روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

گروه روبیکا کرج با هدف دورهمی کرجیها در روبیکا ایجاد شده است، و از همه دختر پسرای کرجی که علاقه دارند تا در روبیکا چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.

https://rubika.ir/linkdoni85

برای عضویت در گروه روبیکا کرج کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید و به جمع دیگر کرجیها در گروه روبیکا بپیوندین و ما رو در گروه یاری کیند.

گروه روبیکا کرج

ضمنا شما میتوانید در گپ روبیکا با دیگر دوستان خود چت کنید و از چت و گپ لذت ببرید و البته در چت کردن خود حتما سعی کنید قوانین گروه چت روبیکا کرج را رعایت کنید.

ضمنا درخواست میکنم که حتما لینک روبیکا رو برای دیگر کرجی ها ارسال کنید تا آنها نیز امکان چت در روبیکا رو داشته باشند و به این ترتیب یک گروه خوبی داشته باشیم.

ینکدونی روبیکا کرج هر روز لینک بهترین گروههای روبیکا کرج رو در کانال خودش میزاره و شما میتوانید به لینک بهترین گروههای روبیکا کرج دسترسی پیدا کنید.

گروه چت روبیکا کرج یکی از بزرگترین گروههای روبیکا هست و دورهمی روبیکا کرج یکی از جذابترین گروههایی هست که میتوان نام برد.

امیدواریم که در گروه روبیکا کرج به همه شما خوش بگذره و در کنار هم یک چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید لینک گروه روبیکا کرج رو حتما به اشتراک بزارید

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۱۷۳)

سلام

چه خبر عشقم 

مهمونی هیچ خبر

سلام عشقم خوبی چه خبر 

امین علی گفته بهم تو خیانتکاری  راسته ببین خیلی از دستت ناراحتم

رویا رلم میشی

رضا کارت دارم یه لحظه بیا سایت پایین

بخدا خیانکار نیستم 

امین  رویا اومده با من شمارش هم سایت پایین داد دیگه مزاحم عشق من نشو

رضا اون شماره من نیست

مگه با من دوست نشدی رضا

پس کدومه عشقم شمارت

مگه با من دوست نشدی؟

نه با رویا رفتم گفت  نه  گفت بهار صدام کن

با من اومدی یعنی چی؟

سلام عزیزم خوبی

سلام با منی خوبم

 

 

پس با کی ام؟

چه خبر عشقم

هیچ خبر عزیزم

سلام عزیزم

سلام خوبی ببخشید بهت پیام نمیدم چون دیشب جشن تولد من بود 

چه خبر

اشکال نداره هیچ خبر منم خونه نبودم دیروز

تولدت مبارک باشه عزیزم

مرسی عشقم

من بیرون بودم الان اومدم خونه

بدون اجازه من رفتی بیرون چرا ؟

چکار میکنی؟

 شرمنده با دوستم رفته بودم درس میخوندم

اها باشه

شب بخیر

سلام عشقم 

سلام خوبی

خوبم مرسی تو خوبی؟

بها دیشب خوب بود اگه خواستی من با دوستت میرم بیرون خواستی بیا منتظرم 12 شب

خبم ممنون

بهار نمیری 

بهار میاد چون من میگم

بهار نمیاد بهار نمیری 

چرا اون وقت نمیاد هان؟

مگه روی بهار غیرتی هستی؟

من گفتم که بهار نباید بیاد بیرون بله غیرتی هستم

 

منم گفتم چرا نباید بیاد ؟

من دوست ندارم بهار شب بره بیرون 

برای چی اون وقت

میگم نه چون بهار عشقمه من نمیزارم بره بیرون دوست دارمش 

بهار زنگ میزنم به نیما میگم بعدازظهر بریم بیرون باشه

بهش زنگ بزنی با من ترفی

بله ت با من کار داشتی

اره بعد از ظهر بریم بیرون نیما؟ بهار هم هست

بهار رو نمیبری

چرا اون وقت

نه ت بهار دوست دختر سابقمه

دوستش داشته بهار رو

قبلا اره ولی الان نه

چرا پس ولش کردی اون وقت برام جای سواله

دیگه اینو بهت نمیگم 

بیا با بهار دوست شو دوباره نیما 

نه دیگه نمیخوام چون دوست پسر داره بهار

دوست پسر داره اره ولی من با توام که بهار دوست بشی تو خیلی به فکرش بودی  نیما

نه ت نمیام مرسی 

اگه به خاطر محمد میگی به حرفش گوش نده

در اصلا به حرف تو گوش نمیدم ت

کجایی عشقم

خونه ام عزیزم

بهار میایی خونه مون؟

من که اونجا نیستم

الان به خونه تون زنگ میزنم

بهار اماده ای بریم 

چند بار بهت بگم بهار نمیبری فهمیدی بهار نباید ببری ببری با من ترفی 

محمد من رفتم دیگه از این به بعد تو کار های من دخالت نکن

علی گو به گوری باز امدی 

بهار انکار نکن منم بلدم حرف دلمو بزنم بعد بگم علی بوده 

حس بدی بهت پیدا کردم  از دلم در بیار

علی بود میخوایی باور کن میخوایی باور نکن

کار علی است داداش

ول کن نگین حرف ادم باور نمیکنه مهم نیست

میخوایی چی کار کنم؟

من این پیام ها رو ندادم کار علی لعنتی است بهار 

ت میام بیرون اماده ام بیرونی؟

اره بیرونم 

باشه الان میام

دوست پسرت چی اجازه میده؟

مهم نیست اجازه میده یا نه میام

باشه فقط نیما هست مشکلی نداری ؟

نه مشکلی ندارم 

دیگه برنمیگردم اقا محمد

بری دیگه به من پیام نده

 

چرا اون وقت؟

ت هر کار ی با بهار انجام بده من دیگه دوست پسرش نیستم رابطمون تموم شد

به خواستم رسیدم

بهار راستشو بگو منو دوست داری یا نه

شرمنده بهار تقصیر ت بود

نه تقصیر اون نبود نیما

ت الکی گفتم به ناموسم قسم سر بهار یه تار مو ازش کم بشه تو رو میکشمت

 

بیرونی نیما؟

اره بیرونم چطور؟

الان میام 

دیگه کاری به بهار نداشته باش دوست پسرش دیگه نیستی

من تورو میکشم ت 

چرا نیما من میخواستم با عشقت باشی 

دیدی محمد الکی گفت دوستش داره؟

اره من واقعا دوستش داشتم ولی الان ندارم

پس عیب نداره با یکی دیگه دوست میشه بهار

من که بهت گفتم با بهار کارت نباشه چرا گوش ندادی؟

چون نمیخواستم با این دوست باشه

ت داداش من برای چی  اخه؟

خودتم گندی زدی رو درست کن ت

محمد میتونی با بهار دوست باشی من دیگه دوستش ندارم

سلام عزیزم

سلام خوبی

با شما نبودم دیشب ازت جدا شدم

یعنی خودت خواستی ازت جدا بشم

بهار تقصیر ت بود باشه از محمد جدا شو

جدا نشو

تو خواستی خیانکاری با نیما دوست بودی با رضا دوست بودی با میلاد دوست بودی تو خیانکاری من ازت جدا میشم راستی تو گوشی داشتی به من دروغ گفتی 

من با رضا و میلاد دوست نبودم نیما هم خیلی وقت ازت جدا شدم باشه جدا شو گوشی هم دسته پسرخالمه

دورغ نگو من شمارتو دارم

اون شماره من نیست

داری اشتباه میکنی که از من جدا میشی

خودت گفتی ازت جدا میشم یادت رفته اشتباه هم نمیکنم

من کی گفتم اونو الکی گفتم من اینقدر تو رو دوست داشتم که 

حالا برو 

بهار با من دوست میشی؟

نه دوست نمیشم

چرا دوست نمیشی

تو چی کار داری ؟

مثل بعضی ها بی چشم رو نیستم بهار

یاسر دهنو سرویس میکنم دهنتو ببند

از کجا معلوم مثل اون نیستی

نه خیانتکار نه بی چشم رو خواستی بگو

راست میگم دوستش داشتی ناراحت نمیکردی

من دوستش داشتم او منو دوست نداشت

قبلا دوست داشتم ولی الان نه ندارم

من با دوست میشم بهار خواستی بگو

دیگه برنمگردم محمد

اشتباه میکنی بهار

سلام 

بهار با من دوست میشی

چند سالته ؟

۱۵

باشه 

باهات دوست بشم

باشه اهل خیانت نیستی؟

نه نیستم

سپهر کص منو لیس میزنی 

چی گفتی بهار 

من چیزی ننوشتم علی به قران مجید چنان بلایی سرت میارم

باهات دوست نمیشم شرمنده 

بهار میخوایی کسی دوست بشی دوست شو علی ادم نمیشه بهار

ممنونم دوست میشم

من زندگی تو خراب میکنم نمیزارم با کسی دوست بشی

چرا اون وقت نمیرازی؟

بگیرمت میکشمت

گفتم برای چی؟

محمد میام میکشمت تو حق نداری به بهار دست بزنی دست بزنی میکنمت

من اون وقتمو برای شما نمیزارم میرم پیش دوست خودم

چون تو خیانکاری فهمیدی سپهر بهار بکشم میخوای چکار کنی

من به کسی خیانت نکردم

سپهر منو از کص میکنی یا از کون

محمد عوضی از زبون من چیزی ننویس 

سپهر بیا باهم سکس کنیم 

من اهل سکس نیستم بیشعور من به کسی خیانت نکردم این دومین

محمد راست میگه تو خیلی عوضی هستی راست میگه

بهار میتونی بری خونه ای ساقر ناراحته

چرا ناراحته؟

برای داداشش توروخدا برو پیشش

باشه

در ضمن من تورو دوست داشتم خودت از من جدا شدی اقا محمد

من دیگه از خیرتون گذشتم عزت زیاد

شرمنده سپهر من باهات دوست نمیشم خداحافظ

میخوایی دوباره میتونم باهات دوست بشم محمد

با من بودی گفتی عوضی سپهر؟

اره با تو بود حالا باهم دوست بشیم بهار

من نمیدونم باشه چرا میخوایی پس باهم دوست بشیم پس حالا که با من بود؟

  • امیر رضا
  • ساقر قاتله ساقر قاتله زده داداشمو کشته

    زر نزن امیر رضا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی