روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

با روی کار آمدن روبیکا میلیونها ایرانی به اپلیکیشن محبوب آمدن و عضو شدن و روبیکا هم به پاس این موضوع اقدام به راه اندازی گروه و کانال همانند اپلیکیشن تلگرام کرد.

خیلی از افراد کانال خود را در روبیکا ایجاد کردند و بعضی دیگر نیز در حال راه اندازی کانال روبیکا خود هستند، پس شما هم همین الان کانال روبیکای خودتون رو ایجاد کنید.

بعد از ایجاد کانال روبیکا میتونید کانال خودتون رو در لینکدونی روبیکا تبلیغ کنید تا افزایش ممبر روبیکا داشته باشید و همچنین موجب پر رونق شدن کانال لینکدونی بشین.

ضمنا کسانی که دوستان دارند عضو کانال های روبیکا بشن، میتونند از لینکدونی کانالهای روبیکا استفاده کنند، چرا که هر روز کاناهای زیادی در این کانال به ثبت میرسه


  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۷۸۸)

سلام

سلام

سلام

شب برم بیرون؟

نگین   به علی کاری نداشته باش نمیخواد دیگه اعصاب خودتو خورد کنی پیام دادم حقشو میزارم کف دستش    دیگه تو تو آرامش باش

نه نمیخواد از بی ناموص های شبیه علی شب پره

چرا نرم ؟

دوست ندارم بری  به حرف دوست پسرت گوش کن    خوشم نمیاد بری پیش پسرا  غیرتی میشم خودت میدونی

دوستم گفت بریم منتظر منن

نه بهشون بگو نمیتونم مهمونیم   بهشون بگو خوابم میاد ولی نرو

خوب برای چی نرم؟

دوست ندارم‌ با پسرا حتی صحبت کنی چه برسه وقت بگذرونی

روز برو بیرون اونم فقط با دختر   اوکی؟

چشم گلم

عشقم حالت خوبه   چه خبر

راستی متولد چه ماهی هستی

عشقم آیدی روبیکاتو میفرستی  حالا هر وقت گوشیتو گرفتی چت میکنیم 

برادر  یا خواهر داری؟

سلام عزیزم خوبم هر وقت گوشیم رو دادن ایدی میدم یه خواهر دارم فقط

باشه هر جور راحتی     کجا زندگی میکنی

گفتم که کجا زندگی میکنم

رشت زندگی میکنی

آخه اول به من گفتی رشت بعد گفتی فردیس چون خونه ما به فردیس نزدیکه بعد اون موقع به علی هم گفتی رشت زندگی میکنم

اره گفتم برای تعطیل هات میرم رشت عزیزم

آخه گفتی رشت زندگی میکنم    ولی باشه اشکالی نداره  اصلا نمیدونی کجای کرجه

منم یه داداش دارم  کلاس اول

برم الان یعتی؟

یعنی الام منو نمیخوایی پرهام؟

نه من نگفتم نمیخوامت فقط گفتم از اینکه دوری اشکال نداره اگه رشتی بگو اشکال نداره نه من عاشقتم هیچ وقت هم جدا نمیشم

نه عشقم کرجم راست میگم

خیلی دوست دارم❤❤❤

فعلا برم علی رو ادم کنم من

دوباره اذیت میکنه اگه میکنه بگو بیام حسابشو برسم

دوستم رو اذیت میکنه

گوه خورده    نگین ولش کن الان از لجش میاد دوباره از اسم من و تو مینویسه

عشقم منو دوست نداری😭

چرا دوست دارم عزیزم

اصلا به من توجه نمیکنی  حتی چت کردنت با علی بیشتر از من شده دیگه جواب منم نمیدی

نه با علی کار ندارم چی کار کردم توجه نکردم

علی چیزایی گفته حقیقت داره؟

زیاد صحبت نمیکنی باهام

حرف علی رو باور ندارم اما میخواستم ببینم حقیقت داره یا نه

چی گفته نه 

خودت نیستی خوب

گفتش نگین باهات زیاد چت نمیکنه   گفتم نه   گفت میدونی چرا   گفتم چرا    گفت اون تو یه قسمت دیگه از سایت داره با کسی به اسم مهدی چت میکنه

گفت عکسشم بخوای میفرستم 

باشه من کاری باهات ندارم

بگو علی برات دوست دختر پیدا کنه

حقیقت داره نکنه من حرف علی باور نکردم خواستم از خودت بپرسم

نه خیر من با کسی حرف نزدم ولی خداحافظ 

میخوای بری واقعا

سر همین چیز الکی   یعنی ۱ صدم هم منو دوست نداشتی به این راحتی میخوای جدا شی

برو به علی بگو برات پیدا کنه دوست دختر لیاقت منو نداشتی 

اره دوست داشتم 

خب دوست داشتن این بود  من ازت فقط سوال پرسیدم

برو به علی بگو برات پیدا کنه 

علی کص ننش من دارم با تو صحبت میکنم

چی صحبتی میکنی 

چرا نمیشه باهات صحبت کرد   نمیشه ۱۰ روز داریم چت میکنیم یه سوال بپرسم

سلام نگین دوست پسر میخوایی؟

نه ممنون داداش نمیخوام

رامین من تو رو تو همه گروه هایی که پسر و دختر دارن جدا میشن دیدم

نگین منو نمیخوای یعنی؟

که چی اره

نگین 22 سالمه خواستی بگو

رامین برو تا کص ننتو پاره نکردم

نگین دیگه دوست دخترت نیست پرهام 

هستش هنوز نگفته هیچی

نگین منو نمیخوای ؟

الان ناراحتم باهام حرف نزن

اگه میخوای ترکم کنی بگو 

به خاطر که حرف علی رو باور کردی اره

من حرف علی رو باور نکردم بهم گفت برو از نگین بپرس بهت توضیح میده منم اومدم پرسیدم من بهت گفتم حرف علی باور ندارم

بیا باهم  روراست باشیم   اگه فک میکنی من آدم بدی هستم یا از من بدت میاد یا دیگه اصلا نمیخوای با من باشی بگو  من مثل علی اذیت نمیکنم  نمیخوام زوری رابطه داشته باشیم  من تو رو دوست دارم اگه تو هم داری و میخوای باهام باشی بگو

اگه میخوای بری بدون من خیلی دوست داشتم  اگه میخوای بریم این وصیت آخر من هست🤧

چرا حرف علی رو باور کردی؟

من دوست دارم

من باور نکردم آخه دیدم جواب پیاممو نمیدی علی هم اومد اونطوری گفت گفتم بپرسم    ببخشید عشقم

با هام برمیگردی

هر وقت پیام دادی من جواب دادم

نه میدونی چی بود من پیام نمیدادم تو هم پیام نمیدادی ما تقریبا ۲هفتس چت میکنیم رل هم دیگه هستی باید با هم راحت باشیم

بعد یه چیزی چرا همه دخترا این سایت میگن   یا گوشیمون خرابه یا مامانمون سیم کارتمون گرفته  قضیه چیه

اونا اعتماد ندارن با گوشی حرف میزنن

تو هم اعتماد نداری😂😂 به خاطر همین میگی گوشیتو گرفتن

زیاد نه ولی گوشی منو گرفتن

حق داری اعتماد  نداشته باشی دیگه بعد از این همه مدت چت باید اعتمادت نسبت به روز اول ۶۰ درصد بیشتر شده باشه     نگران نباش من مورد اطمینانم تا حالا رلم نداشتم گوشیتو دادن  عکسمو برات میفرستم

غیرتیم  با ادب هستم  درس خون   عاشق  خیلی زیاد محبت میکنم

من یه نقشه دارم نگین

نگین حالت خوبه

اره خوبم چطور

بببین برو به علی بگو باهات دوست میشم دوست شو اذیت کن باشه

پرهام  با یه اسم دیگه باهات حرف میزنی نگین باشه

آخه میترسم منو نبخشیده باشی

باشه 

باشه برم بهش بگم من

سلام عزیزم

پرهام  برو همونجا به علی بگو از من جدا شدی منم با یه اسم دیگه باهات حرف میزنم باشه

سلام خوبی گلم باشه

مرسی عزیزم

خیلی دوست داشتم الان پیشت بودم  بغلت میکردم میبوسیدمت 

خوب دیگه؟

آرومت میکردم کنارت بودم  باهم همدلی میکردیم

واقعا افرین بهت

من واسه عشقم هیچی کم و کسر نمیزارم هرچی میخواستی انجام میدادم

میدونم عزیزم

عوض کردی

اره

اراد من ادم رو ادم میکنم

علی رو ادم میکنم

علی جنده  بازم میخواد از زبون بنویسه 

عشقم ولش کن اون آدم نمیشه

عشقم بیا به رابطه خودمون ادامه بدیم ولش کن بزار از زبون بنویسه حداقل رابطه ما خراب نشه

باشه عزیزم

اسمتم عوض کن عشقم اون علی آدم نمیشه

باشه عشقم ❤❤

نگار  دیگه نمیدونم به علی به چی بگم زندگی همه رو خراب کرد

اهمیت نده بزار حرف بزنه تا جونش در بیاد ول کن من کاری به علی ندارم

نگین خیلی دوست دارم💋❤❤❤

همچنین عزیزم

عشقم اگه مشکلی برات پیش اومد به خودم بگو

باشه حتما میخوام برم آرایشگاه

برو عشقم مواظب خودت باش❤❤❤

باشه عزیزم

من اومدم خونه عشقم

من اومدم خونه خوابیده بودم 

سلام عشقم  خوبی حالت چطوره من احتمال داره تا شنبه به خاطره امتحان ریاضی نتونم پیاما رو نگاه کنم  گفتم اگه جواب پیاما ندادم نگران یا ناراحت نشی❤❤❤

سلا م عزیزم خوبم تو خوبی منم امروز بعد از ظهر میخوام خونه مادر بزرگم نیستم تا جمعه

باشه عشقم تا جمعه  خدانگهدار مراقب خودت باش❤💋

میام میبینم پیام دادی جواب میدم عشقم

باشه بوس بهت زندگیم💋

همچنین عزیزم 

نگین به علی یه چیز بگو رابطه ای همه بهم زد بعد میگه تقصیر نگین رفت من زندگی همه خراب میکنم

ا من کاری ندارم باهاش خسته میشی گورش گم میکنه

سلام عشقم چه خبر

سلام عشقم خوبم تو خوبی 

خوبم   خونه ای

نه خونه نیستم عزیزم

عشقم هر جا که هستی مراقب خودت باش  خیلی دوستت دارم❤

همچنین عزیزم تازه اومدم خونه عشقم

خدارو شکر   عشقم  قدت چقدره بگو اشکال نداره هر چقدر بود

میگم نمیدونم ای بابا

نگین اون روز اومدم خونه تون گفتم به مهدی بگو فکر کردم ادم امروز دیدم رفته به یه دختره میگه باهات میزنم ولی ساقر نفمهه بعد میگه من نیستم تو باور میکنی؟

برو با کسی دیگه دوست شو خوب ساقر ناراحت نباش

به من توجه نمیکرد بعد اومدی امتحان دارم میخوام برم مدرسه بعد به من ساعت 12 پیام میداد به اون دختره بی ناموس ساعت 8 پیام داده بعد میگه من نبودم

ولش کن اون باید ناراحت بشه که تو اهل خیانت نیستی 

باشه عشقم  اشکال نداره  اسراری نمیکنم

میدونستم بهت میگفتم واقعا نمیدونم عزیزم

عشقم تنها رابطه ای که خراب نشد رابطه ما بوده و خواهد بود  ما عشقای همیشگی هم هستیم💞

تحت فشار نمیزارم  من منظورم این بود تقریبی

یادم نیست اره 

ساقر میخوایی بیایی خونه ما ؟

باشه میام دیگه جاییی ندارم برم فردا نیستی که ساعت 11 صبح باهات میام خواستی بری 

پرهام باهام رل میزنی من خیلی دوست دارم آیدی هم میدم

نه خودم رل دارم گورتو گم کن دیگه نبینمت اینجا برو دنبال کس دیگه

نگین همه پسرا مثل هم هستن اشتباه کردیم باهاشون حرف زدیم

ایلین تو به هم جنس خودت رحم نمیکنی توقع داری پسر بهت خیانت نکنه حرومزاده

نه من نگین رو ترک نمیکنم  نمیزارم ناراحت باشه  خیانتم نمیکنم بهش من تا آخر با نگین هستم

نگین اینم میشه مثل مهدی باور نکن به حرفشون

ساقر   مهدی یه بارم بهت بی احترامی کرده بود بعد تازه شما ۲ روز رل بودین ما نزدیک ۱ ماه داریم صحبت میکنیم  اخلاقامونم با هم میسازه

زر نزن بابا 

نگین شب بریم پارک

بنا نمیشه چون مهدی اونطوری بوده منم مثل اون باشم دیگه هم عشقمو با حرفای دروغ پر نکن  من مطمئنم هستم از حسودیت هستش     تمام

عشق منم شب نمیبری پارک      نگین شب نرو پارک بهم قول دادی

میبرم پارک حالا ببین

ساقر مخوایی خودت برو پارک من نمیام

خنگ نباش نگین با هم میریم پارک باشه چون همه پسرا خیانتکار هستن اعتماد نکن بهشون

شب بخیر عشقم

صبحت بخیر  زیبای من   امیدوارم صبح خوبی رو شروع کنی🙂🤩

سلام عزیزم صبح بخیر مرسی 

علی و مهدی دست به یکی کردن که زندگی همه رو خراب کنن عزیزم

گوه خوردن هر کاری کنن نمیتونن رابطه ما رو خراب کنن عشقم اگه یه موقع پیامی از من بی احترامی یا من میرم با یکی دیگه اینا دیدی بدون اونا از زبون نوشتن چون من هیچ وقت نه به تو بی احترامی میکنم نه خیانت میکنم باشه عشقم❤

باشه عشقم نگران نباش  باور نمیکنم ❤❤

میخوایی یه جا دیگه باهاش حرف بزن که فکر کنن جدا شده پیدا میکنم میگم

نگین  اعتمادت به من زیاده

چطور؟

در حدی هستش آیدی بدی  بعدش آیدیتو عوض کنی

فعلا که گوشی ندادن بهم

به این ها اعتماد نکن نگین جون

دیشب پارک خیلی خوش گذشت نگین ممنونم که اومدی باهام

نه خب آیدی پسر دایی   خاله ای  اونجا چت کنیم یا آیدی بدی بعدا گوشی گرفتی چت کنیم

اونا رفتن شمال نیستن

نگین متوجه ای این ساقر داره از حسودی میترکه

خاک برسرتون همتون واقعا خیانتکار عوضی هستین نگین امشب بریم بیرون؟

اشکال نداره هر وقت گوشیتو گرفتی یا از شمال اومدن بگو

اونا خونه شون شماله

نگین به حرفش گوش نکن  

منتظرم شب بریم باشه

پس چجوری میرفتی خونشون اون میومد خونتون  

کسی با تو حرف نزن پس زر نزنی بهتره

اون موقع شمال بودم

ساقر  این سایت فقط من و نگین صحبت میکنیم پس اگه کسی اضافه باشه اون تویی

مشکلی نیست 

الان میخوام برم جایی میایی نگین

تو خودت اضافی نه من 

کجا مخوایی بری؟

اینجا نمیگم دوباره میگم اماده شو بریم

ساقر بدو پی کارت الان فهمیدم چرا مهدی بهت خیانت کرد گمشو!!

باشه میرم ولی نگینم میبرم حالا ببین

نگین با ساقر حتی صحبت نکن  رابطمون خراب میکنه از حسودیش  چطور قبلا نمیومدی

نگین رفت اماده شه

نگین با تو جایی نمیاد  تمام

نگین بری  نه من  نه تو

ببین میاد یا نه نگین اماده شدی خبر بده بریم

نگین ول کن زر میزنی

نگین گفتم دیگه  حرف دوست پسرت گوش بده

اگه من بزارم 

نگین اگه منو دوست داری  نرو

نگین الان پیام نمیخونه داره اماده میشه

نگین زود باش لطفا

نگین فک کردی با تو میاد

اره میاد به تو ربط نداره

به همین خیال باش

زر نزن خیلی بهتره 

ساقر اماده شد دوستت بهم خبر بده بیام

باشه داداش خبر میدم 

نمیدونم کی از دست علی و مهدی راحت میشیم

فعلا که با نگین میرم بیرون من نه علیم و نه مهدی  

باشه 

من الان میام فقط ادرس خونه نگین رو بهم بده

ساقر من حالم خوب نیست نمیام

چرا حالت خوب نیست؟

نگاه دیدی گفتم عشق من به حرفم گوش میکنه حالا برو پی کارت ساقر

میخوایی بیام پیشت نگین؟

عشقم اگه اتفاقی برات افتاده بگو

میتونی بیایی 

باشه الان میام 

حالم خوب نیست عزیزم

برو بیمارستان عشقم یه موقع خدایی نکرده اتفاقی برات نیوفته

آرتان میتونی بیایی خونه نگین زود بیا توروخدا

اره میتونم میام ساقر

آرتان عشقمو ببر بیمارستان  تا چیزی نشده  من بدون اون نمیتونم

زود بیا توروخدا زود بیا

آرتان کجایی زود بیا 

پایینم بیا پایین ساقر

میشه بیا بالا من نمیتونم بیارمش که 

الان شما چجور تو اون حال نگین چت میکنید

ساقر نگین خوبه؟

حمید نگین توی اتاق عمله خبر ندارم

چرا چی شده مگه؟

حمید والا من رفتم خونه شون بهم ریختی بود نفهمیدم چی شده دوباره از  خودش بپرس نمیدونم

سر عشق من چه بلایی اومده    بگید

اگه بلایی سر عشق من آورده باشید زندتون نمیزارم   نگین من چی شده؟

دیدید نگین پیاما نمی‌دید ساقر میگفتی داره آماده میشه اون موقع این اتفاق افتاده پیگیری کنید

من خبر ندارم

زخمی هستش

گفتم من خبر ندارم

پس چجوری رفتی خونشون یعنی ندیدی زخمی هست یا نه

من حوصله جواب دادن تورو ندارم

به من بگو ساقر

ببین من شک دارم

زنگ بزن گوشی ارتان بهت بگم

باشه الان زنگ میزنم

به چی شک داری؟

حمید به منم بگو

احساس میکنم نگین داره امتحان میکنه ببینه بهش اهمیت میدم یا نه

نخیر من اسگول نبودم به ارتان بگم اگه سالم بود

آخه مگه الکیه  عشقم  اتاق عمل باشه

واقعا بیمارستان است

هوای عشق منو داشته باشید بلا سرش بیاد  زندتون نمیزارم

هنوز اتاق عمله؟

اره داداش

داداش من رفتم خونه شون درشون باز بود

باشه ابجی مرسی

داداش حمید نگین از اتاق عمل اومد بیرون

حالش خوبه ساقر

عشقم حالش چطوره  برید پیشش ببینید چیشده   برای چی اینطور شد😱😭

اجازه نمیدن من گوشی رو میدم بهشون بده به نگین

سلام نگین خوبی

سلام خوبم داداش

نگین ببینمت خودم میکشمت 

برای چی اخه 

نگین چی شده کسی بلایی سرت آورده برم ننشو بگام

سلام دوباره میگم بهت عشقم

من فکر کردم ساقر است در رو باز کردم سه چهار نفر بودن و بهم چاقو زدن

الان خوبم عشقم 

خدارو شکر  دیدی بهت گفتم با ساقر نرو اگه میگفتی نه میفهمیدی ساقر نمیاد از این به بعد احتیاط کن عشقم💞

تقصیر ساقر نیست 

نگین خونه ای 

نه بیمارستانم 

اونا چند بار خواستن منو بکشن تقصیر ساقر نیست

اگه راست میگی پرهام خودت مراقب نگین باش

من نمیتونم دورم  شما نزدیک هستین

من رشتم نگین کرجه

رشت زندگی میکردن اومدن کرج

آرتان بیمارستانه حمید 

تو خوبی عشقم؟

اگه دیگه جواب ندادم الان بدون خوابیدم فکر نکن ناراحت شدم نه حالم خوب نیست میخوام خوابم گفتم بدونی ناراحت نشی عشقم

باشه عشقم منم امروز کار داشتم پیاما رو ندیدم بدون خیلی دوست دارم❤❤❤

عشقم اگه کسی اذیتت کرد بگو بیام  خاندانشو بیارم جلو چشماش   عشقم من کنارتم❤

باشه عزیزم ❤❤ شب بخیر

سلام صبح بخیر عشقم

واقعا روی نگین غیرتی هستی؟

مطمئنی غیر از نگین دوست دختر دیگه نداری من شک دارم که نداشته باشی؟

سلام نگین جونم چطوری؟

اراد بگرد یه دوست پسر دیگه برای نگین پیدا کن معلوم پرهام یه دوست دختر دیگه هم داره اصلا به فکر نگین نیست

نیاز نیست خودم باهاش دوست میشم

حق با توعه ارمین سرش با اونیکی دوست دخترش شلوغه  من جای نگین بودم سه روز جواب نمیدادم ارتان بیشتر به فکرش تا پرهام داداش ارمین

باید با یکی دوست میشد نگین که به فکرش بود ولی پرهام به درد نمیخوره حتی براش مهم نبود نگین چاقو خورد دورغ میگم ارمین

نه داداش راست میگی 

سلام

سلام خوبی عشقم میگم سر من شلوغه    آرمین و آرتان یه بار دیگه گوه بخورید  میگامتون   کصکشا خوشتون میاد  رابطه مردم رو خراب کنین

من اگه یه رل دیگه داشتم با نگین رل نمیزدم   هزار بارم گفتم نگین اولین و آخرین عشق منه 

حس من درست بود که سرت شلوغ بود با عشقت

آرتان تو گوه خوردی باهاش دوست بشی از این به بعد به عشق من میگی نگین خانم فهمیدی آرتان

خوبم 

آرمین به کیرم نیست تو چی فکر میکنی   فقط عشقم برام مهمه

نه نفهمیدم نگینننننننننن

ارمین ولش کن بس نکن باهاش

عشقم چه خبر

نگین خونه ای ؟

عشقم من اینجا زیاد نمیتونم پیام بدم اگه تو روبیکا میشد خیلی خوب بود

 

هیچ خبر

بله خونه ام

به تو ربطی داره نگین خونس یا بیرون چیکارشی مادرجنده

باشه عزیزم کارت داشتم میام الان

مهم نیست

باشه بیا 

نگین نیاد پیشت بیاد یعنی خیانت  

کسی با تو کار نداره پرهام

نگین گفتم بیاد نه من نه تو

چی کار میکنی اون وقت؟

جدا میشم اگه خیانت کنی نگین

زر میزنه ارتان

ارتان خودت فهمیدی

اره ارمین

با نگین چی کار داری ارتان؟

وسایل هاش دست من بود توی بیمارستان اون ها رو میخوام بدم بهش

لازم ندارم ارتان

ارتان بده یه دختر بده بهش

به تو چه پرهام

من دوست پسرشم هر چیز نگین برا منم هست هر مشکلیش مشکل منم هست

اصلا خودت چی کارشی که زر میزنی

من دوست پسرشم تو چیکارشی؟

فعلا که بیمارستان من پیشش بودم

داداش ارتان ولش کن

پیشش باشی بنا نمیشه کسیش  باشی

نگین من از این سایت و آدماش خسته شدم تو روبیکا بم پیام بده

ارتان بس نکن باهاش

مهم نیست برام

نگین من نمیتونم هر روز با این جنده ها دعوا کنم دیگه خسته شدم

مهم نیست برات؟

برو پس

نگین خوبی؟

مرسی داداش زیاد نه

چرا نگین؟

حوصله کسی رو ندارم  سیر شدم از زندگی

نگین مهم نیست چون دوستم نداری این آرتان و آرمین هم خودتی چت میکنی من دیگه نمیخوام مگه مسخره تو ام

حالا بین چقدر من به دردت میخوردم

خب برو خودتو بکش راحت شی

با من دوست میشی؟

اره نگین برو با تو لیاقتت آراد

در اصل تو دوست نداری نه من میخوایی باور کن میخوایی باورنکن 

نه رامین دوست نمیشم

باشه نگین جون

نگین ناموصا تو دیگه کی هستی  الکی حرف میزنی چاقو منو زدن خودمو انداختم پایین مگه الکیه فک کردی منم خرم

باشه میرم ولی دیگه برنمیگردم اقا پرهام

تو اگه منو دوست داشتی حرف من برات مهم بود 

رامین تو شاهد باش که خودش گفت که برو 

بر نگرد همتون عین همین اصلا معلوم نیست واقعا دخترین یا اسم گذاشتین میگم پیام بده نمیدی حرف منم که برات مهم نیست

باشه نگین 

نگران نباش نگین بهتر از پرهام گیرت میاد

من ناموصا برای چی باید برگردم مگه من برا تو مهم بودم که تو برای من مهم باشی  اسم خودشم گذاشته رل

واقعا دخترم میخوایی باور نکن 

رامین گوشیمو دادن شاید باهات دوست بشم

ناموصا کدوم کصخلی با نگین میاد اصلا دخترا این سایت یه جوریه که ۱روزه کات میکنن ببین من چقد خوب بودم ۱ ماه موندم باهات سر کردم  دلتو به اینا خوش کن

اسگول نگین به من گفت مهم نیست

هر کس دیگه بود زود تر این کارو کرده بود برو ببینم بهتر از من گیرت میاد ۱ماه دارم باهات چت میکنم هنوز برات مهم نیستم

اراد ول کن اهیمت نده تو داداش

من گفتم از اینجا خسته شدم اونم گفت مهم نیست برام به جا اینکه اگه هم نمیخواد از این سایت بریم دلداری میداد میگفت یکم تحمل کن اما جوابشو شاهد بودین

اراد مگه به نگین چی گفتی گفت مهم نیست

یادم رفت رامین

میخوایی از نگین بپرس

تو پیام بالایی گفتم

نگین اراد به تو چی گفت؟

آراد گفت آرتان بس نکن    بعد نگین براچی بگه مهم نیست قشنگ معلوم بود به من گفت

گفت علی به دوستش گفته بود نگین دوست داشتم اما نگین رف منم گفتم مهم نیست

کو من تو پیام های بالایی نمیبینم

نگین من نمیدونم اما خودتم میدونی که تو مقصری کوتاهی کردی   اصلا محبت هم نمیکردی ......

حالا بای🖕

و بله این رابطه آخر هم خراب کردم دیگه کاری ندارم این آخری که عقده داشتم گذاشتم روز آخر که شیرینیش بمونه   عزت زیاد

🤣

حدس من درست  بود رامین دیدی من الان دیگه دوست دختر هیچ نمیگم بای ولی پرهام یکی دیگه داره

نمیدونم من چی بگم

بای 

بدبخت من بودم چت میکردم   ولی مطمئنم پرهام دیگه برنمیگرده رل چی🤣🤣🤣

برنگرده بره گم شه

نگین حالا رل من میشی  

مهم نیست برام بالاخره بهونه می اورده و جدا میشد بهتر که زود رفت

نگین ناراحت نباش باشه

نگین حالا خوبه خودتم میدونستی که انقدر رو مخی که بهونه بیارم

اصلا برات مهم نباشه رفت نگین

نه مهم نیست ارمین بهتر که رفت همچنین ادمی نمیخواستم من

نگین به خواستت رسیدی  حالا برو با دوس پسر جدیدت عشق کن  خیانت کار

ارمین راست میگی یه روز بالاخره ادم فهمید که دوتا دوست دختر داست این پرهام

خیانتکار تویی نه نگین

من راحت شدم بابا چیه آدم یه روز میره مسافرت نیستش اینا واسه خودشون میبرن میدوزن انگار باید همیشه چت کنم  

براز بگه تا خسته بشه رامین من با کسی دیگه دوست نمیشم حالم از پسرا بهم میخوره همه شون خیانت کاره عوضی هستن

نگین دستت دردنکنه

ول کن براز بگه ناراحت نشو از دستش

نگاه میبینی هنوزم دارین میبرین میدوزین اره من ۲۰ تا رل دارم به خاطر همین پیام نمیدادم  چنین کصخلایی مثل شما باید از جهان برن که هیچ سودی ندارن برای کشور 

نه ناراحت نمیشم حق داره بگه خیانتکار عوضی

نگین  ولی تقصیر تو هم بود از حق نگذریم

من همچنین عوضی نمیخواستم ادم های خوب زود میمیره ایسن خیانتکارن مثل پرهام اصلا نمیمیره این ها رو بکشن 

 واقعا حرف دل منو زده نگین جون

دمت گرم نگین افرین

تو اگه میدونستی من چه آدمی هستم همون روز اول تو روبیکا بم پیام میدادی فک کردی همه پسرا مثل علی هستن هر جور میخوای فکر کن اصلا فک کن من شیطان 

ادم خیانتکاری تو هیچ وقت شماره مو بهت نمیدادم خیانتکار عوضی

تو اون دنیا معلوم میشه کی ادم بدی بوده کی خوبی بوده   هیچی نمیدونی قضاوت نکن تو اصلا تا حالا منو دیدی میدونی کجا زندگی میکنم که قضاوتم میکنی

رامین اصلا اشتباه کردم با این عوضی دوست شدم

نگین به من چه اخه ای بابا

اصلا ناراحت نباش نگین باشه 

نه که میدادی من یک قرن هم صبر میکردم میگفتی گوشیمو گرفتن در صورتی که نگرفتن

من چه اشتباهی کردم وقتمو صرف تو کردم  تویی که هر روز با یه پسری

ارمین دیروز به مامانم گفتم گوشیمو بده باشه امروز میدم ولی بهش میگم نده نمیخوام

نه بگیر شاید با یکی دیگه دوست شدی

نه دیگه با کسی دوست نمیشم ارمین

خودت میدونی نگین

کص نگو نگین  دقیق روزی که جدا شدیم میخواست بده  اگه هم میخواست بده دربارش بهم میگفتی  که امروز گوشیمو میگیرم عشقم نگران نباش از این سایت میریم

اره ولی دیگه باهات کار ندارم

اگه گرفتی بگو بهت شماره بدم باشه؟

شرمنده بخشید ولی باهات دوست نمیشم

من مثل پرهام نیستم 

اینم وصیت و حرف آخر من

 

نگین باعث بانی این قضیه خودت بودی  من روت غیرتی بودم حالتو می‌پرسیدم هواتو داشتم   دوست داشتم تنها کسی هم که با هاش چت میکردم تو  بودی  نمیدونم حالا در موردم چی فکر میکنی 

نه دوست نمیشم رامین

خیانتکار عوضی 

باشه نگین حرص نخور باشه

گفتم هر چی میخوای فکر کن من اگه رل داشتم تو این سایت نمیومدم من برای رل زدن اومدم این سایت  باور کردن یا نکردن تو حقیقت رو عوض نمیکنه

دیگه هیچ وقت با کسی حررف نمیزنم رامین منظور من تو و ارمین و ارتان نیستی ولی همه پسرا خیانتکارن

حالا برو با کسی که فک میکنی از من بهتره         بای🤚

باشه نگین میخوایی بریم بیرون 

نه مامانم بیاد میگم گوشیمو نمیخوام

اتفاقا همین آرتان و آرمین باعث شدن جدا شیم

به نظر من بگیر با یکی دیگه دوست میشی بالاخره

نه رامین نمیگرم دیگه دلیلی نداره بیام اینجا خوش باشی راامین

ناراحت نباش نگی

نگین این فیلمته از همون اول گوشی دست توعه داری بازی میری انگار عروسک خیمه شب بازیتم        بای دیگه امیدوارم کسی  مثل تو گیرم نیاد

ارتان مرسی که دست این پرهام رو رو کردی برام

خواهش میکنم 

در اصل من امیدوارم مثل تو حرومزاده گیرم نیاد

نگین خاک تو سرت  این ارتان به سود خودش فک کردی برا اینکه تو زندگی خوبی داشته باشی اینو گفته ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه همه اینا خودتی اسم میزاری ارتان و اینا

نگین واقعا ازت توقع نداشتم

چرا توقع نداشتی هان این پرهام خیانتکار ترین پسر دنیا است برام مهم نیست چی باور میکنی بی ناموس

حمید تو شاهدی دیگه میبینی   حتی یه ذره هم دوستم نداشت من احمق این همه مدت وقت میزاشتم براش

حرف رلش باور نکرد   بعد رفته حرف ارتان باور کرد😂

حمید حتی جوابش هم نده بزار بره گم شه من قبلا داشتم و نه الان دیگه ندارم

باشه نگین 

آرتان گفته این داره با دختر دیگه چت میکنه یعنی یه ذره بهم اعتماد نداره حرفشو باور کرد اصلا معلوم نیست علیه داره پیام میده

واقعا متاسفم برات پرهام

چون ارتان راست میگفت

اره قبلا دوستم داشتی حرف ارتان باور کردی شاید منظورت ارتان بیشتر دوست داشتی تا من  منم دیگه حرفی ندارم امیدوارم یه روز خوش نبینی تو زندگیت نگین منو الاف خودت کردی

من فکر میکردم پرهام ادمه الان دیدم نه اشتباه فکر کردم

نگین من شک دارم واقعا

به چی شک داری حمید

ببین من عوضی ترین آدمم مهم اینه که نگین حرف منو باور نداره  مدرکت کجاست ارتان راست می‌گفت عکس داری فیلم داری  زنده دیدی

زنگ میزنم خونه تون مییگم

حمید دلم خنک شد نگین از پرهام جدا کردم

اینجا چه خبره من این پیاما ندادم   من الان از امتحان برگشتم

چرا اون وقت ارتان

من این پیاما ندادم یکی دیگه داده من ندادم

بهت میگم ارمان

نگین من گفتم کسی از زبون من اینطور نوشت باور نکن من هیچ وقت بهت بی احترامی نمیکنم

نگین ازت جدا شد پرهام

دیگه مرد برات پرهام

برو با اون 20 رل هات حرف بزن

میبنی حمید الان میگه من نبودم منم خر دیگه همچنین ادمی توی دنیا نباشه بهتره

بیخودی دوستش داشتم حمید

من فکر ادمه که رفتم رشت میدونستم یه روز ناراحتت میکنه نمیرفتم

یک ماه از زندگیمو بیخود الاف پرهام کردم

ناراحت نباش نگین

اصلا گریه نکن باشه

کاش منو میشکن اونا حمید

ناراحت نباش بزار بره گم شه

من دیروز هر وقت کردم  می اومدم اینجا ولی اصلا منو دوست نداشت پرهام

اهمیت نده نگین

پرهام عوضی منم هر چی خواستم بگم بعد بگم شرمنده من امتحان بودم اون پیام ها رو ندادم تو باور میکنی عوضی خیانت کار

نگین ببین  من دیروز اصلا خونه حتی صفحه گوشیمم روشن نکردم بعد یک روز نیومدم فک کردی الان دارم هر دقیقه با یه دختر چت میکنم

من تو رو واقعا دوست داشتم اگه نداشتم بیخودی ۱ماه وقتمو تلف نمیکردم  حالا هر جور دوست داری فکر کن

دیگه هم بهم نگو خیانتکار  چون اگه کسی خیانت کرده باشه اون تویی به ارتان گفتی بیاد خونتون

اون خواست وسایل هام  رو بیاره اقا پرهام

 

پرهام میتونی یه بار دیگه با نگین دوست بشی

 

نه فرهاد

 

نگین تورو دوست داره الان ناراحته میگه ندارم

خب وسایل بیاره بده یکی دیگه بیاره من خوشم نمیاد پسر پیشت باشه

من نمیخواستم برم خونه شون جلوی در میخواستم بهش بدم

گفتی بیام خونتون   نگین هم گفت بیا      میگفتی بیام وسیله هات رو تحویل بدم اینطوری

شر رو تو انداختی ارتان

شرمنده نگین

آرتان به خاطر اینکه ۱ روز نبودم  یه تهمت خیلی بزرگ زد انگار دیگه هیچ وقت نیومدم بعد ناراحت اینم نگین سریع باورش کرد

اشکال نداره آرتان

آرتان مشکل ما با یه عذر خواهی حل نمیشه

نمیدونم چرا نگین اینطوری کرد بعدشم گفت مهم نیست به من که اذیت بشی یا نشی

ارتان دیگه با نگین کاری نداشته باش

باشه حمید

هعی  دیگه نمیشه کاریش کرد

فرهاد دوست دختر داری؟

بله دارم ابجی

میتونی دوباره باهاش دوست بشی

نگین باهاش نرو 

گفتم اگه نداری باهات دوست بشم که داری

مولانا چه زیبا گفت! آنکه دل داشت یار نداشت:) آنکه یار داشت دل نداشت..! 🖤

چرا اون وقت؟ من الان دوست پسر ندارم

دارم ابجی جون

بیا با من ندارم دوست دختر

آرمین رز نزن لطفا 

خوب دوست دختر میخوام نگین ناراحت نمیشی❤❤❤

مگه نگفتم زر نزن ارمین 

بابا تو فکر کردی پرهام دوباره با نگین دوست میشه نه نمیشه 

راست میگه فرهاد پرهام دیگه دوستش نداره

آرمان با نگین حرف میزنه اسگول

اسگول تویی خود  پرهام گفت برو پیام های بالا بخون پرهام دیگه نگین رو نمیخواد

دادش فرهاد نمیخواد 

اگه میخواست خودش به نگین میگفت فرهاد ول کن

الان نگین رو دوست داری؟

نه فرهاد دوستش نداره پرهام نگین رو

فرهاد ول کن پرهام رو بزار با دوست دخترهاش خوش باشه خودش گفت ۲۰ تا رل دارم

میبینی چه خوش باورن  میگم ۲۰ رل دارم سریع باور میکنن بعد میگم دوستت دارم باور نمیکنین   من از لج آرمین و رامین هم که شده میخوام با نگین برگردم یه رابطه نو و جدید

ببین من عصبانی بودم یه چی گفتم رامین بنا نیست بیای سو استفاده کنی به نفع خودت

نگین از تو هم معذرت میخوام  اگه موافقی برگردیم سر رابطه قبلیمون❤

برای چی برگردم هان

نمیدونم فقط یه درخواست دادم

نگین من مثل بعضی ها بی چشم و رو نیستم

پس نمیدونی زر نزن

میایی با من نگین جونم

نه رامین چرا گیر دادی به من

رامین  قبل از اینکه با نگین رل بزنی بیا شرط ننتو از خونمون بردار شب پیشم بود

چون میخوام حرص پرهام رو دربیارم

زر نزن بی ناموس من مثل تو نگین رو ناراحت نمیکنم

نترس من حرصم سر اینطور چیزا در نمیاد  الکی خودتو خسته نکن

رامین ادم باش

کص نگو تو اون ارتان بچه کونی   اومدین تهمت دروغ انداختین وسط

رامین بیچاره کاری نکرد فرهاد

زیز سر این رامینه

نه داداش رامین کاری نکرد

نگین  چشماتو باز کنی میبینی  علت اصلی که رابطمون خراب شد همین رامین و ارتان هستن  و گرنه ما سرجامون بودیم

افرین نگین 

رامین میام سراغت 

اگه بزارم بری سراغش فرهاد

نگین باز حالا بهم بگو خیانتکار تا حالا از من اینطور دفاع نکرده بودی

عشقم نگین ول کن 

فرهاد میخوایی چی کار کنی؟

ادمت میکنم رامین

نگین برو با رامین خوش باشی  رامین ببینم میخواد چجور رلی باشه برات اینطور تعریف میکنه از خودش

چی کار کردم اخه من ای بابا

پس نگو نگین رو دوست دارم پرهام

بچه پرو میگه چیکار کردم    برو بچه کونی

دیدی فرهاد من بهت گفتم که داداش من

زر نزن رامین

خب نگین میخواد بره پیشه رامین من نمیخوام بیشتر از این مزاحمش بشم  فقط اینو بدونه که خودش خیانت کرد

حرف نزنم خسته میشم

تقصیر خودت بود گفت برنمیگردم گفتی برنگرد 

من گفتم برگردیم نگین نمیخواد دیگه تصمیم سپردم خودش 

برو با یکی دیگه رامین

با من چی کار داریاخه

من اون موقع عصبانی بودم سرم درد میکرد اومدم اون تهمت ها هم دیدم دیگه عصبانی شدم

رامین خودت درست میکنی فهمیدی

به من میگی چرا به نگین بگو

فرهاد خودتو خسته نکن پرهام نگین نمیخوادددددددددددد فهمیدی فرهاد

گفتم زر نزن رامین

خیالت راحت نگین با تو دوست نمیشه رامین

ما نمیزاریم مگه نه رامین

افرین داداش اومدی کمکم 

من بر پس شما دوتا بر میام

فرهاد من دیگه دوستش ندارم

چرا دروغ میگی نگین واقعا

دروغ نگفتم 

من میدونم دوستش داری و داری دورغ میگی 

ببین من نگین دوست دارم فرهاد ما دوتا هستیم با اون دوتا    من نگینو میخوام

فرهاد دمت گرم پشتم بودی   مَردی

رامین پشتم داداش

حالا بینم چی کار میکنی فرهاد

پشتم منم رامین

کارت تموم شد فرهاد

من پشت فرهاد و پرهامم

منم پشت فرهاد و پرهامم 

رامین انگار کار تو تمامه

پشتم رامین

نگران نباش داداش پشتم داداش رامین

کار تو تمومه

من پشت پرهام و فرهادم کنارتونم داشا

رامین داداشم خیالت راحت پشتم

  • امیر سام
  • پشت پرهام و فرهاد

    رامین پشتم من

    پشتتم پرهام و فرهاد

    ارمین اگه فرهاد ادم نکردم من

    حله داداش رامین

    رامین با نگین دوست میشی

    رامین تو هیچ گوهی نمیتونی بخوری اینو بدونی بستته

    از کجا معلوم 

    نگین با توعه مطمئنم من رامین

    من میخوام با پرهام برگردم❤ عشقم چه خبر

    دروغ میگه رامین به خدا من ننوشتم

    عشقم برگشت  زندگیم برگشت رامین حالا برو پی کارت    عشقم دلم برات تنگ شده بود

    باشه عشقم نگران نباش تو

    رامین شب بریم بیرون؟

    کجا بریم عشقم

    نگین واقعا میخوای ترکم کنی😭

    منو ببری پیش حمید

    حالتون گرفتم فرهاد

    خودت گفتی برنگرد

    من عصبانی بودم  نمیدونستم دارم چی میگم

    ابجی اگه یه بار دیگه ناراحتت کرد به من بگو پرهام

    معذرت میخوام

    نگین قبول نکن

    فرهاد فقط به خاطر تو

    حالتو گرفتم رامین

    نگین عشقم ببخش دیگه تکرار نمیشه

    افرین ابجی

    رامین  دیدی عشقم بر میگرده پیشم چون من و اون همو دوست داریم

    من فقط به خاطر تو قبول کردم فرهاد شام بخورم میام فرهاد

    نگین منو دیگه دوست نداری😭😭

    فقط به خاطر فرهاد قبول کردم باهات حرف بزنم

    عشقم من تورو دوست دارم 

    رامین فراموش کن نگین رو

    واقعا مامانت میخواست گوشیتو بده ؟

    اره میخواست بده گفتم دیگه نمیخوام بدی

    باشه پرهام نگین مال خودت

    یعنی از نگین دست کشیدی رامین؟

    اره داداش فرهاد نذاشت باهاش باشم پرهام نگین رو ازم گرفت

    رامین شرمنده فقط میخوام پرهام یه بار دیگه ناراحت کنه

    نگین گفتم دیگه تکرار نمیشه   من اعصابم خورد بود حالم بد بود اون پیاما دادم ببخش  

    مثل سابق باهام باش دیگه تکرار نمیشه 

    فقط میخوام تکرار کنی اون وقت دیگه نمیزارم باهات حرف بزنه

    سلام عزیزم

    نگین هر وقت ناراحت بودی بهم بگو عزیزم باشه❤❤ از پرهام نمیگذرم  

    رامین ادم باش دیگه دوباره شر ننداز

    خفه شو فرهاد  براش مهم بود که نگین چاقو خورد؟ هان فقط جواب اینو بهم بده فرهاد

    داداش رامین ول کن  چرا گیر دادی به چاقو حالا؟

    باشه مثل قبل رفتار میکنم سریع بعد نمیبخشمت

    باشه    عشقم نگران نباش 

    ادمت میکنم پرهام

    عشقم گوشیتو پس بگیر اینجا این رامین مادر جنده هی میخواد اذیت کنه

    دیگه گفتم نمیخوام به مامانم

    رامین دوست داری داری ننتو حضوری بگام یا غیر حضوری بگام؟

    خب الان دوباره بگو میخوام

    نگین میخوایی من به مامانت بگم گوشیتو بگیرم ازش

    رامین کار نداشته باش

    تقصیر توعه فرهاد میکشمت صبر کن

    چرا اون وقت میکشی ؟

    تو باعث شدی نگین با پرهام دوست بشه

    عشقمو پس میگیرم حالا ببین فرهاد

    نگین خواهش میکنم سعی کن گوشیتو بگیر اونجا هم بیشتر انلاینم هم کسی نیست اذیت کنه نترس شمارتو پنهان کن با آیدی پیام میدی دیگه نهایت آیدیتو عوض میکنی

    بفرما نگین الان میخوایی با من دوست بشی

    فرهاد بعد بگو خیانتکار نیست پرهام

    من خیانتکار نیستم نگین جونم

    باشه رامین

    برو با دوست دختر که همش انلاین هستی خیاننتکار

    گوشیمو گرفتم بهت پیام میدم رامین

    رامین کص نگو منظورم خوب نمیفهمی  اونجا یه دقیقه نت روشن میکنم سریع پیاما میاد بالا  تا بیام اینجا تو سایتو  کد امنیتی اینا بزنم اونجا راحت تر هستیم

    باشه عشقم منتظرم نفسم

    نگین الان تقصیر کیه  لابد من؟

    نگین دیگه نمیاد باهات

    چون همش انلاین میشی یعنی دوست دختر داری من الان سه روزه نرفتم چون دوست دختر ندارم

    ببین  نگین  نیاد با من فک کردی میزارم رابطتون ادامه پیدا کنه چطور خودت خراب کردی منم خوب بلدم رابطه خراب کنم   علی شاگرد من بود  حالا میبینی رامین

    باشه رامین 

    رامین فک کردی همه مثل خودت وقتی میرن تو روبیکا که دوس دختر داشته باشن 

    خیانتکار نبودی باهات حرف میزدم

    رامین میکشمت رامین

    نگین با مدرک ثابت کن

    تقصیر داداش من ننداز فرهاد

    افرین ارتان

     

    نگین پس میخوای بری  رامین 

    امیدوارم با عشقت خوش باشی پرهام

    نه با رامین نمیرم از پسرهاا منتفر شدم

    تو لیاقت منو نداشتی     منم امیدوارم با رامین خوش باشی😂😂😂😂

    در اصل تو لیاقت ندشتی خیانتکار

    نگین افغانی لیاقتش از تو بیشتره تو فقط بلدی رابطه خراب کنی و  خودتو با چاقو بزنی😂😂😂

    رامین بی چاره ات میکنم من

    افغانی دوست دختر هان حالم از بهم میخوره

    شاهد بودیم  تو خیانتکار بودی    معلوم شد که به رامین تا من بیشتر اعتماد داشتی حرفشو باور کردی   حتما هر روز براش میمالی😂

    نگین حرص نخور عزیزم

    تو خیانتکاری که همش انلاین میشی برای دوست دخترت

     رامین جفتتون به پای هم میاین جفتتون هر روز با یه پسرین عالی     نگین یه روز با علی یه روز با آراد یه روز با پسر دیگه   جمع کنید بساطتون رو

    خفه شو رامین تو

    باشه منن رفتم فعلا 

    به کیرم  نیست چی فکر میکنی    به کیر باقر   من اصلا نمیدونم چرا باهات دوست شدم لیاقتم بیشتر از تو بود

    گند زدی رفتی رامین

    نگین مگه دیشب به تو نگفتم 

    تو هیچی نگفتی من این نیستم فرهاد 

    نگین  من کل دخترای جهان رل من هستن   میرم روبیکا با اونا چت میکنم  حتی به بچه هم بگی خندش میگیره که شما کصخلا باور میکنین😂😂😂

    بفرما فرهاد با این عوضی حرف بزنم اره

    برو با اونا  خر بودم دوستت داشتم

    فرهاد من دوستش داشتم ولی اون خیانتکار اصلا دوست نداشت

    نگین هر چی میکنی به خودت برمیگرده 

    تقصیر رامین میکشمت رامین

    فرهاد اگه منو دوست داشت حرف رامین رو باور نمی‌کرد انکار می‌کرد میگفت عشق من این کارو نمیکنه اما دیدی که دوست نداشت

    نه تقصیر خود پرهامه نه رامین اصلا نگینو رو دوست نداشت پرهام

    خیاتکار ی دگه مگه دروغه

    حمید کی از تو نظر خواست  تو یه عقب مونده بیش نیستی  خانوادگی کصخلین میخواین خودکشی کنین😂🤣

    من دوست داشتم خودتم لو دادی که دوست دختر دارم

    خفه شو عوضی

    ناموصا اگه من رل داشتم جواب سلام نگینم نمیدادم

    ابجی نگین ناراحت نباش

    اره من گفتم کل دخترای جهان رل من هستن چه سوتی بزرگی😂😂

    خفه شو احمق برو با 20 رل هات حرف بزن

    واقعا نگین رو دوست نداشتی پرهام

    ببین هر چقدر سر و کله زدن با شما از شخصیت من کم میکنه  هر که کرد به خود کرد نگین الان فکر میکنی حال منو گرفتی اما نمیدونی حال خودتو گرفتی 

    دیگه منم کاری ندارم باهات پرهام 

    من اگه دوست نداشتم رو نگین غیرتی نمی‌شدم    حالشو نمیپرسیدم وقتی علی میومد از زبون نگین می‌نوشت انکار نمیکردم   اما دیدید نگین چه سریع باور کرد پس نگین منو دوست نداشت 

    داداش فرهاد حالا فهمیدی رامین راست میگفت این خیانتکاره

    کاسو کوستون جمع کنید بابا    کصخلای دهاتی    جنده های پولی

    من دوست داشتم ولی الان ندارم

    خودت یه پا خیانتی   هر روز با یکی هستی 

    به خواستم رسیدم فرهاد

    نه نگین با کسی نیست به غیر از علی با کسی نبود من میدونم

    اگه دوست داشتی حرف رامین رو باور نمیکردی دیگه هم نگو  دوستم نداشتی یا من دوستت داشتم تک نداشتی چون خودت میدونی

    نگین خوش باشی عزیزم من نیستم چند روز

    من شوخی کردم باهات نگین

    رامین گندتو درست کن

    من نیستم نمیتونم فعلا فرهاد

    با یکی میرم که خیانتکار نباشه اقا پرهام

    البته اگه خواستم فعلا نمیخوام

    اگه نگین رو میخوایی من باهاش حرف میزنم پرهام

    داداش یاسر بازر با دوست دخترهاش حرف بزنه ول کن

    ابجی حرف رامین رو باور نکن

    الان پرهام رفت با دوست دخترهاش حرف بزنه داداش یاسر

    من دوستش داشتم اما اون خیانت کرد که هیچ بعد اصلا دوستم هم نداشت 

    بیخود کسی رو دوست داشتم که دوستم نداشت

    الان میخوایی میرم پرهام

    رفته بودم مدرسه   واسه خودت پاره میکنی میدونی    از اون ورم با دوستام رفتم بیرون دیگه هم تهمت نزن دوست داشتم تو خواستی اینطور بشه

    میدوزی

    من اگه رل داشتم رک و پوسکنده میگفتم رل دارم میخوای باش میخوای نباش اصلا تو این سایت نمیومدم  اینم جهت اطلاع

    الان نگین چی کار کنه رامین هم رفت دیگه کسی دروغ نمیگه به نگین

    نگین دیگه حرف کسی رو باور نکن باشه ابجی

    باشه داداش یاسر

    نگین من معذرت میخوام دوستم بهم گفت نگین باهات دوست نمیشه سر اون اومدم بهت دروغ گفتم که به دوستم نشون بدم که میتونم باهات دوست بشم پرهام خیانتکار نیست نگین پرهام معذرت میخوام نگین امیوارم با پرهام خوشحال باشی من اکلی گفتم خیانتکاره شرمنده

    مرسی داداش رامین

    پرهام میتونی با نگین دوست بشی

    اره اما دیگه حرف کسی جز من باور نکنه مخصوصا قریبه

    الان باهاش دوست نمیشی دیگه

    شرمنده نگین جون بخشید ناراحتت کردم

    اشکال نداره داداش مهم نیست

    باشه دیگه باور نمیکنم پرهام

    خوبه  عشقم خوشحالم برگشتی

    واقعا؟

    نگین کار داشتی به عنوان داداش کمکمت میکنم

    مرسی داداش رامین

    اره اما ازت انتظار نداشتم حرف منو باور نکنی 

    اما اشکال نداره بر میگردم باهات مثل قبل

    اعصبانی بودم برای اینکه

    مجبور نیستی برگردی

    اشکال نداره مهم اینه که برگشتی  گوشیتو ندادن

    نه مجبور چی    خودم میخوام برگردم

    نه ندادن

    هیچ وقت نمیدن دیگه امتحانا هم تموم شد

    سلام نگین با من دوست میشی؟

    نه دوست نمیشم

    من نمیدونم 

    پدرام  ناموصتو میگاما برو دنبال یکی دیگه   جلو من به عشقم درخواست میدی بی ناموص کیرم تو کص خارت

    پیشمون میشی خیانت کار نیستم

    از تو جدا شده پرهام

    سیکتو بزن  برو تا ننتو حضوری نگاییدم

    من برم بخوابم شب بخیر

    برو رد کارت گمشو بی ناموص

    شب بخیر نگین

    گفتم از تو جدا شده پرهام 

    نگین با پدرام بودم      شب بخیر عشقم ❤❤❤

    شب بخیر صبح میام

    تو گوه خوردی به عشق من میگی شب بخیر دفعه آخرت باشه فهمیدی

    به امید دیدار عشقم تا فردا صبح❤😘😘

    مگه از تو جدا نشده پرهام

    سلام عشقم

    سلام   زندگیم     تنها کسم     چطوری   چه خبر 

    سلام مگه از تو  جدا نشده

    خوبم مرسی تو خوبی تازه مدرسه اومدم عشقم

    نه دیگه تو هم گورتو گم کن  نگین عشق منه 

    تو خوب باشی منم خوبم  امروز پنجشنبس  پنجشنبه ها هم میری مدرسه؟

    معلم مون گفت بیا

    گم نکنم چی کار میکنی؟ درست صحبت کن

    اها    میگم کجای فردیس هستی آخه من نزدیک فردیسم

    گم نکنی  خاندانتو میارم جلو چشت 

    شهرک ناز هستم

    گفتم درست حرف بزن

    من اندیشه هستم فاز ۲   میدونی کجاست

    درست حرف  نزنم

    اره میدونم

    من مثل تو بی ادب نیستم 

    نگین دوستات دوست نخواست بهشون بگو

    خواستن بهشون بگو ممنونم 

    پای  عشقم وسط باشه بی‌ادب با ادب نداریم

    فقط سوال پرسیدم ازش

    نگین بیا توی روبیکا من آدرسم رو بدم خیلی بهت نزدیکم

    سوالم نمیخواد  برو یه جا دیگه

    گوشیم دادن میام ولی فعلا نمیدن

    پدرام چرا تو ول نمیکنی

    من سوال پرسیدم این پرهام دنبال دعواست

    میخواستم عکسمو برات بفرستم  گوشیتو سعی کن زود تر بگیر ولی تا اون موقع صبر میکنیم 

    اگه بدن

    سر چی گوشیتو گرفتن؟

    پدرام برو  برو یه جا دیگه         عشقم من برم صبحانه😘

    با یکی دعوام شد تقصیر اون بود سر اون گوشیمو گرفتن گفتم تقصیر اون گوش نداد به حرفم

    باشه عزیزم

    عشقم اومدم     خب یعنی دیگه هیچ وقت گوشیتو نمیدن    بعد یه سوال چجور تو چت میکنی

    فعلا معلوم نیست با لب پاتم 

    برو ابان 98 اونجا پیام ا پیام بیشتر نیست اونجا کسی نیست

    با لپ تاپ هیچ پیام رسانی نمیاره

    نه نمیاره

    باشه اشکالی نداره

    من گوشیم رو میارم برات میخوایی نگین؟

    نگین من میرم فعلا عشقم

    برو آبان 98 یک پیام بیشتر نیست اونجا پیام بده پرهام

    پیام دادم    پدرام تو گوه خوردی به نگین میگی عشقم هیچ کس جز من حق نداره به نگین بگه عشقم   دیگه تکرار نشه ها فهمیدی کص ننه

    میگم عشقم ببین چی کار میکنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی