۵ ساله به رل ۱۵ ساله دختر خوشگل می‌خوام ۰۹۱۹۴۷۳۶۳۱۴ شماره ی منه 

    من اهل زنجان شهرستان خرمدره هستم و یه دختر خوب و با معرفت می‌خوام 

    یه دختر میشناسم برات میخوایی 15 سالشه

    سلام یه دختر میشناسم از دوست پسرش جدا شده فقط اهل خیانت نباشه هر کی خواست بگه

    سلام من ۱۵ سالمه دنبال دوست دختر میگردم تو حدود همین سن 09050916028 این شمارم هست تو واتساپ و روبیکا هستم

    سلام من دنبال رل 13 یا 14 هستم😊

    من به دخترا توجه زیادی میکنم

    اگه کسی بود بگه تا ایدی روبیکامو بدم❤️

  • ابولی شونم❤️
  • سلام من دنبال رل 13 یا 14 هستم😊

    من به دخترا توجه زیادی میکنم

    این شمارمه 09392239323

    24 ساعته هم آنم روبی5ک فقط پیام بدید ممنون❤️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی