روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

سلام به هر چی دیونه تو عالم هست، من این گپ رو به خاطر شما تو روبیکا درست کردم و از همه شما دیونه ها دعوت میکنم که بیان گپ خودتون.

https://rubika.ir/joing/BEJJDHA0OWRGXAMYFPSBQLIGEJEBZUHE

گروه روبیکا

نظرات (۲۳۳)

سلام من امیرحسین هستم 12 ساله از مشهد یک رل 11 ساله میخوام 

اگه بود جواب بده

سلام

سلام

یکتا 

سلام خوبی غیرتی هستی؟

یکتا اینا بت خیانت میکنن بهت گفته باشم بعد اونجا من فحش ندادم فکر کنم کار علی بود اسم منو زد فحش نوشت علی خیلی عوضی حسود لاشخوره

اره 

 

منم بپرسم ؟

بردیا برو پی کارت 

منم بپرسم 

مهدی بچه سال با بزرگترت درست حرف بزنا میام خشتکتو میکنم تو حلقت

زر نزن با عشق من درست حرف بزن 

چیو بپرسی مهدی عشقم

عشقم فقط همین یدونه 

آدم مادی که نیستی عشقم 

چی متوجه نشدم 

میگم پول اینا که برات مهم نیست ؟

چطور؟

شوخی بود 😂😂😂

شمارتو بده عزیزم 

بهم ثابت شدی عشقم

من فعلا نمیتونم شماره بدم میاد میان سراغم

😭😭😭

کی میاد سراغت ؟

اوکی بده  

نمیدونم بهم گفتن از خونه بیرون نرو بری میکشن

دوست دادی بمیرم؟

تو بمیری من میمیرم عشقم 😩😩

عزیزم شمارتو بده 

عشقم شمارتو بده 

عشقم کجا رفتی 

میشه 

 به شماره من گیر ندی چون حوصله ندارم اعصاب درست و حسابی ندارم هر وقت خواستم خودم بهت میدم فهمیدی 😭😭😭😭

با دوستم دعوا شدم اصلا حوصله ندارم  گیر نده شماره بده وگرنه یه بلایی سر خودم میارم

آبجی جون ناراحت نباش ولش کن باشه من حسابش رو میرسم باشه 

باشه دیگه فقط به من بگو هیچی نگو خفه شو اصلا به اون احمق چیزی نمیگی باشه دیگه من اصلا آدم نیستم اصلا توی این دنیا فقط من ناراحت بشم 

یا شدیک بار طرف دار من باشی نه همیشه به من میگی حرف نزن چیزی نگو باشه من لال میشم خوبه راحت شدی  😭😭😭😭

عزیزم ایدیتو بده آرومت کنم عشقم 

منم با رفیقم دعوام شده خیلی ناراحتم 😓😓

الان فقط حرف زدن با تو آرومم میکنه 

من فعلا اصلا چیزی نمیدم

یکتا آدرس بده بیام دنبالت خواهش میکنم

خا بیا همین جا چت کنیم حالم خیلی بده 

خواهش نکن چون نمیدم بزار برم بمیرم خداحافظ ا من دیگه زنده نیستم چون کسی طرف دار من نیست 

یکتا آدرس بده باشه  

اصلا آدرس ندم ا بی خیال من شو برو به اون کثافت بگو 

بین من میدونم کجاست یکتا ا بزار تنها باشه

من هستم تو بمیری من میمیرم دیگه اینو نگو😩😩😩😩

الان یکتا بیرون مهدی

اومد بگو پیام بده دارم میمیرم

خودت پیام بدی جوابتو میده به حرف ما گوش نمیده

باشه مهدی برو با کیانا 

به من گفت بیا دوست شیم گفتم نه من عشقم یکتارو ول نمیکنم عزیزم برو ببین 

من هیچوقت بهت خیانت نمیکنم

من رفتم دیگه زنده نیستم خوش باشی با کیانا برو

من بدون تو زنده نیستم نرو دیگه 

شمارتو بده نتم اخرشه بدو سریع بفرست 

مهدی واقعا متاسفم برات یکتا خودش ناراحته بدتر ناراحتش کن آفرین بهت واقعا

 

من هزار تا دخترم بیاد من عاشق توام شمارتو بفرست سریع بفرست آخرشه 

برای چی بفرستم ها

پ خداحافظ فردا فهمیدی مردم گل قرمز بزار سر خاکم 😭😭😭😭

پ من مقصر هستم دیگه زنده نیستم که با خیانتکار دوست باشم با هر کی دوست شدم بهم خیانت کرد

مهدی من رفتم قشنگ برو با کیانا 

مهدی  واقعا پیشمون از این که باهات دوست شدم الان فهمیدم واقعا اونو دوست داشتی بای

یکتا جون میدونم ناراحتی ولی سر کسی دیگه خالی نکن من دیدم نوشته باهات دوست نمیشم 

عزیزم اون پیام داد من گفتم یکتا رو دوست دارم اگه اونو دوست داشتم باهاش دوست میشدم 

ولی چون تورو دوست داشتم باهات موندم .

فهمیدی؟

من تورو دوست دارم عشقم💙💙

از کجا معلوم که راست میگی شاید بهش گفته یه جا دیگه شماره اش رو میخواد برای کیانا دوست دخترش بفرسته ولش کن پ بزار بره الان فهمیدم  که همه پسرا مثل خیانتکارن

پ خداحافظ من برم 

داداش اون ناراحته 

خا من نه شماره نه ایدیشو دارم و بهش نگفتم که بیاد تو یه سایت دیگه کجا میخوام بهش بگم شمارتو بده من ردش کردم رفت من فقط تو رو میخوام عشقم 

من هیچ وقت بهت خیانت نمیکنم عشقم 

شمارتو بده گلم 

بمیرم شماره  نمیدم بهت نمیدم

پ حق نداری باهاش حرف بزنی بزار بره دوست دخترش منتظرش هست 

اگه یکی دیگه بود درکم می‌کرد وقتی بهش میگفتم فعلا شماره نمیدم گیر نمیداد

اوکی شماره نده چجوری آرومت کنم 

بگو عشقم من که کیانا رو رد کردم گلم 

فقط آرومت کنم شمارم نمیخوام 

چی میخوای

از تو هیچی نمیخوام  😭😭😭

معلومه باهاش دوست نشدی

عشقم گریه نکن منم ناراحت میشم 😩😩😩

بابا عشقم یکتا جان به جان مادرم من نمیخواستم با اون دوست شم 

من بهش گفتم بره یکتا رو ول نمیکنم 

به من پیام داد گفت دوس شیم گفتم یکتا عشقم رو ول نمیکنم 

به جان مادرم به جان تو عشقم دارم راست میگم 

مهم نیست ناراحت بشی یا نه

پ من همیشه ناراحتم اصلا از دوست پسر شانس ندارم

یکتا عشقم الان موضو چیه 

یکتا عشقم بگو من چه اشتباهی کردم ؟

موضوع کیاناست

خو پ جان من اونو رد کردم دیگه 

دعوا سر چیه گلم 

من اگه خواسته باشم با اون دوست شم بی‌ناموس عالمم خوبه 

خیالت راحت شد

باور ‌کردم

دیگه حرف من درست بود خودت اعتراف کردی

دمت گرم که باور کردی 💙💙

چی میخوای عشقم 

اها راستی 

فامیلیت چیه یکتا 

باور نکردم به مقصر گفتم

الان برای چی ناراحتی بگو من که کیانارو رد کردم بگو 

مشکلو 

شام نخورم و خونه هم نرفتم بیرون برام مهم  نیست منو میدزدن یا نه

چی کار میکنی برم خونه هان بگو

برو خونه عشقم منو داری گریه میندازی عشقم برو 

گفتم چی کار میکنی که برم

یعنی چی چیکار کنم بری خونه 

گفتی برو خونه گفتم چی کار میکنی که برم

چیکار میتونم کنم برو خونه دیگه فقط نگاه کن آیدی روبیکا .اینستا چیزی رو بده من دارم میرم شارژگوشیم ۶ شده 

باشه برو کیانا منم همین بیرون میمونم میرم پارک بای آقا مهدی

دیگه نگو کیانا رو رد کردم بای من میرم توام برو با عشقت 

دیگه باورت ندارم آقا مهدی😏😏😏

بهونه شارژ رو میاری که بری با کیانا حرف بزنی من که اولش گفتم برو با اون اینو بدون هیچ وقت نمیبخشمت

من تورو ول نمیکنم عشقم تو این شرایط اصلا 

میخوای شمارتو بده باهات حرف بزنم آرومت کنم سریع باش

به‌هر کی بدم ولی به اصلا من آروم هم نمیشم بای دیگه یکتا از این ساعت برات مرد اون نفهمم هست با اون دوست شو بای

عشقم اگه من میخواستم با اون دوست شم باهاش دوست میشدم ولی نشد

هرچی میخوای بگو من تورو تو این شرایط ول نمیکنم 

دیگه هم نگو عشقم مرد 

 

ولی نشدم چون من عاشق توام از من نخواه ولت کنم 

داره گریه ام میگیره جلو مامان بابام 

شمارتو سریع بده عشقم 

من رفتم خداحافظ عشقت اومد برو دیگه الان گفتی میخواستم با اون حرف بزنم برو دیگه بای من فکر میکنم اصلا باهات حرف نزدم و هنوز کسی باهام دوست نیست بای پس چرا اون عوضی دوست نشدی 

من عشقت نیستم

گلم میگم اگه میخواستم بااون دوست شم میشدم ولی نشدم به خاطر تو عشقم فهمیدی هیچ وقت هم این حرف و نزن الان شمارتو بده دیگه عشقم 

سلام یکتا جونم من الان دارم تورو نگاه میکنم ولی جلو نمیام منتظرم پارک خلوت بشه بیام تورو بدزدم گفتم بدونی

هرچی میخوای بگی بگو من عشقم رو ول نمیکنم یک کلام خطم کلام 

ت تو چی میگی راست میگی نیاز نیست بزاری پارک خلوت به الان خودم با پای خودم میام منتظرم باش دیگه کسی رو هم ندارم دلیلی نداره زنده باشم الان میام ت

آقا مهدی دی.ه نگو عشقم چون عشقت نیستم

مهدی نفهمیدی چی نوشتم آیا

خوب منم میگم برو پیش عشقت کیانا بای منم برم ت منتظرم است بای

ت تو کجایی بگو بیام دیگه منتظرت هستم 

ت مهدی رو ول کن اون دوست دختر داره نباید  مزاحمش بشیم  

هوی نزدیک عشق من نشو ترو خدا التماست میکنم بهش نزدیک نشو تروخدا 

عشقم سریع از اون پارک برو بیرون بدو

به جان مادرم من فقط باتو دوستم الان به جان مادرم دارم راست میگم من اصلا با کیانا قصد دوست ندارم باور کن ترو خدا 

بی ناموس عالمم اگه بخوام دروغ بگم 

کصخلید شما مصرفتون بالاست مثل اینکه😂😂اوبی ها انتر

آقا مهدی از پارک بیرون نمیرم بعد خودم دارم میرم پیشش تو هی بگو من باور نمیکنم

یکتا جان تو چه مدرکی داری که من با کیانا دوستم 

خفه شو بردیا تا نزدم لهت کنم

پیام دارم یکتا نه یکتا خانم

بردیا باعشق من بحث نکن

گه نخورید جنده پولی ها من خودم ختم روزگارم میزنم میگامتو ۱۶ سالمه ها

من عشقت نیستم گفتم

گه نخور با عشق من درست صحبت کن برو دنبال توپ بازیت خدافظ

خفه شو بردیا گم شو من الان اعصاب درست حسابی ندارم 

آقا مهدی من عشقت نیستم گفتم بس کن 

یکتا به جان مادرم من با کیانا دوست نیستم 

من جان مادرم رو الکی قصم نمی‌خورم 

به تخمم اعصاب نداری میام وست کل ای ۷۰۰۰ نفر میگامتونا

درمورد عشق من کصشر نگو تو فوق ش بری با کلاس اولی ها دعوا کنی 

جومونگ

برو مهدی به سلامت بای

بردیا درست صحبت کن فهمیدی

یکتا حالم بد شده 

منم برم سراغ  ت آقا مهدی 

یکتا خیلی حالم بده

نه تو کیانا رو داری  منم به غیر ت کسی رو ندارم بهش میگم منو بکشه راحت بشم 

باهام حرف بزن حالمو خوب کن عشقم 

من رفتم پیش ت بای به دوست دختر گلت کیانا بگو

یکتا من با تو مشکلی ندارم این مهدی کصشعر میگه اعصابم خوردهم 

 

مهدی جان یه‌کم کمتر کصشر بگو میام دم خونتون میکنمت تو گونی بچه جون

همتون مثل هم هستین و خیانتکاران 

یکتا جلو مامان بابام مشت زدم به شیشه شکست به مامان بابام گفتم حواسم نبود 

دست پر خون شده

دارم میرم بیمارستان 

اصلا از دوست پسر پیشمون داشتم عزت زیاد ا

منم دارم میرم قبرسون اصلا حرفت رو باور نمیکنم آقا مهدی

گوشیم کلا خونه مامانم گوشیمو گرفت  یادت باشه من به خاطر تو دستم این شکلی شد بعد تو میری خیلی بی معرفتی 

 

میخوای عکس برات بفرستم اگه فکر میکنی دروغه 

 

بعد تاره از خیانت و اینام حرف میزنی من دستم به خاطره تو این شکلی شد 

اشکال نداره من که دستم به خاطره تو این شکلی شد ولی عیب نداره 

به من چه برام مهم نیست  آقا مهدی میخواستی از اول راست بگی باور نمیکنم دست زخمی باشه  حقته

از اول راست میگفتی اینطوری نمیشد داداش جون کاری نداری میخوام برم؟

من که میخوام باهات دوست شم ولی تو منو بازی میدی 

اگه میخوای میتونی باهم رل بزنیم 

ببین من به معنای واقعی عاشقتم

چه بازی دادم تورو با تو دوست بشم برو پی کارت داداش برو با کیانا عشقت منتظره

اگه میخوای صلاح میدونی که من آدم مناسبی هستم و اهل خیانت نیستم باهم رل بزنیم

دوست دخترت منتظره آفا مهدی

اگه میخوای صلدارم قصم میخورم به جان مادرم من با کیانا دوست نیستم 

به خدا 

به جان مادرم💙💙

به قرآن 

من با کیانا قصد دوستی نداشتم ندار

به حضرت عباس 

به جان عشقم 💙💙

دارم راست میگم 

حرفمو برای ی بار باور کن 

یکتا جون عزیزدلم دارم میام سراغت

عشقم بیا باهم رل بزنیم اگه فقط ی درصد اگه فکر کردی اهل خیانتم برو 

 

مهدی این یکتا داره گولت میزنهداره داستان درست میکنه الان این ت میدزدتش بعد میگه باید بهم پول فلان بدی آزادش کنم میخواد ازت پول بقاپه انقد ساده نباشید 

 

 

نه من که نمیتونم پول اینا بهش بدم  دمت توام گرم بردیا 

عشقم داشت منو امتحان میکردم 

که بهش ثابت شدم 

عشقم شمارتو بده 

خواهش گول این آدما نخور برو یک عشق واقعی پیدا کن اگه میخواست واقعا بات رل بزنه شماره میداد الان خصوصی چت میکردید

اره داش دمت گرم 

سلام یکتا میتونم باهات دوست شم یا ن

علی رضا چند سالته 

واقا متاسفم برات بردیا

مهدی بهتمیگم که چرا شماره مو بهت نمیدم 

اگه اهل خیانت نیست اره علی رضا میتونی

آیدی تو بده 

۱۴

علی رضا من گوشیم سیم کارت نداره و نمیتونم بهت ایدی بدم چون روبیکا ندارم میتونم اینجا باهات حرف بزنم اگه بخوایی نخواستم دروغ بگم سر یه پسر مامانم گوشیم ازم گرفت و بعد که بهم داد سیم کارت نداشت حالا تصمیم با خودته اگه میخوایی اینجا باهات حرف میزنم نخواستی که هیچ من اهل خیاننت نیستم باز خودت میدونی

اگه سیم کارت نداری چجوری میای اینجا 

اینجا با لب تاپم میام االان میخوایی یا نه؟

خو یعتی تو اصلا گوشی نداری

اگه فقط اینجا که ولش

 دارم یعنی نمیخوایی؟

اینجا که کسی نیست

گوشی داری ایدیتو بده 

من اینجا نمیتونم یکسر اینجا باهات چت کنم 

اگه گوشی داری ایدیتو بده 

اگه کسی ادمو دوست داشته باشی میتونه بعد اقا مهدی من با شما کاری ندارم حالا حرف بردیا رو باور کردی برو بعد من اون شب کلی کتک خوردم از مامانم 

مگه اون شب چی شد یکتا

اگه میخوایی فعلا اینجا حرف بزن تا من سیم کارتم پیدا کنم بهت شماره مو بدم نمیدونم کجا گذاشته مامانم نمیخوایی هم به سلامت مهدی

باشه تاکی فقط میگیری 

یکتا من یا مهدی ؟

خا اینجا میتونی بیای تو روبیکام میتونی بیای دیگه

مهدی من روبیکا ندارم  اگه نمیخوایی بهم بگو

علی بزار ببینم مهدی چی کار میکنه بهت میگم

باشه دوست میشم علی

اقا مهدی من همچنین کسی رو نمیخوام که حرف کسی دیگه رو باور کردی اون گفت عشق واقعی پیدا کن گفتی اره داداش دمت گرم حالا برایاومدی دنبالم هان برو من واقعا دوست داشتم با اون کار که حرف بردیا تایید کردی برو من همچنین کسی رو نمیخوام در  ضمن من اونشب که اومدم خونه کلی کتک خوردم از مامانم سر تو کتک  خوردم ولی بارم مهم نیست اگه من نمیخواستم باهات حرف بزنم براچی بهت گفتم هان پس الانم برو با همون هاییی که بردیا گفت ولی اون ها بهت خیانت میکنن ولی من اصلا اهل خیانت نیستم اون ت هم میخواست ببینه که من میترسم یا نه دید که نمیترسم ولم کرد رفت حالا فهمیدی خداحافظ من با این ادم هاییی حرف کسی که زود باور میکنن نمیخوام  

باشه اوکی 

فقط بیا اون سایت که ۳ یا ۴تا پیام داره 

سایت پایینی 

باشه

نفهمیدم کدوم پیام دادی بگو

هین الان پیام دادم ساین پایینی 

شده ۶ تا پیام 

من اونجا نمیام چون از بردیا خوشم نمیاد 

ما با بردیا کاری نداریم که عشقم اینجا پیام دادن سخته بیا اونجا عشقم منتظرم 

اگه اونجام نمیتونی سختته بیا سایت پایینش عشقم ۳تا نظر داره بردیام نیست 

من اونجا نمیام شرمنده

خوبیا همینجا چت کنیم 

بردیا هر جا ببینمت میکشمت عزت زیاد

یکتا جونم خونه ای بیام خونه تون؟

اره خونه ام بیا منتظرم 

یکتا فامیلیت چیه 

بردیا هنوز بهت یاد ندادن چطور با یه دختر صحبت کنی نهفمم  

فامیلی ام عنایت

یکتا به نظر من جایی که بردیا هست اینجا نباشی بهتره عزیزم

باشه منم خوشم نمیاد ازش منتفرم  

من هنوز  دستم خوب نشده

چرا یکتا؟

اومدی خونه مون بهت نشون میدم  هیچ وقت نمیبخشمشون نه مهدی رو نه بردیا رو 

داداش به نظر من اینجا با یکتا حرف نزن ناراحت میشه

علی میتونی یه پسر 21 ساله برای دوستم پیدا کنی؟

دوستت چند سالشه 

راستی متولد چه ماهی ؟

کجا زندگی میکنی؟

متولد چه سالی 

کلاس چندمی 

عشقم یکتا 

توهم چند تا سوال بپرس

 

من مردادم

کرج زندگی میکنم

منم مردادم عشقم 

دماوند 

کلاس چندمی 

متولد چه سالی ای

کلاس ششم 

غیرتی هسنی؟

من از دست فرار کردم اقا مهدی  

اره  

ببین با منی نباید با مهدی حرف بزنی فهمیدی؟

یکتا مانی به من  گفت میتونی با یکتا صحبت کنی باهام دوست بشه

عجب رویی داره اون همون نبود که سر همتا دعوا میکرد ؟

اره فهمیدم 

میخوایی با مهدی حرف نزنه ببر یه جا دیگه که نمیتونه حرف بزنه باهاش

اره همونه یکتا 

اقا مهدی حالا میتونی بری با عشقت کیانا گفته بودم بهت

یکتا میایی بریم بیرون هان زود اماده شو بریم منتظرم

نمیدونم بیام مگه دوتایی بریم؟

نه فدات بشم دوتایی نیست هستن میایی

تا دوست پسر نیست اماده شو شاید اجازه نده زود یکتا جون

نه نمیام من

آفرین یکتا بدون اجازه من نرفتی💙💙

یکتا بیا دوتا سایت پایین تز نه بردیا هست نه مهدی

عشقم ی سیم کارت بگیر برای خودت 

این دفعه هم با مهدی و بردیا حرف نمیزنی اگه حرف زدن به من میگی 

فهمیدی؟

باشه فمیدم دسته مامانم سیم کارتم فعلا بهم نمیده

بهت گفتما یادت باشه با مهدی و بردیا صحبت نمیکنیا وگرنه غاطی میکنم 

فهمیدی عشقم 

 فهمیدم چی کار میکنی؟

میخوایی با اونا حرف نزنم باشه حرف نمیزنم من اون یکی سایت پیام دادم

بسه پیام دادم

بیا پیام دادم

سلام من مفعول هستم اگه خواستی من میدم 09014779615دایمی می خام

یکتا اینجایی 

یکتا عشقم شمارتو بده

سلام سینا هستم دنبال دختر خانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی طولانی هستم09371550802 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی