روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

اگر دوس دارین تا تو روبیکا دورهمی داشته باشین، پیشنهاد میکنم که گپ دورهمی رو حتما دنبال کنید و ما هم در اینخصوص در کنار شما خواهیم بود.

https://rubika.ir/joing/BDGICAE0VPRDZNAPCDTGNKNEMIZXSAIO

لینکدونی روبیکا

نظرات (۷۷)

سلام

سلام همتا

سلام

غیرتی هستی؟

همتا آره غیرتی هستم یه سوالم داشتم

چه سوالی؟

همتا چندا دوست داری ؟

نفهمیدم چی گفتی

همتا چند تا دوست داری اینجا

من توی دانشگاه دوست دارم فقط 5 دوست دارم

همتا چطوری گوشیت خاموشه ولی داری اینجا پیام میدی

با لب تاپم پیام میدم عشقم

همتا عزیزم یه دختر بیشتر می‌تونه دروغ بگه یا یه پسر بنظرت کدوم بیشتر دروغ میگن؟

من دروغ نیستم

پسرا بیشتر دروغ میگن  من دروغ نیستم مانی ناراحت شدم از دستت 

همتا تا حالا شده از یه دختر کتک بخوری 

نه چطور مگه تو کتک خوردی واقعا مخواستی منو بدزدی؟

ول کن این ها رو 

همتا بیشتر چیه پسرا برات جذابه

چی متوجه نشدم؟

همتا گوشیت کیه روشن میشه؟

معلوم نیست

همتا عزیزم میشه بگی الان برای چی گوشیت خاموشه 

چون میخوان منو بکشن سر اون خاموش کردم

همتا یه سوال داشتم 

چه سوالی عزیزم؟

همتا تو چقدر آدم کم حرفی هستی 

من کسی که نباشه حرف نمیزنم

اگه نمیخوایی با من باشی بگو برم با کسی دیگه ای ؟

همتا گوشیت روشن شد؟

نه

همتا گوشیت روشن شد؟

نه

همتا عشقم امیدی نیست گوشیت روشن بشه متاسفانه همینجا دیگه باید حرف بزنیم 

نمیخوایی یعنی؟

نه میخوام منظورم این بود که گوشیت روشن نمیشه 

باشه 

همتا عشقم یه چیزی ازت بپرسم ؟

چی میخوایی بپرسی هان

میرم با کسی دیگه ای یه روز یک هفته نیستی من نمیخوام بای

باشه همتا من خودم می‌دونم مقصرم جوابتو خیلی دیر میدم چون دلیل این کارم این بود که گوشیت روشن بشه ولی نشد الان بهت قول میدم سر وقت جوابتو بدم قول میدم

همتا من شرمنده هستم معذرت خواهی میکنم 

حالا منم دیر ج.ابتو میدم صبر کن

باشه  همتا فرض کن پای راستت صبحونه باشه و پای چپت شام 😁😁

چی متوجه نشدم

ببین فرض کن پای راستت صبحونه باشه و پای چپت شام الان فهمیدی 

نه

خوب باشه ولش کن یکم از خودت بگو

چی بگم من؟

همتا عشقم از زندگی خودت بگو دلیل اینکه شماره کفشتو نمیدی شبا زنگ بزنم دلبری کنم

شماره ای چیو؟

خودتو

خاموشه روشن نیست من فعلا برم چون قرار برم بیمارستان

برای چی بری بیمارستان 

دوستمو تیر زدن برم پیشش

یکم واضه تر صحبت کن برای چی تیر زدن

همتا فردا میام سراغ تو من به ساقر تیر زدم

مهتاب نکشیمون جومونگ 

باشه میخووایی الان بیام مهتاب جون

همتا الان مهتاب تهدیدت کرد من نفهمیدم ؟

اره فکر کنم

همتا باشه خداحافظدا فردا  اگه حرفی داشتی بهم بگو جواب میدم

باشه عزیزم فعلا

شبا برم بیرون اجازه میدی؟

نه شرمنده اجازه نمیدم

چرا اون وقت شب میرم مهمونی

نه نمیشه 

خونه دایی نگین میرم

اگه با دوستای دخترت میری مشکلی نیست اگه با پسرا بری نمیشه 

نه عزیزم دختر بودن

همتا تو خیلی کم حرف میزنی 

کی گفتی اینو؟

همتا باهاش حرف نزن عوضی هستن 

برو آذر 97 اونجا به همتا پیام بده اینجا نمیتونه زیاد بیاد وارد شدی اولی 4 تا پیام داره اونجا بهش پیام بده

آیدا من عوضی نیستم

م به همتا بگو یه سلام بفرسته تا پیداش کنم 

زیر 172 اونجا پیام داد بهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی