روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال تبلیغات رایگان هستین، من به شم لینکدونی روبیکا رو پیشنهاد میدم، تبلیغات در این لینکدونی کاملا رایگان هست و هیچگونه هزینه ای برای شما نداره.

برای تبلیغات رایگان در لینکدونی روبیکا کافی هست تا به قسمت توضیحات این لینکدونی برین و با واحد پشتیبانی لینکدونی تماس بگیرین تا این کا رو در اولین فرصت برای شما انجام بده.

بازم هم بر خودم لازم میدونم از اعتمادی که به ما دارین کمال تشکر رو بکنم و مطمئن باشید ما همیشه و در همه حال در کنار شما خاهیم بود و از تبلیغات شما در لینکدونی روبیکا استقبال خواهیم کرد.

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۴۹۱)

  • امیر محمد
  • 💉😁TANZ طنز نانوNANI😁💉      

    سلام داداش همه رفیقام کانال جوک😁 دارن من ندارم😁

    اشکال نداره داداش یه کانال هست هم کلیپ و هم جوک خنده دار داره

    بیا تو

    خوب نبود لف بده🎖

    ولی تا رفتم توش به جای خندیدن همش گوز میزدم

     

    amir81414@

    amir81414@

    amir81414@

    سلام 

    سلام

    خوبی عشقم   از این به بعد اینجا چت میکنیم

    نخیر

    اصلا مدرسه نرفتم

    باشه هر جا تو بگی

    چرا

    چی؟

    هر جا بگی چت میکنیم فقط کافیه تو راحت باشی عشقم

    هیچ وقت دیگه نمیرم

    ترک تحصیل؟

    اره نه بیرون میرم نه مدرسه

    عشقم خیلی دوست دارم

    کار خوبی میکنی کسی میره مدرسه که معدل بالا ۱۹ بگیره 

    نگین اماده شو میام دنبالت

    اونایی که زیر ۱۹ میگیرن از درس براشون هیچی در نمیاد

    نگین کی گوشیتو میگیری

    حمید میخوام تنها باشم خونه ول کن منو فقط برو مدرسه ما بگو نگین دیگه نمیاد مدرسه

    وقتی دیگه بمیرم قلبش

    نگین منو دوست نداری 

    من الان زیاد حوصله ندارم

    نه این حرفو نزن

    اوکیه راحت باش عشقم  حمید آیدی روبیکات میدی

    حمید من رفتم خداحافظ داداش

    خداحافظ عشقم

    دیگه نمیام اینجا رفتم بمیرم حمید لطفا نیا دنبالم

    نگین تروخدا اینطوری نکن برا چی هر روز میخوای اینکارو کنی از چیزی ناراحتی بگو کسی اذیتت کرده؟

    من علی رو نابود میکنم همش تقصیر اونه

    حمید من دیگه همیشه ناراحتم 

    اره چون دیگه نمیخوام زنده باشم

    علی بی ناموص باز کاری کرده

    نه عشقم ناراحت نیستی من نمیزارم 

    نمیایی دنبالم فهمیدی حمید

    عشقم دیگه اون برا گذشته بود الان دیگه نمیخواد نگران باشی

    نه تو میایی دنبالم نه ارمان 

    عشقم منم متولد سال ۸۸ هستم  باهم خوشبخت میشیم اینکارو نکن

    باشه  نمیام

    دست از سر من بردارین 

    عشقم پشیمون میشی اینکارو نکن

    من نیستم فردا ختم است

    🤧🤧

    من اصلا داداش حمید انسان نیستم 

    به خاطر علی اینکارو میخوای بکنی

    نگین یک بار دیگه چرت و پرت بگی میام میزنمت فهمیدی

    اره

    خواهرم فرض کن علی یه گوسفند بود مردش فهمیدی 

    نگین خیلی دوست دارم

    افرین ارمان

    علی دست از سر عشق من بردار

    علی ولش کن نگین رو بدتر ناراحتش نکن لطفا

    نگین به حرفای علی توجه نکن کص میگه علی

    نگین برو خودتو بکش انتقاممو بگیرم ازتون😂😂😂😂😂😂😂

    برو با یکتا دوست شو ولش کن نگین رو 

    باشه رفتم بای  حرومزاده بی ناموس

    یکتا بعد اون دیگه هیچی نگفت الکی گفت با من دوست شو

    نه من باهات دوست میشم علی تو چیزی نگفتی

    نگین ولش کن اینو

    نگین راست میگه علی برو خودتو بکش

    اول از نگین معدرت خواهی کن بعد

    همه تون برید گم شید متنفرم از همتون

    نگین معذرت میخوام دیگه کاری ندارم بت بترس😂

    نمیخوایی علی؟

    نگین این کارو نکن یه خاطر من نکن منو تو تازه با هم رل زدیم

    هر وقت درست معذزت خواهی کروی بهم بگو

    منو ول کن پرهام برو

    نگین معذرت میخوام دیگه بهتون کاری ندارم

    منتفرم از همتون 

    برو گم شو علی

    نه نمیتونم نگین فقط تو رو میخوام من🥺

    من نیستم باهات دیگه 

    از هرچی پسرا منتفرم

    من براچی نگین خل شدی اره  باید ببریمت تیمارستان 

    امیدوارم با کسی دیگه دوست بشی پرهام

    نگین به خاطر علی من که هیچ کاری نکردم هواتو داشتم

    از زبون کسی هم چیزی ننویس علی 

    ولی اگه میزاشتن من و تو خیلی زوج خوبی بودیم خیلی هوا تو داشتم اما نشد😭😭😭😢

    نگین مرده از این ساعت بعد برات فراموش کن منو 

    تا زنده با هیچ خری حرف نمیزنم علی خرررررر    

    باشه دیگه نمینویسم نگین حالا که از پرهام بدت میاد ازش جدا شدی معلومه آنقدر منو دوست داری که ازون جدا شدی که بامن رل بزنی اره نگین

    با من کاری نداری اقا پرهام؟    

    از تو هم بدم میاد علی

    برم با کسی دیگه ا

    علی سایت پایینی منتظرتم

    همش به خاطره تو علی مادرجنده کیرم تو کص ننت کونی عشقم رفت😭😭😭😭

    تقصیر خودته پرهام برنمیگردم دیگه بای

    داداش من با علی دوست میشم توام برو با نگین

    علی من منتظرم

    نگین من چیکار کردم  حتما الان میگی با علی هم‌ میخوام دوست یشم نگین آخه چرا

    نه علی دوست نمیش باهاش 

    پسرا حرفشون دروغگو است 

    تا علی هست من نیستم بای 

    یکتا بهت تو سایت پایین پیام دادم دوتا پیام هست

    نگین من میرم اگه یکتا باهام رل بزنه دیگه کاری باهاتون ندارم

    منم دیگه نیستم 

    پرهام کاری نداری باهام ؟

    من فعلا میرم  بخوابم 

    نگین ببین علی هم رفت دیگه به فکرای خوب فکر کنیم برو بخواب ولی بیدار شدی دیگه من و تو  با هم دیگه و رل هم هستیم

    اگه بره باشه حتما

    علی برو با یکتا منم با نگین آفرین

    اگه علی نره منم نیستم باهات پرهام

    بره منم فراموش میکنم 

    نگین فقط ببینم ناراحتی قاطی میکنم

    چشم داداش تهدید میکنی منو

    اره تهدیدت میکنم😂😂😂

    چشم دیگه ناراحت نمیشم بیا داداش😂😂😂😂😂😂😂

    کارت رو تلافی کردم دیروز تو اسم منو گذاشتی امروز من گذاشتم یک به یک داشتیم آرمان دادش😂😂

    آفرین به خاطر اون نا احت نباش

    نگین ببخشید من تو رو پرهام رو خیلی اذیت و ناراحت معذرت میخوام منم رفتم با یکتا دیگه کاری با هاتون ندارم

    علی بالاخره سره عقل اومدی برو با یکتا خوش باشی 

    نگین این قضیه هم حل شد الان میتونیم راحت به رابطمون ادامه بدیم عشقم

    باشه حتما

    علی رفت ولی من هستم عشقم‌ 

    حمید هیچ وقت نمیبخمشت عشقمو ازم گرفتی

    اراد علی رفت حالا تو شروع نکن لطفا

    من نگین رو خیلی دوست دارم اصلا نمیخواستم بکشمش چون عشق منه

    اراد تو هر چقدر دوست داری زر بزن من که باهات کار ندارم همش تقصیر تو بود پرت شدم پایین دستم زخمی است نهفمم بیشعوری اراد

    خداحافظ داداش اراد 

    عشقم چه خبر حالت خوبه  چیکارا میکنی   نگین عشقه من تو این زندگی هستی خیلی دوست دارم برات میمیرم

    دارم فیلم نگاه میکنم خوبم ممنون

    خدارو شکر  خیلی از این بابت خوشحالم  

    کدوم بابت

    نمیخوایی بدونی ارمان و حمید کی هستن

    از این بابت که دیگه ناراحت نیستی

    کی هستن  

    فامیل هستن پسر خالم و پسر داییم باشه عزیزم

    چون آرمان تهدیدم کردش اخه

    عه فک کردم همسایه چیزیه مثلا دوست ساده چیزی باشن  اها اشکال نداره از این به بعد با منی دیگه ناراحت نمیشی   

    ان شالله گوشیتو گرفتی میریم روبیکا عکسمو برات میفرستم  عشقم

    اگر من اجازه بدم باهات حرف بزنه نگین

    حمید نابود میکنم نگینو ازم گرفتی

    نگین تا پرهام نیست اماده شو بیام دنبالت فهمیدی یا نه 

    پرهام نگین دیگه برای منه  دیگه حق نداری بهش عشقم بگی

    اراد چی داری زر میزنی برای خودت هان واقعا نگین رو دوست داشتی اذیت نمیکددی 

    من عاشق نگین هستم میخوام ببینم این پرهام چی گوهی میخوا بخوره البته اگه چون دو دوست دختر داره

    اراد میشه حرف نزنی شما من تموم دستام به خاطر تو زخم شده هیچ وقتی نمیبخشمت اراد تو روانی هستی 

     چطور میتونی ثابت کنی من دزدیده بودمت هان نمیتونی ثابت 

    در ضمن پرهام دو دوست دختر دارا نگین خانم چرا حرف اون و علی کیه چون جفشون پرهام هست نگین به خاطر خودت گفتم حالا گم شو  بزار بیام دنبالت نابودت میکنم نگین  

    اره من دوتا دوست دختر دارم نگین نمیخوایی به سلامت گم شو

    اراد علی رفت حالا تو داری از زبون پرهام مینویسی نگین اراد نوشته باشه

    آرمان من میام خونه تون چون خسته ام خونه مون میترسم بمونم بیام داداش؟

    اگه دوست پسرت اجازه بیا باشه

    باشه داداش مرسی ارمان فهمیدم اراد نوشته اراد مهم نیست برام

    برم خونه ارمان اجازه میدی عزیزم

    ای آراد جنده نمیتونی کاری کنی از زبون کسی ننویس   نگین تنها عشق من اولین و آخرین عشق منه  دوست دارم بش میگم عشقم ببینم میخوای چه گوهی بخوری

    نگین برو فامیلیته  دیگه فامیل محرمه برو اشکالی نداره آرمان داش منم هست

    نه محرم نیستش باشه

    جرعت داری بهش بگو اون وقت ببین چی کارت میکنم که میگی غلط کردم

    فقط منتظرم بهش بگی 

    نگین عشقم خیلی دوست دارم زن آیندم هستی          آراد حالا اگه میتونی بیا کیر منو بخور هیچ گوهی نمیتونی بخوری آراد

    کارت تموم شد پرهام

    آراد نگین میخواد بیاد اینجا میخوایی بیا 

    آراد گفتم از زبون کسی ننویس  مگه خودت ناموص نداری

    باشه حتما میام اون همسر منه 

    مگه میخوای بچه خر کنی ننه جنده 

    اراد الان  چیزی ننوشت داداش خودت نوشتی

    حداقل ضایع از  زبون کسی ننویس

    اره دارم میرم پیش عشقم

    آرمین حق نداری بهش بگی داداش فهمیدی 

    آراد  به نگین اصلا فک نکن اون دیگه برا همیشه فراموشت کرده  تو جایی که آب نیست شنا نکن برو یه جا دیگه دنبال رل

    به تو ربط نداره من اجازه نمیدم باهات حرف بزنه من رفتم پیش همسرم

    نگینم عشقمه خیلی دوستش دارم  حمید و آرمانم که داش منن

    آراد هیچ گوهی نمیتونی بخوری  زیادی گوه بخوری کار به دادگاه میکشه 

    😂😂😂 فعلا که به من گفت بیا پیش نگین

    آراد فک کردی خودت به خودت میگی بیا    الکی اسم آرمان رو مینویسی  منم باور میکنم 

    من خودم بهش گفتم اسمو ننوشته

    نه داش پرهام این الکی اومده اسم منو نوشته

    آراد برو پی کارت

    حالا  دیدی کاری نداره الکی اسمتو مینویسی آرمان

    عشقم حرفای اینو جدی نگیر اگه میخواست اذیتت کنه بگو بیام ننشو حضوری بگام

    گفتم من بهش گفتم بیا پرهام ول کن دیگه ای بابا اراد منتظر داداش

    من دیونتم نگین جونم فردا میام خواستگاریت عشق من❤❤

    آراد کص ننت اگه داری از زبون کسی مینویسی قبوله؟

    نه آرمان خودش نوشت

    فقط بگو قبول یا نه

    آراد چرا لال شدی 

    من نگین ول نمیکنم

    چون پیش عشقم هستم 

    ولش نکن اون که به یه ورشم حسابت نمیکنه الکی عمرتو به فنا بده

    حالا بین فردا میرم خواستگاریش برو گم شو پرهام

    آراد بیا برو تو بیای تماس تصویری هم بگیری که پیشه نگینی مطمئنم یه دختر دیگس چون اون گفت ازت متنفرم

    😂آراد تو پول خرید نانم نداری بعد میخوای بری خواستگاری😂😂

    گم شو پرهام نگین نه نگین خانم باید بگی

    عشقم میگم عشقم   چیکار میخوای کنی

    نگین مال منه نا تو

    بسه دیگه برای چی دعوا میکنی اراد 

    به پرهام بگو دست از سر عشقم برداره تا دعوا نکنم

    بسه دیگه دعوا نکنید

    آراد من دیگه به تو کاری ندارم چون حرفتو به کیرمم حساب نمیکنم و مطمئنم نگینم میخواد با من بمونه و زن من بشه نگین تنها عشق من و آخرین عشق من تو زندگی نگین گفت پرهام برو برا خودت رل پیدا کن من ولش نکردم بعد بخوام به خاطر تو کصکش عشقمو ولش کنم

    آراد حالا پیام بده من که برام مهم نیست دیگه هم جواب تو رو نمیدم آراد

    پرهام با اراد بحث نکن نگینو دوباره میدزده

    من گوشی میدم بهش باهاش حرف بزن

    آراد لطفا گم شو 

    من الان باید برم مدرسه  باشه دیگه بحث نمیکنم  نگین اومدم با هات حرف میزنم عشقم

    باشه برو عزیزم

    اومدم  چه خبر عشقم 

    قدت چند سانته

    میخوایی چی کار 

    من فردا صبح ده بیکارم اگه خواستی میتونی 

    همینجور سوال ببینم بلند تری کوتاه تری همین     باشه فردا تونستم در موردش صحبت میکنیم

    باشه حتما

    نگین عشقم باهام میایی بیرون زندگیم

    کی هست اراد؟

    دوتایی چون پرهام اصلا تورو دوست نداره من همیشه باهاتم خوشگلم

    اصلا به این فکر نمیکنی چرا پیام علی و پرهام ساعت هاشون با هستن هر وقت پرهام نیست علی هم نیست یعنی یک نفر با دوتا دختر حرف میزنه تو ویکتا

    نه نمیام اسگول الان پیام من و یکتا ساعتش یکی باشه  مگه منم ربط نداره من با علی دوست بودم فهمیدی حالا

    آراد زور نزن الکی  نگین زندگی منه   تا حالا رل نداشتم که تا با نگین آشنا شدم نگین اولین و آخرین عشقم  اصلا با این چت نکن این دنبال اینکه رابطه ما رو خراب کنه

    بعدشم آراد نگاه چقد  هیزی  میری چت های مردم نگاه میکنی الان دوباره این رابطه علی و یکتا سر آراد به هم میخوره دوباره همون آش و همون کاسه

    تو چی کار کردی چرا بیچاره ات میکنم دیروز که گفتم بهت

    اراد بس کن دیگه ای بابا

    اراد من میرم بیرون خواستی بیا 

    چشم همسرم میام

    منتظرم اراد

    باشه عشقم الان  میام

    پرهام حالتو گرفتم بای

    ارمان من با اراد رفتم داداش دنبال من نگرد ممنونم بخشید خیلی اذیتت کردم داداش ارمان

    نگین کجا میری بهم بگو کجایی 

    اراد منو دوست داشت میرم نیا دنبالم داداش  

    حداقل منو حمید بگو کجا میری داداش اراد بلایی سرت میاره حالا خودت میدونی از من گفتن بود 

     

    آرمان چی میگی اخه نگین خانم دوست پسر نداره که چرا با اراد نره چون اگه داشت زود چواب میداد من خودم دارم زود میدم ولش کن دختره رو چی کار داری ارمان

    افرین داداش ارمین ممنونم ازت

    نگین و میدزدم با خودم میبرم شما هم نمی‌تونید پیداش کنید   پرهام دیدی چجور حالتو گرفتم  ههههههه

    اینجا چه خبره  نگین میخوای خیانت کنی؟

    بای پرهام

    نخیر توام برو با کسی دیگه

    آرمان من شانس ندارم فهمیدی که چی گفتم

    با من حرف نزن گم شو نگین

    حال کردین چجور حال پرهام و گرفتم این دفعه نگین و میکشم حمید   و  آرمان بیان جنازشو تحویل بگیرن😂😂😂 حداقل من به نگین نرسیدم پرهامم نرسه

    نگین واقعا برات متاسفم 💔💔

    باشه ارمان داداش

    خودت باعث شدی پرهام نه نگین

    در ضمن اصلا نگینو دوست نداشتی برای چی باهات باشه

    من چیکار کردم شما هم که هیچی نگفتم میگی تو باعث شدی ای بابا 

    حتما آراد دوستش  داشته میخواسته بکشش؟ 

    ارمین ادم باش

    به تو ربط نداره 

    ارتان تو خفه شو طرف دار پرهام نباش نگین براش اساب بازیه

    نگین رو دوست نداشتی پرهام/

    من دیگه نمیکشم اگه قرار باشه هر روز بگید تقصیر تو بوده نمیشه با هر کی دوست دارید برید  ضررشو خودتون می‌بینید و سلام نامه تمام

    دیدی ارتان دوست داشت نگین رو نه الکی میگه

    اره شما فک کنید دوست نداشتم   من مگه مثل شما بیکارم بیام یه سره چت کنم

    داداش به خاطر دعوا نکن 

    باشه برو با کسی که دوستش داری 

    ارمین دومین بار شد ناراحت شدم یادت باشه اینو

    پرهام میدونستی مثل علی هستی هیچ وقت باهات دوست نمیشدم

    واقعا متاسفم برات پرهام اراد نیست رفته شمال بی عقل

    نگین تو خفه شو  عاقبت تو آراد بیشتر از این نیست آخرش میخواید برید خودتونو از دره پرت کنید پایین  برو اون آراد که داره کص میگه تو هم باور میکنی برو با همون هدف آراد هم همین بود

    آرمین به من گفت دیگه کاری با نگین ندارم من رفتم

    واقعا؟

    میدونستی با این کاری که میکنی هیچکی رلت نمیشه  دیگه  علی و پرهام هم نداره

    اره گفت دیگه نگینو رو نمیشناسم بهش بگو

    نگین اراد دیگه کاری باهات نداره گفت بهت بگم

    باشه داداش ارتان مرسی

    خودت خفه شو پرهام

    نگین هر روز داری منو امتحان میکنی مگه من عروسک شب بازیتم

    اراد امروز اینجا نیومد خودت رابطه ات با نگین خراب کردی پرهام

    من کسی امتحان نکردم

    یه روزی میخواست خراب شه چون نگین دنبال یه بهونه بود خراب شه به خاطره اینم هر روز داشت امتحانم میکرد

    پس اون آراد کی بود پیام میداد

    میتونی دوباره باهاش دوست بشی پرهام

    من امروز اصلا پیام ندادم نگین من رفتم دیگه اری باهات ندارم 

    اره میتونم اما دیگه نباید امتحان کنه هر روز همین داستان داریم

    گفتم من اتمحان نکردم

    اراد دیگه برنمیگردی اون موقع؟

    پس برا چی میگی بیا پیشم آراد عشقم بیا پیشم 

    نه نگین دیگه برنمگردم نگران نباش ابجی 

    نگین کارم داشت گفتم نیستم من فهمیدی حالا

    نگین خداحافظ

    خداحافظ اراد 

    نگین میخوای برگردی؟

    برای چی برگردم هان

    آرمان من نبودم برای با نگین دعوا میکنی من دیگه کاری ندارم باهاش

    کاش نگین با خودت میبردی از دوست پسرش جدا شد

    اشکال نداره با یکی دیگه دوست میشه 

    نه اراد دیگه با کسی دوست نمیشم پسرا مثل هم هستن

    اشتباه کردی پرهام نگین دختر خوبی بود از دست دادی

    ولش کن اراد پرهام رو خودش خوواست بره بزار بره میگفت بالاخره از هم جدا میشدیم یعنی منتظر بود

    با اسم من نوشتن میخوام اشتی بدم

    پرهام نمیخواد ولش کن دیگه

    دوست داشتن هم الکی بود اقا پرهام 

    نه اراد زحمت نکش اون پرهام انتخابشو کرده میتونی بره کاری باهاش ندارم 

    اقعا نمیخواایی نگسن رو پرهام

    نگین برو کسی دوست شو که واقعا دوستت داشته باشه

    من دوست داشتم نگین رو نگین دوست نداشت گفت من با آراد میرم بهم خیانت کرد اره دیگه نگین همش داشت میگفت تقصیر تقصیر توعه دنبال یه چیزی بود جدا شیم

    نمیدونم نگین از من انتظار چی داشتی اما با این وضعیت اینو بدون هیچکی دوستت نمیشه تو اگه واقعا منو دوست داشتی بهم خیانت نمیکردی

    من چیزی ننوشتم علی نوشته  من دوست داشتم

    نگین خودت نبودی گفتی برو با یکی دیگه خودت نبودی گفتی من میرم با آراد   من حتی با مشکل اینکه گوشیتو گرفتن کنار اومدم بازم هر وقت وقت میکردم حالتو می‌پرسیدم دوست داشتم  تو خودت به این باور داشتی که من دوست ندارم تو ذهنیت خودت بود و گرنه من دوست داشتم

    حالا نمیخوایی نگینو

    من میدونم حتی باور نمیکنی از حمید پرسیددیشب اونجا بودن 

    میخوام اما اون منو نمیخواد

    اون میخواد

    اراد چی شد

    پس چرا میگم برگرد میگه نه

    حمید مگه نگین دیشب خونه شما نبود صبح گوشیت دستش بود

    نه نگین تازه گوشی دستش گرفت چطور

    من اونو هنوز دوست دارم اما وقتی اون پیاما دیدم خیلی عصبانی شدم 

    همینطوری داداش

    بفرما نگین گفته بود 

    حمید نگین الان اونجاست؟ 

    نگین معذرت   برمیگردی؟

    نه رفت بیرون گفت زود میام

    باشه اومد بگو بیاد کارش دارم

    نره خودکشی کنه

    باشه بهش میگم الان میاد دیگه

    حمید میخوایی برو دبنالش

    چرا 

    راست میگه حمید برو

    برای چی اخه

    میره یه موقع خودکشی میکنه

    حمید من حالم خوبه فقط دیر میام داداش

    باشه نگین

    نگین بر میگردی پیشم

    من پرهام نمیشناسم

    حمید همون جا بودم ارمان اومد همون جا هستم الان

    نزدیک دره بود؟

    اره همونجا 

    نگین منو دیگه نمیخوای😑

    حمید خودمو پرت کنم پایین

    نه پرت نکن  پشیمون میشی اینکارو نکن

    تو بهم فحش دادی بعد میگی برگرد واقعا

    من با حمید بودم نه تو

    من فوش ندادم   این علی بی‌ناموص از زبون من فوش داده بهت من ندادم

    منم که خر 

    حمید دارم پرت میکنما

    عیبی نداره پرت کن

    واقعا  دمت گرم داداش

    پرت کن بزار راحت شی منم دیگه خسته شدم آنقدر نجاتت دادم

    خدا بیامرزتت 

    باشه حمید 

    نگین دیگه حرفی برای گفتن ندارم  انتخاب با خودته

    افرین اشتباه کردم دوستت داشتم 

    خیلی خوب هر چی از دهنت در بیاد بهم بگی بعد بگه من نبودم منم خرم

    نگین به خاطرمن داداش

    دوست داشتن یعنی اعتماد داشتن منم دوست داشتم   باشه هر جور صلاحه

    یعنی نمیخوایی دیگه نگینو حرف نزنم باهاش؟

    نه نمیخواد اراد

    نگین من نبودم اون پیاما چرا درک نمیکنی

    الان نمیخوایی گفتم؟

    نگین من تو رو دوست دارم برگرد😔😔😔

    پرهام من تا الان ایسگات کردم پسر بودم  تا الان وقتتو الکی تلف کردی

    که دوباره فحش بدی

    علی تو باز اومدی  از زبون کسی ننویس

    من علی رو ادم میکنم 

    میگم من‌ ندادم یعنی اصلا به من اعتماد نداری  بهت گفتم از این به بعد هر کی بهت فوش داد یا چرت و پرت گفت توجه نکن از زبون من نوشتن

    دیگه من کاری ندارم پرهام خودت نمیخوایی دیگه

    من میخوام ای بابا    

    نگین کصخلی؟ یا جنده ای؟

    علی بی ناموص ننه جنده یه بار دیگه ببینم از زبون کسی بنویسی  زنده زنده خاکت میکنم کص‌کش

    پرهام برو گروه یاب گروه کارت دارم

    کدومش

    فرق نمیکنه

    تو گروه یاب برم

    اره

    پیام دادم

    نگین من نبودم  تروخدا منو ببخش باهام برگرد

    نه پرهام منو ببخش ولی نمیتونم باهات دوست باشم دیگه

    من تو رو معلومه میبخشم   چرا نمیتونی دیگه من عاشقتم

    برمیگردم پیش علی

    نگین بیخود برمیگردی پیش علی من اجازه بهت نمیدم

    پیش علی   خواب دارم میبینم

    حمید لطفا ول کن 

    اگه بزارم با علی دوست بشی

    نگین واقعا میخوای با علی دوست بشی

    دست از سر من بردار پرهام  کسی ادمو دوست داشته باشه فحش نمیده

    من ندادم علی داده

    دیگه من نمیدونم  کاری نداری باهام

    😭😭😭😭😭😭😭

    دگیه منو توی خوابت ابید ببینی اقا پرهام

    نگین ادم باش

    پرهام اون موقع که فحش میدادی باید فکر میکرد نه الان منو از دست داد

    پرهام نگین داره میرها خودت میدونی

    خودش خواست که برم  

    پرهام وقتی خودت نمخوایی ما دیگه نمیتونیم کاری بکنیم 

    این طوری منو دوست داره اره اراد

    ببین اشتباه نکن نگین به خاطر من باهاش دوست شو اگه دوباره بهت چیی گفت ما کاری نداریم دیگه بهش باشه

    من باهاش حرف میزنم پرهام باهات دوست بشه خیالت راحت

    ولی قول بده دیگه ناراحتش نکنی

    من رفته بودم مدرسه   نه من اصلا فوش ندادم   نه ناراحتش نمیکنم

    اون سایت برات نوشتم برو ببین پرهام

    پرهام من دیگه فراموشت میکنم 

    نگین ببخشید من بودم اون فوشا دادم رفتم چون اون موقع میخواستم جدا شید پرهام ببخشید من از زبون تو نوشتم من الان رفتم رل زدم با کس دیگه اینو اعتراف کردم

    من دیگه برنمیگرده پیشش علی

    من دیگه برنمیگردم پیشش علی

    مشکلی نیست رابطه خودتون به من ربطی نداره من میرم پیش عشقم فقط خواستم دلم سر این قضیه که از زبون پرهام نوشتم تو دلم نمونه

    ببینم آرمان  پسردایی  نگینه

    چرا چطور

    به یک شرط برمیگردم پیشت دیگه فحش ندی پرهام

    باشه فحش نمیدم اما  کار من نبود من اون فحش ندادم

    باشه قبوله

    عشقم بازم معذرت میخوام خیلی دوست دارم دیگه ترکم نکن

    باشه حتما فعلا ناراحتم چون دوستم بیمارستان است

    عه خدا بد نده  باشه اگه میخوای همدلی کنم با هات بگو

    میخوام برم بیمارستان

    برو عشقم مواظب باش

    نگین بعد همتا میام سراغت تورو میکشم

    چرا ساقر مرد نگین

    ببینم همتا دوستته نگین

    اره چرا تو کشتیش مهتاب؟

    بله گلم میام سراغت حالا

    چرا شما به هم دیگه آسیب میزنید

    به تو چه ربط نداره

    مهتاب این نگین یه رل داره یه شیر داره هیچ گوهی نمیتونی بخوری

    ما با بزرگتر از تو درافتادیم 

    نگین به خودت پیام دادی   چرا ساغر مرد نگین

    اشتباه نوشتم من ناراحتم براش

    عه الان میکشمش پس میایی نگین

    باشه میام مهتاب جون 

    نگین  تویی  از زبون مهتاب مینویسی😂😂

    نه من نیستم

    اقا پرهام نمیترسی بلایی سر نگین بیارم ساقر مرد نگین میمره

    باشه اگه تونستی بکش من مثل ساقر بهت اعتماد نمیکنم که بیام

    مهتاب  میدم نگین  میکنتت دیگه نیازی نیست من بیام  دستتم به نگین بخوره میام میگامت فهمیدی  نگین اگه اذیت میکنه بگو بیام ننشو و خودشو بگام

    باشه مهتاب شب میام

    باشه گلم میببنمت امشب نوبت توعه بمیری

    نگین خودش میاد بمیره شب منتظرم نگین

    اگه میخوایی جلوی نگینو بگیر نیاد اونجا اقا پرهام

    نگین من دورم اگه میخوای بری  یا با حمید یا آرمان برو باشه عشقم

    اگه میخواد باید تنها بیاد

    باشه تنها میام الان میام

    کجایی مگه تو پرهام؟

    نه نمیرم پیش مهتاب ساقر داشت میکشت شاید واقعا من بمیرم مهتاب روانی

    من شب میرم مهمونی خونه داییم عشقم گفتم بدونی

    اها برو عشقم  راستی حالت چطوره خوبی  ببخشید  امتحان دارم دارم میخونم نتونستم بیام پیام هارو ببینم

    نگین شما رشت زندگی می‌کنید اره

    فمیدم درس میخونی اشکال نداره اره خوبم چطور اره رشتم تو کجایی

    من  شهریارم میدونی کجاعه؟

    نه رشت زندگی نمیکنیم

    پس کجا زندگی میکنی

    کرج زندگی میکنم

    کجای  کرج منم نزدیک کرجم

    کجای  کرج منم نزدیک کرجم

    رشت زندگی می‌کنید دیگه حمیدم گفت

    نه فردیس زندگی میکنیم

    کجای فردیس؟

    میخوایی چی کار کنم اقا پرهام

    میخوایی چی کار  اقا پرهام

    میخوام برم بیرون قرار اماده بشم قرار دارم

    واقعا منو دوست نداری؟

    اقا پرهام من رفتم برای همیشه امیدوارم خوش باشی بای

    عشقم من این حرفو نزدم میدونم درس داری

    میدونم این علی دوباره پیداش شده  اشکال نداره عشقم من بهت اعتماد دارم 

    این چند وقت امتحان های سخت و سنگین دارم میدم یه سره دارم میخونم ببخشید اگه نمیتونم پیام بدم عشقم  خیلی دوست دارم

    منم گفتم کجای فردیس چون خونه ما نزدیک فردیس هستش خیلی نزدیکه به خاطر همین پرسیدم

    نمیدونم کجاییم دقیق

    یعنی چی نمیدونی😂😂 فردا پس فردا یه موقع خدای نکرده گم بشی میخوای چیکار کنی   بعد دیگه از چت تو اینجا خسته شدم توی روبیکا با هم چت کنیم

    من گوشیم دسته مامانم است باشه خسته شدی برو  دیگه التماس نکن که برگرد

    گوشیمو داد باشه توی روبیکا پیام میدم خوبه؟

    باشه مشکلی نیست چون اینجا میان از زبون کسی مینویسن بدم میاد  باشه هر وقت گوشیتو دادن پیام بده  نگفتن کی میدن

    راستی یه سوال قدت چنده

    باشه من رفتم

    کلی نمیخوایی با من دوست باشی؟

    بالا کسی نیست هم نیست اونجا پیام میدم بالا همین است

    یکی دیگس پیام داده نگین؟

    کدوم پیام

    گفتی من میرم با اونی که گفتی نمیخوای با من دوست باشی

    خودم نوشتم نه کسی دیگه

    میخوای از من جدا بشی عشقم

    جدا نشو بدون تو نمیتونم  من عاشقتم امتحان علوم دارم سخته نمیتونم پیام بدم

    نه تو میخوایی

    نگین باهاشون حرف نزن همشون عوضی هستن

    باشه جدا نمیشم

    آیدا اگه دونفر بد باشن بنا نمیشه همه بد باشن   من عاشق نگینم هواشو دارم روش غیرتیم  منو نگین برا هم ساخته شدیم

    نگین ای کاش پرهام برا من بود  چرا باهاش رل زدی من میخواستم بزنم ای کاش زودتر با هاش آشنا میشدم

    علی ناموس از زبون ننویس تو خودت گفتی نیگن رو پرهام ازم گرفت حقت بود الان فهمیدم چرا 

    نگین الان بیدار شدم کار علی این پیام

    ایدا میدونم کار اون حرومزاده است

    سلام عزیزم

    عشقم خوبی   چه خبر  خودم فهمیدم کار علی به جز اون کار کی میتونه باشه

    کار خوبی کرده اون بی ناموس جدا شدی نگین

    هیچ خبر مدرسه بودم تازه اومدم خونه

    اره اون فقط یکی میخواست با اون حرف بزنه من اصلا اون دوتا از امتجان رو صفر شدم ایدا

    عشقم چرا صفر پیام میدادی تقلب میرسوندم😂😂😂

    قبل تو

    ایدا با اون عوض دوست نشو

    عشقم قدت چند سانته هر چقدر بود اشکال نداره بگو

    نمیدونم نگرفتم

    حدودی

    پرهام عشقت پشت سرت بهت میگه عوضی

    رز نزن کثافت تو نگین نگفت روانی

    علی  من از عشقم مطمئنم  بهش اعتماد دارم رابطه منو عشقم رو خراب نکن مطمئنم نگین منو دوست داره

    ایدا ول کن باهاش بحث نکن من اینجا نمیام دیگه

    علی عوضی بس کن روانی به درد نخوره خسته شدیم ازت علی

    عشقم  گوشی  حمید یا آرمان روبی نداره اونجا چت کنیم

    من پیش نگین نیستم دیگه رفتم

    عشقم جایی نرو اگه این علی اذیتت میکنه یا تهدید میکنه بگو بیام ننشو بگام علی رو داداش دارش کنم

    دمت گرم نگین ادمش کردی

    اره من از جواب کم نمیارم 

    من از علی نمیترسم عشقم

    تو کدوم پیام ها دارین چت میکنین بیام به علی درس حسابی بدم

    نگین تو زندگیمی    حرف این علی جدی نگیر

    من هستم نمیخواد

    واقعا دستت دردنکنه ایدا ولی من با یه عوضی بی ناموس شده بودم خاک برسرم 

    نگین اگه اذیتت میکنه بگو نترس اون علی نمیتونه منو کاری کنه  

    برو سایت ببین

    عشقم دیگه جوابشو نده ولش کن اون ننه جنده رو   نمیخوام به خاطره یه اوبی اعصابت  خورد شه

    من ادمش میکنم اونو

    عشقم اون آدم نمیشه الکی وقتتو هدر نده   من میرم علوم بخونم  ولی اگه اذیتت کرد بهم بگو باشه

    باشه 

    پرهام آماده جدا شدن از نگین باش برو تو سایت ببین پیام هارو نگین گفته رفتارتو درست کنی پرهام ول میکنم با تو رل میزنم

    به همین خیال باش نگین منو ول نمیکنه منم اونو ول نمیکنم تا عمر دارم

    حمید من دیگه خسته شدم میرم که هیچ کس پیدام نکنه خداحافظ داداش

    ارمان چقدر بهم گفت با پسر حرف نزن گوش نکردم به حرفش الان فهمیدم راست میگفت و دیگه نیستم

    ولش کن نگین گور پدرش علی بی ناموس

    نگین از دست من ناراحتی   عشقم     ناخودآگاه کاری کردم

    نه عزیزم

    نگین بالا پیام داد

    آخیش فکر کردم از دست من عصبانی هستی اون امیرم دیگه حق نداره باهات صحبت کنه حقشو گذاشتم کف دستش

    نگین دیگه این سایت نمیاد بالا پیام داده

    دادم بهش پیام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی