روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

اگر دهه هشتادی هستی و بچه خوب و پک تربت حیدریه مشهد هم هستی من این گروه رو بهت پیشنهاد میدم که بری داخلش

https://rubika.ir/joing/BFCDDBG0WSOWKPPPMIRWXQGEHBNHHXAM

group rubika

نظرات (۵۳۳)

شکسی هست رل بزنیم

کسی هست.رل بزنیم

 

این اسم کانال https://rubika.ir/havadaresteghlal20

بله با من کاری داشتی

تو به من میگی خیانتکار کونی؟

تو خیانتکاری کصکش عجب جنده ای هستی تو

دهنتو ببند تا نبستم عوضی کثافت 

سلام 

سلام

خوبی اسمت چیه

اسمم بهار است

چند سالته

15 سالمه

گوشی نداری

نه خراب شده

کی گوشیتو میگیری

دست پسر خالم است

سلام خوبی چه خبر

اگه منو نمیخوایی بگو

برای چی من تو رو میخوام   اهل کجای

اخه دیر جواب دادی سر اون گفتم اهل همدان غیرتی هستی؟

داشتم درسمو میخوندم

اهان فهمیدم غیرتی هستی؟

اره غیرتی هستم کلاس چندمی

پنجم هستم

چه خبر

هیچ خبر شبا اجازه نمیدی برم بیرون؟

نه نمیزارم اگر با کسی نگردی  میزارم 

یعنی چی نفهمیدم؟

من دوست ندارم تو با من دوستی بیری بیرون من نمیزارم بری بیرون

من کلاس دارم اخه

اگر کلاسی داری باش برو

هفت تا نه شب  کلاس دارم

چه کلاسی تو میری

زبان میرم

اها

نترس پسر توی کلاسمون نیست

باش

باشه چی کار میکنی

امدم بیرون

باشه

ولی من گیلان زندگی میکنم

اهان اگه پسر باشه توی کلاسمون چی کار میکنی؟

اگر بود  باهاش میگشتی تو رو دعوات  میکردم و دیگه با من حرف نمیزدی ولی من خوش اخلاقم هیچ کس دعوا نمیکنم ولی اگر اینکار میکردی دعوات میکردم من تو ی عشق حساسم 

ماه پیش بود پسر این ماه نیست 

منظورت چی بود

مظورمتوی کلاس مون پسر بود این ماه کلاسمون نیست برای چی منو دعوا میکردی اون وقت

من گفتم اگر یک بار انجام تو رو میبخشم بعد دوباره انجام دادی دعوا اونجوری نمیکنم نترس 

چی متوجه نشدم؟

منظورم این بود که ۲ بار با پسر را بگردی دعوات میکنم یک بار تو میبخشم

من خیانت کار نیستم

من نگفتم که تو خیانت کاری مثلا گفتم 

من کلا گفتم

اها         

بله

سلام خوبی چه خبر 

تازه دارم میرم خونه گوشی دوستم رو گرفتم یه دقیقه

یه بار سلام میدن

باشه اونجا بارونه 

نه الان بیرونم باران نیست

مواظب خودت باش 

سلام 

سلام خوبی چه خبر

هیچ خبر  

به خاطر تو من دیشب پیاده اومدم تا خونه

به خاطر من چرا اگر دیر جواب میدم چون فردا معلم امتحان داریم دهنم سرویسه اگر جواب ندادم دارم درسمو میخونم

گفتم شاید دوست نداری سوار ماشین بشم باشه عشقم

دیگه اونجوری نیستم که 

گفتم شاید ناراحت بشی سوار بشم

ماشین سوار بشو 

خوب اخه راننده ها مرد است

تو کلاس پنجم هستی اخه مرد با تو چکار میخواد بکنه هر کار بکنه من دهنشو سرویس میکنم شب کلاس داری میخوای بیای خونه ماشین بگیر دیگه نشنوم ماشین نگرفتی باشی مراقب خودت باش 

فردا کلاس دارم ماشین داداشمو ازش میگیرم میرم

تو رانندگی بلدی

نه 

تو اهل فوتبال هستی

چطور من طرف دار قرمز هستم

من طرفدار آبی هستم 

واقعا؟ 

اره

اهان

برم بیرون الان؟

برو ولی مواظب خودت باش 

باشه حتما فعلا

الان اومدم خونه

ی سوال بپرسم جوابم میدی

بستگی داره چی باشه بگو

تو از من خوشت میاد منو دوست داری

چطور؟

میخوام نظرت بدونم

اول بگو برای چی؟

گفتم که میخوام نظرتو بدونم هیچی میخواستم سوال کنم

اره دوست دارم

اوکی کجای عشقم

خونه ام قرار با نگین برم دعوا

با کی میخوایدعوا بگیری

آبی ها ۳ هیچ جلو هستند

نمیدونم  نگین گفت بریم دعوا

کی گفته اون وقت

کی میخواین برین

الان فکر کنم یا دو ساعت بعد

استقلال ۴ تا زده

سرمو میکوبم دیوار الان

برای چی

از ناراحتی

من برم فعلا

برو عشقم من برم دعوا

شب بخیر عشقم

سلام عشقم

سلام خوبی چه خبر عشقم

اصلا حوصله ندارم

چرا 

با دوستم دعوا شد امروز

میگفت بریم شب بیرون من قبول نکردم سر اون دعوا شد

من فردا میرم خونه مادر بزرگم

اها باشه عشقم من امروز خوشحالم 

بله خبر دارم

اونو نمیگم تو مدرسه مو میگم امروز ورزش داشتیم من ۳ تا گل زدم و بهترین بازیکن زمین شدم

من دیروز رو میگم

اون که اره  قرمز ها که نتونستن آخر جدول ببرن 

میکشمت محمد

تیم قرمز از آبی خوبه 

ناراحت شدی 

غلط کردم ببخشید 

جواب بده ببخشید

خوبه تا تو باشی دیگه چرت و پرتت نگی خخخخ

کجایی  

خونه چطور

هیچی 

گوشیتو نگرفتی

نه رفته خارج فعلا

باشه

ببینمش بی چاره اش میکنم

کی رو

پسر خالمو 

اها

دستت دردنکنه بهار

خواهش میکنم داداش 

عشقم کجایی پس

بیرون بودم عشقم چکار میکنی 

منم دنبال دوست پسرم برای نگین

شب بخیر عشقم خواب خوبی ببینی 

منم برم بیرون

شب بخیر

باش مراقب خودت باش

دیر وقت میام ساعت سه شب میام خونه

شوخی کردم تلافی کارت رو کردم خخخخخ

سلام خوبی عشقم چه خبر 

سلام عشقم دارم میرم خونه مادر بزرگم

باشه

چکار میکنی 

نشستم چطور دیشب تلافی کردم

تو چادری هستی یا نه 

نه چادری نیستم بدم میاد از چادر

دمت گرم 

چرا چادر  خوشت نمیاد؟

من از دختر  چادری بدم میاد من از دختر سوسول خوشم میاد دختر ی که روسری نزاره 

آهان من روسری سر میکنم خیالت راحت

باش عشقم شب یلدات مبارک عشقم

همچنین عشقم

مرسی چکار میکنی

شب بخیر عشقم دوست دارم خواب خوب ببینی

تو گیلان نمیای

شاید بعد مدرسه ها اومدم من فعلا نمیخوابم  بیکارم

دوست داری بیام گیلان؟

باش اره دوست دارم بیای گیلان

سلام خوبی چه خبر عشقم

سلام خوبم تازه دارم میرم خونه

باش

تازه اومدم خونه

به دوستت اگه دوست دختر نداره بگو بیاد اینجا  برای نگار از دوست پسرش جدا شده

نه ول کن خودم براش پیدا میکنم

دارم ولی همشون دوست دختر دارن 

یکی رو براش پیدا کردم

سلام عشثقم

سلام خوبی عشقم

خوبم تو خوبی

منم خوبم کجایی عشقم

خونه ام چطور

هیچی

دیشب بیرون بودم

اها امروز دعوا کردم 

با کی دعوا کردی؟

بادوستم به من فش میداد باهاش گرفتم دعوا

چرا اخه عشقم

گفتم که فش داد هیچیم نشد اون فکرکنم شکمش درد گرفت

واقعا که

چرا

هیچی ولش کن

تو فکر کن کسی به مادرت فش بده چکار میکنی 

ول کن دیگه 

باشه 

😍😍😍

 😘😍😍😍😍😍❤❤

حالا که همه دارن از دوست پسرشون جدا میشن منم میرم خداحفظ

بهار پسرا لیاقت ندارن عشقم خودتو بدبخت نکن

چرا 

چون همه دوستام جدا شدن منم جدا میشم

چون دوستات جدا شدن ما هم باید جداشیم

چون دوستم رو از دست دادم

چون دوست پسر ندارن به تو حسود شده 

نه خودو از دره پرت کرد پایین

تو الان منو دوست داری یا دوستو

الان چیزی نمیدونم من

هر وقت به هم جنس خودت گفتی دست از سر دوستم برداره اون موقع باهات حرف میزنم

منظورت چی بود

هیچی ولش کن

سلام عشقم

سلام خوبی

خوبم تو خوبی

منم خوبم

خوبه

اگه نمیخوایی منو باشه میرم 

سلام نه بخدا امتحان ترم دارم نمیتونم پیام بدم گوشیم خاموشه شب ها روشن میکنم 

باشه خودت خواستی برم

من کی گفتم تو بری 

دیگه دیر شده

واقعا نمیخوایی باهات باشم محمد بگو میخوام بدونم

تو جوابمو نمیدی که من دوست دارم باهات باشم تو دوست نداری

من دوست دارم 

الان باهام قهری

ولش کن بهار این همشون عوضی هستن وقتو به خاطرش هدر نده

اره قهرم

سلام

سلام

خوبی چه خبر

خوبم ممنون

گوشیتو نگرفتی 

نه نگرفتم

باشه کجای

بیرونم کار داری

نه

محمد دوست داری از کص منو بکنی یا کون 

کیرتو ساکس بزنم   دوست داری

یه جا قرار بزاریم سکس کنیم

علی ادم باش من اهل سکس نیستم حرومزاده

محمد گوشی دست پسرخالم هم هست  من خیلی دوست دارم باهات سکس کنم اگه پیام مخالفت آمیر با سکس از من دیدی بدون پسرخالم پیام داده ازحسودیش

حرومزاده دم نگین گرم از یه اشغال جدا شد

هم کص هم کون 

تو آخه که همدان زندگی میکنی من ت  گیلان زندگی میکنم 

اره دوست دارم

نفهمم من ننوشتم 

پس کی نوشته که 

دوست پسر سابق نگین  اسمش علی رابطه همه رو بهم زده

دهنشو سرویس میکنم 

علی هر جا ببینمت با ماشین از روت رد میشم

سلام خوبی صبحت بخیر 

چه خبر

دارم گوشیمو خاموش میکنم چون میخوام برم مدرسه امتحان بدم اگر دیدی جوابتو ندادم گوشیم خاموشه 

سلام باشه

حالا نرفتم ساعت ۱۰ میخوام برم 

چه خبر

هیچ خبر

امدم 

خوبی چکار میکنی

خوبم عزیزم مرسی بیکارم

گوشیم خراب داره میشه

چرا خراب میشه؟

خود به خود خاموش میشه 

نمیدونم 

امروز داشتم میامدم خونه تصادف کردم 

چرا حواست کجا بود

میخواستم برم اور خیابان که عهو ماشین پراید زد به من فقط دستم یزه درد میکنه 

از بس یر به هوا هستین

از عمدا زد به من من یک کم اون امد همین سمت که منو بزنه

بهار این علی خیلی عوضی فقط میخواد زندگی مردم رو خراب کنه

شاید کار علی باشه

علی کیه

علی کجا زندگی میکنه 

دوست پسر سابق نگین است نمیدونم من

باشه همون دوستت آدرسشو نداره

من فکر کنم داشته باشه نمیدونم

باشه امروز یک پسر مادر و بچه دزدید برد

بله با من کار داشتی 

کی ؟

بهار من خیلی ناراحتم علی زندگی منو خراب کرد  میشه تو با مهدی حرف بزنی به خاطر من؟

ساقر به عشق من کاراتو نگو  دیگه نیا سمت عشق من فهمیدی ساقر با خودت پسرم میاری بدو دنبال زندگیت

صحبت کردی بگو بهار

ساقر دوست ندارم عشقم با یه پسر صحبت کنه برو رد کارت  گمشو رابطه ما دوتارو به هم نزن

چرا با اسم نوشتی 

ساقر چرا با اسم نوشتی ساقر

چون اسمم ساقر است حرف زدی بهار؟

نه عشقم من که شماره رو ندارم اصلا نمیدونم کجاست من حرف نمیزنم شرمنده

میخوام با نگین برم ارایشگاه فعلا

بهار اونی که نوشته من ننوشتم 

کدوم نوشته عزیزم

نوشته ساقر دوست ندارم با عشقم  با دوست پسر صحبت کنه

باشه من گفتم تو نوشتی

باشه مواظب خودت باش

اومدم خونه الان

نگین حتما سراغ منم بیاد که اذیت کنه

تو با چی پیام میدی

لب تاپم پیام میدم

روبیکا نداره تو لپ تاپ نداره

نه میشه با دوست پسر ساقر حرف بزنم ساقر گفت اگه اجازه میدی؟

برای چی

ساقر گفت حرف بزن میشه؟

باشه حرف بزن ولی مواظب خودت باش فقط حرف میزنی در مورد دوستت 

یعنی اجازه دادی؟

نه اجازه نمیدم حرف نمیزنی 

قهر کردی

نه قهر نکردم اول گفتی حرف بزن الان میگی نه

اشتباه کردم میخواستم بگم نه دستم خورد گفتم اره

باشه نمیرم 

کی  میای گیلان 

میخوایی چی کار عزیزم؟

کلا گفتم 

عید میام

باشه عشقم

میایی بریم بیرون بهار؟ کار با دوست پسرت نباشه من میگم بریم

نه عزیزم نمیام

سلام عزیزم

عشقم اگه میخوای بری با‌دوست پسر ساقر صحبت کنی میتونی بری کاری ندارم فقط مواظب باش آزادی 

باشه پس میرم  به تو ربط نداره مواظب میشم یا نه

محمد بهار بهت توجه نمیکنه بیا با من اینم شمارم  ۰۹۱۲۲۶۵۸۱۹۴ تو روبیکا پیام بده منتظرم

باشه اصل بده

سلام بهار خوبی من این کلمه ننوشتم 

 

باشه اصل بده

خیانتکار عوضی منتفرم ازت محمد

ثریا  ۱۴ شمال

حالم ازت بهم میخوراه محمد

باشه الان تو روبیکا بهت پیام میدم❤

عشقم بهار من باهات دوست میشم عزیزم

بهار تو نه توجه میکردی به من نه شماره میدادی بهت اعتماد نداشتم

چی کار کردم توجه نکردم 

باشه عزیزم باهات دوست میشم 

در اصل تو بهم توجه نمیکردی

دوستم نداشتی منم میرم با ثریا عشقم چه خبر 

من دوستت داشتم

بهار تو جنده ای بیش نیستی با پسرا چت میکنی

باشه برو با همون خیانتکار دوست شو گمشو بی ناموس

میلاد عشقم شماره بده بهت زنگ میزنم

بهار به جان مادرم من ننوشتم بخدا ننوشتم یک نفر دیگه نوشته

خیانتکارم نیستم نفسم

گم شو میرم با میلاد توهم برو با ثریا

تو روبیکا پیام بده عشقم  اینم آیدی @Creator_111110

بخدا من ننوشتم تا الان گوشیم خاموش بود

 

باشه الان پیام میدم

بارو نمیکنم حرفت رو 

عشقم من غیرتیم بی تربیت نیستم میتونی بهم اعتماد کنی❤❤

تا حالا رلم نداشتم تازه اومدم تو این سایت

برو ولی من اینکار نردم برو با میلاد دوست شو دیگه به من پیام نده 

محمد تو خیانتکاری عوضی نه من

محمد گمشو بی غیرت آشغال دست از سر عشق من بردار برو با ثریا

منم میتونی الان بنویسم بعد بگم من نبودم میرم فکر کردی میونم باهات تو خیانتکاری

عشقم منتظرم

من هر روز اومدم که ببینم جواب دادی یا نه تو اصلا منو دوست نداشتی

بهار بریم بیرون میایی عزیزم

اره من خیانکار هر کس اینجوری به تو گفته ایشالله شماهم از پیش هم نمونید دیگه پیام نده خیانکار عوضی 

میلاد با این دوست نشو پسره میبینی بهت پیام نمیده دروغه حرفاش

میام باهات یکتا فکر نمیکردم انقدر محمد بیشعور باشه

محمد تو گفتی منم باور کردم  عشقم پیام بده تو روبیکا

من دختر عوضی بیشعور هر طور دوست داری فکر کن برام مهم نیست خیانتکار خودتی عوضی

بهار اصلا باهاشون حرف نزن همشون مثل هم عوضی هستن

اسم تورو نوشتم شرمنده گلم

میلاد میبینی چه دروغگویی پیام نمیده چون پسره بقیه حرفاشم دروغه

باشه عزیزم راست میگی دیگه اعتماد نمیکنم بهشون

خفه شو دروغگو خودتی جد ابادته

عشقم‌ من مثل محمد نیستم خیلی دوست دارم

میلاد برو گمشو من تو رم نمیخوام

تو روبیکا بهم پیام بده عشقم

خراب کردن رابطه پنجم😂😂😂

محمد عوضی از زبون من ننویس فهمیدی وگرنه میشکمت

عشقم پیام بده

مگه نگفم دیگه از زبون کسی نمینویسم چرا نوشتی علی

آوا  چشم دیگه نمینویسم 😂😂😂😂😂 همش تقصیر نگینه زندگی شما هم خراب شد 🥳🥳🥳🥳

بهار کار علی بود 

عشقم این محمد از زبون علی نوشته بگه کار علی بود  محمد خوب زرنگی ها

ایشالله زود رابطون بهم بخوره

الان چی کارکنم محمد؟

تو داری به من تهمت میزنی 

کار علی اسم منو نوشته 

من دیگه نیستم باهات

بهار باهاش حرف بزن تقصیر علی است

من قسم به مادرم قسم میخورم که من این حرفو نزدم به جان مادرم که خیلی دوسش دارم یعنی من الکی قسم میخورم 

باشه باهات حرف میزنم

راست میگم علی زندگی همه رو میخواد خراب کنه

راست میگم علی زندگی همه رو میخواد خراب کنه

همه میگن کار علی تو به من میگی کار علی است 

باشه باهات حرف میزنم

بهار باهام حرف میزنی 

بهار بیا یک سایت دیگر

باهم قهری

باشه خبر میدم

الان مهمونی پیدا میکنم میگم بهت

باشه

❤️❤️❤️

خیلی دوست دارم عشقم❤❤❤❤😗

همچنین عزیزم

دوست داری بریم یک سایت دیگر

پیدا میکنم میگم

یک اسمت دیگه بنویس اسمتو میگم منم اسمو عوض مکنم

بیا آبان اول عدد صفر هست بیا اونجا 

پیدا نکردم کجا رو میگی

آبان ۹۸ گروه روبیکا کرج اسمتو عوض کن

پیام دادم

۰۹۹۶۲۲۰۷۵۳۳

 

تربت حیدریه کسی بود دختر خشگل ۱۴ ساله روبیک پی بده

 

 

 

من هستم شایان

یکتا ب شمارم پیام بده سریع یا ت شاد

۰۹۳۳۹۸۹۱۴۹۹

یکتا شاد پیام بده زود 

عشقم برو آذر 97 اونجا وارد شدی برو پایین 5 بیشتر پیام نیست اونجا پیام بعد بهت شماره میدم منتظرم 

چی عزیزم

 

اهل تربت حیدریه هستی یکتا

یکتا اونجا بالا نمیاد

چی متوجه نشدم  برو پایین یه خورده میبینی عزیزم

نمیخوای دوست بشی یکی دیگه پیدا میکنم

بی خیال ولش کن پیشمون شدم شرمنده

سلام یکتا هستم  ۱۴ سالمه هر کی دوست دختر خواست بگه 

آها آره دیدم عشقم 

یکتا شمارتو بده

یکتا عشفم بیا دوس شیم 

 

 

از کجای تربتی نقسم

یکتا بیا با من

یاشار چند سالته؟

16 سالمه نفسم

غیرتی هستی؟

بله عزیزم میام همونجایی که گفتی خوشگلم

یکتا

چیه؟

باشه منتظرم پیام دادی اونجا بگو بهم

یکتا با من دوست نمیشی 

 

 

شمارتو نمیدی

حرفی داری اقا شایان؟

با من دوست میشه باشه عشقم پیام دادم میگم

آره قرار بود شمارتو بدی

یاشار اونجا میخوام بهت چیزی بگم باشه

تو حرف گوش نکردی درخواست یاشار قبول کردم

الان مهمونیم فردا پیام میدم زندگیم

شایان تو یکتا رو میخواستی؟

نه منو نمیخواست یاشار باشه منتظرم

یکتا خب نتم قط شد 

 

 

 

 

آره یاشار

الان چی کار کنم من

میخواستی یکتا رو به حرفش گوش میداد

عشقم فردا صبح پیام میدم

باش حل دوستیتون پایدار 

 

میخوایی من میرم؟

سلام 

شایان هستم تربت حیدریه 

ی دختر ۱۴ ساله خشکل 

۰۹۹۶۲۲۰۷۵۳۳

پیام بده

میخوایی یکتا رو من میرم

ول کن یاشار میخواست میگفت 

ن داداش از خودت پایدار😉😘

یاسر میشه باهات دوست بشم؟

میخواستی که

نگین با یاسر حرف بزن پسر خوبیه اما با شایان حرف نزن چون توی حرف خودش نیست

باشه داداش یاشار

یکتا شرمنده من خونه مون نزدیک خونه شما نیست نمیتونم باهات دوست بشم بخشید اذیتت کردم

باشه یاشار هیچ اشکالی نداره

یکتا هستم 14 سالمه هر کی خواست بگه

خیانتکار نباشه منتفرم ازت شایان

کسی با شایان دوست نشه خیانتکار ترین پسر است

اگه منو میخواستی میومدی همون جایی که گفتم پس خیانتکاری روانی

من از زبون یکتا نوشتم یکتا نخواست با یاشار حرف بزنه شایان نزاشتم باهاش دوست بشی

خیلی بیشعور علی

میخوایی با یکتا دوست بشی دوست شو شایان

یکتا چتع

 

 

من خیانت کارم ی جوری میگی انگار ۲ ساله باهاتم

نه داداش یاسر معلومه شایان خیانتکارعه که فورا خیانت میکنه

نمخوایی باهاش حرف بزنی شایان؟

یاسر کسی هم نیست باهاش دوست بشیم

شایان هست یکتا

نه من اونو نمیخوام

یکتا چی گفتم مگه ک میگی خیانت کار

اگه اون منو میخواست میومد همونجا که گفتم پس نیومد یعنی میخواد

صبر میکنم یاسر

یکتا اومدم نبودی

کسی باهات دوست نمیشه شایان چون گفتم خیانتکاری

حالم از پسرای خیانتکار بهم میخوره

منم همینطوری خیانتکاری عوضی

اونجاییی که اومدی اونجا نبود 

یاسرصبر میکنم ببینم کی میاد

البته اگه بیاد

میاد بالاخره ابجی

تو فهمیدی من کجا رو گفتم؟

ب کی خیانت کردم چرا چرت پرت میگی😂😂

اره فهمیدم ابجی

میخوایی بهت بگم کجارو گفت شایان

یاسر من ب کی خیانت کردم 

گفتم میخوایی بگم کجارو گفت؟

کجا

 

بخدا اگ خیانت کار باشم من اصلا تاهالا رل نزدم ک خیانت کنم

معلومه نمیخواد یاسر ول کن داداش

معلومه زده زده گروه لاکچری است

یکتا 

چون باهات دوست نشدم 

داری خرابم میکنی

من باهات دوست نشدم خیانتکار

میخوایی با یکتا دوست شو

یکتا میدونم داری میسوزی خودت با ۱۰۰ تا پسر دوس شدی 

یکتا الان دوست پسر نداره

میخوایی باهاش دوست بشی

یکتا ت ک هیچی نمیدونی چرا میگی خیانت کار 💔😞

حقته 

چرا خب دروغ میگی

 

 

 

نمیدونستم کجارو میگی خب

زیز گروه لاکچری زده اذر 97 

یکتا بیا دوس شیم عزیزم 😘

 

اگه خاستی ۰۹۹۶۲۲۰۷۵۳۳ پیام بده عشقم

من غلط کنم بهت پیام بدم

امیر من باهاش حرف نمیزنم بهش بگو یا اونجا میده یا هیچی

خودت دیدی شایان

اونجا بهش پیام بده گفت تا بگم

چی شد امیر

جواب داد بهت میگم ابجی

میخوایی با یکتا دوست بشی اونجا بهش پیام بده

پس نمیخواد دیگه صبر نمیکنم براش امیر داداش

ابجی صبر کن 

میخواست پیام میداد

اونجا کجاس

زیز گروه لاکچری زده اذر 97

دیگه قبول نمیکنم امیر

یکتا اونجا ک میگی کجاس بگو چشم پیام میدم

 

 

بخدا نمیدونم کجاس

امیر گفت 

امیر گفتم دیگه قبول نمیکنم 

چرا من نمیبینم

چون کوری نمییبنی

وارد اینجا میشی برو پایین معلومه

همون جا ک زده 

بایگانی 

آذر ۱۳۹۷ (۱۳)

اره

خب 

کدومش ۱۳ تا هس

یکتا کدومش عشقم

کسی نیس

5 تا پیام هست اونجا

هم میخوایی با من حرف بزنی هم با ثریا گفتم خیانتکاری مگی نه گم شو عوضی امیر دیگه در مورد این عوضی با من حرف نزن هم میخواد دوست شه هم با ثریا همجنین ادمی نمیخوام خیانتکار

واقعا واست متاسفم شایان دوبار بهش خیانت شده الان تویی احمق 

امیر با هر کی دوست میشم خیانتکار هستن من اصلا شانس ندارم امیر حالم از شایان بهم میخوره چون خیانتکاره اگه منو میخواست نمیرفت به ثریا بنویسه اهل کجایی پس منو نمیخواد باشه شایان برو با دوست شو چون خیانتکار همون  لیاقتت دختری که هر شب بغل یکیه تو لیاقت منو نداری گم شو

بعد میگی من خیانت کار نیستم اگه نیستی چرا به ثریا پیام دادی  یکتا میخواست باهات حرف بزنه ولی به ثریا پیام دادی دیگه نمیخواد

بعد میگی من خیانت کار نیستم اگه نیستی چرا به ثریا پیام دادی من میخواستمباهات حرف بزنه ولی به ثریا پیام دادی دیگه نمیخوام

با هر کی دوست میشم بهم خیانت میکنه امیر

مگه دوست نداشتی با یکتا دوست بشی چرا به ثریا پیام دادی

بهش گفتم اهل کجایی

چیع مگ خب

نمیخام باهات دوس بشم یکتا چن ت تاهالا با ۱۰ تا پسر بودی

دیگ هم از دروغ نگو خیانت کار 

با ارین دوست نبودم فقط مهدی و علی همین اونم الان نیستن

من دوست پسر داشته باشم نمیرم سراغ شایان

الان نمیخوایی نه ؟ تو خیانت کاری نه من

شایان یکتا خیانتکار نیست

نگین اون میخواد با ثریا حرف بزنه نه من من دوست داشتمک باهاش ولی دیدم ثریا میخواد بیخال شدم

هر جا پیام دادی گفتم خیانتکاری کسی باهات دوست نمیشه بیناموس

یکتا من هستم اگه اوکیه ID بدم.

عشقم بایگانی آذر ۹۷ برو اونجا ۶ پیام اونجا بده بعد باهات حرف میزنم منتظرم

یکتا پیام دادم ها

اهمیت نمیدم بهت یکتا

یکتا اهل کجایی

اهل تربت حیدریه بودم

به توچه من اهل کجام کاری باهات ندارم عوضی

دوست پسر کردم ولی تو خیانتکاری بیناموس

شایان من باهات حرف میزنم

بگو تا جونت در بیاد جنده خانوم

مرسی بهار اهل کجایی 

عزیزم 

ب یکتا اهمیت نده چن ۱۰ تا دوس پسر داش من باهاش دوس نشدم عشقم

 

۰۹۹۶۲۲۰۷۵۳۳ شمارم بهار عشقم

اهل همدانم

میخوایی یاهات دوست بشم برو همون سایت که یکتا گفت چون دو روزی گوشی ندارم خودت میدونی خواستی بگو

شایان یکتا دختر خوبیه و اهل خیانت نیست دوتا دوست پسر نداشت ارین هم باهاش حرف نزنه نگو خیانت کار  بهش 6 پیام اونجا پیام تا گوشیم رو بگیرم خراب بود دادم درست کنن حالا خودت میدونی منتظرم

اونجایی که گفتم منتظرم 

باش

 

سلام محمد جواد هستم ۱۵ سالمه کسی هست باهم رل بزنیم

کسی باهاش دوست نشه خیانت کار و نهفمم است محمد جواد

سلام سپهرهستم دنبال دخترخانوم بافرهنگ وباجنبه جهت دوستی سالم وطولانی هستم 09371550802

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی