روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

برای عضویت در کانالهای روبیکا ابتدا باید عضو لینکدونی روبیکا بشین و شما بعد از عضویت در لینکدونی روبیکا میتونید به کانالهای روبیکا دسترسی پیدا کنید و عضو کانالها بشید.

این کانالهای روبیکا با موضوعات متفاوت هستند که ما به زودی لینیک کانالها را نیز در وبلاگ خود منتشر خواهیم کرد و شما میتوانید عضو این کانالها بشوید.

اما در ادامه به موضوعات کانالهای روبیکا که در لینکدونی گزاشته شده میپردازیم.

 کانال های خبری روبیکا : این کانالها رتبه اول را دارند

کانال های سرگرمی روبیکا :کانالهای سرگرمی روبیکا میتوانند ساعت ها شما را سرگرم کنند

کانال های فروشگاهی روبیکا: شما هم میتونید فروشگاه اینترنتی خود را در این کانال ایجاد کنید.


  • ۹۷/۰۹/۰۸
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۴۷۳)

سلام 

عشقم اینجا برای منو تو عالیه 😘❤

سلام عزیزم

حالت بهتر شد عشقم

نه اصلا خوب نیستم

ایشالا زودتر حالت خوب بشه عشقم

نمیخوام خوب بشم چون دلم میخواد بمیرم

عشقم این حرف رو نزن، من دلم میشکنه ها 

تا تو منو داری 

غم تو دلت نباشه 

من تو بزرگ تر بشیم باید باهم زندگی کنیم 

پس دیگه این حرف را نزن باشه خوشگلم، من دورت بگردم 

عزیزم، شغل پدرت چیه

میخوایی چی کار؟

اشنایی بیشتر 

خودم خواستگار دارم

منظورتو نفهمیدم

یعنی دارم ازدواج میکنم

با کی

نمیدونم با کی 

یعنی 

دیگه منو نمیخوای

سر اون میخوام بمیرم

خب. جواب نه بگو 

قبول نمیکنه مامانم

دوست اراد گفت میاد فراریت میدم

نمیخواد ناراحت بشی مهدی من نمیرازم فراریش میدم شب نگران نباش

دمت گرم 

 

چرا دوست داری فرار کنم

چون که دوست دارم با من ازدواج کنی و باهم زندگی کنیم

باشه عشقم

😘❤

. من رفته بودم امتحان بدم

منم داشتم اماده میشدم برای شب

ساقر من رفتم با یه دختر دیگه تو هم میخوای با کس دیگه ازدواج کنی بکن

باش خوش باشی دیگه منتفرم ازت مهدی بای الکی گفتی عاشقمی نفهمم

دروغگو ازت منتفرم مهدی

ابجی الان چی کار کنم شب بیام؟

دیگه دوست پسر ندارم دوست داری بیا بیا نجاتم بده

فکر میکردم دوستم اراد گفت دوستت نداره باور نکردم

عیبی نداره ابجی ناراحت نباش

ساقر من چیزی گفتم که ناراحت شدی 

برو بالا ببین چی گفتی منتفرم ازت

به خدا قسم من نگقتم ساقر 

به جان خودم من نگفتم، یک حرامزاده ای اسمشو به نام من زده نوشته 

به قران من ننوشتم 

فقط اگه بدونم کی این کارو کرده خشتکشو به کلش میکشم

داداش نیا ازدواج میکنم باهاش شاید دوستش داشتم یه روزی

اصلا من روحم خبر نداشت 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو یعنی باور کردی که من اینا رو گفتم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدوم خارکصه ای گفته 

مادرشو من میگاهم 

کدوم مادرجندا ای منو میخولست با ساقر بد کنه، من اون یک روزی گیرش میار،یعنی کونش میزارم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خارکصه نفهم

 

دیگه برنمیگردم منم میتونم برم بنویسم بعد بگم من نبودم

خوش باشی با دوست دختر جدیدت

ساقر از تو بعید بود 

من از تو انتضار نداشتم که حرف حرامزاده ها را گوش کردی

من نگفتم 

 

برای مثال من الان میتونم اسمم را به اسم تو کنم 

نگاه کن

باشه شب نمیام ابجی خوشبخت بشی باهاش

من مهدیم به اسم ساقر 

عزیزم نمیشه به حرف کسی باور کنی که 

 

مرسی داداش دوستش ندارم ولی ازدواج میکنم باهاش چاره ای ندارم

کاری نداری باهام اقا مهدی؟

من اگه میگفتم 

دوباره نمیومدم بهت بگم من نگفتم

شاید رویایه مادرجنده گفته 

 

 

 

 

 

 

من دارم قسم میخورم که نگفتم 

بعد تو میگی گفتی

کار داشتی بهم بگو ابجی

من میرم پیش همسرم خداحافظ اقا مهدی

ت برو نجاتش بده 

تو بهش یچیزی بگو 

بخدا قسم، به قران قسم، به جان خوانوادم قسم که من نگفتم، من هیچ وقت الکی قسم نخوردم ولی چاره ای نیسته که بخاطر یک حرامزاده قسم بخورم کا منو به این روز انداخته

ابجی خدحافظ از طرف من بهش تبریک بگو

شرمنده خودش گفت نمیخواد بیایی مهدی

هی 

 

 

 

چه بدبختم من 

 

 

 

 

 

 

 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

داداش به اراد بگو بیاد 

حتی ت کلی ازش کتک خوردم ولی باهاش ازدواج میکنم

خوب چرا به مامانت نمیگی ساقر

به حرف گوش نمیکنه میگی دروغ میگی از مهدی بپرس کار نداره میخوام

نه ابجی وقتی نیست یعنی کاری نداره 

عزیزم من نگفتم 

کلی قسم خوردم که من نگفتم 

انقدر عصبانی و ناراحت شدم که از تو بعید بود که باور کنی 

واقعا خر بودم باهاش دوست شدم میونستم مثل بقیه پسرا است هیچ باهاش حرف نمیزدم

عشقم من نگفتم 

به خدا قسمقسم راست میگم

من دقیقه دیگه عزیز تو نیستم چون عقد میکنم بای برو با همون دختره

شاهد بیار که نگفتی

من که این همه تورو دوست دارم، 

من کونی این گوه را نخوردم 

منو میخوای یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خودت خواستی بری با یکی دیگه حتی من به خاطر تو به ت گفتم بیاد کمک ولی تو لیاقت منو نداشتی

شاهده من خدا 

 

 

 

 

 

 

 

 

من همین الان اسممو به اسم تو تبدیل کردم 

یک حرامزاده ای همین کارو کرده که منو تورو بعد کنه

اصلا پشه ماده نمیاد کناره من 

بعد برم با یکی دیگه 

 

دیگه ازدواج میکنم 

من به ت گفتم بیاد کمکت 

من خودم کلی تورو دوست دارم 

این همه به تو میگم میخوام با تو زندگی کنم 

اصلا منتقی هسته که من بیام به تو بگم دوست ندارم 

چه کار کنم که تو باور کنی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدا چرا حرف منو کسی باور نمیکنه😭😭😭

نه ابجی نمیام کی عقد میکنی ؟

ساعت شش 

نه مهدی من نمیرم کمکش گفت نمیخوام

با اون عوضی خوش باشی مهدی

ت مزاحم مهدی نشو بزار با عشقش حرف بزنه یعنی دوست دخترجدیدش

ت با هر کی  دوست شدم دلم شکست

بای مهدی خوش باشی با عشقت

واقعا فکر کردم دوستت داره الان دیدم نه نداره 

نه داداش نداره من سر اون بهت گفتم بیا نجاتم بده ولی دیدم اشتباه کردم اون یکی دیگه رو دوست داره بیخودی باهاش حرف زدم

دیدی داداش اصلا دوستم نداره دیدی

اره دیدم فکر نمیکردم دوستت نداشته معلومه با دوست دخترش حرف میزنه 

من کمک میکنم که با ساقر باهات حرف بزنه

من دوستش دارم 

گوشیم خاموش شده بود 

رفتم خونه زدم به شارژ

میخوایی شب بدزدمش بیارم پیشت؟

اره بدزدتس

الان دوست دختر ساقر اینجاست دزدیمش

الان دوست دختر ساقر اینجاست دزدیمش

کجا ببرمش ساقر رو

آخه تو فکر کردی با قیافه کصشرت من باهات رل میزنم  ساقر برو عقد کن به کیرم

مگه نگفتی دوستش داری بیخودی دزدمش پس خاک برسرت مهدی

دیگه برام مهم نیستش ساقر هر کاری میخواد بکنه بکنه به کیرم

باشه من دوستت داشتم مهدی 

میخوایی الان برم مهدی؟

ولی من دوستت نداشتم

به یه شرط میمونم کیرمو بخوری

حس میکردم دوستم نداری

ولی من دوستت داشتم حتی به خاطر تو فرار کردم ولی

باشه مهدی یادم میمونه که ناراحتم کردی 😭

رویا بیچاره راست میگفت خیانتکار عوضی هستی باور نکردم

عشقم باز دوباره چه کار کردم تو ناراحت شدی 

من این هار ا نگفتم 

کدوم مادر جنده ای این حرف هارا زده 

عشقم یک نفر مارد جنده داره من تو را بد میکنه 

من اصلا این فهش را به عزیزم نمیزنم 

من تا حالا دیدی به تو یک حرف بی تربیتی بزنم 

به تو نگفتم ولی به یکی دیگه اره

 

 

 

 

 

 

 

 

ساقر من نگفتم، فقط اینو بدون که من راست میگم که من نگفتم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من مادر این کسی که داره جای من حرف میزنه را گاهییدم 

فقط بدونم کی هسته،  روزگارشو سیاه میکنم

شاید رویا حروم زاده داره جای من حرف میزنه 

 

 

بخدا از عصبانیت دارم به دیوار مشت میزنم، 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساقر جونم منو ترک نکن، باور کن که من نگفتم 

 

نرو 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نرو

 

 

 

 

 

 

 

 

نرو

نرو 

نرو

نرو

نرو

دیگه دیر شده هیچ وقت نمیخوامت که تموم شد

ثابت کن تو نگفتی

عشقم من نگفتم 

به جان خودم، به جان مادروپدرم، به قران، به امامان، به پیامبران 

من نگفتم 

عشقم این سایت هرکی بخواد میتونه جای منو تو صحبت کنن 

برای همین اعتماد نکن

منم الان دوستت ندارم خر بودم دوستت داشتم

همسرم تو کجایی ادرس بده بیام دنبالت

نیما به خدا من کاری نکردم یکی اومد منو دزدید راست میگم

میدونم عشقم الان ادرس بده بیام

دوستم نداری دیگه، اره، اره، یا نه

آدرس نمیدونم کجاست نفهمیدم مهدی گفته بود بهشون منو بدزدن

هی، نیما، خفه شو، عشقت کیه، ها،  یک باره دیگه بهساقر بگو عشقم من میدونم باتو

تو به چه حقی گفتی نامزد منو بدزدن هان مهدی

نیما عزیزم ولش کن

بابا، کیره من نیستی تو 

 

نامزد، هههههههه

بیا برو پستون مارتو بخور هنوز کوچولوییی، نینی، 

نزار پیش از این دهنم باز بشه

 

 

بزار پیداش اونایی تورو دزدین پدرشون در میارم باشه عشقم میام نترس

اون نامزد منه دیگه دور وبر همسرم نبینمت

ساقر باشه، برو با عزیزت، اصلا منو دوست نداشتی، اگه دوست داشتی باور میکردی که من نگفتم، 

 

 

 

 

 

 

برو، ایشالا که خوشبخت بشی، منم باید برم بمیرم، 

نیما اگه منو دوست داری ول کن باشه

من دوست داشتم خودت گفتی دوستت نداشتم اقا مهدی

مثلا میخوای چه گوهی بخوری، من اراده کنم اونجا ادمام بیان  بیان کونت بزارن، 

من فکر کردم دوستش داری دزدمش ولی دیدم نه

تو اگه دوست داشتی منو از دست نمیدادی

منم میگم ساقر خوانم من هم تورو دوست دارم، تو باور نکردی که من نگفتم، تو از همون اول منو امتحان میکردی 

اصلا منو دوست نداشتی،،،،،،،،،، خدانگهدار، ایشالا زندگی خوب و ددرخشانی داشته باشی، گودبای

گفتم تو گفتی دوستت ندارم منم پیشمون شدم باشه برو با همون خیانتکار 

من همه کار بخاطر تو انجام دادم 

 

 

 

من خودمو جلوی همه کوچیک کردم، بخاطر تو، بعد منو دوست نداری، 

ابجی ول کن شاید لیاقتتت رو نداشتی

خودت گفتی نه من 

عشقم کار علی که از زبون کسی پیام میده ساقر جون

نه کار علی نیست

ههههههههه 

باشه، ساقر، منم میرم 

 

 

 

اصلا من باکسی دیگه ای نیستم، 

 

 

 

اصلا دیگه از هرچی دوست دختر بدم میاد، 

چون نگین ازش جدا شد اینم از زبون بقیه مینویسه

برو خیانتکار دروغگو 

ایدا دمت گرم،

 

 

 

ساقر میگم من نگفتم، هی تو بگو گفتی

من داشتم باهاش حرف میزدم ولی خودت نخواستی اقا مهدی

من اصلا بجز تو با کسی دیگه ای نبودم، که میخواستم خیانت کنم ههههه

ساقر عزیزم الان پیام علی میداد بهت نشون میدم 

نه ایدا بی خیال اون نمیخواد بزار بره

باشه ولی علی مینوشت خواستم بدونی 

اره، ساقر راست میگه، بیخیال، شو 

خدانگهدارت

 

 

 

بای 

با عشقت خوش باشی مهدی

تو هم همچنین

باشه برو با عشقت من کسی که دوستم نداشته باشه نمیخوام

ایدا داشت باهاش حرف میزد اگه دوستت داشتی ناراحتش نمیکردی

من میتونم باهاش حرف بزنم اقا مهدی میخوایی؟

ساقر علی ادم عوضی هست چند بار خواست نگین رو از پرهام جدا کنه باور نکن علیه داره از زبون بقیه مینوسیه 

باشه یه دوست پسر واسم پیدا کن یکتا 

ساقر راضی کردم اقا مهدی

اشتباه کردی مهدی نمیخواد ساقر رو

من هنوزسقرو دوست دارم ولی اون نع 

ساقر اگه منو دوست نداری دیگه طرفت نمیام دوست داری منو؟

نه نیما دوستت ندارم

باشه مزاحت نمیشم 

یکتا راضی کرد ساقر رو

ل من الان چی کار کنم تو بهم بگو؟

من نمیدونم ساقر

تو، بر گرد پیش عشقت

پس برم بمیرم بهتره ل مرسی 

نیما رفت دیگه نیستش

نه ابجی این چه حرفی میزنی

جز مردم چیزی دیگه ندارم 

الان ناراحتم ل حوصله ندارم

ول کن اونا باید ناراحت بشن تورو از دست دادن دختر خوبی بودی

ساقر منظورم اینه که بیا پیش من، 

من میخوام برم امتحان بدم، خدانگهدار، تا بعدازظهر

مهدی الان چی کار میکنی 

برگرد پیش عشقت، سر زندگیت، 😘

من هنوز تورو دوست دارم، برگرد

ل من دیگه شاد نیستم 

نراحت نباش ابجی

ساقر عشقم با من دوست میشی

نه رامین دیگه تو فردا میشی مثل مهدی میگی دوستت نداشتم

خوشگلم نه نمیگم من

شرمنده دوست نمیشم باهات

چرا برگردم پیشت اقا مهدی 

چون من تورو دوستت دارم

که دوباره ناراحت کنی

ل چی کار کنم بریم بیرون

باشه به نیما نمیگی بیاد؟

مهدی سرش با دوست دخترش شلوغه به نظرم با رامین دوست شو

راست میگی ل

داری عشقتو از دست میدی مهدی

سلام داداشم

سلام عقد کردی سلام به شوهرت برسون

نه داداش عقد نکردم باهاش

باشه سری دیگه ناراحت کنی باید خودت بری 

ساقر میدونی از چی خوشحالم که احساسات تو رو به بازی گرفتم بعد جدا شدم

گوه نخور، کدوم بی ناموسی جای من داره حرف میزنه

برو گمشو مهدی متنفرم ازت 

بدم میاد ازت حری 

من خیانت کار هستم، و دوست دارم با احساسات تو بازی کنم، من به صد نفر شب ساعت12 برای دیگران ساکس میزنم، سکس میکنم، کسمو پاره میکنن، توکه دیگه کسی نیستی

میدونم تو ساقر نیستی 

هیچ وقت عشق من این حرف را نمیزنه

تو کدوم مادرجنده ای هستی که بجای دیگران حرف میزنی

باشه تو هم با عشق خیالیت باش 

من رفتم با علی،نیما،رفتم تا براشون بچه بیارم،  تو هم حسرت بخور، هههههههههههههه

ساقر  با منم سکس میکنی

اره، کیرت میخورم، اصلا من در اختیار تو 

مهدی حسرت بخور، هههههههههههههه

جووون  من کیرم بزرگه ها

اوف از ساک خیلی خوشم میاد جووووون

ای جان، انقدر کیف میده، تو کسم کنی، من هم میگم اه اه اه 

اوففف  برای تو شق کردم عشقم     لنگتو باز میکنم میکنم توش

کصتو میخورم

اره، خیلی کیف میده، منم یک سینه های بزرگی دارم، عشق میکنی، کیرتو بکن داخل سینه هام

چه حالی میده کصتو بخورم   زبون بزنم

اره میندازم لا ممه هات   ممه هاتم میخورم

منم کیرتو، میخورم، روغن میارم عشق کنی

جووووون خیلی حال میده  لب هم میگیرم 

ساقر از تو بعید بود

ساقر عشقم بریم یه سایت دیگه

اره انقدر دوست دارم، لب، دوساعت بهات لب میگیرم، 

 

 

مهدی حسرت بخور

نه همین سایت خوبه 

میخوام مهدی را بترکوتم از حسرت، هههههه

جوووون  من خوش سکسم  اهلشم عشقم من مثل اون مهدی نیستم رل من شو

بی ناموس من اهل سکس نیستم حرومزاده الان فهمیدم چی پدرسگی هستی که نگین ولت کرد

من اصلا باهات، عقد میکنم

کجا زندگی میکنی

کرج

چند تا بچه بیاریم عشقم

خفه شو حرومزاده

منم کرج عشقم خیلی دوست دارم

علی تمومش کن مسخره باز هاتو

اگه منو میخوایی تمومش کن

ساقر کونت بزرگه

نگین میخوام با علی سکس کنم 

اره خیلی

ساقر  زندگیمی زن آیندمی

علی از زبون کسی بنویس هیچ وقت باهات حرف نمیزنم بس کن روانی

آدرس بدم میایی پیشم

نگین علی از زبون مینویسه

من نمینویسم

گم شو روانی

ننوشتی بیا سراغم

به جون مادر من ننوشتم  من اون موقع از زبون پرهام می‌نوشتم من براچی باید زندگی مردم رو خراب کنم

ماشالا ساقر، تو مینویسی بعد میگی من نبودم 

چون با پرهام دشمنی داشتم اونم

کار توعه بیشعور اگه منو دوست داری ننویس

ادرس بده تا بیام باهم سکس کنیم 

یا بریم هتل پولش بامن، بریم عشق کنیم، عشق دنیارو کنیم، مهدی تو هم بسوز

نه من ساغر رو دوست دارم

نه داداش کار این علی ساقر پیش منه گوشی هم دستش نبود

ماشالا نگین، این بود دوستی که میگفتی

علی گفتم ننویس کثافت حرومزاده بس کن

بریم هتل

علی بس کن گفتم خسته شدم زات

نگین برو پیش پرهام  دخالت نکن

خدا چه خری بود بهم دادی

کجای کرج هستی عشقم

از زبون دوستم ننویس

نگین دیدی که یک نفر داره با زبون ساقر حرف میزنه، حالا بخاطر همین ساقر با من قهر کرده، حیف این روزگار، برو بگو به ساقر برگرده، من باور نکردم که ساقر گفته، حالا اون باور کرده 😭😭

توی گورستون هستم

من نمینویسم مهدی اینطوری میکنه بیوفته گردن من

خواهش میکنم ننویس علی برو دنبال زندگیت

تو کصکش گفتی اون سایت یادت فته حورمزاده روانی

ساقر عشقم آیدی میدی با هم درباره سکسی که میخوایم بکنیم صحبت کنیم

گوه نخور حرامزاده، میام کونتو پاره میکنما، زندگی منو خراب کردی بعد میگی من گفتم، برو مادر جنده

علی گفتم بس کن به قران یک بار زر بزنی ننتو میدم حمید سکس میکنه ابهاش بررات داداش بیاره خوبه

بیا هتل دهکده 

ببین به مادرت بگو شرطش جا مونده  دیشب پیشم بود  پست میکنم بیاد فردا پس فردا به دستت میرسه

کسی باهات مادر سگ نهفمم برو 

با کی حرامزاده

حالم ازت بهم میخوره علی بی پدر 

گم شو علی حرومزاده تو چه خری بودی انسان نیستی روانی بی پدری

با تو هم مهدی

منم توهم بی پدر

عشقم ساقر  شماره یا آیدی هر جور دوست داری بده هماهنگ کنیم فیلم سکسمون هم نشون مهدی میدم حسرت بخورهههه

برو به ننتنشون برات دوقلو بیاره

ساقر کیرم کلفت و بزرگ  چجوری دوست داری تو

گوه نخور کصکش حرام زاده، مادرتو من حامله کردم که تو بدنیا امدی، اخه تو هسته سنجد هم داری، کصکش، کونی، خارکصه، میام مادرتو جای پدرت میکنم یک داداش و ابجی برات میارما، کونی، خارکصه، برو مادرجنده، مادرت روزی صد بار برای من ساکس میزنه، سینه هاشو مثل اسلاین داخل دستمه بعد تو بچه کونی واسه ی من ادم شدی 

بیا برو شیر مادرتو بخور جوجی، کلت میکنم داخل چاه دست شویی و کونت میزارم که تنها پسری باشی که حامله میشی 

 

 

 

 

 

مادر جنده

مهدی  کص ننت تو دستامه میگه برام  بمال  میگه بکن توش میگم تو فقط جون بخواه خواهرت داشت بهم کون میداد مادرت داشت ساکس میزد مادرت ممه هاشو خوردم چه حالی داد راستی گفتش  من هر شب ۴۰۰ میگیرم برای کون دادن گفت به مهدی بگو

ادم شو علی

نگین  دخالت نکن اگه یه بار دیگه دخالت کنی منم رابطه تو و پرهام خراب میکنم برو پی زندگیت

با دوستم کاریت نباشه بی پدر 

نگین کاش نیما بود اون ازم دفاع میکرد

پرهام تو کص نگو  نیام کونت بزارم، خارکصه

من مادرتو مجانی میکنم که تو به دنیا امدی،

بیا برو تو کوچه من خودم خانوادتو هرشب میکنم 

بدبخت مادرت هروز بهم پیام میده بیام بکنمش

میگه شوهرم کیر نداره تو بیا بکن 

من میگم میخوای یک پرهام دیگه برات بیارم 

یا یک ابجی واسش بیارم 

 

 

 

 

 

 

 

خارکصه ننتو من گاههیدم  ، خارکصه، تو بیا کیرمو بخور  من مادرتو میکنم، بچه کونی

 

من پیشتم عزیزم

ببین نگین یه روز خوش نمیبینی از این به بعد تو زندگیت حالتو میگیرم نگین تا دیگه دخالت نکنی زندگی مردم

الان به نیما بهش میزنم بیاد پیشت

من زنگ زدم جواب نداد

مامان و بابام ولم کردن نیما رفت من تنها موندم

چیه ساقر چرا زنگ زدی

مهدی  مادرت الان کنارم نشسته گیر داده میگه شوهرم نمیتونه ارضام کنه میگه تو بیا بکن از کون و  کص  دوتاش یدونه فرو میکنم تو کصش یدونه تو کونش  گفتش آنقدر میخوام بهت کون بدم سه قلو زایمان کنم چون مهدی بچه کونیه

نبابا جوجه تو کی واسه ی دختر ها ادم شدی 

بابا تو واسه ی دختر ها لاتی، واسهی من شکولاتی، 

چقدر رفتی متن را خوندی حفظ کنی بدبخت که به دختر ها زور بگی من زندگیتو سیاه میکنم که روزی بگی گوه خوردم

نیما من پیشمون شدم باهات ازدواج میکنم

شرمنده نیما منو ببخش

نیما اشتباه کردم بخشید

مهدی من مثل تو بی ناموص و بی غیرت نیستم عشقم رو ول کنم 

بدبخت اسکی نرو 

اخه تو هسته سنجد داری 

میگم من مادرتو حامله کردم تو بدنیا امدی 

اخه کسی به پدرش این حرف هارو میزنه، 

 

 

من تورو دوست نداشتم ولی خواستم ازدواج کنم بخشید

آخه تو شلوارتو در بیاری  با خرما اشتباه میگیرن    میبینن عه هسته خرما

نیما تنهام نذار

خدارو منو ببخش نیما

بدبخت اسمتو من انتخاب کردم   مادرت میگفت اسمشو بزاریم علی به یاد تو که هر وقت دلم هوس تو رو کرد خودمو با علی آروم کنم 

ساقر دیگه مزاحمت نمیشم

نه مزاحم نیستی من خر بودم 

نگین پرهام دیگه نمیخوادت یه چیز بهش گفتم دیگه نمیخوادت

چرا مارو اذیت میکنی علی

چون نگین ولم کرد

تو فقط از اونا برام موندی نیما

خودت داری میگی مثل من نیستی، 

اخه از تو بیناموس تر 

فکر میکنی دختر فقط بخاطر سکسه 

نه عزیزم بخاطر اینکه همدردی کنه باهات، اینه که با مشکلات زندگی تا کنه 

اره تو خیلی غیرت داری، نگین بیچاره را تحدید میکنی، کون داری بیا با من دعوا، فقط قمه را بزنم تو مخت که مغزت از کونت بزنه بیرون، حیف که من کرج نیستم 

ساعت 8 شب داخل پارک میدون امام با ادمام دعوا کن 

اخه تو واسه ی اونا جوجه ای 

 

 

 

 

 

نگاه اینو اویزه ی گوشت کن 

نزار خوانوادتو از دست بدی 

باشه نیما اشتباه کردم

هسته خرما بزرگتر از سنجده، پس مراقب خودت باش 

 

نیما بخشید 

اشتباه کردم بخشید نیما

ساقر بس کن لطفا

ساقر من هستم، نعمت اون بیناموسو نکن 

نه تا منو نبخشی بس نمیکنم  چون به جز تو کسی رو ندارم

نه منظورمو خوب نفهمیدی   شبیه هسته خرما اندازشو نگفتم آنقدر کوچیک که لقیش هسته خرما     بعد من مثل تو نیستم به رلم فوش بدم الان تو مثلا با حرفات دلداریش دادی

ساقر من چی

معدزت میخوام نیما همه ولم کردن

ای جان ناله کن کونکش، من هیچ وقت به عزیزم فهش نمیدم، تو حرامزاده، که پدرت به لقمه حرام داده، حرام زاده بزرگ شدی، جای من با ساقر حرف میزنی، کیرم تو کصت

ساقر برو خودتو بکش راحت شیم خسته شدم آنقدر چت کردم

ساقر من تورو ولت نکردم 

چرا ولت کردن ساقر

نیما برو گمشو،  دیگه نمتت را نمیکشم برو گمشو فقط، بخشش تو به کصم

من مثل تو جنده نیستم به دیگران تهمت بزنم یا کار های خودمو بندازم گردن دیگران

چون گفتن اگه با تو ازدواج نکنم ولم میکن به خدا منو دزدین 

باشه ناراحت نباش میام دنبالت

عه نگاه کنید کار پرهامه حالا دیدید من بیگناهم

ازت ممنونم نیما

نبابا، انگار خودش هیچ کاری نکرده، بابا بیا پایین سرم درد گرفته

تو یک کصکشی که از زبون بقیه مینویسی علی

نگاه پرهامه من نیستم  دیدید بی گناهی من ثابت شد

ساقر کجایی بیام

توی پارکم نیما

نیما نیا، برو سر زندگیت من دیگه با مهدی دوباره دوست شدم

من ننوشتم نیما 

باشه پرنسسم

منم رفتم خدانگهدارت باشه ساقر، نیما مبارکت باشه، ایشالا زندگی خوبی را شروع کنی 

 

با من ادم عوضی حرف نمیزنم

من تورو دوست داشتم مهدی تو نداشتی رفتم پپیش نیما

تونستم یه رابطه دیگه هم خراب کنم   از لجم    الان پرهام میخواد از نگین جدا شه  من بعد از شکست عشقی دیگه نمیزارم کسی با کسی رل باشه

ساقر منم میام پیشت

نگین من نقطه ضعف تو رو میدونستم خیلی  ناز میکنی سر هر چیزی کات میکنی منم از این استفاده کردم و رابطتتون خراب کردم

باشه بیا گلم

فکر کردی از پرهام جدا بشم میام پیش تو علی نخیر نمیام

من کشته مردت نیستم   فقط میخواستم پرهام ازت جدا شه که به همینم رسیدم دیدی گفتم دخالت نکن عاقبتش میشه همین درس عبرت

نگین من از تو انتظار نداشتم سر چیز الکی ترکم کردی😭😢

همتون گم شید برید

یه رابطه دیگه هم خراب کردم💪😂😂😂

چرا مثل رابطه مردم خراب میکنی پدر سگ

نگین از من جدا شد از این به بعد تا نگین برگرده رابطه همه رو خراب میکنم

رابطه همتا رو خراب کردم🤣

خوب من باهاش حرف میزنم دیگه رابطه کسی خراب نکن

بگم برگرده پیشت نگین؟

بگو

جانم داداش اراد

نگین بیا برگرد پیش علی خواهش ازت

نگین میخوای بری پیش علی؟

برای چی برگردم اراد 

من به کارم ادامه میدم فرصت برگشت نگین تمام شد  نمیزارم هیچکی روز خوش ببینه

صبر کن باهاش حرف میزنم دارم میرم خونه شون 

نه دیگه فرصتش تمام شد من وسیله بازی نیستم   به کارم ادامه میدم ۲برابر بیشترشم میکنم جریمه

میگم دارم باهاش حرف میزنم صبر کن دیگه

علی باهات دوست میشم

نگین دیدی روزی رسید به التماسم افتادی باهات رل بزنم پرهام بسوز بالاخره از زبون نوشتن های من فایده ای داشته پرهام دیدی گفتم نگین و ازت میگیرم ببین چی شده نگین داره التماسم میکنه😂

از زبون کسی ننویس باهات دوست میشم

علی من از نگین جدا شدم میتونی بری با هاش

علی خدوم ازش جدا شدم

نگین به یه شرط رلت میشم

چی؟

باید بگی گوه خوردم اشتباه کردم راجب تو منو ببخش

اشتباه کردم

بگو گوه خوردم   منو ببخش

گوه خوردم منو  ببخش

حالا بیا کیر منو بخور😂😂😂 فکر کردی من بعد اون همه اتفاق دوباره رلت میشم نه نمیشم من فقط میخواستم به پرهام ثابت کنم اگه بخوام کاری انجام بدم میتونم شما دوتارو از هم جدا کردم همین کافیه😂😂😂😂

باشه 

دیگه از زبون کسی چیزی ننویس از پرهام جدا شدم و با کسی هم دوست نمیشم

مینویسم کسی هم نمیتونه جلومو بگیره

از پرهام جدا شدم خواهش میکنم تموم کن

تموم نمیکنم باید رابطه های دیگه هم خراب کنم

نگین میخوای چیکار کنی  یه راه هم داری بیای کیرمو ساکس بزنی قبول

نگین رلم میشی؟

نه ممنونم

گفتی میخوام از پرهام جدات میکنم  جدا شدم لطفا بس کن

نه من شکست عشقی خوردم دیگه تا آخر عمرم  از زبون مینویسم

فرض کن اصلا باهام دوست نبودی عزیزم

تو از من ناراحتی به بقیه چی مربوط عزیزم من از پرهام جدا شدم دیگه نمیخوام کسی دوست بشم خواهش میکنم ازت باشه اکه منو دوست داری ننویس 

اصلا فرض کن الان میخوایی باهاش دوست بشی علی اون تورو دوست داشت اگه دوستش داری برو باهاش حرف بزن نذار کسی دیگه باهاش حرف بزنه فقط از زبون بقیه ننویس

اون فکر کرد دوستش نداری ترکت کرد وگرنه نمیرفت باشه حالا برو باهاش شروع کن

با نگین هم نمیخوایی برو با یکی دیکه دوست شو که قدرتو بدون من  علی 

علی میخوایی باهات دوست بشم من قدرتو میدونم ترکت نمیکنم مثل نگین خیانتکار نیستم عشقم

علی برو با آوا دوست شو به زندگیت برس باشه ول کن بقیه داداش جون

باشه  آیدیتو بده اونجا چت کنیم 

ولی از زبون کسی چیزی ننویس باشه 

باشه نمینویسم آیدیتو بده

بیا سایت بالا چت کنیم عشقم  ایدی بدم

آوا دوست نشو همین الان از زبون مانی نوشت

نه بیا دوست بشه نمینوسیه 

مهدی میتونی با ساقر حرف بزنی 

رابطه بهار هم خراب کردم دیدید  همش تقصیر نگین شما تو این حالین😂😂😂😇😇😇

خیلی پستی علی 

چی شده ا 

اره میتونم با ساقر صحبت کنم

مثل قبل میگم منظورم

سلام ساقر هستم ۱۴ سالمه هر کی خواست بگه

میتونی دوباره باهاش دوست بشی  با ساقر مهدی

طاقر بگه اره منم میگم اره

چی متوجه نشدم چی میگی؟

ساقر، با من دوست میشی، یکبار دیگه

چی شده ساقر، نیما ترکت کرده بعد رفتی داخل سایت از همتا کمک میخوای که مهدی برگرده

واقعان برات متسفانم

واقعا راست میگی

به تو چه امیر تو یه کارت برس

باشه مهدی

اره بابا برو داخل سایت روبیکا سینما

از دوست پسر همتا درخواست کرده که به تو بگه برگردی 

ولی همتا نذاشته  

نیما ترکم نکرد فقط منو برد خونه خالم فهمیدی امیر

امیر، خودم میدونم حالا برو 

وقتی ترکت نکرده برای چی داری بهش خیانت میکنی

من رفتم مهدی

به تو ربط نداره  امیر تو خیانتکاران عوضی

کص نگو، 

میام کصتو پاره میکنما

گوه نخور بی ناموس، برای چی داری به دختری فهش میدی 

نیام کونتو پاره کنما، گورتو گم کن، سریع، بیناموسه دلقک

باشه مهدی من واست دارم، 

بدبخت نری با ساقر خیانت کار دوست بشی ها، اون داره از قول خودش به شوهرش خیانت میکنه و هم به تو

درضمن  بهش خیانت نکردم و رفت دنبالش زندگیش

به تو ربطی نداره امیر، فردا خودتو برای دعوا اماده کن باشه، توی پارک میبینمت، بدون رفیقات بیا وگرنه من رفیقامو بیارم کونتو پاره میکنن

😂😂😂😂

ساقر، من یک سوال دارم 

الان تو با نیما عقد کردی یا داخل رابطی ای 

میخوای بامن داخل رابطه باشی؟ 

نه با من عقد نکرده 

من دعوا نمیام، تازه زدی دستمو شکستی داخل گچه دستم  بزار خوب بشم، بعد 

ساقر نامزد من نیست امیر که بخوام ترکش کنم

خیلی ممنون نیما از عشقم محافظت کردی 

بچه زدن نداره که من دوباره بزنم دست و پاتو بشکنم، برو شیرتو بخور، یک باره دیگه پیام بدی من میدونم با تو 

نیما چی من نفهمیدم امیر که بخوام ترکش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گفت نیما کرده گفتم باهاش دوست نبودم بخوام ولش کن 

 

باشه، الان ساقر پیشه توهع 

نه اینجا نیست

تولد هستم تولد مادر بزرگم است

ساقر عشقم چرا پیام نمیدی

باشه نیما

من خونه مادربزرگ نگینم

باشه عشقم، راستی ایدی نداری از اینجا بریم 

اگه هنوز گوشی نداری، اشکالی نداره همین جا پیام بده 

باشه فردا پیام میدم اینجا میرم پیش نگین

نه گوشی ندارم

😘 کاری نداری عشقم من برم بخوابم 

خیلی خوشحالم که تو برگشتی❤😘

اگه گوشی نداری پس چه طوری داری پیام میدی 

مهدی داره گولت میزنه

به تو هیچ ربطی نداره 

مگه نگفتم گورتو گم کن

فردا ترتیبتو میدن

گوه خوردم، غلت کردم نیا، تورو خدا، 

سریع برو بیرون، سریع

عشقم با چی پیام میدی؟ 

با لب تاپ پیام میدم  شب بخیر

سلام دنبال رل هستم 

فاطمه بیا سایت پایین کارت دارم

گم شو برو مهدی خیانتکار

پیام رو دیدم که به فاطمه گفتی آیدی بده

امیر باهام دوست میشی؟

مهدی گم شو خیانتکار عوضی

من ندادم 

علی یا امیر حرامزاده پیام داده

من از ساعت 9 تا الان کلاس داشتم گوشیم دست مدیر بود 

 

حتی بهش گفتی ساقر پرسید بگو کار علی یا امیره خودم دیدم دروغ برو پایین بین بی‌شعور مدرسه امروز نیست جمعه

کلاس جبرانی 

دیگه نیستم باهات تو خیانتکاری برو سایت پایین بین

 

من نگفتم، 

من یک بار حرفی را میزنم، من خیانت کار نیستم، حالا تو میخوای باور کن یا باور نکن، ولی من حقیقت را گفتم، حالا خودت صلاح میدونی

بهت گفتم برو سایت پایین😡😡😡😡 پس اگه نری پایین معلوم خودتی

تتی

 

رفتم و دیدم. من نیستم 

من فکر کردم آدمی به همتا گفتم باهات حرف بزنه الان دیدم نه کسی دیگه رو دوست دوست داری و بهش گفتی ساقر نفهمه

و بهش گفتی بهت پیام دادم

همتا دیگه ازت نمیخوام با مهدی حرف بزنی چون خیانت کار

ره یه دوست پسر دیگه برام پیدا کن

من هیچ وقت به کسی این حرف را نزدم 

من از خیانت بدم میاد

من دوست دارم، تو اگه منو دوست داری میمونی

اگه هم، منو نمی خوای، منو خیانت کار میخوانی، تهمت میزنی،،،، برو

برو سایت پایین بهت جواب دادم

من اون نیستم 

یک نفر به زبون بقیه مینویسه تا منو تورو یک باره دیگه بعد کنه

از کجا معلوم ؟

برو سایت پایین ببین چی نوشتم

  • عشق ساقر
  • همه جاش معلومه چون من از خیانت بدم میاد

  • عشق ساقر😘❤
  • عشقم برای چی بهم اعتماد نداری 

    خب وقتی اعتماد نداری، دوست نباشیم بهتره، چون من به تو اعتماد دارم ولی تو نه

    برو سایت پایین بهت پیام دادم مهدی 

  • عشق ساقر😘❤
  • بگو اسمشو پیدا نمیکنم

    همون قبلا پیام میدادی بالاش دوباره اومدی اینجا 

    برای چی بیاد اونجا اون فاطمه رو انتخاب کرده ا لطفا باهاش حرف نزن من از همتا خواستم باهاش بزن بعد فهمیدم اصلا منو دوست نداشته براش اسباب بازی بودم همیشه به من ساعا 12 پیام میداد ولی به فاطمه ساعت 8 پیام داده معلومه اون دوست داره 

    ساقر علی از زبونش نوشته علی بی ناموس میخواد  رابطه همه رو بهم بزنه

    منم میتونم بگم من باهات دوست میشم ایدی بده بعد بگم من نبودم  خودش گفت الان هم داره با دوست دخترش فاطمه  حرف میزنه اصلا به من زیاد توجه نمیکرد خودت برو پیام رو ببین بعد بگو ا ولی برای فاطمه صبح هشت پیام داد به من ساعت 12 پیام میداد بعد میگفت من برم درس بخونم اره علی میخواد رابطه ها بهم بزنه درسته ولی مهدی هم از خداش بود بره با کسی دیگه 

    سلام 15 سالمه رل میخوام

    میلاد میشه بیا سایت دیگه کارت دارم

    ا علی از زبون نوشته باور میکنی عیله یا فکر میکنی منم؟

    ا مهدی داره با فاطمه حرف میزنه اعتماد مو نسبت به مهدی از دست دادم

    ببین بعد میگی ا بهت توجه میکنه خیانتکار نیستی کو داره با عشقش حرف میزنه من به خاطر اون ازدواج نکردم ولی اون قدر منو ندونست من دیگه شاد نیستم ا

  • عشق ساقر😘❤
  • عشقم من فردا سخترین امتحان دارم، گوشیمو بیا ببین تازه الان وقت کردم بیا پیام تورو بخوانم، 

    ببخشید که بهت دیر سر میزنم، خداشاهده،من به جز تو کسی را ندارم 

    و همش درس میخوانم، تو به من اعتماد نداری، باشه اشکالی نداره، تهمت بزن، بازم اشکالی نداره، ولی حق نداری بجز من با کسی دیگه ای صحبت کنی و درخواست دوستی بهش بدی، من تورو انقدر دوست دارم که سر امتحان یادتورو میارم و میگم الان حتما باز به من تهمت میزنه و میگع به فاطمه مادرجنده صحبت کردی

    من امروز ساعت 9تا11 کلاس بودم، کلاس ریاضی که برای فردا امتحان داشتم، بعداز ظهر هم همین طور از ساعت 3 و 45 دقیقه رفتم کلاس تا 6 

    اومدم خانه و ریاضی مرور کردم و الان هم وقت کردم که ببینم که چی گفتی، میبینم که بهبه 😍 چشمم روشن ساقر خوانم دوباره من ناراحت کرد 😭😭 بابا به پیر و پیغمبر، به قران، به خدا، به جان خودم، با چه زبونی بگم من خیانت کار نیستم و با فاطمه کونی رابطه به جز تو ندارم

     

  • عشق ساقر😘❤
  • عشقم من دوساعته دیگه پیام میدم، برم درس بخوانم

    ساقر الان با من دوست میشی

    فقط اهل خیانت نیستی میلاد

  • عشق ساقر😘❤
  • ساقر برو سایت پایینی اونجا پیام دادم

    میلاد برو گورتو گم کن، من از پسر ها بدم میاد بخاطر اینکه مهدی منو ترک کرد 

    من خزانت کارم پس برو

    میلاد جون من این حرف نزنم

    باشه عزیزم مشکلی نیست

    باشه برو ساقر، خدانگهدار

    من هم اینو نگفتم که با دختر دیگه در رابطه ام، 

    عشقم ایدیم یه سایت دیگه ست برو بردار پیام بده  جز تو به کسی فکر نمیکنم

  • از قول خودش خیانت کاره ساقر😡
  • میلاد منم گذاشتم ایدیم را ولی پیام نمی ده بخاطر اینکه گوشی نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی