روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه روبیکا قم با هدف دورهمی قمیها در روبیکا ایجاد شده است، و از همه دختر پسرای قمی که علاقه دارند تا در روبیکا چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.

https://rubika.ir/linkdoni85

برای عضویت در گروه روبیکا قم کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید و به جمع دیگر قمیها در گروه روبیکا بپیوندین و ما رو در گروه یاری کیند.

گروه روبیکا قم

ضمنا شما میتوانید در گپ روبیکا با دیگر دوستان خود چت کنید و از چت و گپ لذت ببرید و البته در چت کردن خود حتما سعی کنید قوانین گروه چت روبیکا قم را رعایت کنید.

ضمنا درخواست میکنم که حتما لینک روبیکا رو برای دیگر قمی ها ارسال کنید تا آنها نیز امکان چت در روبیکا رو داشته باشند و به این ترتیب یک گروه خوبی داشته باشیم.

لینکدونی روبیکا قم هر روز لینک بهترین گروههای روبیکا قم رو در کانال خودش میزاره و شما میتوانید به لینک بهترین گروههای روبیکا قم دسترسی پیدا کنید.

گروه چت روبیکا قم یکی از بزرگترین گروههای روبیکا هست و دورهمی روبیکا قم یکی از جذابترین گروههایی هست که میتوان نام برد.

امیدواریم که در گروه روبیکا قم به همه شما خوش بگذره و در کنار هم یک چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید لینک گروه روبیکا قم رو حتما به اشتراک بزارید

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۶۹)

اگه میشه منو دعوت بدید

 

چیزی ب نظرم نمیرسه والا

سلام نگار

سلام

عزیزم شمارتو بده چت کنیم 

با یه دختر دعوا کردم داداشم گوشیمو گرفت نمیده هر وقت داد بهت شماره میدم 

تو مدرسه نمیری؟

اوکیه 

سوال داری بپرس عشقم 

آشنا شیم 

میرم 

چطور؟

نه نرفتی

غیرتی هستی؟

امتحان دادم اومدم خونه علوم داشتم 

اره غیرتیم 

اهان چطوری دونفر با امتحانشون علوم باشی

چی عشقم 

متوجه نشدن 

میگم دونفر چوری امتحان علوم داشته باشن 

امتحانات کشوریه دیگه از اموزش و پروش میاد 

اهان فهمیدم

کجا زندگی میکنی ؟

کلاس چندمی؟

فامیلیت چیه؟

متولدچندی؟

چه ماهی هستی ؟

 

من تبریز زنگی میکنم

کلاس هشتم

متولد ۸۸

۲۰ خرداد

خودت چی

من ۱۲ مرداد 

تهران 

کلاس هشتم 

متولد ۸۸

اهان

فعلا عشقم

خو عشقم هرچی سوال داری بپرس 

فعلا سوال ندارم

باشه 

هرجا خواستی بری ازم اجازه میگیری اگه اجازه دادم مبری فهمیدی؟

بله عشقم فمیدم شبا چی اجازه نمیدی؟

ن شب که اصلا روز ازم بپرس اگه‌ اجازه دادم برو 

باشه عشقم حتما 

عشقم‌ هرچی سوال داری بگو من جواب میدم 

چی سوالی مثلا اهل خیانت نیستی

نه 

توچی 

تو نگین دوست داری چون حرف تو و پرهام یکی اگه نگین دوست داری برو با عشقت

اسمم اشتباه نوشتم 

من اصلا نمیدونم پرهام و نگین تو کدام سایت هستش عشقم 

من هیچ وقت تورو ول نمیکنم

نمیدونم من 

اصلا من پرهامو نمیشناسم 

راستی فامیلیت چیه 

نگین رو وست نداری؟

نه من فقط تورو دوست دارم 

باشه

عزیزم چه غذاهایی رو دوست داری 

به بهونه ی حرف زدن باهم

عشقتو دزده بودن نگین رو میگم 

برای من مهم نیست 

عشق من تویی 

برای من مهم نیست 

عشق من تویی 

نه نگینه

رفتم بهش فحشم دادم که بفهمی راست میگن 

چرا

چون میخواستم بهت ثابت کنم که تو عشق منی 

خداحافظ

به سلامت 

خیانتکار

تو اینطوری فکر کن 

برو کنار مرتضی 

بیا من باهات دوست میشم نگار 

نگین خودش که باهاش گفتی باهات دوست میشم دیدی دروغ گفتی دوستم داری

گم شو بابا من دیگه با هیچ کس دوست نمیشم

اره آفرین 

عشقم یکی دیگه داشت پیام میداد من نمی‌دادم 

من همیت الان اومدم 

چی متوجه نشدم

من عشقت نیستم اقا مرتضی

یکی دیگه داشت پیام میداد من تازه اومدم 

به سلامت

میگم یکی دیگه بود 

به من چه ربط داره

خا من نبودم به توچه ربطی داره؟

چی میزنی 

بای من برم نگین هست

این از دوست دختر تو مرتضی 

گم شو علی خیانتکار نهفمم

دیدی حالا تقصیر من نبود 

تقصیر توعه من رفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی