روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

کانال لباس یکی از بهترین کانالهای تلگرامی هست که در زمینه معرفی بهترین لباس های زنانه و مردانه فعالیت میکنه و شما میتونیدلباس مورد علاقه خودتون رو در این کانال انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

ما در این کانال به شما کمک میکنیم تا شما بهترین لباس رو انتخاب کنید و کاری میکنیم که شما لباس سایز خودتون رو انتخاب کنید و از پوشیدن لباس مد نظر شما انتخاب کنید.

کانال لباس

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۳۳۶)

  • امیر محمد
  • 💉😁TANZ طنز نانوNANI😁💉      

    سلام داداش همه رفیقام کانال جوک😁 دارن من ندارم😁

    اشکال نداره داداش یه کانال هست هم کلیپ و هم جوک خنده دار داره

    بیا تو

    خوب نبود لف بده🎖

    ولی عالی هست

     

    @amir81414

    @amir81414

    @amir81414

  • امیر محمد
  • 💉😁TANZ طنز نانوNANI😁💉      

    سلام داداش همه رفیقام کانال جوک😁 دارن من ندارم😁

    اشکال نداره داداش یه کانال هست هم کلیپ و هم جوک خنده دار داره

    بیا تو

    خوب نبود لف بده🎖

    ولی عالی هست

    amir81414@

    amir81414@

    amir81414@

  • محمدم .دوس دختر میخام حال همیشگی😘😘😘😘 09136976735
  • دوس دختر خوشگل وباحال میخام😘😘😘😘😘

     

     

     

     

    ۰۹۱۳۶۹۷۶۷۳۵

    دوست دختر میخوام خوشگل 🥺🚶🏻❤️🥰pvoktg8755شاد پیام بده

  • حامد هستم
  • گی هستم اگه خواستی من میدم سن هم برام مهم نیست فقط سادق باش masam7890

    سلام

    سلام

    مدرسه نرفتم من

    چرا

    یک هفته اخراج شدم

    من امروز بدبختانه امتحان عربی دارم 

    من که راحتم 

    چه کار کردی اخراج شدی

    عشقم من باید برم عربی را بخوانم 

    سر م اخراجم کرد

    باشه

    باشه خداحافظ😘

    خداحافظ

    عشقم من درسمو خواندم 

    داستی چند اذری 

    22 آذر

    اهان من 5 اسفندم

    من رفتم مدرسه 

    باشه عشقم

    خوش بحالت 

    من بدبخت دوباره فردا امتحان ریاضی دارم 

     

     

    انقدر هم سخته که باید بکوب بخوانم

     

    خخخخ اشکال نداره

    باشه کاری نداری عشقم

    برم درس بخونم 

    خدانگهدار 

    نه برو عشقم

    عشقم شبت بخیر 

    خواب های خوب ببینی😘

    شب بخیر عزیزم

    سلام عشقم 

    خوبی 

    رفتی مدرسه

    سلام نه تازه بیدار شدم 

    اهان 

    من دارم از ساعت 9 ریاضی تمرین میکنم

    دیشب اخه دیر بخوابم سر اون رفتم دعوا

    دعوا باکی 

    من رفته بودم مدرسه

     

    مهمه مگه؟

    نه عشقم 

    اگه خودت صلاح میدونی

    اره صلاح میدونم بای

    بای

    با یکی دیگه دوست میشم

    عشقم من چیزی نگفتم 

    چرا این کارو میکنی 

    گفتم اگه صلاح میدونی بگو 

    دیگه این قهر کردن نداره که 

     

    نه باب خریت کردم اون موقع نرفتم بای نگین از دوست پسرش جدا شد منم از تو جدا میشم

    عشقم دلیل نیست که من جدا شدم تو هم جدا بشی عزیزم نه تو جدا نشو ساقر

    واقعا نگین

    اره عزیزم من اشتباه کردم با علی دوست شدم هر وقت با اسم علی دوست میشم جدا میشم

    فقط به خاطر نگین ازت جدا نمیشم

    تو عشق منی 

    عزیزم 

    جیگرت بشم من 

    خیلی ممنون نگین خانم

    عشقم امتحانات شروع شده

    ؟

    باشه عشقم من مهمونی هستم

    اوکی

    😭😭😭😭

    دستم خورد به استیکر  من از زبون خودم برای نگین نوشتم دوست پسر پیدا کنم براشگفتم بدونی

    چی شده عشقم 

    چرا گریه میکنی

    ساقر جون تویک عشق داری 

    اونم منم 

    باز چرا این کارو می کنی 

    چی کار کردم مگه من؟ 

    دستم خورد بهش من نزدم

    همین که میگی دوست پسرمیخوای پیدا کنی

    منظورت برای نگین بود؟ 

    اره چطور؟

    عشقم شب یلدات مبارک😘

    همچنین عشقم

    نوکرم

    😘😘😘❤️❤️

    عشقم شبت بخیر

    سلام

    سلام عشقم 

    دیشب بهت خوش گذشت

    اره خوب بود

    اگه دوستت خیانت کار نیست بهش بگو بیا اینجا برای نگین خیانتکار نیست

    باشه عشقم ببینم چی بشه 

     

    فردا برم مدره بهشون میگم

    چی متوجه نشدم؟

    برم مدرسه بهشون میگم

    یک دوست بااعتماد دارم اونو بهش معرفی میکنم

    ساقر به بقیه دوستات بگو با امیر و علی اصلا دوست نشن امیر خیانت میکنه علی ترکت میکنه باشه ساقر من من بدبخت میشن

    راست میگی نگین واقعا هر کی با امیر دوست گفت بهم خیانت کرد

    من دیشب عزا دار بودم

    ول کن نگین جون یک روز حتما ناراحت میشه علی

    با اون دختره دعوا کردم سر اون مامانم گوشیمو ازم گرفته بهم گفت شماره بده گفتم مامانم گوشی گرفته بهم گفته هر وقت مدرسه ها تموم شد بهت میدم سر اون بهم گفت گم شو برو داری دروغ میگی مامانم گرفته من دورغ نیستم

    اصلا اهمیت نده کاش میموندی باهام خونه مادربزرگم داییم انقدر  سر به سر زن داییم گذاشت 

    الان نگین دوست پسر نمیخوای؟ 

    چرا براش پیدا میکنم

    میرم گروه براش پیدا میکنم

    اگه اینجا میاد بهشش بگو

    عشقم من به دوستم بگم 

    خبرشو میدم

    فقط ین کجا هسته و چند سالشه

     

    15 سالشه

    نمیخواد بهش بگی دوستم گفت براش پیدا کردم

    باشه 

    راستی با، م، قهر کردی

    برای چی؟

    ساقر ببین چقدر بیشعور این علی رفته اسمش رو گذاشتی سیاوش با نگار دوست شده نگار هم دستش رو رو کرد

    همین طوری گفتم 

    چون اخراج شده بودی

    نه قهر نیستم

    دمش گرم نگار واقعا

    عشقم شبت بخیر😘

    من صبح هی هستم باید بخوابم 

    شب بخیر

    سلام عزیزم

    سلتم عشقم خوبی 

    خوبم ممنون تو خوبی

    اره عزیزم

    مدرسه چه خبر 

    خوب بود 

    امروز چی داشتید 

    من بدبخت که هنوز امتحانات شروع نشده دارن امتحان میگیرند 

    امروز انگلیسی وهم قران امتحان گرفتند 

    فردا هم تفکر بی پدر مادر امتحان دارم، دیگه تفکر چه هسته که امتحان میگیرند 

    یعنی دوست دارم این کتاب را بکنم توی....... اموزش پرورش😡

    مگه نه؟ 

    خوب بود اره ما شنبه امتحتان داریم

    ما هم از شنبه شروع میشه

    اهان فهمیدم

    بعد از ظهری هستی عشقم

    نه عزیزم صبحی هستم همیشه

    عشقم باشه من برم بخوانم. کاری نداری خداحافظ 😘♥

    یا میری به علی هم جنس خودت میگی دست از سر نگین برداره یا منم دیگه باهات حرف نمیزنم حالا خودت میدونی انسان نیستیم خیوونیم وه با احساسات ما بازی کنن ما رو ناراحت کننن

    ساقر من دیگه خسته شدم اصلا دیشب خودمو پرت کردم پایین ولی نمردم اپروز میرم خودمو میکشم چون از زندگی خسته شدم تو دوست خوبی برام بودی بخشش منو  تا فهمیدم با یکی دوست شدم اومد اذیت میکنی علی بی ناموس

    عشقم ناراحت نباش گور پدرش 

    حتی از تو و ارمان و حمید اینها کسی پشتم نیست ارمان و حمید پسر خالم هست

    الان علی کجاست

    عوضی بی ناموس علی

    بگیرمش حاملش میکنم که دیگه گوه بخوره سمت نگین بیاد 

    یعنی کونش میزارم 

    خارکصه 

    بخشید عشقم فهش میدم به خاطر علی بی ناموس که ناموس نداره 

    بجای اینکه از نگین محافظت کنه 

    اذیتش میکنه 

    یعنی اگه پیامی اینجا بده یک کاریش میکنم که به گوه خوردن بیفته

    نگین با پرهام دوست شده اما علی اذیتش میکنه

    ........ میخواره 

    باید هکش کنم تا دیگه از این گوه خوری ها نکنه 

    من رفته بودم کلاس زبان

    عشقم گوشی نخریدی

    نه هنوز

    سلام عزیزم

    سلام عشقم خوبی من نتم تمام شده بود برای همین نتوانستم پیام بدم 

    الان نت گرفتم

    هالا میخوای چه گوشی بگیری

    فعلا معلوم نیست

    باشه عشقم  ❤

    شبت بخیر

    شب بخیر عزیزم

    سلام عشقم برگشتی از مدرسه

    بخشید الان دیدم پیامت اره عشقم

    اشکالی نداره عشقم منم رفته بودم کلاس زبان الان تعطیل شد

    اهان من خسته بودم خوابیده بودم 

    اشکالی نداره عشقم

    ممنون چه خبر

    سلامتی 

    مسجد شام میدادند مسجد بودم 

    فردا چی داری درس؟ 

    امتحان چی داری؟ 

    ما فردا تعطیل هستیم

    قرار بریم بیرون 

    خوش بحالت فردا تعطیل هستی

    ساعت چند میخوای بری

    نمیدونم من

    سلام 13 سالمه رل میخوام

    ببخشید مهدی اجازه میدی به عشقت یک چیزی بگم 

    سلام 

    چی میخوای به ساقر بگی 

    بگو

    ساقر 

    اگه کل دنیا هم به تو بدند حاضری عشقتو رها کنی 

    مردونه و راست بگو 

    حرف دلتو بگو

    این چرت و پرت ها چیه، شعور میگه نداری 

    معلومه منو ترک نمیکنه 

    دیگه نبینم از این زر ها بزنی که لهت میکنم 

     

    ببخشید مهدی 

    ولی من از ساقر پرسیدم و باید جواب بده 

    ساقر بگو و زایعش کن

    برای چی اینو پرسیدی نفهمم؟

    دوست دختر میخوایی عرشیا من باهات اصلا دوست نمیشم

    افربن عشقم 

    عرشیا از سایت برو وگرنه 

    خودت میدونی چه بلایی سرت بیارم

    من اون دوست نمیشم

    من باهات دوست میشم عرشیا

    من رل پیدا کردم سایت دیگه 

    من برم 

    وگرنه مهدی منو می کشه

    مهتاب  ولش کن  

    مت برات پیدا میکنم

    باشه پس عرشیا 

    خاک برسرت ساقر

    دهنتو ببندا 

    بار اخرت باشه به ساقر فهش میدی

    به تو ربط نداره

    مهم نیست مهتاب فحش بده ولی ببین کی حالتو بگیرم

    گوه نخور 

    میام........ میدما 

    به من ربط داره چون داری به عشق کسی بحث میکنی که  حکم اجرا بشه میام جرت میدم

    من به خاطر ساقر هیچی نمیگم وگرنه مادرتو از قبرستان بیرون میکشم 

    حری سریع برو بیرون تا حاملت نکردم 

    سریع

    عشقم به خاطر یک اسکل بنگی خودتو ناراحت نکن 

    شب ادمت  میکنم ساقر جون

    اگه تونستی ادم کن

    تو گوه خوردی مادر جنده 

    هیچی بهت نمیگم واسه ی من لات شدی کونی

    شب میایی قبرستون؟

    خارتو میارم جلوی چشات 

    باشه میام

    اره میام به شرتی که حاملت کنم تو قبر بعد برم

    میببینمت ساقر امشب میمری تو

    ساقر با منه تخم داره یک زر دیگه بزنه 

    جدشو از قبر بیرون میکشم که بیان کونش بزار 

    تخم سگ 

    پاشو پاشو تخم سگ 

    باشه چه بهتر مهتاب

    الان بیا تنها

    باشه میام

    باشه منتظرم هر چی میخوایی به خانواده ات بگی بگو چون قرار بمیری

    باشه مهم نیست بکش بعد میری زندان

    فرار میکنم فکر میرم زندان خخخخخ

    کسی نمیدونی قرار بمیری ساقر

    مهتاب حتما باید بهت برینم که گوه نخوری 

    کص کش مادر جنده مادرتو گاهییدم که همچین تخم سگی به دنیا اورده 

    تو میخوای بمیری 

    عشقم با پنجه بکس برو 

    بکن تو کصش

    حیف که منو ساقر پیش هم نیستیم وگرنه زیر ماشینم کونت میزاشتم که دیگه گوه اضافی نخوری 

    من رفتم مهدی فعلا باید برم پیش مهتاب

    دارم میام مهتاب

    با تیر میمیری یا چاقو کدوم؟

    جفتشون

    باشه اقا مهدی با ساقر خداحفظی کن

    دارم  میام راه افتادم

    عشقم برو ببینم چه کار کنی 

    یعنی مادرشو بگا 

    بی پدر مادر تخم سگ 

    پاشو برو خودتو بشور کوچولو

    ساقر بیاد که تو دیگه مردی

     

    بیا همون جا هستم

    ساقر تنها میاد من تنها نیستم

    ببین ساقر اومد از دور بهش تیر بزن

    بی پدر مادر من باید به خودت خداحافظی کنم

    ناله کن کون کش که دیگه میمیری

    باشه مهتاب خانم

    نخیر میکشم ساقر رو نگران نباش مهتاب خانم

    ت 

    تو دیگع چه مادر جنده ای هستی

    ادم منه

    یک نفرتو دیگع پیام بده ننتونو میگاهم

    نرسیده ساقر ت

    همین الان رسید الان میزنم 

    پاشو پاشو تخم سگ 

    برو مم های مادرتو بخور 

    تو نمی تونی شلوارتو بکشی بالا بعد ادم داری 

    چروک 

    زدم مهتاب خانم من رفتم فکر کنم مرد ساقر

    مرسی 

    حالا برو سرخاکش

    ببین جوابتو میدی یا نه چون مرد

    عشقت مرد اقا مهدی

    کص نگو مادرجنده مادتو گاهیدم خارکصه مهتاب بی ناموس ریدم تو اون قیافت خار کصه 

    از فکر کیری مادرجنده تخیلی بیا بیرون خارکصه 

    مادتو گاهیدم و تو به دنیا امدی 

    مال حرام خوردی که حرام زاده شدی 

    انقدر به پسرا کس دادی 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    بست بود یا بازم بگیم

    ساقر مرد چرا منو تنها کردی مهتاب چرا

    داداش مهدی راست میگه بهش تیر زدن

    برین چرت و پرت نگین 

    حتما مردم هم  مثل ماست وایستادند نگاتون  کردند 

    ساقر پیام بده ازیت نکن

    بیچاره ات میکنم مهتاب بالیی سر ساقر بیاد نابودت میکنم  الان بیمارستانه ساقر

    اراد با مادر جنده ها ور نرو اون یک خارکصه 

    برو ببین ساقر حالش خوب شد

    حتما 

    اطلاع بده 

    حتما خبر میدم

    ساقر همین الان از اتاق عمل اومد بیرون

    چیشد حالش خوبه

    نه حالش خوب نیست بیهوش است 

    خدایی نکرده سر ساقر بیاد من نسل مهتاب را از بین میبرم

    شاید بمیره دکتر گفت معلوم نیست

    دعا کن بهوش بیاد

    باشه حتما

    مگه مامان باباش نیستن

    نه زنگ نزدم فکر میکنن خونه دوستشه

    تو فکر کردی دورغ میگه مهتاب

    اراد بیهوش نمیاد میمیره

    تو گوه نخور حرامزاده 

    بدبخت اگه بهوش نیاد تو هم اونجوریت میکنم که بهشو نیای 

    برو دعا کن بهوش بیاد وگرنه مادرتو میگاه... م

    نه مهتاب مرد ساقر

    خداروشکر که مرد دیگه نمیام اینجا  

    ساقر مرد

    ؟ اره اراد 

    مهتاب فاتحت را بخوان

    نه به مهتاب الکی گفتم

    افرین 

    الان چی حالش خوبه

    الان به هوش اومد

    خواستی گوشی رو میدم بهش

    اره گوشی را بهش بده

    سلام

    ساقر بیمارستانه خونه نیست

    سلام عشقم خوبی چه خبر حالت خوب شد

    نه اصلا خوب نیستم

    چرا عشقم. 

    مثلا تیر خوردما 

    حالا تیر به کجات خورده 

    حیف که من پیشت نیستم وگرنه کسی جرئت داشت به تو حرفی بزنه 

    سه تا به شکمم تیر خورده

    وای 

    از من چه کاری بر میاد عشقم

    تو نزدی بترکونیش

    الان خونه ای یا بیمارستان

    بیمارستانیم

    باکی 

    خانوادت میدونن

    نه نمیدونن

    اراد اینجاست

    کی مرخص میشه 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    الان اراد پیشته

    اوکی

    معلوم نیست نه پایینه

    ساقر مهتاب امشب میاد سراغ من حالا

    مهدی اراد داره از. ساقر بچه دار میشه🤣🤣

    نگین 

    به پلیس بگو

    خفه شو عرشیا حوصله ندارم سر تو خالی میکنما

    نگین به پلیس نگفتم که مهتاب تیر زده

    من برم بخوابم فعلا

    عرشیا حرامزاده گوه اضافی نخور خارکصع برو میام میزنم ننتو میگاهما  

    برو عشقم استراحت کن💋

    مهدی من اجازه نمیدم ساقر بیا اینجا

    یعنی چی 

    منظور؟ 

    فردا میام حرف میزنم باهات عشقم

    یه سایت دیگه پیدا میکنم که اونجا بیاد ساقر

    کجا میای

    باشه برو 

    اینجا پر از حرامزاده ها شده

    اراد یک سایتی پیدا کن که هیچکی پیام نداده باشه

    باشه پیدا میکنم

    سلام عشقم

    سلام عشقم تو خوبی چه خبر حالت خوب شد 

    فردا چی امتحان داری

     

    ریاضی اما نمیرم نه حالم زیاد خوب نیست

    عشقم، دورت بگردم من بیا برو ریاضی میفتی ها 

    مدل ریاضی چنده عشقم 

    مهم نیست گفتم که بهشون تیر خوردم نمیتونم برم

    امروز اومدم خونه

    ای کاش من بجای تو تیر میخوردم عشقم 

    تو قلب منی که تنمو داری از تپش می ترکونی😘😘

    خداروشکر  که مرخص شدی 

    شبت بخیر عشقم

    به پلیس چی گفتی ساقر

    چیزی نگفتم که مهتاب بهم تیر زده

    سلام عشقم چرا تو به جای من تیر میخوردی

    مبتونب برام دوست پسر پیدا کنی

    میرم اونجا از اسم خودت مینویسم برات 

    مرسی عزیزم این مهتاب خوبه حالا یه بار دوست پسر بخواد میگم ادم کشت است چون یه بارم به من تیر زده

    عشقم من الان دارم میرم امتحان عربی بدم 

    دعا کن خوب بدم 😘

    باشه عزیزم

    عشقم 

    امتحان انقدر اسون بود 

    ممنون از دعا کردنت 😘😘

    باشه

    خوب منو بی چاره کردی ساقر خانم 

    بخشید عزیزم من حوصله خودمم ندارم ا دیشب تا سه دکتر بودیم 

    بخشید عزیزم من حوصله خودمم ندارم ا دیشب تا سه دکتر بودیم 

    اشکال نداره عزیزم 

    شب میایی بریم بیرون؟ 

    نه حوصله ندارم بیام 

    ا میدونستی من به ساقر تیر زدم و ساقر مرده 

    اره قاتل میدونم بیایی گروه بنویسی دوست پسر میخوام میگم این قاتله 

    اقا مهدی ساقر مرده دیگه

    ا خیلی خوشحالم که مرده خخخخخ

    گوه نخور مادرجنده کیر منم نیستی 

    نگاه یک روزی گیرت میارم خودو خوانودتو به کیر خر واصل میکنم که هر دیقه بگی گوه خوردم یک کاریت میکنم که توی چاه دستشوی چات کنم و عن نهاب منو بخوری 

    کصکش حرامزاده 

    مرد راحت شدی مهتاب مامانش حتی نمیدونه ساقر مرده 

    اره چه جورم راحت شدم 

    اراد ولی دوست پسرش ناراحت نیست یعنی ساقر براش مهم نبود

    خایه مالشی اگه هستی بیا بمال

    ولی من راحتت نمیزارم 

    کیو راحت نمیزاری

    واقعا ساقر دوست نداری

    ساقر خودم برات دوست پسر پیدا میکنم داداشی

    برای چی داداش؟

    دیگه دوست پسر ساقر نیستی مهدی باهاش حرف نمیزنی اجازه نمیدم بیاد اینجا

    اراد الان به مهتاب زنگ میزنم میگم نمردم بیاد منو بکش 

    اراد چی شلوغش کردی 

    کی من گفتم ساقرو دوست ندارم اون عشقم منه

    من به مهتاب حرامزاده گفتم که راحتش نمیزارم 

    ارا. یک باره دیگه از این چرت و پرت ها بگی من میدونم باتو

    اراد میایی دنبالم؟

    باشه ساقر الان میام 

    دوست پسر پیدا کنم با اون میام 

    باشه منتظرم اراد حالم خوب نیست خونه تنهام

    کسی که دیر جواب میده یعنی دوستش نداره مهدی

    من باهاش دوست میشم اراد

    شب بیا بریم پیش عشقت امیر

    باشه میام پیش همسرم

    ساقر میام پیشت من امیر هستم گلم

    پس دوستش داری چرا دیر جواب میدی 

     

    اراد به تو چه که من دیر جواب میدم،  من درس دارم، برای امتحان 

    بعضی موقعه ها یادم میره 

    امیر مادرجنده گوه اضافی نخور میام کونت میزارما 

    تا وقتی من زنده هستم، هرکی کون داره به ساقر چیزی بگه من میدونم با اون 

    امیر زود تر سکیتیر کن 

    سریععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

     

     

     

     

     

    عشقم شبت بخیر😘😘😘😘

    سلام

    سلام قشنگم خوبی

    اقا امیر من با شما نبودم

    اگه دوستش داشته باشی یادت نمیره مهدی

    امیر گوه نخور 

    سلام عزیزم خوبی

    من دویتش دارم 

    اگه تو خایه مالشی بیا..    ...... 

    خوبم ممنون عزیزم

    امروز میخوای امتحان بدی

    من تا یک هفته نمیتونم برم بیرون 

    چرا 

    دکتر گفته بهم چون

    عشقم من یکم نتم ضعیفه برای همین دیر پیام میاد

    اشکالی نداره، عزیزم 

    استراحت کن، سلامتی تو مهم تر از درسه

    نفسم، اگه کاری نداری من برم😘😘😘

    با اجازه شما برم؟ 

    من میام پیشت ساقر میتونی بری امیر دوست پسرشه مهدی

    کجا بری؟

    برم امتحان بدم، عزیزم

    باشه برو عشقم

    با ها شون حرف نزن ساقر عوضی هستن

    میخوایی کسی نباشه اینجا برو آذر 97 وارد شدی برو پایین زیر 178 تا پیام داره اونجا پیام بده

    باشه 

    عشقم بیا اونجا

    عشقم بیا مونده به اخری اونجا من پیام دادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی