روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

لینکدونی روبیکا با هدف تبلیغ رایگان لینک گروهها و کانال های روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید به صورت رایگان لینک گروه و کانال خود را در لینکدونی ما تبلیغ کنید، کانال ما در اولین فرصت لینک شما را منتشر خواهد کرد.

البته ما فقط لینک های مجاز را در کانال خود تبلیغ میکنیم و از پذیرش لینک هایی که با قوانین جمهوری اسلامی ایران مطابقت ندارند معذوریم، پس در هنگام سفارش و تبلیغ لینک خود به این موضوع کاملا توجه کنید.

شما برای عضویت در لینکدونی روبیکا کافی هست تا روی بنر زیر کلیک کنید و به جمع ما بپیوندین

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۲۳۴)

مرسی بابت همه چی
  • امیر محمد
  • بهترین کانال جوک در روبیکا😃

    تابع قوانین😃

    جوک های خنده دار😃

    😃amir81414@😃

     

    دوست دختر میخوام 13سالم هست شماره 09396726113

    سلام من ۱۴ سالمه کسی رلم میشه شمارم 09386546426

    امیررضا هستم رل میخوام هرکس میاد ۱۳ ساله باشه 

    شماره ام اینه پیام بده ۰۹۳۳۸۳۱۲۸۳۷

    مهدی هستم ۱۵ سالمه  رل میخوام ایدی روبیکا zzmahdi

    zzmahdi 14

    یه دختر ۱۴ساله برای رل زدن تو روبیکا

    سلام من طاها هستم 15 سالمه دختر میخوام برای رل البته موندگار هم باشه بهتره من فقط میخوام بیکار نباشم

    ایدیممT3455126هست

     

    یک رل میخوام من ۱۴ سالمه 

    سلام چطورید ۱۵سالمه رل میخوام ماه اخلاقم همیشهخوبه و همیشه شوخی میکنم از نظرمالی هم خیلی خوبم اهل همه چی رنگ پوستم سفید اندامم متوسط موهام لخت بیا واتساپ یک دخمل خوشگل میخوام09307803748

     

    سلام رامین هستم ونگ زندگی میکنم ۱۵ سال میخام 

     

    09338520091

     

    رل میخوام 16 سالمه

    سلام من محمد ۱۳سالمه را میخواهم آیدی روبیکا Memli_____KING لطفاً پیام دهید سینگلم 

    حمیدرضا ۱۴ ساله Hamidreza1385ka آیدی روبیکا

     

    ایمان هستم یه دختر بیاد رل بزنیم 09226321387 واتساپ 

    من امیر علی م ۱۴ سالمه اینم شمارم ۰۹۰۳۹۵۲۷۱۱۳

    من امیر علی م ۱۴ سالمه اینم شمارم ۰۹۰۳۹۵۲۷۱۱۳ یه دختر ۱۲ ساله میخام لاهیجانی بیاد تو واتساب یا شاد پیام بده 

  • روح الامین
  • سلام دختر بیاد برا دوستی معمولی مث دوتا رفیق فارق از جنسیت شماره ۰۹۹۰۲۳۹۶۹۸۴  17 سالمه

    منم یک رل می خوام ۱۴ سالمه بیاد روبیکا به این شماره ۰۹۹۰۵۶۴۴۶۱۴

    سلام یک رل میخام ۱۳ سالمه 

    دخی خواست بیاد روبیکا اینم نام کاربریمه

    YASERSHH1388

    من شاهینم که بالا پیام دادم 

    دخی فقط مشهدی باشه

  • علی اصغر
  • رل ۱۲ دختر بیاد روبیکا ایدی روبیکاAli198763

     

    سلام رل می‌خوام 13تا15ساله

    سلام رل می‌خوام 13تا15

    آیدی روبیکاLoyal Guy

    سلام امیر۲۱ کرمان کسی بود شماره بزاره

    ی رل ۱۳ساله ب ما نمیرسه 

    سلام دختر 13ساله بیاد روبیکا آیدی (amirali13891367)

    دختر ۱۳ساله شیراز اینم شمارم 09371025198

    ۱۳ رل 

    فاطی رل من میشی

    کسی رل میزنه ۱۱سالمه از کاشان اگه کاشان  خیابان طالقانی زندگی میکنید شماره بدید

    راستی بهمنیم

    سلام من 13سالمه دوست دختر میخوام 09056542799

    سلام طاها هست ۱۴ خوزستان

    آیدی روبیکام»jsvsusgاینا

    هرکسی رل میزنه در خدمتم

    سلام یه دختر 13 تا 15 سال مشهد فقط روبیکا

    سلام کسی رل میزنه اینم ایدی روبیکام   Amir_es_87

    سلام کسی رل میزنه 14 ساله ایدی روبیکام  Amir_es_87

    سلام من ستایش هستم رل میخوام 13سالمه

    09108918821اینم شمارم 

    سلام من رل میخوام 13 سالمه رل دختر میخوام شمارم 09170394627

    آیدی روبیکا sepehr1313_f

    سلام من رل میخوام 13 سالمه رل دختر میخوام شمارم 09170394627

    آیدی روبیکا sepehr1313_f

    سلام امیر هستم 15سالمه 

    @Ahmad_11_22_8

    🤲🤲🤲

    سلام امیر هستم 15سالمه 

    @Ahmad_11_22_8

    سلام من14سالم رل13،12میخوام آیدی روبیکام EParsa_1385

    تصمیم قطعی بشه شمارمو میدم

    سلام من 14 سالم پسر خوبیم هرکی خواست رل بزنه در روبیکا در خدمتشم

    دوستون دارم

    منتظرتونم. 

     

     

    سلام من 14 سالم پسر خوبیم هرکی خواست رل بزنه در روبیکا در خدمتشم

    دوستون دارم

    منتظرتونم. 

    شمارم 09351515568

    پیج روبیکا ramtin harati 

    سلام محمد هستم ۱۵ سالمه رل میخام اینهم شمارم

    09032633065

    اصفهان هستم 

    سلام متین هستم 14ساله . ورزشکار و غیرتی هستم.

    از اردبیل .

     سلام رل میخوام ۱۵سالمه آیدی روبیکا 

     HONDA386@

    سلام خوبین من فرزاد هستم رل میخوام  اهل سکس باشه تماس تصویری بهم تو واتساپ بیام بده 09336146846

    سلام

    سلام ۱۵ سالمه دوس دختر میخوام 

    Abolfazltajii4444@

     

    آیدی روبیکام👆

    علی غفاری 

     

    ۱۴

    یکتا 

    یکتا بیا ۱۵ سالمه برات عشق واقعی میشم بیا آپدیت  بده

    من خیلی خوشگلم دخترا بیان روبیکا یا شاد 

    09196312191

    دخترا بیان رل شیم 

    پشیمون نمیشین 

    اولین بارع رل میزنم۰۹۱۹۶۳۱۲۱۹۱

     

    سلام 16سالمه رل مخام09903622064

    ۱۵ سالمه رل میخام

     

    سلام 

    سلام من دنبال دوست دختر 15ساله هستم

    شمارم 09044257539

    سلام من مهدی هستم رل میخوام ۱۳ساله اینم شمارم من اهل خیانت هم نیستم

    این شمارم 09915059939

    هم تو روبیکا و ایتا پیام بدید 

    من هستم مهدی 

    سلام اسم من محمد جواد 

    سن ۱۵ 

    اهل خیانت و دروغ نیستم 

    در خدمتم

    این هم شماره اگه خواستید پیام بدید

    ۰۹۹۱۸۲۱۷۳۴۷

    من رل 15،16ساله می‌خوام خوزستانی هستم خوشکل و پولدار پسر آروم شماره09929642199

    مهدی هستم 16سالمه خوزستانیم خوشکل پولدار هرکی خواست رل بزنه فقط زنگ بزنه یا روبیکا پیام بده درخدمتم چون من زیاد وارد سایت نمیشم 09929642199

    من هستم محمد جواد

    سلام نگار خانوم پیام بدید 

    یا روبیکا بیاید

    بیا سایت بالا بعد  برای خودم نمیخوام برای کسی میخوام میگم بیاد

    منتظرم محمد

    منظورتون رو نمیفهم

    میگم برو سایت بالا بهش بگم بیاد

    عشقم یکی دیگه پیدا کن فکر کنم نمیخواد

    میخوام الان یه دقیقه

    اگه نخواست چشم پیدا میکنم برات اون خیانتکار نیست

    سلام ۱۵ سالمه دخترم 

    ممنونم آقا محمد نمیخوام

    @Mohamad46486

    این آیدی روبیکا

    رفتم داخل 

     

    شرمنده نمیخوام

    دیگه مثل اینا پیدا نکن لطفا خوب پیدا کن خودم نوشتم نگار مرسی آدمو اسکول کرده

    منظورم سایت بالا پیام بده بهش

    یعنی چی اسکل کزده

    شاید بقیه اسکل کنن ولی من دیگه آنقدر آرم...... نیستم که بیام الکی پیام بدم

    من منتظرم یکی بیاد بعد با شما نبودم آقا محمد

    سایت بالا پیام دادم نگار

    دوست داشتی حرف بزنی برو سایت بالا نخواستی که هیچ

    سلام دخترم دنبال دوست پسرم کسی بود بهم بگه

    اوکی

    خواستی بیا سایت بالا

    دنبال یکی دیگه باشم؟

    اومدم پیدات نکردم 

     

    آیدی رو گذاشتم لطفا بیا دیگه

    بالا همین سایت است

    خواهر من چرا تو پیام نمیدی

    خواستی بیا اونجا نخواستی مزاحم نشو

    اهل خیانت هم نیستم هر کسی اومد

    دوم من خواهرت نیستم فهمیدی

    من میخواستم باهات  دوست بشم خودت نخواستی 

    ول کن یکی دیگه  پیدا  کن پ

    ه بعضی‌ها لیاقتشون هست که بهشون خیانت بشه لیاقت دختر خوب رو ندارن

    حرف دل منو زدی عزیزم

    من پیام دادم

    بله چشم

    ولی منم میخواستم دوست بشیم ولی پیدات نمیکردم

     

    گفتم بالا همین سایت است یه دونه پیام است لیاقتون خیانتکار است

    پس مزاحم من نشو منو اسکول کردی پس کوری که نمیبینی 

    هر کی خواست بهم بگه 

    باشه 

    فهمیدم 

    داخل چندمین سایتی

  • محمد جوادت
  • پ بگو ببخشید دیر فهمیدم🥺

    معذرت میخام 

    لطفا بگو.

    یه دونه پیام بیشتر نیست بالا این است من از کسی عدز خواهی نمیکنم

    هر وقت اومدی اون موقع معدرت خواهی میکنم

    دخترا کسی با محمد جواد دوست نشه نهفمم ترین است و خیانتکارم هست هر دقیقه آنلاین است باهاش دوست نشین و بدبخت نکنید خودتون رو

    گم شو با تو دوست نمیشم هری

    اولن من نگفتم معذرت خواهی کن 

    دومن وقتی تازه اومدم نمیدونستم باید چیکار کنم 

    سومن همین فهمیدم گفتم ببخشید بعد پیام دادم

    پیام ندادی دورغ هستی محمد

    مرسی گلم باهاش دوست نمیشم محمد خیلی دروغ و بیناموس هستی

    هر جا پیام داده باشه میگم دروغ هستی

    وقتی اولین بارمه

    چجوری خیانت کارم

    بعدش سایت اولم

    بالای همین سایت است نهفمم

    یعنی چی دوروغم 

    مرض دا م بیام پیام بدم بع شما مسخره کنم

    بابا من اولین بارم بود اومده بودم داخل روبلینک

    بلد نبودم 

    همین فهمیدم 

    پیام دادم

    الان داخل همون سایت معذرت خواهی کنم 

    خوبه 

    چی کار کنم الان من

    کدوم سایت پیام دادی نهفمم میگم بالا همبن سایت که داری پیام میدی 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 ول کن خری نمیفمی دیگه ۰ون نفهمم هیتی

    الان مینوسیم هرجا پیام دادی

    هر جا پیام دادی نوشتم کسی باهات دوست نشه عوضی مارو اسگول خودت کردی بیناموس خنگ ترین پسر تا حالا ندیدم

    ببین کسی باهات دوست میشه یا نه عوضی این که گفت اهل خیانت نیستم خیانتکار ترین ادم است این محمد جواد

    خدا آدمو بد بخت کنه گیر شما خنگا نیفته 

    با یه عده کص خل اومدیم داریم چت میکنیم 

    برین گم شین بابا من الا بگم ما......... خوش حال میشی

    خوت گم شو کسی باهات دوست نمیشه همه سایت ها نوشتم کصخل

    صد بار گفتم اولین باره هی میگه خیانت کار اصن نباید با کص خلا حرف زد 

    هرچی گفتم آروم باشم نداشتید

    حرام اده ها

    گمشید بابا خرای خراب

    ایشالله بی مادر بشی

    هر چی میگی مادرت و خواهر جنده است حروم لقمه

    تو حرومزاده  هستی

    پ عزیزم تو کوتاه بیا

    میلاد به اون حروم لقمه بگو‌چرا به من میگی

    گمشده بابا 

    به بزرگ ترت بگو بیاد حرف بزنه 

    میبینی که نیستم کصکشای عوضی مرده شور همتونو ببرن با این اخلاقتون 

    همتون یه گهید 

    نهایتا اخلاقاتون گه تر باشه 

    هری بیرون 

    من هرچی خوردم حلاله 

    اون شیری که تو خوردی حرومه اینجوری هار شدی

    من هرچی خوردم نوش جونم کو ...... پاره تو اصن 

    اون اولا هرچی آروم بودم گفتم ببخشید معذرت میخوام 

    به سگ گفته بودم رام شده بود

    به تو بگم سگ  به سگ بر میخوره 

     

    چی شده لال مونی گرفتی 

    زِر بزن دیگه 

    اون موقع زبونت دراز بود 

    الان ساکتی

     

    بی مادر نمیشم کون لقه تو 

    چی شده نکنه میشوزی

    تو خیانت کاری که یکی رو داری بعد دنبال یکی دیگه هستی

    آنجلینا جولی که نیستید همچین ناز میکنید 

    چی شده مرتیکه الکی چرا فوش میدی

    گه خوریش به تو نیمده 

    هری بابا 

    کاری نداری گم شو بیرون

    آفرین امیرعلی

    مادرت جاده است

    آفرین امیرعلی

    مادرت جنده است

    من کسی رو  ندارم پدرسگ

    داشتم سراغ یکی دیگه نمی‌رفتم بی‌ناموسی 

    پ الان با حوصله باهات حرف زد بعد تقصیر تو بود

    من که اومدم معذرت خواهی کنم 

    تو فحش دادی گفتی ببخشید معذرت میخوام 

    تو اومدی گفتی خری نمیفهمی شما یه سره داخل سایت هستید 

    من که تازه اومدم چه بدونم

    میگفتی میخای بیا نمیای خدا حافظ 

    من گفتم میخام رفتم دیدم ببینم چجوری بعدش اومدم گفتم داخل سایت چندمی ببخشید معذرت میخام لطفا بگو 

    من اول میخاستم باهم دوست شیم ولی انگار تو نمیخواستی

    ببین من داخل ۱۲ سالگی یکیو از دست دادم 

    نمیخاستم همون اول دلت رو بشکونم چون میدونستم وقتی دل یکی بشکنه 

    سخته بخای دوباره بدستش بیاری

    خلاصه نمیخاستم تورو از دست بدم چون دیدم گفتی بیا داخل سایت فهمیدم میخای باهم حرف بزنیم برا همین خاستم با هم باشیم تو نخاستی 

    خلاصه دمت گرم یه بار دیگه دل من شکست 

    مرسی از همتون 

    محمدجواد

    بعدشم من 

    معذرت میخام آنقدر فحش دادم 

    دلم پر بود هر چی هم گفتی حقم بود 

    من معذرت میخام انشالله همیشه حالت خوب باشه 

    در همه راه های زندگیت موفق باشی 

    مرسی که به حرفام گوش دادی اون اول 

    من فقط دلم میخاست یکی باشه که به حرفام گوش کنه 

    کی بهتر از شما دختر ها 

    که قشنگ به حرف ماها گوش میدید

    الانم هر چی بگی حقمه و قلبم واقعا درد میکنه 

    دیگه نمیدونم چی بگم 

    واقعا احمقم که به همچین دختر خوبی بی احترامی میکنم و زِر میزنم 

    معذرت میخام 

    ا

    بعدشم من 

    معذرت میخام آنقدر فحش دادم 

    دلم پر بود هر چی هم گفتی حقم بود 

    من معذرت میخام انشالله همیشه حالت خوب باشه 

    در همه راه های زندگیت موفق باشی 

    مرسی که به حرفام گوش دادی اون اول 

    من فقط دلم میخاست یکی باشه که به حرفام گوش کنه 

    کی بهتر از شما دختر ها 

    که قشنگ به حرف ماها گوش میدید

    الانم هر چی بگی حقمه و قلبم واقعا درد میکنه 

    دیگه نمیدونم چی بگم 

    واقعا احمقم که به همچین دختر خوبی بی احترامی میکنم و زِر میزنم 

    معذرت میخام 

    ا

    بعد اون نازنین گفت خیلی بی ناموسی نباید اعصابم رو سر تو خالی میکردن 

    ای کاش لال میشم همچین حرفایی رو به شما نمیگفتم

    نه نگار خانوم 

    تقصیر من بود که الکی سر این خانوم زیبا 

    حرفمو خالی کردم 

    الان عذاب وجدان دارم 

    منو میبخشی؟🥺🥺🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

    درسته رفتی همه جا گفتی با این دوست نشید 

    خیانت کاره و ..........

    من که تو رو نه دیده بودم نه اسمتو میدونم 

    رفتم داخل همه جا گفتم ببینم هستی 

    میشه این دل شکسته رو اهیا کنی😥🌹🌹

    اگر کسی پ رو میشناسه بهش خبر بده 

    لطفاااااااااااااااااااااا

    ببین اصلا فحش بده 

    فقط یه چیز بگو😢🥺😥😭😖😣🖤🖤💔⚘⚘🌹🌺🌷

    چی کار داری با من عوضی

    نگار واقعا از همه پسرا حالم بهم میخوره و دیگه نمیخوام این سایت باشم من هر وقت کسی فحش بده کم نمیارم نگار خداحافظ امیدوارم همیشه ناراحت باشی 

    چیو خبر بدن بهم؟

    پ  خواست باهات حرف بزنه تقصیر تو بود بعد دیگه الان نمیخواد شما پسرا لیاقت دختر زشت است پ خوشگل بود من دیده بودمش ولی دیگه باهات حرف نمیزنه

    اصلا نمیبخشمت 😏😏😏 تو لیاقت نداشتی باهات حرف بزنم و اصلا دیگه من توی این سایت  نمیام و اگه خواستم با کسی حرف بزنم  اینجا نمیام 

    م‌ من غلط بکنم با این کثافت دوست بشم و منو از دست داد برن با همون دخترهای که خیانتکارن و هر شب بغل یکی هستن و خیلی زشت هستن با اونا حرف برنن چون‌ لیاقت شون همون ها هستن اگه با من کاری نداری من برم

    میخوایی با پ دوست بشی دختر خوبیه من میشناسم میخوایی باهاش حرف میزنم اون میبخشه محمد خواستی بهم بگو بهش میگم

  • محمد جوادج
  • سلام شهاب جان 

    اره میخام ولی فکر نکنم قبول کنه 

     

    من واقعا متاسفم🖤🖤🖤🖤

    فکر نکنم پ دیگه باهاش حرف بزنه با اون حرف هایی که محمد زده بهش نگو چون پ دیگه الان نمیخواد

    نگار پ پیش توعه ؟

    بله داداش شهاب بگو

     

     

    🖤🖤🖤🖤🖤🖤من واقعا متاسفم🖤🖤🖤🖤🖤🖤

    اگه میخوایی درباره اون حرف بزنی باید گفتم شرمنده نمیخوام باهاش حرف بزنم از نگار بپرس من ناراحت بشم دیگه کسی رو نمیبخشم

    اگه بری بالا پیام منو بخونی میبینی که نوشتم دیگه اینجا نمیام عزت زیاد

    همیشه نفرینت میکنم کثافت

    کاری نداری شهاب؟

    حتی به خاطر من هم نمیبخشی ؟

    چون تقصیر اون بود برو پیام منو بخون ببین بهش چی نوشتم 

    چرا میخوایی با اون بیناموس حرف بزنم 

    نه من کسی بهم بی احترامی کنه از حق خودم دفاع میکنم و دیگه هم نمیبخشم  

    شهاب حتی برای اون کثافت مهم نیست لطفا ازش دفاع نکن اصلا مهمه براش نه عین خیالش نیست دختر خوبی رو از دست داد

    چی کار میکنه که پ ببخش اونو شهاب؟

    من نمیدونم 

    پ به خاطر من ببخش

    منکه دارم میگم معذرت ببخشید غلط کردم اشتباه کردم 

    یه فرصت دیگه بده 

    شما ها کهقلب مهربونی دارید

    حتی شهاب تازه از بیمارستان اومدیم خونه چون حال پ بد شده بود بعد از اون بیناموس دفاع کن باشه شهاب

    من ناراحت بشم نمیبخشم

    آقا من اعصابم خورد بود یه گوهی خوردم یه غلطی کردم تو ببخش

    خفه شو بابا 

    اقا خاک تو سر من تو رو قرآن ببخش

    شهاب داداش اگه کار نداری میخوام برم و دیگه هم نمیام کاری نداری؟

    نه داداشی برو حتی به خاطر من نمیبخشی

    نه داداش نمیبخشم من رفتم👋👋👋

    خاک تو سر من که اعصابمو نمیتونم کنترل کنم

    به اون کثافت بگو میخواد پ اونو بخشه بره همون جایی که گفت 

    تو‌کاریت نباشه شهاب خودش کرده که لعنت بر خودش باد

    دقیقا میلاد راست گفتی 

    بیا با خودم دوست شو مثل این کثافت بهت فحش نمیدم عشقم پ اسمت چیه

    لعنت به من

    اینجا بهت نمیگم میلاد با کسی فعلا حرف نمیزنم چون حالم خوب نیست من رفتم دیگه

    حتی عین خیالش نیست میلاد

    اول آ است میلاد اسمم

    ولش کن نگار اون خودش خواست منو از دست بده

    برو همونجایی که گفت من به پ میگم بیاد محمد

    چطور وارد اینجا میشی برو بالا یکی بیشتر پیام نیست اونم پ نوشته  میگم بیاد اونجا

    بهش گفتم بیاد اونجا پیام دادی بگو بگم بیاد

    باشه داداش شهاب فقط به خاطر تو باهاش حرف میزنم بهش بگو شهاب

    الان چیکار کنم پ 

    به غلط کردن افتادم قبول نداری بابا من چیکار کنم دیگه 

    پیام دادی بهش بگو محمد 

    مرسی ابجی میدونستم به حرف من گوش میدی

    قبول کرد پیام دادی بگو بهش 

    نگا میری بالا نوشته خانه 

    اونو میزنی اولین سایت نوشته کانال دوست یابی 

    درسته اونجا پیام دادم

    منتظرم پیام بده شهاب بهش بگو

    من زیاد بلد نیستم 

    توضیح میدی آقا شهاب

    پ من داخل همون سایت اول بهت پیام دادم

    من همون اولم میگفتم بلد نیستم باور نمیکردی

     

    ممنون که یه فرصت دیگه دادی 

    ممنون شهاب کمک کردی 

    اقا شهاب؟

    آقا من نمی خام دوباره پ رو از دست بدم 

    یکی کمک کنه

    پنج دقیقه بیشتر وقت نداری

    آقا من داخل همون جایی که سایت اول هست پیام دادم 

    نوشتی نمیدونم خیانت کار........... اینا 

    نوشتم   ( پ )  جان من بیا ببین 

     

    آذر ۹۷ وارد شدی برو پایین زده مطالب قدیمی وارد اونجا میشی دومین سایت یکی بیشتر پیام نیست اونجا پیام بده

    دمت گرم دیدم پیام دادم

    سلام مهدی هستم رل می خولم ۱۵سالمه 

    اینم ایدی روبیکامه mahdiranjbar3482

    اگه کسی خواست بهم پیام بده 

    کسی نبود 

    سلام شهریار اراک رل میخوام 13اگه دختری حتماً پیام بده البته اگه هم سن هستی یه 1سال پایین تر09935051465

    سلام پسرم 24 ساله دختر خوب و خوشگل بیاد

    09022305640

    ایمو و واتساپ دارم

    سلام دختر خانومای خوشگل و ناز کی با من دوست میشه

    09022305640

    دختر خانومای مهربون و خوشگل کی دوست داره اونجاهاش ببوسم

    و زبون بزنم براش

    09022305640

    شمارمه بزنگ تا بحرفیم

    سلام رل خوشگل می‌خوام از سن 14تا 17 می‌خوام اینم شماره 09908002971 داخل روبیکا یا شاد یا شخصی پیام بدید 

    عرفان هستم ۱۵سالمه یه دختر ۱۵ ساله می‌خوام برای رل زدن 

    سلام یه دختر میشناسم برات  خیانت نیستی 15 سالش هست

    سلام خدمت دوستان عزیز دنبال یه دوست اهل خیانت نباشه سن فرق نداره فقط ذات معرفت داشته باشه منم از هر نظر ساپورت میکنم لطفا کسی که اهل دوستی پیام بده اینم شماره ۰۹۳۵۲۶۶۴۷۸۴ روبیکا تلگرام ایتا ممنون 

    سلام خدمت دوستان عزیز دنبال یه دوست اهل خیانت نباشه سن فرق نداره فقط ذات معرفت داشته باشه منم از هر نظر ساپورت میکنم لطفا کسی که اهل دوستی پیام بده اینم شماره ۰۹۳۵۲۶۶۴۷۸۴ روبیکا تلگرام ایتا ممنون 

    سلام من مصطفی هستم ۱۴سالمه رل بیاد واتساپ09937675090

    ی دختر حشری نیست به من زنگ بزنه

    09022305640

    یک دختر خوشگل 13 ساله بیاد ایتا قول میدم ازیت نکنم

    یه دختر خوشگل بیاد روبیکا یا تلگرام

    شماره:09904247496

    بالای چهارده سال اگه می خواد بیاد 

    Mr.AshrafZadeh

    روبیکا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی