روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

کافه چت و گپ

این گروه که اسمش کافه چت و گپ هست برای دورهمی شما و چت شما دوستان با هم ایجاد شده است.

https://rubika.ir/joing/GIDCDI0WNGPHSRAGSVILNPYLOGQYEVRD

linkdoni rubika

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • لینکدونی روبیکا

گروه چت روبیکا

گروه گپ روبیکا

نظرات (۱۱۸)

  • یاسین قنبری
  • سلام من یاسینم و دنبال رل مهربون با مزه شوخ هستم 13 سالمه 27/3/1388 به اینستای Ya3inpk2020-_- پیام بده ممنون

    سلام مهدی هستم ۱۴ سالمه  یک دوست دختر میخوام اینم شماره واتساپم ۰۹۳۰۴۴۴۳۶۵۴

    سلام امیر حسین هستم ۱۳ ساله اینم شماره مه همه چی هستم  دختر رو دوست دارم تا اخر ولی بهم خیانت نکنه اینم شماره مه فقط دختر بیاد پسر بلاک 

    ۰۹۰۵۸۰۸۱۰۰۵

    سلام عاطفه هستم 13 سالمه یک دوست پسر میخوام بیا روبیکا  بهم پیام بده https://rubika.ir/nbgghjh لینک روبیکام 

    سلام 

    عاطفه 

    آیدی:روبیک erfanrezaei13

    09023971079

    رل میخوام 12 سال شماره 09933812561

    یه دوست دختر باحال میخوام 🥺❤️🥰تو شاد پیام بده pvoktg8755

  • اِحسانِ خُسرَوی
  • سلام به همه من اِحسانَم ۱۳ سالمه رل ۱۳ ساله دختر باحال ناز یاشه میخوام لطفا اگه امکانش هست اهل کرمان از کرمانم اینم شمارم 4729 125 0939 من با این شماره در 

     

    روبیکا

     

    تلگرام 

     

    واتساپ    هستم 

  • اِحسانِ خُسرَوی
  • سلام به همه من اِحسانَم ۱۳ سالمه رل ۱۳ ساله دختر باحال ناز یاشه میخوام لطفا اگه امکانش هست اهل کرمان از کرمانم اینم شمارم 4729 125 0939 من با این شماره در 

     

    روبیکا

     

    تلگرام 

     

    واتساپ    هستم 

  • اِحسانِ خُسرَوی
  • خو دیوسا پس چی شد هشکی  ایجا نیس منظورم دختره ی سلامم بکنه من تنهام🥺🥺🥺🤬🤬🤬

    من محمد هستم 

    ۱۵ ساله 

    یک رل می خام

    ایدی روبیکاM_a_m_a_d_1388 

    شماره :۰۹۹۲۸۰۵۳۶۰۱

     

    من احسانم 13 ساله ی رل می خام 13 ساله 

    آیدی روبیکا ehsane 1389

    شمارم ((09391254729))

    پیام رسان هم جواب میدم 😍😍

     

    سلامن یک رل 14 سال میخوام کسی هست ترو خدا

    محمد من دوست میشم باهاات

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • سلام به همگی؟؟؟؟؟

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • کسی هست اینجا یا نع؟؟؟؟؟؟

    سلام  بچه ها کسی با رویا دوست نشه خیانت کار است

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • گونخور خود خیانت کار نیستم کسکش بی ناموس تو منو میشناسی بی شرف تو منو از کجا میشناسی برو  مامانتو گایدم اشغال عوضی مرضت چیه بات چیکار کردم که به همه میگی خیانت کارم مگه من اصل تو من نه تورو میشناسم نه منو میشناسی

    چرا رفتی پس به دوست پسر من گفتی من رلت میشم مهدی شماره تو رویا خانم

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  •  بادوست پسرت نبودم بامهدی که تهرانی هستش بودم نوشته من ۱۷نمیدونم۱۸ساله بود باهاش بودم بخدا بقران بادوست پسر چکارم

    رویا خانم به غیر دوست پسرم من کسی اسمش مهدی نیست توی کانال

    همتا عزیزم ول کن من به غیر از تو با کسی دوست نمیشم خیالت راحت

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • همتا گلم بجان عزیزم و بجان اجیم بخدا و بقران با دوست پسرت نبودم بقران من با دوست پسرت چکارم اون ۱۴سالش نمیدونم چندسالشه من۱۵سالم فرقمونو ببین گلم همتا عزیزم 

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • نکن همین که نوشته مهدی۱۴سالمه  من ۱۵سالمه یه سال ازش بزرگم همتاگلم خیلیییی اسم مهدی داریم 

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • بجان مامانم با دوست پسرت نبودم همتا

  • حسین بهرام پور
  • سلام بچ ها حسینم ۱۳ سالمه یک دختر خوشگل باحال میخوام فقط خیانت نکنه

    0475 120 0992

    آیدی روبیکا EHSAN_REMIX_17

    تو شاد ایتا تلگرام واتساپ اینستا پیام رسان زنگ جواب میدم

    ممنون🙏

  • حسین بهرام پور
  • ببخشید آیدی روبیکا آیدی داداشم زدم آیدی روبیکا جدید

    HOSEIN_1389

  • حسین بهرام پور
  • آیدی روبیکا جدید

    HOSEIN_Bahrampor

  • حسین بهرام پور
  • اون آیدی آخری روبیکا آیدی اصلی روبیکا خودمه مطمئنن و قطعن

    یکتا بیا من اینجا پیدا کردم بیا بات رلم میزنم اهل خیانتهم نیستم

    اینجا نیست

    من مفعول هستم اگه خواستی من میدم سن هم برام مهم نیست فقط سادق باش هر وقت خواستی بکن 09014779615

    با کی هستی حامد با یکتا خانم بودی؟

    یه دوست دختر13ساله  می خوام اهل خیانت نباشه خوشگل و با غیرت باشه

     

    من هستم میلاد

    سلام امیر پای

    برای چی؟ متوجه نشدم

    حامد تو دوست دختر میخوایی؟ منظورت رو نفهمیدم

    منم رل می خوام 

     

    من هستم مهدی

    سلام نگین واژه گفتم چی میخام

    من نفهمیدم بگو

    ساقر 

    تو دختری 

    چند سالته 

    14 سالمه اره دخترم

    سلام نگین جان پسر میخام

    فهمیدم به سلامت

    خوشبختم

    این لینک روبیکا https://rubika.ir/Mahdi1388888888888888888

    من گوشیم خراب شد توی سایت حرف بزن تا گوشیم رو درست کنن اگه میشه

    باشه 

    اسمت چیه 

    کدوم شهری

    من اسمم ساقر است کرج زندگی میکنم

    منم شاهرود 

    میدونی کدوم شهره

    رفتی؟ 

    دو سه تا سایت بیایی پایین زده هفت تا پیام اونجا پیام دادم

    اسم سایت بگو 

    برای من نداره

     

    سلام خوبی نگین جان شما دختر هستی به این شماره پیام بده0901477961یا این ادیمmasam

    شرمنده من دنبال دوست پسرم 

    سلام نگین دوست دخترم می شی

    اول میگی نه الان میگی دوست دخترم میشی جریان چیه؟

    ارمین چه کار داری

    برو یه سایت دیگه با ساقر حرف بزن که رویا نتونه حرف بزنه پیدا کردم بهت بعد اوونجا به ساقر بگو باهات حرف نمیزنم رویا فکر میکنه ازهم جدا شدید  

    برو یه سایت دیگه با ساقر حرف بزن پیدا میکنم خبر میدم برو اونجا به ساقر بگو دیگه باهات حرف نمیزنم رویا هم فکر میکنه جدا شدید

    بله؟

    پیام ارمینو خواندی

    اره 

    الان من چی کار کنم

    تو بگو 

    مهدی دیگه دوستت ندارم 

    بعد منم 

    برای مثال: برو به قبرستان 

    بعد یک سایت پیدا میکنم باهم بریم اونجا 

    بله؟

    واقعا که نمیگم

    بریم یک سایت دیگه

    نظر تو چیه عشقم

    چیو

    بریم سایت دیگه؟ 

    نظر تو برام مهمه

    باشه

    بیا سایت گپ بزن

    کجا رفتی

    ارمین گفت پیدا میکنم

    خب باشه

    راسته ماه چی هستی 

     

    من آذر ماهی هستم

    بالایی فقط شیرازی ها هست اونجا بیام بده

    اوکی

    ساقر 

    چند اذری 

    سلام نگین جان قبول می کنی دوست دخترم باشی

    سلام نگین جان قبول می کنی دوست دخترم باشی

    شرمنده دوست پسر دارم

    ساقر اونجا بهت میگه

    اونجا شهاب جواب داده

    سلام داری ازید می کنی

    کی حامد من؟

    خودت گفتی پسر میخوام نگین بهت گفت

    نگین خانم داری ازید می کنی

    من گفتم گفتی پسر میخوام

    الان نمیخوام به عشقم خیانت کنم

    پیام دادی بگو ساقر بیاد اونجا رو گفتم مهدی

    ارمین داداش دست چپ نهمی 

    اونو میگی یا نه یه گروه دیگه

     

     

    گپ بزن گفتی دو سه تا اون زده فقط شیرازی هابالا اونه

    ساقر جونم 

    بیا سایت فقط شیرازیا 

    بیا اونجا

    بالای اون بیا

    اوکی 

    پیام دادم

    هوی حامد به عشق من پیام نمیدی دیگه وگرنه پاره ای فهمیدی 

    حالا هری 

    خاک برسرت حامد واقعا 

    علی حواست به عشقت باشه که این ها ازت نگیرن عشقتو

    ا حتی نگین توی مدرسه ما است

    نه بابا واقعا؟ من دوست پسرش نیستم امیر 

    حتی دوست پسرش نمیدونه

    به دوست پسرش نگو ولی باشه ا

    جرات ندارن به عشق من نزدیک شن 

    ممنون ا

    هوی امیر حواست به خودت باشه دیگه در مورد عشق من زر زر نمیکنی 

    فهمیدی 

    احمق دختر توی مدرسه شما نیست 

    من که هر روز میبینمش نگین رو

    من که هر روز میبینمش نگین رو چی کار میکنی علی

    تو ببینش عشق من خودش میدونه چجوری جوابتو بده 🤙🤙🤙🤙🤙

    اصلا توی کلاس ما است و من بغل دستش نشستم خخخخخخ

    امیر بس کن دیگه 

    علی دورغ میگه توی مدرسه امیر نیست 

    اراد راست میگم

    میدونم. بابا اصلا این مدرسه اش پسرونه است اون دخترونه 

    تازه بیرونم میبینیش عشقم خوب جوابتو میده 

    خوش گذشت 

    هری 

    سلام من امیرمحمد هستم

    ١٣ساله

    دوست دختر میخوام

    شماره روبیکا و........

    09924957486

    سلام حامد هستم ۱۴ سالمه یک رل جذاب خوشگل میخوام حتما

    شمارم 0475 120 0992

    آیدی روبیکام hamed_pro_player

    آیدی اینستاگرامم  hamed_pro_player_13

    0475 120 992 98+

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی