روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

دوستانی که برای چت کردن اپلیکیشن روبیکا رو انتخاب کردن باید به این موضوع توجه داشته باشند که گروه یاب روبیکا هم راه اندازی شد و شما دوستان و علاقمندان اپلیکیشن روبیکا دیگه نباید نگران پیدا کردن لینک گروههای روبیکا باشید.

گروه یاب روبیکا به شما این امکان رو میده که به راحتی به جستجوی گروههای روبیکا بپردازین، بدون اینکه زمان و وقت شما تلف بشه و به هدر بره، برای همین من به  شما دوستان توصیه میکنم که ابتدا عضو این گروه یاب بشین و بعد لینک گروه مد نظر خودتون رو پیدا کنید.

ما به شما بهترین لینکدونی گروه روبیکا رو معرفی میکینم و شما با داشتن این لینکدونی محبوب میتونید به راحتی به گروههای چت روبیکا دسترسی پیدا کنید، این گروه های چت میتونه بسیار سالم باشه.

شما میتونید بدون نگرانی هایی که در فضای چت تلگرام داشتین، در گروههای روبیکا با دوستان و آشنایان خود چت کنید و با اونها در مورد موضوعات متفاوت بحث کنید،

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۳۰۷)

لینکدونی عالیه

سلام خوبی یکتا

سلام دیگه با نگین کاریت نباشه باشه

من هستم علی

رلم میشی

آیدی میدی

اره عشقم اول اینجا حرف بزنیم خوب بودی باشه چشم خوبه

اره خوبه باهم حرف می‌زنیم بعد آیدی بده 

اصل میدی

من برم مدرسه ساعت ۴ میام

من ۱۵ سالمه

منم ۱۵ سالمه کجا زندگی میکنی؟

من تهران

کرج 

مگه دماوند نبودی تو؟

خب دماوندم تو تهران دیگه   نه فک کردم شیرازی مشهدی جای دور هستی گفتم تهران چون دماوندم جز تهرانه

اهان فهمیدم غیرتی هستی؟

خیلی غیرتی هستم‌ مخصوصا ناموصی  غیرت   و جونم

باشا شبا برم بیرون اجازه میوی؟

نه اجازه نمیدم شب بری    تو روز میتونی بری اما با دختر با پسر نرو بیرون 

برای چی اجازه نمیدی میخوام بدونم

هم خطرناکه هم اون موقع هیچ دختری بیرون نیست اگه باشه پسره 

باشه بابا فهمیدم

چه خبر عشقم

یکتا خیلی خشکی من از دختر خشک خوشم‌ نمیاد

خشکم چون تو نگینو خیلی اذیت کردی 

خب الان گفتی رلت میشم نگین و اذیت نکنی  خب الان دیگه رلمی خشک و اینا باید بزاری کنار

چرا الان از زبون پرهام چیزی نوشتی هان

من ننوشتم به  خدا

بزار برم ببینم

نمیخواد بری ببینی

فقط یک بار دیگه از زبون آرمان بنویسی 

من ننوشتم آراد نوشته به جون مادرم

نگین تازه خوب شده حالش  دوستش داشتی

اره اما برا قبلا الان تو رو دوست دارم 

اهان

رل منی الان یعنی میتونم بهت بگم نفسم  عشقم

تو چرا حرفات با پرهام یکی ساعت هاشون برام سوال شده

یعنی چی  پرهام کیر منه من با اون دشمنم نگین و ازم گرفت چه ربطی داره من با اون جنده ساعت پیامامون یکیه  منظورت چیه؟

یکتا اگه به من شک داری یا اومدی با من که من پرهام و نگین رو اذیت نکنم بگو جدا شیم

سوال  کردم فقط در ضمن از نگین جدا شده بودی پرهام باهاش دوست شد نگو ازم گرفت

هر وقت چیزی از زبون اراد ننوشتی اون موقع بیا با من

من چیزی ننوشتم خوددانی نیا

باشه فقط خودت خواستی

همش بهم شک میکنی مگه اسم اینم رله

شک نکردم سوال پرسیدم فقط

میشکمت علی میکشمت

پس برا چی میگی از زبون آراد ننویس من گفتم دیگه نمینویسم

بیچاره ات میکنم علی صبر کن

نگین چی شده ؟

اراد میدونی اون امروز نیومد سایت بعد یکی چرت و پرت نوششته همش تقصیر این علی بی ناموس است

نگین من دوست دارم

ولی من ازت منتفرم

دوست داشتم میخواستم رابطمون خراب کنم  موفقم شدم  نگین به  زودی خودت برمیگردی پیشم خودت بم پیام میدی

الان دیگه پرهام پیشت برنمیگرده 

برنگرده ولی پیشت نمیام خودت خواستی برم

من با پرهام دشمنی داشتم به خواستم هم رسیدم از این به بعد هر رلی زدی اذیتت میکنم

حالا هم گم شو

اگه واقعا منو دوست داشتی از زبون کسی نمینوشتی الان ننویس

خیلی حال میده از زبون کسی مینویسی وقتی حرفای دلت رو فوش هات رو از طریق یه اسم دیگه میگی طرفم نمیفهمه😂

اگه میخوایی باهات دوست بشم ننویس

باشه نمینویسم الان رل هم هستیم

گم شو علی دارم اشتی شون میدم

اراد افرین بهت

من نمیزارم آشتیشون بدی فک کردی میزارم

چرا اون موقع/

تو امروز از زبون پرهام نوشتی؟

هر وقت از زبون کسی نوشتی اون موقع باهات دوست میشم

اره امروز از زبون پرهام نوشتم میخوای چه گوهی بخوری نمیخواستم با پرهام باشی

باشه ننویس باهات دوست میشم

ولی اون سایت نرو دیگه باشه

باشه

بری باهات دوست نمیشم

اگه منو میخوایی اونجا نباید بری

باشه نمیرم ببخشید من از زبون پرهام نوشتم  اون فوش هم که گفتم  صدام

میهواییی باهات دوست میشم ولی مثل قبل نیستم دیگه باهات

از پرهام هم از طرف من عذر خواهی کن من دیگه نمیرم اون سایت

باشه

یعنی میخوایی بری برو من کاری باهاش ندارم

با اون برا همیشه کات کردی

اره ولی توهم قهرم

منو ببخش دیوانگی کردم مثل سابق با هام باش

شرمنده

وقتی دوستت نداره چرا اذیتش میکنی نگین رو علی

نگین ناموصا فک کردی من برمیگردم پیشت تو کیر منم نیستی فک کردی بعد اون خیانت پیشت برمیگردم

به یه شرط برمیگردم بگی گوه خوردم

نخیر

من که اصلا دوستت ندارم

اره رفتم دیدم به پرهام گفتی با علی برمیگردم پس منو هنوز دوست داری ولی تو کیر منم نیستی

برو بابا اسگول

دلم به پرهام بدبخت میسوزه به خاطره کاری که نکرده رلشو از دست داد🙄

همش تقصیر توعه علی منو دیگه اذیت نکن باشه

براز نگین بره پیشش پرهام یکی دیگه پیدا میکنی رل باشه

من باهات دوست میشم علی

نگار جون باهاش دوست نشو از زبون کسی دیگه مینویسیه

از زبون کسی چیزی ننویس باهات دوست میشم باشه نگین رو ول کن بزار با عشقش باشه من هستم باهات

باشه از زبون کسی نمینویسم به پرهام و نگین هم دیگه کار ندارم

برو اشتی شون بده

 من که دیگه پرهام نیستم باهاش نگار جون

نگار عشقم چه خبر

هیچ خبر عزیزم

اصل بده

15 سالمه 

منم ۱۵ سالمه

خوبه عزیزم

علی نمیخوایی برم با یک دیگه میخوایی منو؟

نه بمون پیشم نرو با کسی

نه بمون پیشم نرو با کسی

اخه نبودی فکر کردم نمیخوایی باشه نمیرم

سلام 

سلام

خوبی الان چی می‌خوای به من بگی❤️

غیرتی هستی؟

بله

چند روز اینجا حرف بزن اگه خوب بودی ایدی میدم بهت

باشه 

حالا چند روز؟

آیدا جنده هستی من آخه از جنده ها خوشم میاد

چی؟

میگم جنده هستی آخه من از جنده ها خیلی خوشم میاد

واقعا بی ادب هستی گم شو

بهم  کون بدی  جون  خیلی دوست دارم

آیدا با من رل میزنی؟

توی گروه مینویسم کسی باهات دوست نشه عوضی

علی برو پی کارت کص آیدا فقط برا خودمه

بی خیال دوست پسر شدم بای 

آیدا بم کون بده دیگه رو کصت غیرت دارم

من فکر کردم ادمی عوضی

مرتیکه چرا با اسم من پیام میدی😡😡😡 آیدا من اصلا نبودم باور کن🥺🥺

آیدا کصت چه رنگیه  کصتو بخورم

گم شو دیگه 

تو یه بی ناموسی پاشا فهمیدی حرومزاده

مرتیکه چرا با اکانت من پیام میدی 😡😡😡

خودت گم شو جنده  جنده پولی

نهفمم بی ناموس میدونستم حیوونی بهت پیام نمیدادم

من باهات دوست میشم پاشا

از زبون ننویسی علی ناموس باهات دوست نمیشم پاشا گم شو فقط

مرتیکه تو کی هستی چرا با اکانت من پیام میدی. آیدا من اصلاً اینجوری نیستم یکی اومده با اسم من داره پیام میده

گم شو فقط عوضی

آیدا سینه هات بزرگه

مادرتو گاییدم ریدم بهت علی

آیدا رل من میشی ۱۵ سالمه غیرتیم

حالم از هر چی پسر بهم میخوره بی ناموس ها

آیدا کیرمو میندازم دهنت بزرگ قشنگ آب کیرمم بخور

خفه شو فقط حرومزاده منتفرم ازتون دیگه

ایدا حالا فهمیدی چرا ازش کات کردم چون همشون عوضی هستن

به کیرمم نیست برو به درک ننه جنده  خودتم که جنده ای

بخشید حرفت رو گوش نکردم ا معدزت میخوام ازت

من رل نگین بودم مگه نه ا

شرمنده ا چون همه دوست پسر داشتن فقط من نداشتم الان پیشمون شدم

میبخشی منو ا

نگینم رفت با پرهام منو ترک کرد😭

از زبون کسی چیزی ننویس که یکی باهات دوست بشه اقا علی دخترهارو ناارحت میکنی کسی نمیاد باهات

نه نمیبخشمت ایدا

من که دیگه حالم ازشون بهم میخوره

سلام آیدا میای با من رل بزنی من مثل اونا حروم زاده نیستم من غیرتی هستم.من اصلاً اهل کارهای خاک بر سری نیستم فحش هم نمی‌دهم و با ادب هستم.

الان منتفرم ازتون دیگه گم شید

آیدا من جدید هستم تازه آمده‌ام

به من ربط نداره گم شید فقط شماها بلدین ما دخترا ناراحت کنید انسان نیستید

از کجا معلوم مثل اونا نیستی

از ایدا معدزت خواهی کردی علی باهات دوست میشم

من باهات دوست میشم امیر

مرسی باران که با من دوست میشی. این آیدی من هست:amir_gamer2022

نه باران بدبخت میشی باهاش دوست بشی

برو سایت پایین دو تا بیشتر پیام نیست اونجا فعلا حرف میزنم خوب بودی ایدی میدم شده سه تا پیام دادم من

کدوم سایت لطفاً آدرسش رو برام ارسال می‌کنی

پایین همین اخرین شده 3

متاسفانه نتونستم پیداش کنم . بیا داخل پیوی من اسم سایت رو برام ارسال کن:amir_gamer2022

آها پیدا کردم نوشته گروه روبیکا چت 

اولی رو بزم یا دومی

پیام دادم باران 

😡😡😡چرا به جای من صحبت می‌کنی 😡😡😡 من هنوز پیام ندادم

از همگی عذر می‌خوام تقصیر من بود من به جای همه صحبت می‌کردم امیر ببخشید

اره اما این امیر کار من نبود

باشه علی می‌بخشمت. پس کار کی بود 😡

نمیدونم

امیر باران رفت با یکی دیگه همونی که از اسم تو نوشته دارن با هم چت میکنن

کار هرکی بود اعتراف کنه . ممکنه کسی نفهمه ولی خدا که فهمیده!

تو کدوم چت هستن

تو چت پایین  پایینی

همش کار توعه علی رفتم دستتو پیش دستم رو کردم

آیدا این کارت خیلی  زشته به مردم تهمت میزنی مدرکت کجاس کار من که نبود

چرا کثافت کار توعه تو یه اوم الاف میخوایی که فقط باهات حرف بزنه

نگین عاشقتم پرهام و ول کن بیا با من پرهام تو رو دوست نداره

با عوضی ترین پسر هم حرف بزنم راضی نیستم بیام با تو هر وقت جای کسی حرف نزنه ادم شدی بعد یکی میاد باهات ولی من نه

😭😭 آیدا فهمیدی کار من نبود

پرهام عوضی ترینه اره

نه پرهام عوضی نیست اونو خیلی دوست دارم حتی اصلا به علاقه ای نداشتم

بهش علاقه ای نداشتی

نه تو نداشتم پرهام خیلی دوستش دارم

من اون پرهام و میکشم

کاری با عشقم نداشته باش علی

میکشمش جنازشو بهت تحویل میدم

تو گوه خوردی علی

نباید میرفتی با پرهام    نگین کصت برا منه نه برا پرهام جنده

علی میام زندگیتو اتش میکشم ببند دهنتو 

امیر راستی یه کاری کردم  باران گفت  پشیمون شدم باهات حرف بزنم باران دیگه با تو هم نیست همه ی دخترا اینجا همه کصاشون برا خودمه

همین غلط هایی کردی که ازت جدا شدم علی

نگین یه کاری میکنم پرهام هم ترکت کنه

تو گوه خوردی گم شو بی ناموس

حالا میبینی  یه چیزایی ازتو به پرهام میگم ترکت کنه حتی شده به دروغ میگم هر شب به یکی کون میدی

منم به دخترا میگم این ورانی است

خودم میدونم گلم حرومزاده است

علی یک باره دیگه  ببینم به عشقم  چیزی بگی  ناموصتو میگام فهمیدی شلوارتو پاپیون میکنم ننه جنده علی بی ناموص

تف توی روت بیاد علی

باشه بابا دیگه کاری ندارم اسگلا

همچین عوضی نخواستم من

علی این چه کاری بود با من کردی 😡😡😡 آیدا بیا با من دوست شو لطفاً❤️🥺

خیل بی ناموسی علی افرین نگین که ازش کات کردی

همتون  جنده اید بابا

گوه نخور بابا غلط بکنم باهات دوست بشم پاشا

شما پسرا هم بی ناموس و حرومزاده اید 

عه  چرا من آیدا

همش کار علی بود میامد با اسم من پیام می‌داد

ما شماها کاری نداریم گمشید همتون بی ناموس ها

آیدا خودت بی ناموصی    پاشا بسوز 

آیدا لطفاً بیا با من دوست شو من مثل اونا نیستم لطفاً

منم به کارم ادامه میدم به شما جنده ها حرف گوش نمیدم

خودتی جد ابادته علی

گم شو پاشا دیگه حاضر نیستم باهات حرف بزنم

اگه منو دوست داشتی ناراحت نمیکردی که ازت جدا بشم علی تقصیر خودته 

سکسی ها خداحافظ من رفتم

عشقم نگین ولش کن این ها بی ناموس نباید با این ها حرف بزنی ول کن نه با هیچ کدومتون حرف نمیزنم 

از همتون منتفرم من سکسی مادرته و ابجی کصکشته 

بیا بریم عشقم

گمشو پاشا

هر کاری می‌کنن گم نمی‌شم پیدا میشم

از چشمم افتادی پاشا خواستم باهات حرف بزنم با حرفات ناراحتم کردی

مادرتو گاییدم آیدا    نگین الان من رفتارمو درست کنم با من رل میزنی البته باید پرهام هم ول کنی

شاید معلوم نیست هر وقت از زبون نوشتی معلوم میشه 

واقعا نگین ۱۰۰ درصد

اره

از زبون کسی ننوشتی 

کی دیگه که مثل منه اون برات مییگم بیاد عاشق اون بشی 

آیدا من این حرفا رو نزدم من گوشیم خاموش بود زدم تو شارژ و نگاه کردم دیدم این همه پیام از من اینجاست

نه فقط تو   تو رو میخوام

اون مهربون است

نه فقط تو میخوام انتقام از پرهام بگیرم

نگین یعنی الان بزرگ شدی میخوای به پرهام کون بدی 😱😱

چرا پرهام چی کار تو کرده بگو

تو ادم بشو نیستی بای علی 

پرهام تو رو از من گرفت  کص تو رو از من گرفت الان اون تو رو میکنه نه من

نگین به پرهام کص نباید بدی فهمیدی    اره نگین 

من از تو جدا شده بود بعد رفتم پیش پرهام یادت میاد یا نه دست از سرم برردار دیگه غلط کردم اصلا گفتم باهات میشم اولین ولم کن دیگه 

کصت فقط برا خودمه به پرهام نباید بدی

تا از کص نکنمت ول نمیکنم تا پردتو نزنم ول نمیکنم

I'm not into sex, you're not a shameless ass and a ghetto, you understand, you're not a human bastard, you're an animal.

فارسی بگو

ریدم دهنت نگین ریدم دهنت پرهام تف رو شما بی‌ناموس برو دیگه نمی‌خوامت کصکش بروووووو

خدا منو بکش راحت بشم خسته شدم خدا

گفتم من اهل سکس نیستم ننت کص میدی بی ناموس حرومزاده که هر شب بغل یکیه مامانت

آهان الان خوب شد پس  با پرهامم دیگه سکس نمیکنی   آخیش حداقل به کسی نرسه بهتره

 دست از سر من بردار علی حلم از اسمت بهم میخوره

  • سازنده روبیکا
  • ریدم بهتون گاوین یا نه یه رسانه درست کردیم پیام رسان راجع به سکسم حرف می‌زنین واقعاً که برم به رهبر بگم میرم میگم.

  • مدیر سازنده روبیکا
  • اشکال نداره بزار صحبت کنن    سکس خوبه

    واقعا دست شما دردنکنه واقعا اقا مدیر

    نگین این علی چی میگه اذیتت میکنه؟

  • سازنده روبیکا
  • خودمم هنوز یه خانم دارم باهاش سکس می‌کنم ولی ریدم بهتون خوب نیست هنوز بچه‌این اگه یکی کیرش بره تو کون یکی یا تو کص یکی دختره حامله می‌شه

    خب با کاندوم میکنم  یا دختره قرص میخوره

  • مدیر سازنده روبیکا
  • باشه حق با توئه سازنده روبیکا

    پرهام نگین مرد 

  • مدیر سازنده روبیکا
  • با کاندوم میکنی کاندوم چند تومانه یکی برای بچه‌ام بگیرم

    واقعا از شما هیچ انتظاری نداشتم اقا

  • مدیر سازنده روبیکا
  • شوخی کردم خانم نگین شما رل دارید اگه ندارید من یکیو می‌شناسم کی باهاش رل بزنی با ادبم هست

    خودم  دارم

    یعنی واقعاً شرف داری آقای مدیر اونا منو می‌گیرن می‌شینن تو کونشون و با اون کیرهای شون منو می‌کنن

    منم همین میگم دیگه

    نگین میای به من زنگ بزنی لطفاً بیا کسی نیومد با من

    نگین میای به من رل بزنی لطفاً بیا کسی نیومد با من

    من رل دارم  چون حرف بدی میزنی

    راستی بهت نگفتم من جدیدم همین امروز وارد شدم

    به باران حرف بدی زدی

    چه حرفی من اصلاً نبودم اونجا اسم سایت رو بلد نبودم یکی دیگه جای من پیام داد اونجا

    شرمنده دوست پسر دارم

    خوب یکی دیگه بیاد

    من بودم ولی قدر ندونستی

    چون من اصلاً به تو پیام ندادم نتونستم سایتو پیدا کنم آنجایی که گفته بودی و یکی دیگه به تو پیام داد لطفاً با من دوست شو هر کاری بگی انجام میدم این هم آیدیم:amir_gamer2022

    باشه انجام میدی برو

    اگه برم و دیگه داخل این سایت پیام ندم با من دوست میشی

    دوتا بیام پایین اونجا پیام دادم 

    بیا داخل پی وی به من پیام بده 

    فعلا اونجا بهت پیام نمیدم تا ببینم چطوری فمیدی منتظرم اونجا

    میشم چیه بیام

    اسمش چیه بیام

    عزیزم پایین همین سایته فهمیدی سلام نوشتم

    من هنوز پیدا نکردم داخل پیوی برام لینکش را بفرست لطفاً

    یا بیا داخل پی وی من چند روز با من صحبت کن اگه خوشت نیومد بلاکم کن

    بابا وارد میشی میشی پایین برو پیدا نکردی بای

    امیر  به نگین کاری نداشته باش به رل من کاری نداشته باش اگه به نگین دوباره درخواست بدی کونت میزارم  فهمیدی؟

    بله فهمیدم 

    وارد اینجا میشی دوتا برو پایین نوشتم سلام

    آفرین  خوبه

    وارد کجا 

    اسم گروه چیه

    اینجا میدی دوتا برو پایین 

    بیا همین جا چت کنیم

    اونجا متظرم

    هرچی گشتم پیدا نکردم

    میگم این جا وارد میشی برو پایین خوب ول کن اصلا بای

    خوب یکی دیگه بیاد

    خودت نخواستی امیر

    من خواستم ولی گمراه شدم

    صبح کجا پیام دادی

    همین جا

    باشه بی خیال ولی پیشمون میشی من خیانتکار نبودم

    باران ول کن میشی مثل من ترک میکنه

    پشیمون شدم بیا رل بزنیم دیدم تنهام

    من دوستش داشتم ترکم کرد

    پیدا کردی باهات نمیزنم نکردی به سلامت مثل من گیرت نمیاد

    متاسفانه پیدا نکردم.          ساقر می با من دوست شی

    نه دوست نمیشم برو پایین میبینی کوری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی