روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه روبیکا اصفهان با هدف دورهمی اصفهانیها در روبیکا ایجاد شده است، و از همه دختر پسرای اصفهانی که علاقه دارند تا در روبیکا چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.

https://rubika.ir/linkdoni85

برای عضویت در گروه روبیکا اصفهان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید و به جمع دیگر اصفهانیها در گروه روبیکا بپیوندین و ما رو در گروه یاری کیند.

گروه روبیکا اصفهان

ضمنا شما میتوانید در گپ روبیکا با دیگر دوستان خود چت کنید و از چت و گپ لذت ببرید و البته در چت کردن خود حتما سعی کنید قوانین گروه چت روبیکا اصفهان را رعایت کنید.

ضمنا درخواست میکنم که حتما لینک روبیکا رو برای دیگر اصفهانی ها ارسال کنید تا آنها نیز امکان چت در روبیکا رو داشته باشند و به این ترتیب یک گروه خوبی داشته باشیم.

لینکدونی روبیکا اصفهان هر روز لینک بهترین گروههای روبیکا اصفهان رو در کانال خودش میزاره و شما میتوانید به لینک بهترین گروههای روبیکا اصفهان دسترسی پیدا کنید.

گروه چت روبیکا اصفهان یکی از بزرگترین گروههای روبیکا هست و دورهمی روبیکا اصفهان یکی از جذابترین گروههایی هست که میتوان نام برد.

امیدواریم که در گروه روبیکا اصفهان به همه شما خوش بگذره و در کنار هم یک چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید لینک گروه روبیکا اصفهان رو حتما به اشتراک بزارید

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۱۶)

سلام محمدطاها هستم ۱۵ سالمه خوش تیپ و خوش هیکل کشتیگیر هستم دنبال دوست دختر میگردم اگر کسی هست شماره یا ایدی بده

سلام من مفعول هستم دنبال دوجنسه یا فال هستم اینم شمارم 09014779615

سلام.اصفهانی هستم و ورزشکار.یک دختر  زیبا و ورزشکار میخوام برای کوهنوردی و دوچرخه سواری.186قد من هست ۳۴سالمه.اگر کسی بود داخل روبیکا پیام بده.متشکرم

آدرس روبیکای من https://rubika.ir/madovinلطفا آقا مزاحم نشه!!! 

 

سلام  یکی رل میخوام ۱۴ سالمه

رضا رل نداری؟

نه با هام رل میزنی

اره رل میزنم   اگه امین بهت چیزی گفت بگو اسم دیگش محمد   بهش بگو کار علی هستش    اینم شمارم ۰۹۱۲۲۶۵۸۱۹۴ تو روبیکا بهم پیام بده اینجا امین میبینه 

محمد خیلی  خشکه  باهاش حال نمیکنم امیدوارم تو اینطوری نباشی

نه عشقم من اونطوری نیستم الان بهت پیام میدم عشقم❤

کاشان واطراف فاعلم ی مفعول خوشکل بزنگه ساپورت مالی میکنم

 

۰۹۰۵۹۱۳۶۷۰۴ سن بالا هستم ۴۵ سالمه

کاسان واطراف ی مفعول خوشکل بزنگه بزارمش سره کار

 

۰۹۰۵۹۱۳۶۷۰۴

 سلام من علی هستم ۲۰ ساله از اصفهان دنبال رل میگردم کسی هست از اصفهان بخواد رل بزنه

 سلام من علی هستم ۲۰ ساله از اصفهان دنبال رل میگردم کسی هست از اصفهان بخواد رل بزنه

 

09137396421

من هستم علی

سلام من دنبال یه دوست دختر هستم ۳۲ سالم هست @RAmin13379654

 

سلام علی هستم کسی هست با من رل بزنه ۱۷ ساله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی