روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه روبیکا مشهد با هدف دورهمی مشهدیها در روبیکا ایجاد شده است، و از همه دختر پسرای مشهدی که علاقه دارند تا در روبیکا چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.

https://rubika.ir/linkdoni85

برای عضویت در گروه روبیکا مشهد کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید و به جمع دیگر مشهدیها در گروه روبیکا بپیوندین و ما رو در گروه یاری کیند.

گروه روبیکا مشهد

ضمنا شما میتوانید در گپ روبیکا با دیگر دوستان خود چت کنید و از چت و گپ لذت ببرید و البته در چت کردن خود حتما سعی کنید قوانین گروه چت روبیکا مشهد را رعایت کنید.

ضمنا درخواست میکنم که حتما لینک روبیکا رو برای دیگر مشهدی ها ارسال کنید تا آنها نیز امکان چت در روبیکا رو داشته باشند و به این ترتیب یک گروه خوبی داشته باشیم.

لینکدونی روبیکا مشهد هر روز لینک بهترین گروههای روبیکا مشهد رو در کانال خودش میزاره و شما میتوانید به لینک بهترین گروههای روبیکا مشهد دسترسی پیدا کنید.

گروه چت روبیکا مشهد یکی از بزرگترین گروههای روبیکا هست و دورهمی روبیکا مشهد یکی از جذابترین گروههایی هست که میتوان نام برد.

امیدواریم که در گروه روبیکا مشهد به همه شما خوش بگذره و در کنار هم یک چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید لینک گروه روبیکا مشهد رو حتما به اشتراک بزارید

 

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۲۸۱)

  • امیر ارسلان
  • سلام 

    سلام عشقم

    سلام عشقم

    عشقم  لاغری یا چاقی

    میخوایی چی کار اخه

    لاغرم عشقم

    سلام عشقم

    سلام عشقم خوبی ببخشید مهمونی بودم نبودم

    سلام خوبم تو خوبی اشکال نداره عزیزم

    منم دیر جوابتو میدم از این به بعد پرهام 

    کجا بودی که یاد که یاد من نبودی شوخی کردم زود جواب میدم عشقم

    یکی  بدونه خودمی خیلی دوستت دارم عشقم

    عشقم تو بیشتر به چه ویژگی اهمیت میدی مثلا  قیافه    اخلاق     رفتار      توجه   به چه چیزی اهمیت میدی عشقم

    چی متوجه نشدم

    الان فهمیدم چی گفتی توجه و اخلاق رفتار 

    تو مثل قبل اصلا نیستی

    میدونم مثل قبل نیستم عشقم معذرت میخوام   سرم خیلی شلوغه  ببخشید اگه دیر جوابتو میدم

     

    یه چند روز سرم شلوغه عشقم اِن شالله از شنبه سرم خلوت میشه این چند روز فقط نیستم  اگه جوابتو نمیدم  نگران یا ناراحت نشو بدون من همیشه دوستت دارم به حرف مردم هم توجه نکن   عشقم❤❤

    باشه منم مثل قبل نمیشم دیگه اقا پرهام  منم از این بعد یک هفته بعد جواب میدم  تصمیم گرفتم دیر جواب توبدم

    ولی من دیگه دوستت ندارم معلوم سرت شلوغه با دوست دختر جدیدش سرت شلوغه از چشمم افتادی اقا پرهام

    منم تصمیم گرفتم هر طور که هستی همنطور باشم دیر جواب میدی دیر جواب بدم مثل قبل نمیشم برات پرهام بای برای همیشه خداحافظ اقا پرهام امیدوارم با عشقت که سرت واسش شلوغه خوش باشی 

    نگین رل من میشی؟

    نه سینا فعلا تصمیم گرفتم با کسی حرف نزنم امیدوارم من درک کنی سینا کسی واسه من وقت نداشته باشه واسش وقت ندارم هیچ وقت اشتباه من این بود که با پرهام دوست شدم و  بیخودی دوستش داشتم ولی الان از چشمم افتادی فعلا ناراحتم چند روز اگه خواستم باهات بزنم میگم سینا فعلا منو ببخش 

    کصخلی اگه جواب نمیدم یعنی دارم با دوست دخترم چت میکنم        اسگل من شهرستانم اینجا آنتن خوب نمیده کار هم زیاده نمیتونم هر وقت که تو خواستی آنلاین بشم میخوای به همین راحتی ترکم کنی ترک کن

    منم باور کردم ادم مدرسه داره میره شهرستان

    بعد اصلا منو دوست نداشتی پرهام

    علی نوشته نه من

    مدرسه خب یه هفته نمیرم   اصلا به فرض گوشی من خراب میشد یه چند روز نبودم یعنی دارم یا دختر چت میکنم

    میگم من نننوشتم

    آها پس اوکیه       الان یه سوال دارم میخوای باهام باشی یا نه

    سلام اره

    خوبه عشقم      چه خبر

    خوشحالم که باهام موندی عشقم❤

    من امروز میخوام برم بیرون شب عزیزم

    نه نرو  هزار بار گفتم نرو   خوشم نمیاد بری

    چون ناراحتم حوصله ندارم خونه بمونم

    عشقم اگه ناراحتی با من درد و دل کن  اگه هم میخوای بری بیرون پیش پسرا نرو زود هم بیا خونه  

    سعی میکنم زود بیام معلوم نیست عشقم

    باشه فقط‌ مراقب خودت باش عشقم

    چرا باید مواظب باشم؟

    دلیلشو خودت میدونی فقط چون ناراحتی گفتم بری ها دفعه بعدی نداریم فهمیدی

    نه نبودم برای چی اره فهمیدم چرا اون وقت اجازه نمیدی؟

    خوشم نمیاد بری پیش پسرا حالا من مطمئنم نمیری اما باز خوشم نمیاد خطرناکم هست

    باشه الان خونه تنهام من

    سلام عشقم خوبی دیشب دو صف شب تنها بودم

    سلام عشقم حالت خوبه

    سلام عزیزم خوبم اومدی خونه تون؟

    اره اومدم خونه

    من الان دارم میرم بیرون و میرم جایی که پسر باشه

    تو مثل سابق منو دوست نداری به حرفت گوش نمیدم کسی که دوستم داشته باشه به حرفش گوش میدم

    تو اگه منو دوست داشتی آیدیتو میدادی

    نه مثل سابق دوست ندارم نمیدونم چرا  حرف گوش بدی یا ندی مهم نیست علتشم خودت میدونی چرا دیگه مثل سابق نیستم

    منو به بازی گرفتی هر روز میگی شب برم بیرون   یا تهمت بیهوده  منم احساس کردم الکی دارم وقتمو تلف میکنم    نمیدونم منظورمو میفهمی یا نه

    نخیر دوست نداشتم باهات حرف نمیزدم باشه گوشی نداشتم وگرنه میدادم ایدی میخوایی جدا بشی بگو جدا بشیم نه نمیدونم دلیلش رو من واقعا دوستت دارم ولی تو نداره بگو جدا بشیم من تهمت نزدم حالا خودت میدونی  بهم بگو

    منواقعا تورو دوست داشتم الان فهمیدم اون موقع گفتی دوست دارم داشتن دروغ بود

    دوست داشتم  اما نمیشه هر اتفاقی افتاد باز دوستت داشته باشم  من دوستت دارم اما نمیشه که اینطوری ما اصلا همدیگرو ندیدیم آیدی هم نداریم تا کی میخوایم اینجا چت کنیم 

    میخواستم از مامانم گوشیمو بگیرم پس دیگه نگیرم بهتره دیگه باورت ندارم تو دروغ ترین پسر دنیا هستی اصلا منو دوست نداشتی من به خاطر تو چقدر با علی بحث کردم ولی الان دیدم نه منو نمیخواستی

    من واقعا دوست داشتم تورو 

    سلام نگین هستم هر کی دوست دختر میخواد بهم بگه 

    خداحافظ پرهام علی بهتر از تو بود 

    بیا برو ناموصا  ۷۰ درصد اینکه ازت جدا شدم دروغ گفتنت هست میدونی چرا چون همین با هم بحث میکنیم میگی من میخواستم امروز گوشیمو بگیرم

    من مطمئنم گوشی هم داری اینا دروغه

    علی عاقل بود همون روز اول فهمید که دروغ میگی گوشی ندارم من باور نکردم گفتم گوشیشو گرفتن بعد امتحانا میدن اما دیدم نه عین خیالت نیست

    بخدا ندارم باور نمیکنی مهم نیست پرهام بای 

    عید میخواستن بدن بهم 

    نگین عشقم با من دوست میشی من بهت اعتماد دارم گلم و مثل بعضی ها بی چشم رو نیستم

    اره مثلا  عید میرفتم مهمونی یه روز پیام نمیدادم میگفتی رفتی با دختر دیگه  

      ولی قبلش بگم من از سکس خیلی خوشم میاد تو چی

    نه  

    گفتم اون علی بود از زبون من پیام داد

    مگه خودت نبودی میگفتی مثل سابق نیستی رفتی با دختر دیگه

    من نگفتم ولی مثل سابق نیستی چرا گفتم ولی 

    توجه هم نمیکردی  نه سوالی بپرسی هیچی

    گفتم مثل خودت بودم من کسی توجه نکن توجه نمیکنم

    علی اصلا خیلی وقته رفته میبینی پیداش نیست و گرنه از زبون منم مینوشت

    الان من چی کار کنم

    نه اصلا قبلش یادت نیست من سوال می‌پرسیدم هی  وزنت چقد  قدت خواهر داری یا برادر یادت نیست من توجه کردم دیدم تو نمیکنی منم توجه نکردم 

    الان سعی کن از دلم در بیاری و در آینده بهم بیشتر توجه کنی 

    گفتم چند تا خواهر بردار دارم شرمنده 

    نه اینکه تو توجه میکنی

    خب گفتی مگه من گفتم نگفتی    گفتی اما من سوال پرسیدم بهت توجه کردم بحث اینه 

    من توجه کردم بری پیام های بالا رو ببینی میبینی  اول صبح بهت پیام میدادم اما  قدر ندونستی

    شب بخیر

    رفتی؟

    میموندی باهاش  ور میرفتی

    الان چی کار کنم پرهام برم؟

    نه نرو

    واقعا احساس نداری که با احساسات منت بازی کردی فکر میونم باهات تو دروغ هستی به ادم توجه نمیکنی

    نگین بیا من عشقم

    پرهام میخوایی ازش جدا بشی؟

    یاشار پرهام منو نمیخواد ازش سوال نپرس باشه مرسی اصلا به ادم توجه نمیکنه بعد بهم مکیگه دروغ گو

    برو پیام رو ببین یاشار

    من واقعا دوستش داشتم ولی اون اصلا نداشت الکی میگفت دوست دارم منم که خر باور کردم

    من کار به پیام ندارم نگین  الان دوست نداری نگین 

    اون خودش میخواد جدا بشه منم جدا میشم فکر نکنه من سابق میشم باهاش نه 

    من دوست داشتم دیدم تو نداشتی منم عوض شدم دیگه سعی کردم دوستت نداشته باشم

    خوب از اول شروع کن نگین

    داداش امیر پرهام منو دوست نداشت توقع داری من دوستش داشته باشم اره

    میخواد میتونه بمونه

    تو بهش توجه نمیکردی نگین به دوستش میگفت من هر روز میام اینجا وقتی میببینم پرهام جواب نداده دیگه پیام نمیدادمتو بهش توجه نمیکردی الان مقصیر نگینه

    ابجی تو گوشیت رو گرفتی با یکی دوست شو  

    داداش امیر تو میدونی من خیانتکار نبودم ولی پرهام بزار بره با یکی دیگه اون موقع قدر منو میدونه که من خیانت کار نبود اونا تمام خیانت کار هستن دخترا لیاقت پرهام اوناست نه من

    میخوایی من میرم پرهام

    نگین تا حالا یه بار شد تو اول پیام بدی تا من  یه روز پیام نمیدادم تهمت میزدی  اگه فکر میکنی پسرای دیگه بیشتر از من بهت توجه میکنن برو با همونا همون خیانتکارا و آدم های عوضی که ۲۰ تا دوست دختر دارن 

    نگین علی رو یادت هست دیگه دیدی چه فوش هایی بهت میداد در عرض دو روز ازت جدا شد  بقیه هم همینن  منم اگه جدا بشم از دست دادی همینو میتونم بگم  حالا اگه هم جدا میشی بعدا یه روزی متوجه ای حرف من میشی

    ۸۰ درصد پیام ها هم تو آذر ۹۷ اونجا معلومه کی توجه می‌کرد  کی نمیکرد

    من تورو دوست دارم ولی تو نداره میخوایی باهات حرف میزنم باشه قبوله خیانتکاری نیستی تو؟

    اره حرف میزنم اما یه انتظاری دارم اینکه بعد این همه چت باید رابطمون خیلی به هم بیشتر شده باشه نه مثل روزای قبل ازت میخوام بیشتر توجه کنی هر روز از روز قبل بیشتر دوستم داشته باشی 

    منم تو رو خیلی دوست دارم دخترای الان اصلا خوب نیستن اما تو خوبی  دوستت دارم

    خودت مثل قبل نبودی پرهام نه من اهل خیانت نیستی؟

    تو منو دوست نداری و دروغ میگی

    من اون موقع هم بهت گفتم رفتم شهرستان  یادت نیست؟  تا یه روز نیومدم گفتی رفتی با یه دختر دیگه  خودت یه حرفی زدی و خودتم باورش کردی  من نمیدونم میخوای بمونی بمون نمیمونی  هم مزاحم نمیشم  منم دوستت دارم خوددانی

    خودت گفتی ندارم نمیخوام باهات باشم یادت نمیاد برو پیامت روببین پرهام

    گفتم مثل سابق  که میتونستی کاری کنی از سابق هم بیشتر دوستت داشته باشم

    خب دیگه خودت خواستی دیگه هم نگو دوستت دارم   الان معلوم شد که نداری و گرنه برمیگشتی  منم دوستت داشتم‌ تو برنگشتی برو با کسی بهتر از من       

    عزت زیاد

    من دوست داشتم ولی وقتی دیدم تو نداری منم سعی کردم نداشته باشم برو چه بهتر من پس بی احساس نمیخواستم درضمن

    در ضمن خودت خواستی بری چون من برگشته بود دوباره خودت شر انداختی

     

    من میتونم اشتی بدم پرهام اگه بخوایی؟

    تو برنگشتی گفتی نمیخوام باهات باشم منم دیدم گفتی نمیخوام  گفتم مزاحمت نشم

    یاشار آشتی بده اما در آخر خود نگین باید تصمیمش رو بگیره

    نگین به خاطر من باهاش اشتی کن باشه ابجی

    یاشار مثل سابق نیست دیر جواب میده اگه مثل سابق بود باهاش حرف میزدم

    مثل سابق باهاش میشمی پرهام؟

    اره میشم

    باشه 

    نگین به خاطر من باهاش دوست شو باشه

    نگین عشقم بیا با من پرهام رو هم ول کن دروغ میگه بهت عشقم

    باشه داداش یاشار فقط به خاطر تو 

    معلوم میشه راست میگی یا نه

    داداش یاشار اگه نبود رفتم بعد نگو چرا باشه

    باشه نگین

    عشقم من منتظرتم مثل این پرهام خیانتکار نیستم دیروز شب با یه دختر بود گفتم بعد از دستم نارحت نشی ولی من خیانتکار نیستم

    باشه پارسا مرسی ولی باهات دوست نمیشم  

    نگین به این فکر نکردی دیر جواب میده یعنی سرش با یکی دیگه گرمه باور نمیکنی دوستم دیشب باهام بود بگم بیاد بهت بگه اگه باور نمیکنی حرفم رو عشق من

    اینطوری مثل سابق هستی اره؟

    یاشار نگاه  کار و زندگی هست اگه شما بیکار هستید بنا نمیشه منم بیکار باشم رفتم مهمونی 

    پارسا تو اصلا میدونی من چند سالمه کجا زنگی میکنم ؟ پس گوه نخور

    تو مثل تو نمیشه اقا پرهام 

    دو روزه میمونم مثل سابق شدی باشه حرف میزنم باهات

    علی هم رفته خو پرهام نگینو نمیخواد

    علی خر کیه   پارسا برو به کون دادنت برس

    نگین ببین تو جای من باشی خب همینم نمیای ببین من ۱۲و نیم میرم مدرسه ۵ونیم خونم بعد از اون ور ۶و نیم میرم کلاس بعد همین کلاسم تموم شد مستقیم ساعت ۷ونیم میرم یه کلاس دیگه ساعت ۹وربع میرسم خونه شام بخورم شد ۹و نیم دیگه چیزی نمیمونه خودت جای من بودی چیکار میکردی

    من امسال انتخاب رشته هم دارم باید بخونم   کار ها زیاده تمرین و فلان  و بلان اینو گفتم درک کنی یکم

    پس وقت نمیکردی چرا دوست دختر میخواستی هان میخوایی الان میرم برو با یکی که دوستش داری ولی اینو بدون هیچ وقت نمیبخمشت امیدوارم توی زندگیت خوشحال نشی چون منو ناراحت کردی

    منتظر علی بیاد چون اون بهتر از اون و بیشتر بهم جواب میداد

    الان چیکار کنم برم؟

    من جای تو بودم وقتی وقت نمیکردم با کسی دوست نمیشدم و با احساساتش بازی نمیکردی فهمیدی حالا هری تو ادم بشو نیستی پرهام اقا هیچ وقت نمیبخمشت من به خاطر تو از علی جدا شدم ولی لیاقت نداشتی

    برم برنمی گردم حالا تصمیم با خودته پرهام میخوایی میرم زود بهم بگو؟

    برا چی چرت و پرت میگی من رلت شدم اون موقع از علی جدا  شده بودی   من اصلا دیگه با هیچ دختری رل نمیزنم یکی از یکی بدتر اصلا بزرگ شدم ازدواج نمیکنم همتون مثل همین

    ببین نمک نشناس به تو میگن  اون علی اومد اذیت کرده هر چی از دهنش دراومد گفت رفت بعد میگی اون بهتر بود  حقم داری لیاقت تو همونه

    من هر روز خوشحالم دارم لذت میبرم وقتی تو زندگیم دختری مثل تو نباشه انگار تو بهشتم  اون نفرین های تو خالیتم بزار برا خودت حالا سیکتو بزن

    فک نکن همه مثل تو بدبخت  ۲۴ ساعته تو سایت وای میستن  خیلی بدبختی دلم برات میسوزه

    نگین شنیدم از پرهام جدا شدی  بالاخره به حرف من رسیدی 

    نگین با من رل میزنی

    خفه شو در اصل من خوشحالم که خیانتکاری مثل تو جدا شدم احمق

    زر نزن علی 

    در اصل من خوشحالم یه پسر بی احساس ترین جدا شدم 

    باشه علی دوست میشم باهات

    در اصل من بیکار نیستم داداش بیناموسته بیکاره  پرهام 

    در اصل گوشی هم داشتم شماره به خیانتکار شهرها نمیدم خیانتکار  علی هر چی بهت فحش داد حقته 

    اقا پرهام در اصل وقتی از علی جدا شد ناراحت ولی الان از تو جدا شده عین خیالش نیست 

    افرین م راست گفتی عین خیالم نیست از پرهام جدا شدم

    فک کردی من به کیرم حسابش میکنم؟ نگین خواهرت هر شب پیش یه پسر می‌خوابه به خاطر همین بیکار نیست

    اسگول خواهر من 5 سالش است روانی منم حسابت نمیکنم با علی دوست میشم

    نگین اگه برا من مهم بود که جدا شدیم بهت توجه میکردم پس بدون کیرمم حسابت نمیکنم

    من اصلا نمیخواسمت تورو فکر کردی دوستت داشتم نه

    میدونی چرا بهت توجه نمیکردم چون فهمیدم که منو به بازی گرفتی گوشی داری دروغ میگی ندارم من از آدم دروغگو بدم میاد 

    نمیگم گوشی ندارم چرا دارم ولی زود خاموش میشد و سیم کارت هم نداشتم اون کامل خاموشش کردم

    میتونستی بگی هنوز اعتماد ندارم اما دروغ گفتی من از دروغ گفتن خوشم نمیاد

    گفتم بهت 

    من اصلا بهت دروغ نگفتم من دروغ نیستم پرهام

    تو گفتی مامان بابام گوشیم گرفتن بعد الان یه چیز دیگه میگی

    گرفتن بدون بهم دادن منم خاموش کردم

    واقعا راست میگی نگین من دیدم گوشیش خاموش اقا پرهام

    نگین خیانتکار نیست اقا پرهام

    خب سیمکارت جدید مینداختی

    اون تورو دوست داشت الان ناراحته میگی ندارم  

    میگم گوشیم خرابه

    پ چرا صحبت کردنت عین نگین😂😂نگین خودت پیام دادی

    چرا خراب شد 

    خراب شد بردم درستش کنن باتری خراب انداختن زود خاموش میشه 

    منم دوستش داشتم هنوزم شاید داشته باشم اما متاسفانه نشد😔😔

    نه چون دوست صمیمش هستم میدونم

    ول کن کسی بخواد بره میره اصلا مهم نباشه برات

    نه  نگاه   نگین میگه آقا پرهام تو هم میگی😂 لو رفتی

    بخوایی میشه اقا پرهام

    نه من نیستم پرهام

    خب دیگه حرفی ندارم

    برو با یکی دیگه دوست شو که لیاقتت رو داشته باشه نگین

    میخوایی من باهاش حرف میزنم اقا پرهام

    پرهام برو پی زندگیت   نگین عشقم چه خبر

    فکر میکردی اجازه میدم علی دوباره باهات حرف بزنه انقدر اذیتش کردی

    پ  نگین تصمیمش رو گرفته معلومه عوض هم نمیکنه الکی خودتو گرفتار نکن 

    از شر پرهام راحت شدم 

    اون از دستت ناراحت شد اونطوری گفت

    نه پ اون ادم نمیشه

    نگین دارم اشتی تون میدم

    من اشتی نمیکنم

    پ ببین ما با هم نمیسازیم اخلاق و رفتارمون فرق داره دیگه نمیشه  نگین هم خودش خواست

    با هر کی حرف میزنی حرف بزن ولی با علی دوست نشو باشه

    من باهاش حرف میزنم اقا پرهام اون تورو دوست داره

    نگین ناراحته اونطوری میگه

    باهاش حرف میزنم ولی شرط داره پ

    چی شرطی عزیزم

    پ نگاه  نگین یه کاری کرد هنوز فراموش نکردم  میگه علی از تو بهتره من اعصابم سر این خیلی خورد شد نگین خیلی ناراحتم کرد

    خود پرهام میدونه چه شرطی دااره

    واقعا راست میگم انسان نیستی تو ادل ادمو ناراحت کردی 

    نگین باهاش اشتی کن

    پرهام چی کار میکنه اشتی کنم

    نگین باید فکرامو کنم ببینم مثل سابق میشیم یا نه

    تا 5 دقیقه بیشتر وقت نداری پرهام

    پ ولش کن اون منو نمیخواد بزار بره

    نگین شرطتو بگو

    الان برو بالا ببین من اول طوری گفتم ببین پرهام چی نوشته

    نگین ول کن دیگه قشنگم

    اول مقصر تو بودی پرهام من اونطوری گفتم

    من پنج دقیقه بشه میرم حالا خوت میدونی پرهام

     صبر یه لحظه    

    پ من پنج بشه میرما

    باهات میمونم 

    من رفتم پ بای گفته بودم میرم

    باشه نگین

    اون خودش مقصر تو  گفته بودی

    نگین حالا دیدی من گفتم میمونم تو رفتی  بای

    امیدوارم زود یکی رو پیدا کنی

    تو نگفتی پرهام بهت وقت دادم وقتت تموم شد

    دیدی پ  حالا خودش مقصر بعد به من میگه

    شما جواب ندادی نگین گفت بای

    نگین  تو شروع کردی   نگاه  گفتی هری  بی احساس  خودت اول شروع کردی اونم چون گفتی علی از تو بهتر بود اونجور گفتم الانم معلوم شد خودت دنبال بهونه بودی

    من باهاش صحبت کرده بودم ولی خودت نخواستی اقا پرهام

    گفتم  باهات میمونم   دیگه بینایت مشکل داره حرف نزن

    پ فقط بلده بقه رو مقصر بدونه اول اون شروع کرد

    شما نگفتی پرهام

    بس کن دیگه پ هیچ وقت کسی رو نمیخواد بزاره بره منظور پرهامه

    گفتم برو بالا رو ببین    

    نگین دختر خوبی بود پرهام ولی از دست دادی

    منم پسر خوبی بودم نگین منو از دست داد

    مرسی داداش ارمین

    که مثل قبل منو اذیت کنی اره پرهام 

    ارمین بزار با اونا حرف بزنه که هر شب بغل یکین لیاقت منو نداشت من واقعا دوستش داشتم ولی الان ندارم

    من اذیتت نکردم توجه نکردم بهت که فک نکنم اسمش اذیت باشه

    خوب دوباره باهاش حرف بزن پرهام

    ارمین دیدم بهت توجه نکرد منم مثل خودش شدم

    نه ت 

    میخوایی میمونم ولی مثل سابق فکر نکنم باهات بشم حالا خودت میدونی

    نگین بگرد اگه پسر بهتر از من پیدا کردی من دیگه این سایت نمیام  یا همه خیانتکارن یا بی غیرتن  یا سیگاری هستن یا آدم حساب نمیکنن   حالا من گفتم

    نه این که تو توجه میکنی

    خودت دوست داری بری  با دخترا خیانتکارن دوست بشی لیاقتت اونا هستن بهت  خیانت کنن نه من

    من باهات حرف میزنم

    از منم بدتر یعنی  تا بهش سلام ندی سلان نمیده باهات خونسرده  زیاد صحبت نمیکنه براش مهم نیستی

     من دیدم توجه نکردی پیام ندادم وگرنه مهم بودی

    خودم میدونم الان از ۱۰۰ درصد  ۹۸ درصد خراب هستن  من با تو هستم اگه هم یه روزی جدا شم رل نمیزنم

    میخوایی باهات حرف میزنم اگه توجه کنی نمیخوایی که هیچ

    الان چی کار کنم ؟

    شب بخیر میخوابم صبح پیام میدم

    نگین الان رل هم هستیم  میخوام بدونم یه روزی همو میبینیم یا تو روبیکا چت میکنیم اگه اینا باشه من برات سنگ تموم میزارم هر کاری بخوای میکنم 

    شب بخیر عشقم

    اگه توجه کنی اره وگرنه میرم

    شب بخیر عزیزم

    سلام صبح بخیر عزیزم

    سلام عشقم خوبی چه خبر

    خوبم تو خوبی عزیزم اگه توجه نکنی میرما

    دیدی تو توجه نمیکنی پرهام 

     

    سلام عشقم خوبی

    سلام عشقم مهمونی بودم نبودم  نتم نداشتم  ببخشید

    بعد نگو توجه میکنم

    نگین میگم نت نداشتم اعصابم رو بهم نریز  من رل پیدا نکردم برای اینکه اعصابم خورد شه یکم درک کن دیگه مگه همش من باید درک کنم 

    خیلی خوب 

    سلام عشقم خوبی

    چه خبر 

    مهمه برات ؟

    بیا با من رل بزن نگین عشقم این پرهام بی احساس است

    نگین من تو اینجا زیاد نمیام اون قبلنا بود میومدم حوصله ندارم بیام تو گوگل و فلان و بلان   من تو شاد و روبیکا بیشتر میرم  حالا هرجور میخوای فکر کن دیگه شرمنده اگه گوشیت درست شد آیدی دادی  وقت بیشتری برات میزارم 

    پس جدا میشم ازت گوشیم دذست شد اما با یکی دیگه حرف میزنم حالم ازت بهم میخوراه دوست داتشن دروغ بود گم شو منم حوصله تورو نددارم عزت زیاد

    امیدوارم با دوست دخترت جدید خوش باشی یعنی میخوام درستش کنم

    نگین با من دوست میشی

    نگین نگاه کن  چه آدم دروغ گویی هستی   خودت خبر داری؟ تا باهام بودی میگفتی گوشیم درست نمیکنم فلان و بلان بعد الان جدا شدم میگی درستش کردم پارسا ببین خودت این خیلی دروغ گو هست از همینجا معلومه که حرفای دیگتم مثل خودت دروغ هست من برای چی باید به آدم دروغ گو وقت بزارم خودت بگو

    حرف خودت دروغ گو هست بی ناموس الکی گفتی دوست دارم نمیخواستم کنم بعد پیشمون شدم امروز خواستم بهت بگم که گفتی جدا میشی دیگه نگفتم

    شرمنده پارسا نمیخوام

    نگین خودت حرف خودتو ناموصا باور میکنی ما الان ۲ماه چت میکنیم هیچی نگفتی بعد جدا شدیم میخواستی بگی  این کصشرا رو برا خودت تعریف کن من دروغ نگفتم تو رو دوست دارم من تو رو دوست داشتم اما دیدم چه آدم دروغگو و خودخواهی هستی  علاقم نسبت بهت از بین رفت باعث بانی اینم تویی 

    دیروز خواستم درست کنم باشه برو چه بهتر تو کصخلی

    کصخل کسی هست که میره خودشو پرت میکنه پایین  منظورمو فک کنم فهمیدی  کصخل کسی هست که تمام عمرش رو تو یه سایت میگذرونه  نه من

    من نمیخواستم توروپرهام حالا گم شو دیگه پیام نده

    نمیخواستی گوه میخوری میگی دوست دارم دوست دارم  فک کردی من مسخره تو ام  سیکتو بزن  ببینم کدوم پلشتی به تو پا میده 

    میخواستم الان از چشمم افتادی گم شو حالا الان دیگه دوستت ندارم

    نگین خودت تنت میخاره میگی مهمه برات    مهمه برات تو گفتی ۲ روز توجه کن بعد من توجه میکردم گفتی مهمه برات منم فهمیدم که نمیخوای باهام باشی اینجوری تموم کردم 

    من میخواستم تو خودت نخواستی

    اگه خواستی برا چی بهت توجه میکنم میگی  برات مهمه

    ول کن دیگه من ازت جدا شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی