روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

این روزها چت کردن در فضای مجازی تبدیل به یک سرگرمی شده و روبیکا هم این فرصت رو به شما میده تا در چت روم های این اپلیکیشن به چت و گپ بپردازین.

شما برای اینکه به گروههای چت روبیکا دسترسی پیدا کنید میتوانید از لینک یاب روبیکا و یا لینکدونی روبیکا بهره ببرید، و بعد از رفتن به لینکدونی روبیکا میتونید به لینک گروههای چت روبیکا دسترسی پیدا کنید.

بعد از عضویت در گروههای چت روبیکا میتونید با افرادی که در گروه هستند یک چت دوستانه داشته باشید و با دیگر دوستان خود به چت و گپ بپردازین.

امیدوارم که تونسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۵۱)

  • 💔 دیوونه خونه 💔
  • سلام

    سلام دیونه

    سلام

    سلام باران رلم میشی 

    چند سالته 

    کجایی هستی

    من 15 سالمه

    سلام 

    سلام باران خوبی

    یه سوال میتونم کنم ؟

    نه مهدیار

    چی میخوایی امیر عشقم

    اهل سکس هستی

    ؟

    نه خیر 

    کصت چه رنگیه  بهت بگم کص میدی؟

    تو امیر واقعی نیستی

    امیر واقعی ام اینم همون آیدی بهت گفتم پیام بده مطمئن شیamir_gamer2022

    شرمنده پیشمون شدم باهات حرف بزنم عزت زیاد

    سلام خوبی میخوای رلم شی

    اره فقط یه آیدی بده اونجا چت کنیم اینجا ساقر میبینه

    بیا عشقم آیتم آیدی روبیکا @hslhdjhs45

    الان بهت پیام میدم اگه ساقر بهت چیزی گفت بگو  کار امیر یا علی اینو بگو

    نیاز نیست پیامت رو دیدم

    دیگه باهات نیستم مهدی برو با فاطمه

    فاطمه جونم داخل روبیک پیام دادم

    باشه مهدی برو با فاطمه اونا دخترا خیانتکارن خودت میدونی 

    میگم با ساقر همون سایتی که حرف میزدی حرف بزن بالاش هست اونجا پیام بده

    جانم عشقم میخوایی باهام دوست بشی

    اگه خیانتکار نباشی چرا که نه

  • عشق ساقر😘❤
  • میلاد داداش من دوست پسرشم، 

    اگه ساقر منو نمیخوای بگو من تورو نمیخوام 

    همین حرف رو بزنی تمام 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ولییییییییییی،  این حرف را اویزه ی گوشت کن، که من بدتر از علی میشم و نمیزارم کسی رابطش برقرار باشه، حالا خودت صلاح میدونی 

     

     

     

    😐

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

    ؟ 

     

    بله بفرمایید اقا مهدی

    میلاد دو سه روز دیگه بهت خبر میدم

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • چی شده چرا ساکت موندی

    فقط بگو منو نمیخوای 😒 خودت میدونی

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • باشه من میرم، ولی یک کاریت میکنم که به پام بیفتی، خیانت کاره عقده ای، 

    فاطمه هست اقا مهدی خیانتکار تویی 

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • باشه فاطمه، هههههههههههههه

    اون علی پیام داده، احمق، خیانت کار تو هستی که رفتی به میلاد بچه کونی پیام دادی

    کجا معلوم علی نوشتی هان

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • حالا وقتی زندگیتو علی نابود کرد میفهمی که علی گفته یا نگفته

    برو برو که میلادت از دست نرفته 

    همین الانم علی بهتو میام داده

    ثابت که تو ندادی پیام رو

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • هههه 

    چطوری 

    تو که با قسم رازی نمی شی برای چی میگه ثابت کن 

    من قسم بیخود نمیخورم 

    تو که منو نمیخوای برای چی ثابت کنم، برو با میلاد جونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    ساقر دوبار دیدم بهت خیانت کرده گلم

    شاید باور کردم

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • تو کص نگو مادر جنده اگه خایه مالشی بیا بمال، بیا برو که زندگیتو سیاه نکنم کع داخل این دنیا روزی بگی گوهههههههه خوردم 

    فهمیدی، حالا گورتو گم کن 

    میلاد میخوام  اشتی شون بدم تو بدتر خراب میکنی

    اون با منم میلاد

    ا دمت گرم، خیلی شرف داری، بزار بره دنبال زندگیش، از قول خودش منو دوست نداره منم الکی اینجا پیام میدم، من خودم هزار تا گرفتاری دارم، دارم با چه کسی سر و کله میزنم

    ساقر ایشالا خوش بخت بشی 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ولی من نمیزارم خوش بخت بشی ههههههههه

    من باهاش حرف میزنم 

    اون دوست داره ولی الان ناراحته من باهاش حرف میزنم

    نه بدرد من نمیخوره، منم به درد اون نمیخورم، 

    اگه هم اشتی کنیم، باز دوباره باید دعوا کنیم، چون اون اعتماد نداره 

     

     

     

     

     

     

     

    من رفتم ولی زندگی تک تکتون را خراب میکنم بجز ا که شرف داره 

     

     

     

     

     

     

     

    گود خرابکن 

     

     

     

    🤣🤣🤣🤣🖕

    باهاش حرف میزنم که اعتماد کنه

    نه 

    ممنون خودت میدونی که چیزی خراب بشه درست نمیشه منم میخوام همین کارو کنم 

    بزار بره با میلادش چه کار داری، تو این گناه را نکن که رابطه صمیمانش را خرابکنی، من میخوام گناه کنم چون از گناه خوشم میاد🤟🤟

    خدانگهدار، دیگع حرفی در مورد ساقر نزن که فهش ندم، ممنونم از ا،،،،، خدانگهداربرای همیشه 

    باشه گم شو پس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی