روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه دخترونه روبیکا همچنان که از نامش پیداس فقط مخصوص دختر خانم ها هست و از همه دختر خانمی های خوبی که روبیکا رو روی گوشی خودشون نصب کردن درخواست میکنم که عضو گروه بشن.

https://rubika.ir/joing/EFDHCG0ITISTVFDKUJXUBVXIQSSMJILX

  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • لینکدونی روبیکا

عضویت در گروه روبیکا

گروه دخترونه ها

نظرات (۸۷)

  • محسن حیدری
  • وبلاگ خوبی دارید :)

    میشه منو تو گروه بندازین

    اکه فقد دختر ها هستن منم عضو کنید 

    سلام نگار 

    سلام

    سلام خوبی

    خوبم مرسی غیرتی هستی؟

    چی بود اره

    چی متوجه نشدم؟

    اره هستم

    اهان شبا بیرون برم؟

    نه 

    چرا عزیزم

    دوست ندارم تو بیری بیرون 

    باشه نمیرم خیالت راحت

    باشه 

    کلا دوست نداری بیرون برم

    روز برو بیرون  ولی شب نه 

    باشه عزیزم من خیانتکار نیستم 

    من نگفتم تو خیانکاری

    نه کلی گفتم عشقم

    بیا تو روبیکا باهم حرف بزنیم

    اعتماد کنم باشه حتما عزیزم

    یعنی تو به هم اعتماد نداری

    متوجه نشدم کی مگه اعتماد نداره؟

    تو الان به من اعتماد داری یا نه

    دارم اما زیاد نه

    نترس تا حالا با هیچ کس رل نزدم 

    معلوم نیست از شماها

    تازه چهارشنبه گوشی خریدم 

    اهان چون نمیشه زود اعتماد  کرد

    من اینجا نمیتونم بهت پیام بدم

    چرا؟

    دوست ندارم هیچکس پیام هایمون مردم نگاه کند

    اینجا کسی نیست باشه نمیخوایی مشکلی نیست

    کجا پیام میدی

    هیچ جا میرم

    باشه همین پیام بده

    کاری نداری بای

    خودت نخواستی باهات باشم

    من که چیزی نگفتم همین جا پیام بده 

    باشه حتما

    سلام  دنبال دوست پسرم به این شماره تو روبیکا پیام بده  ۰۹۱۲۲۶۵۸۱۹۴

    ثریا اهل کجایی

    چندتا چندتا دوست دختر میخوایی شایان خیانتکار 

    یکتا 

    یکتا جان؟

    یکتا بیا

    سلام

    غیرتی هستی؟ مهمونیم عشقم

    غیرت از چه نظر (بهت بگم اره یا نه)

    یعنی برم بیرون شب اجازه میدی یا نه و اهل خیانت نیست

    نمیگیرم دقیقی چی میخوای ولی ترجیحا نه

    دقیقا*

    پس نمیشه باهم دوست باشیم چون از خیانت خوشم نمیاد شرمنده 

    یکتا با من دوست شو خیانتکار نیستم

    نه آرش نمیخوام 

    اهل خیانت نبودی باهات حرف میزنم آرمان

    اهل خیانتی نبودی باهات دوست میشدم شرمنده

    والا من نمیگم خیانت کارم میگم تصمیم خودته ولس من ترجیح میدم که نری

    پرسیدم خیانتکاری یا نه دو بار بهم خیانت شد و بدم میاد حالا خودت میدونی گفتی باهات حرف میزنم

    عشقم من خیانتکار نیستم

    الان چی کار میکنی آرمان

    نه میلاد مرسی

    منتظرم بگی آرمان

    هیچی 

    اگه تو وقت داری بیا یکم صحبت کنیم

    خیانتکاری یا نه یه سوال پرسیدم

    خیر

    من وقتمو برای کسی میزارم که خیانت نکنه آرمان نه ادم خیانتکار

    باشه خودت میدونی 

    سلام یکتا هستم دنبال دوست پسرم کسی بود بگه

    والا من نمیدونم چرا وقتی با یه کسی هستی بخوای شخصت رو عوض کنی و خیانت کنی

    تو دوست پسر من نیستی آرمان پس خیانت نیست  من به دوست پسرم خیانت نمیکنم

    نه ربطی نداره بنظر من

    الان چی کار میکنی ارمان

    چیو چیکار میکنم؟

    دوست دختر میخوایی  پیدا میکنی 

    اره !؟

    کار نداری با من ؟

    من دوست دخترت نمیشم چون از خیانت خوشم نمیاد آرمان

    کاری نداری 

    منتظرم

    اگه اهل خیانت نیستی باهات حرف میزنم

    باشه باهات حرف میزنم آرمان

    اهل خیانت نیستی عزیزم

    اهل کجایی؟

    دنبال یک ی دیگه باشم ارمان نمخوایی

    سلام پسرم دنبال یه دوست دخترم کسی‌ هست بگه

    کسی باهاش دوست نشه همه پسرا خیانتکار و بی ناموس هستن اجازه نمیدم کسی باهات دوست گم شو

    من هستم حسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی