روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه روبیکا شیراز با هدف دورهمی شیرازیها در روبیکا ایجاد شده است، و از همه دختر پسرای شیرازی که علاقه دارند تا در روبیکا چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.

https://rubika.ir/linkdoni85

برای عضویت در گروه روبیکا شیراز کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید و به جمع دیگر شیرازیها در گروه روبیکا بپیوندین و ما رو در گروه یاری کیند.

گروه روبیکا شیراز

ضمنا شما میتوانید در گپ روبیکا با دیگر دوستان خود چت کنید و از چت و گپ لذت ببرید و البته در چت کردن خود حتما سعی کنید قوانین گروه چت روبیکا شیراز را رعایت کنید.

ضمنا درخواست میکنم که حتما لینک روبیکا رو برای دیگر شیرازی ها ارسال کنید تا آنها نیز امکان چت در روبیکا رو داشته باشند و به این ترتیب یک گروه خوبی داشته باشیم.

لینکدونی روبیکا شیراز هر روز لینک بهترین گروههای روبیکا شیراز رو در کانال خودش میزاره و شما میتوانید به لینک بهترین گروههای روبیکا شیراز دسترسی پیدا کنید.

گروه چت روبیکا شیراز یکی از بزرگترین گروههای روبیکا هست و دورهمی روبیکا شیراز یکی از جذابترین گروههایی هست که میتوان نام برد.

امیدواریم که در گروه روبیکا شیراز به همه شما خوش بگذره و در کنار هم یک چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید لینک گروه روبیکا شیراز رو حتما به اشتراک بزارید

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۶۶)

سلام 

سلام گوشی داری

اره دارم عشقم

شماره تو بده 

اول اینجا حرف بزنم اعتماد کردم چشم شماره میدم خوبه

باشه عزیزم اهل کجایی

اهل شیرازم

سلام خوبی 

با منی؟

اره

چرا با منی مگه با رویا دوست نبودی؟

من او رضا نیستم من یکی دیگم 

شرمنده باور نمیکنم

به جان مادرم من او نیستم 

چی کار داری حالا

با من مگه قهری

کار داری بگو

هیچی کار ندارم

پس مزاحم من نشو 

برو با رویا حرف بزن

قسم خوردم به جان مادرم گفتم من اون نیستم

اگه دوست دختر میخوایی برو سایت دیگه

بیتا با من دوست میشی

چند سالته امیر؟

۱۶

اهان

سلام رلم میشی

سلام اره 

اهل کجایی

شیراز تو اهل کجایی؟

رامسر

باشه

باهات دوست نمیشم شرمنده

اگه به خاطر علی میگی ولش کن اون ادم نمیشه 

اصلا نگین ولش کرده به ما چه ربطی داره

میخوایی با کسی دوست بشی دوست شو

باشه دوست میشم ا

خیانتکار عوضی بگیرمت با چاقو میکشمت قاتل 

قاتل خودتی به عشقم حرفی بزنی بامن ترفی کونی رضا به عشقم آسیب نمیزنی 

قاتل خودتی به عشقم حرفی بزنی بامن ترفی کونی رضا به عشقم آسیب نمیزنی 

سپهر شما فضولی 

اون وقت عشقت کیه سپهر 

مگه منو دوست داشتی رضا؟

دوم من با کسی دوست نشدم که بخوام خیانت کنم رضا فهمیدی

اره تو رو دوست داشتم

خودت گفتی میخوام با رویا دوست بشم به من چه خوب

وگرنه من باهات دوست شده بودم

میخوایی دوباره با بیتا دوست شو رضا اگه دوست داری؟

من کی گفتم میگم که من اون نبود فقط اسم من رضا نیست من اون نبودم

من دوست دارم باهاش دوست بشم 

باشه باهاش دوست شو

باشه باهات دوست میشم رضا

باشه

چی باشه؟

باهام دوست میشی

اره دوست میشم

گوشی شماره تو نمیدی

گوشیم سوخته افتاده توی اب 

برو سایت بالا پیام بده تا گوشیم درست بشه

پیام دادم عشقم

هذات

 

چی متوجه نشدم

  • عسل خدادادی
  • سلام

    سلام عسل خدادادی شیرازی ؟

        تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    سلام بیتا با من دوست میشی؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی