روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

لاکچریا

من یک لاکچری هستم و اگه تو هم یک لاکچری هستی بیا به گروه لاکچری روبیکا.

با هم چت میکنیم

فحش نمیدیم

مهربون هستیم

https://rubika.ir/joing/BFAIDHD0ZOOLWKTQQQSBGQUINOPCOWKX

لینکدونی

  • ۹۸/۰۹/۰۳
  • لینکدونی روبیکا

گروه لاکچری روبیکا

گروه چت روبیکا

نظرات (۱۱۲)

اومدم بگو بهش بگم

سلام هومن بهش بگو 

الان چی بهش میگی 

چه جوری ارتباط برقرار کنیم ما

میگم بیاد اینجا دیگه خودش میدونه

سلام داداش هومن جانم کارم داشتی

سلام شما کی هستی؟

اره تو شماره مهتاب رو داری بگی بیاد اینجا

داداش زنگ زدم گوشیش خاموش است

مهمه که کی هستم؟ 

هومن میخوای آیدی روبیکاش رو به من بده؟ یانه ؟

گوشیش خاموش بود روبیکا نداره

پس چکار کنیم

شبا گوشیش رو خاموش میکنه

پس فردا صبح باید رنگش بزنی؟

داداش من گوشیم خراب شد الان با لبتاپ پیام دادم با من کار داری 

سلام خوبی 

هومن ایشونه اونی که میگفتی؟

اره خودشه

سلام شما

سلام خوبی مهتاب خانم 

من مهدی هستم میخواستم رل بزنم هومن شما رو معرفی کرد 

شما اهل رل هستی؟

میشه اصل بدید لطفا مهتاب خانم 

اره من 15 سالمه

غیرتی هستی؟

اره چجورم 

چه خوب همسنیم

حالا شما اهل رل هستی؟

متوجه نشدم چی گفتی  یعنی چی اهل رل هستی؟

یعنی می‌خوای با هم رل بزنیم؟

باشه

خب روبیکا داری؟

فعلا گوشیم خراب شد 

خب نمیتونی روی لبتاپ نصب کنی؟

نه امروز میرم درست کنن برام

فعلا اینجا باهاش حرف بزن تا گوش درست بشه

سلام مهتاب گوشیت درست نشد؟

نه هنوز دادم درست کنن 

گفتم میخوایی اینجا حرف بزن تا درست بشه نمیخوایی بگو بهش نه

من منتظرم گوشیش درست بشه

نمیخواد منتظر باشی یکی دیگه پیدا میکنم براش

شرمنده اقا مهدی من نمیخوام باهات دوست بشم چون معلومه بی خیالی

من فعلا اینجام نمیخوایی برو با یکی دیگه ولی دخترا خیانتکارن من نیستم نخواستی هیچ دیگه

خب من منتظرم گوشیت درست بشه بریم روبیکا تو پیوی صحبت کنیم باهم

گوشیم درست بشه باهات حرف نمیزنم چون من اعتماد نداشته باشم شماره نمیدم خودت میدونی 

باشه دختر خوبیه از دست میدی مهدی

هومن ولش کن من اصرار نمیکنم بره با خیانتکار دوست بشه اگه دوست داشت میتونه اینجا پیام بده تا گوشیم درست دوست نداشت بره اصرار نمیکنم بهت اقا مهدی

نمیخوای خصوصی صحبت کنیم؟

فعلا نه  

خودت میدونی من اصرار نمیکنم اقا مهدی

باشه حالا که هی میگی خیانتکار منم می‌خوام برم قاطی خیانتکاران 

مهتاب خانوم با اجازه خدافظ

هومن تو هم خیلی زر زدی خدافظ مادرجنده 

کیرم تو کست مهتاب جنده 

گم شو عوضی

میخوایی من هستم 15 سالمه مهدی ببین مهتاب اون نیست مهتاب دختر خوبیه من میشناسم اون پیام مال کسی دیگه ست که از زبون مهتاب نوشته چون از مهتاب خوشش نمیاد دختره و زبون مهتاب پیام  داده 

سلام یکتا جان خوبی اگه شما هستی منم هستم 

شما اگه روبیکا داری آیدی خودت رو بده 

میخوایی میدم ایدی بزن قبرستون میاد برات عوضی اشغال هنوز بلد نیستی چطوری با یه دختر حرف بزنی

یکتا جون شماره این دختره بیتا رو بدی که از زبون من چیزی نوشته اول تنها بود حالا هم بیتا میشه منتظرم عزیزم 

ای من کیرم لا ممه هاتون آبم در بیاد بریزم دهنتون مخصوصا تو یکتا 

کیرم تو کص پشمالوتون مادر جنده ها 

یکتا خدایی حال کردی با اسم مهتاب پیام دادم من کیف کردم

اقا مهدی حالا فهمیدی من خیانتکار نیستم

یعنی تو گوشیت خرابه یا نه؟

اره خرابه چطور

آخرش من نفهمیدم یکبار بیتا یه بار یکتا یه بار مهتاب نکنه شما سه تا یه نفرید توی سه تا نقش؟ من قاطی کردم 

نفهمیدم چی راسته چی دروغ 

منم میتونم توی سه نقش باشم گیج شدم

نه نیستیم

گیج شو به من چه

هر وقت تکلیف رو با خودت مشخص کن اقا مهدی 

الان میخوایی با من دوست بشی؟

اره خب

باشه 

اجازه نمیدی ش برم بیرون؟

من اصلا خیانت نمیکنم

خب ممنون

نمیخوایی بگو نمیخوام

من که چیزی نگفتم چرا هی دنبال دعوایی ؟

دنبال دعوا نیستم راست میگم میخوایی یا نه؟

چی رو ؟

که باهات باشم یا نه؟

اره می‌خوام عزیزم

باشه

غیرتی هستی؟

اره خیلی

تو چی؟

منظور چی من چی؟ پسر بیشتر غیرتی میشه نه دختر عزیزم الان اجازه نمیدی شب برم بیرون؟

بستگی داره با کی ؟ دختر یا پسر

میگم مهتاب جان عزیزم گوشیت درست نشد ؟

هم دختر  هم پسر قرار بریم

نه هنوز درست نکردن برام

کجا می‌خواید برید عزیزم؟

یعنی برم؟

نه عزیزم معلومه که نه فقط

من غیرت دارم نمیزارم با کسی که نمیشناسم  بری جایی عشقم 

من فقط تو زندگیم تورو دارم زندگیم 

نمیتونم بزارم بلایی سرت بیاد

منتظرن اونا که برم من

نه عزیزم نرو 

باشه نمیرم

مرسی ازت که به حرفم گوش میدی

شبت بخیر نفسم❤️❤️

شب بخیر عشقم

یکی از اونا رو دزدین

سلاممهتاب خوبی منتظرم باش چون قرار فردا بدزدمت گفتم بدونی 😂😂😂

منتظر عمت باش عوضی لاشخور تو غلط می‌کنی زر مفت نزن 

یه مو از سر عشقم کم بشه از وسط دوتا میکنمت

الان دارم میرم سراغش میخوایی چی کار کنی هان مهدی

خوبه میخوام ببینم چه غلطی میکنی البته اگه با غیرتی پیداش کن

من کلی سرش بلا آوردم 😂😂

سلام عشقم صبح بخیر

سلام زندگیم صبح تو هم بخیر

مهتاب دست منه 

نگفتی چه غلطی میکنی هان شاید سوار ماشین کنم با کامیون تصادف کنه مهتاب 

تو دگه کدوم خری هستی بابا برو رد کارت 

یعنی عقل من اندازه مورچه هم باشه میفهمم داری زر میزنی

اصلا تو چجوری تونستی به مهتاب دسترسی پیدا کنی؟

چقدر عقل مردم کم شده واقعا

فعلا که عشقم چیزی بهم نگفته 

ادرس خونه شون بلد بودم و دیشب دزدمش معلومه کی زر میزنه صبر کن  

چی کار میکنی تا ولش کنم؟

میام کونتو سوراخ میکنم گمشو 

به عشقم دست بزنی کیرمو میکنم تو کونت 

بهت اخطار میدم

نگفتی چی کار میکنی تا ولش کن

ولش کنم

برو گمشو بزار زندگیمونو بکنیم آه 

چیزی زدی ؟ برو پیش دکتر داری هزیون میگی 

ما داریم زندگی مون رو میکنیم با عشقم 

یهو یه کصخل میاد وسط میگه دزدیدمش 

مردم خر شدن 

 

سلام صبح بخیر عزیزم راست میگه دزده بود

سلام عزیزم غلط کرده جد و ابادشو با خودش خاک میکنم

سلام چرا؟

سلام ودرود سینا هستم دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی سالم و طولانی هستم09371550802 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی