روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین گروه های روبیکا همین گروههای دخترونه هست که دختر خانم ها در این گروه چت میکنند و با هم یک گفتگفوی دوستانه دارند و فقط دخترا در گروه چت میکنند که میتونه به چت دوستانه گفت.

گروه دخترونه

شما هم میتونید در این گروههای چت دوستانه برای خودتون دوستان خوبی پیدا کنید که مخصوص دختر خوب ایرانی هست و یک گفتگوی دوستانه که شاید بهترین چت هم باشه.

https://rubika.ir/joinc/BFGBGAG0RWUVMBLQFSPDVDCNLYGNMENO

نظرات (۶۹)

یه دختر ۱۳ساله می خوام شمارم۰۹۲۳۲۹۱۴۵۹۸شماره واتساپ

 

سلام من رل میخوام ☹☹

اسمم متین ۱۳ سالمه .

مردادی هستم

رل مخام ۱۶ سالم تنهام اسمم امیر است این شمارمه ۰۹۹۲۴۵۰۹۴۷۵زاهدان سیتی خونمه بلوچم

سلام دوست دختر میخوام ۱۴ ساله واسه دوستی

رل 15ساله میخوام 

 

دخترم 12 سالمه دوست پسر می خوام

دخی میخوام 14 ساله 09014597301 این شماره منه 

سلام یه رل میخوام 12ساله مرسی بای 

 

سلام مهدی ام ۱۸ تهران رل می خوام

رل میخوام خوشگل باش 🙂pvoktg8755شاد 

سلام محمد هستم رل میخام شمارم 09945720731 زنگ بزن پیام بدید

 

سلام کیریتو عشقم بیا ی زره باهم پیام بازی کنیم شاید از من خوشت امد

دنبال ی دختر ناز ملوس میگردم

۰۹۳۶۷۰۹۱۳۰۵

شماره خودم کیریتو لطفا بیا🙏🙏

من کشتی گیرهم هستم ۴ مدال استانی دارم

سلام امیرم ۱۶ سالمه رل میخام

سلام پسر هستم رل میخواهم ۱۴ سالمه شمارم 09010378967

رل دخی میخوام ۱۴ ساله 

ایدی شادمABOLFAZ189

رل دخی میخوام 13 ساله شمارمم09929969518

 

 

 

امیرعلی هستم و رل می خوام این هم شماره09923423861

سلام E  خوبی. 

اگه میشه پیام بده یا زنگ بزن ممنون 

روبیکا (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)

شماره 09350650728

سلام پرهام هستم 15 ساله دلم رل میخواد قول میدم اگر قلبش شکست قلبش رو سالم کنم و دوست دارم همیشه باهم شاد باشیم

سلام یه دوست دختر ناز می‌خوام برای رابطه 13یا14ساله

زنگ بزن09923588473

سلام یه دوست دختر ناز می‌خوام برای رابطه 13یا14ساله

زنگ بزن09923588473 شهرکردم

امیرعلی هستم رل میخوام۱۵ سالمه

سلام  مهتاب هستم و واتساپ دارم کسی بود بگه و اهل خیانت نباشه و با غیرتی باشه

من آرتینم دنبال رل میکردم 14 سالمه توروخدا بیاین پیوی 

سرگرمتون میکنم 

لینک روبیکام https://rubika.ir/Artin1800

توروخدا پیام بدین

راستی پسر دختر نما نیاد

ارتین عشقم من هم سن خودتم فقط واتساپ و تلگرام دارم میخوایی شماره بده

سلام امیر هستم یک رل می خوام

امیر چند سالته اگه میخوایی شماره ات رو بده

و غیرتی هستی

سلام مهتاب هستم دوست پسر میخوام کسی هست

من دختر خوشگل میخام شمارم اینه ۰۹۲۱۳۹۰۹۳۶۱

مهتاب تو دیگه کی هستی یعنی کثافت 

تو به میگی خیانت نکن بعد خودت به صد نفر پیام میدی 

دوستان ایشون اهل خیانته حواستون باشه

داداش من یکی دیگه هستم 21 سالمه

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • س.لام مهدی که هستی؟؟؟؟شمارتو بدع خودم رلت میشم؟؟؟؟

  • رویا دخے شیطونی هستم😝
  • جواب میقوام عنتریا دخملم هستمع

    مهدی دوست دختر داره دیگه اسم مهدی نیار تو به هم جنس خودت رحم نمیکی توقع داری پسر بهت خیانت نکنه عوضی

    پسرا ایشون خیانت کار به پسری دوست دوست دختر میخواد دوست بشه حواستون جمع کنید

    تو چرا به رویا فش میدی  تو رویا نمیشناسی رویا بخدا دختر خوبی هستش ولی از پسرا متنفر راست میگم به همه جا میگی کسی نیست بامن دوست میشه ولی رویا میخواد غرور پسرا بشکنه اون خانواده حتی نداره خانواده اش ولش کردن حتی دادشش ولش کرده از کوچیکی واسه همین از پسرا متنفرم بخدا رویا از وقتی که ۵سالش بود خانواده اش ولش کردن از ۵سالگی تا۱۵سالگی پیشما بزرگ شده پس شما که چیزی نمیدونیین حرف علکی نزن اجی اون خیییلییییی عذاب کشید شب روز گریه میکنه تو اتاق میره گریه اش میگره هی گریه میکننه هیچکس نمیتون ساکتش کنه هی بهم میگه پریا چرا همه خانواده دارن من ندارم چرا همه دادش دارن من نه؟چرا همه اجی دارن من ندارم چرا همه ولم کردن این حرفو میزنن بجان اجیم علکی از خودم در نیاوردم بخدا خیلیییی زحمت کشیده خیلییییی شکست خورده یعنی اگه ببینیش بحالش گریه میکنی اون فقط میخواد غرور پسرارو بشکنه بجان اجیم

    دختر نمیرسه بع ما؟

    تلگرام:@ax49b5

    روبیکا:@Ramtini3aporr

    ۱۴ هم اگه باشه که چه عالی

    سلام فقط یه دوست دختر میخوام که همیشه باهم باشیم حتی تو شرایط سخت خودم ساری زندگی می کنم سن ۱۵ سالمه آگه کسی هست بگه شمارمو بدم 

    سینا من جوابتو دادم 

    09940672075دخی بزنگه یا پیام روبیک 

    مهدی چند سالته

    سلام کسی هست با هم دوست بشیم آنم شمارم اگه دوجنسه باشه خیلی خوبه اینم شمارم آس بدید 09014779615

     

    من مفعول هستم اگه کسی احلش بود آس بده اینم شمارم آس بدید 09014779615

     

    ۰۹۳۳۹۸۹۱۴۹۹ 

     

    من ۱۵ سالمه ی دختر ۱۴ ساله روبیک پی بده از تربت حیدریه باشه

     

     

    توروخدا اگ بود بیاد 

    شایان ۱۵ 

    شایان من هستم 

    اصل بده یکتا

    شایان خیانتکاره کسی باهاش دوست نشه

    یکتا ب کی خیانت کردم

    مرسی که گفتی گلم

    همتا 

    یکتا دروغ میگه بخدا خیانت نکردم 

    اصلا تاهالا رل نزدم 

    گم شو عوضی

    چتع 

    یکتا چرا داری چرت پرت میگی

    دمت گرم یکا جون ممنوونم

    دمت گرم یکتا جون ممنوونم

    باش یکتا منو خراب کردی 💔😞

    یکتا دیروز دوست پسر سابقت رو دیدم

    ولی ناراحت نباش اون لیاقتت رونداشت با کسی دیگه دوست میشی 

    یکتا چکار کردی از دروغ گفتی ب من خیانت کار خودت ۱۰ تا دوس پسر داری

    نه داداش الان نداره دوست پسر خیانتکار نیست دوبار به خودش خیانت شده

    چی مهتاب با منی

    اره با توام دو بار به یکتا خیانت شده

    سلام محمد جواد هستم ۱۵ سالمه 

    کسی هست ؟

    کسی باهاش دوست نشه خیانتکار است محمد جواد

    حامدم 24 ساله دنبال دوست دختر خوبم

    09022305640

    سلام یکتا آیدی روبیکاتو بده

    سلام E آیدی روبیکاتو بده

     

     

  • سلام من رل میخام ۱۲ساله باشه دختر
  • هر دختری خاست پیام بده به این شماره پیام بده09384583110

    سلام سینا هستم دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی سالم وطولانی هستم09371550802 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی