روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا

این وبلاگ با هدف معرفی رایگان لینک گروهها و کانالهای روبیکا ایجاد شده است و شما میتوانید جهت افزایش ممبر رایگان لینک خود را در وبلاگ ما ثبت کنید

  • ۰
  • ۰

تبلیغ کانال روبیکا موجب میشه تا ممبر کانال افزایش پیدا کنه و این افزایش ممبر خود موجب افزایش رونق کسب و کار مرتبط با موضوع کانال میشه.

به عنوان مثال اگر شما کانال فروش لباس روبیکا رو ایجاد کردین، میتونید با تبلیغ کانال فروشگاهی خودتون افرادی رو که به خرید لباس علاقه دارند، از طریق تبلیغ کانال روبیکا به کانال بیارین و خود این موضوع باعث افزایش فروش شما و درنتیجه رونق کسب و کار شما میشه.

اما تبلیغ کانال روبیکا میتونه به چند طریق صورت بگیره که ما در ادامه به روش های تبلیغ کانال روبیکا میپردازیم.

بهترین روش تبلیغ کانالتون این هست که لینک خودتون رو به صورت رایگان در لینکدونی روبیکا تبلیغ کنید و این میتونه به افزایش ممبر کانالتون کمک بسیار زیادی بکنه.

اما روش بعدی این هست که شما کانالتون رو در سایتهای مرتبط با روبیکا تبلیغ کنید، سایت های زیادی هستند که کار تبلیغ کانالهای روبیکا رو به صورت رایگان و یا به صورت ویژه انجام میدن.

و روش بعدی تبادل بنر در سایر کانالهای روبیکا هست، این امکان برای شما فراهم است تا با تبادل بنر در کانالهای روبیکا به تبلیغ رایگان کانال روبیکا خودتون بپردازین

همچنین میتونید یک سایت و یا وبلاگ مرتبط با کارتون ایجاد کنید و کانال خودتون رو در سایت خودتون تبلیغ کنید.

البته روشهای دیگری هم برای تبلیغ کانال روبیکا میشه انجام داد، و هر کس با توجه به خلاقیت خودش میتونه ممبر کانال روبیکای خودشو افزایش بده.

از شما عزیزانی که این مقاله رو میخونید درخواست داریم تا با ارسال نظرات خود در این مورد به ما کمک کنید.

  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • لینکدونی روبیکا

نظرات (۸۱۹)

سلام 

سلام چه کار داشتی

تا بهت اعتماد کنم اینجا حرف میزنی

اوکی باشه

معمولا چقدر طول میکشه اعتماد کنی؟؟

بهت میگم 

باشه 

یه چیزی بگم شاید خوشت بیاد بهم اعتماد کنی بگم ؟

چی میخوایی بگی؟

ببین یه حس خوبی بهت دارم که باعث میشه دوست داشته باشم 

و ازت خوشم بیاد 

باشه عزیزم

خب چیا بگم که اعتماد کنی ؟

هیچی عزیزم خودم بهت اعتماد میکنم 

باشه

افرین عشقم رفته بودم دعوا

تهران زندگی میکنی؟

اره کرج زندگی میکنم

یکتا هنوز نمیخواهی شمارتو بدی؟

نه ازت جدا میشم

بیا این شمارم      ۰۹۱۲۲۶۵۸۱۹۴ تو روبیکا پیام بده عشقم

این شماره من نیست 

شماره منه آریان تو روبیکا پیام بده

شماره هیچ کدومتپن نیست زنگ زدم گفت اشتباه گرفتی

پس گمشو ارین بای

سلام 

 

یکتا اینجارو گفته بودی عشقم

سلام

سلام عشقم خوبی

خوبم ممنونم ازتون

اگه کار نداری میخوام با دوست پسر جدیدم حرف بزنم

خدارو شکر 

عشقم راحت باش

چی چی دوست پسر جدیدم 

نمیزارم 

تو فقط مال خودمی فهمیدی عزیزم

پس خداحافظ  کسی که منو ناراحت کنه نمیخوام توی زندگیم باشه

نخیر زندگیه من تویی 

عزیزم گفتم که اشتباه شده

 

خداحافظ من رفتم 

دارم میگم کجا میری من دوست دارم 

گفتم پیش پسر جدیدم میرم 

تو اگه میری پس من برم بمیرم

دوست داشتی ناراحت نمیکردی عزت زیاد

این تویی که منو قبول نداری 

هر جور راحتی به من مربوط نیست

من این همه عذاب نکشدم که دوباره ناراحت بشم

میتونی خود به هومن بگی محمد

نخیر مم من انتخاب رو کردم

 مم میدونی من بد بختم 

شانس ندارم  یه خاک تو سرم 

 مم میدونی من اگه الان برم 

میان میگن دوسش نداش رفت 

یکی دیگرو داش رفت 

مم من از هیچ کجا شانس نیوردم 

فکر نمیکردم یه دختر همچین بلایی سر آدم میاره 

 

م میخاستم هر چی دارم بریزم به پاش اون منو قبول نداره 

اگه من دوست نداشتم تا آلات نمیموندم 

به هر پسری بگی برو میره اونا از خداشونه

ولی من دوست داشتم

دوست داشتی ناراحت نمیکردی

مم خودت عاشق شدی میدونی اکه کسی رو دوس داشته باشی نمیتونی ولش کنی 

منم نمیتونم ولش کنم 

خودت به هومن بگو

منکه گفتم ناراحت نکردم اون کسری اومد گفت من داخل قزوینم تو بودی که فکر کردی من خیانت کارم 

مم اگه تو جای من بودی سه ورز می انداخی اتاق که تاریک باشه چی کار میکردی من خیلی عذاب کشیدم اما باز صدام در نیومد

به هومن بگی میره

ای کاش من بودم به جات میمردم که این حرف رو نزنی 

ببین آیدا من دوست دارم 

چجوری بگم بهت 

من دوست دارم به قرآن دوست دارم 

الان من چی کار کنم نداشته باش

هومن بره من باهات حرف نمیزنم

عشقم مگه نگفتی 

اگه بخای باهات صحبت میکنم

 

خاب من میخام

فقط به خاطر هومن حرف میزنم دیگه هر کی هم بگه سریع بعدی دیگه حرف نمیزنم 

باشه عشقم ممنون

چی کار داری الان

هیچی عشقم میخای استراحت کن

 

نخیر نمیخوام بخوابم

مم شماره ات رو بده عکس دستم رو بفرستم برات ببینی

برای چی؟

باشه اشکال نداره عشقم 

که با چاقو دیگه زخمی است و جاش مونده

پس اون جلاد بوده انسان نبوده

الان قرار دارم با کسی تا نصف شب بیرونم 

مم تولد من 5 بهمن بود

عشقم مگه نگفتی خردادی

 

عشقم خطر ناک نیست

من بمیرم که تو ناراحتی

تولد اصلی ام خرداد اونا گفتن 5 بهمنی

دیگه مثل قبل نیستم باهات فقط به خاطر هومن حرف زدم وگرنه نمیخواستم باهات حرف بزنم

باشه عشقم

دلتو بدست میارم فرشته من

میتونی اجازه ندی بره بیرون اگه دوستش داری

مم من یکی دیگه رو دوست دارم اگه میتونم میخوام برم پیش عشقم من دیگه مثثل قبل محمد رو دوست ندارم با اجازه

جواب ندادم بدون پیش عشقمه با اون سرم شلوغه  

تو هم برو با اونی که دوستش داری اقا محمد

خداحافظ اقا محمد من مثل قبل نمیخوام باهات حرف بزنم دیروز گفتی عاشق یکی بودم برو با اون من الان یه نفر دیگه رو دوست دارم دیگه نمیخوام از عشق جدیدم جدا بشم چون واقعا منو دوست داره خداحافظ برای همیشه فکر نکن دوباره میام باهات نه میرم و دیگه هم برنمیگردم اقا محمد 

اونو مثل من ناراحت نکن چون اون هم ولت میکنه بای اقا محمد 

چه خبر عزیزم شب بریم بیرون؟

باشه عشقم بهت زنگ میزنم میگم  تا چهار صبح بیرونم هستی عشقم؟

مشکلی ندارم حتما میام الان اماده میشم همسرم

تا اون پسره نیومده زود بیا باشه نمیخوام با اون حرف بزنی عشقم به قول خودش دوست داره دروغ میگه

اره چون فهمیدم دروغ میگه و ناراحت کرد باهاش کات کردم

واقعا رفت خداروشکر که رفت عشقم بریم یه سایت دیگه که محمد نباشه

باشه الان  پیدا میکنم بهت میگم گلم

بابا من دوست دارم 

باشه عشقم منتظرم

زر نزن بابا تو دروغ میگه دوستش داری

من واقعا دوستش دارم و نمیزارم عشقم ناراحت بشه

دوستش داشتی بهش خیانت نمیکردی فهمیدی محمد

باهاش نمیخوام دعوا کنی عشقم

چون ناراحتم کردی محمد من یکی دوست دارم که ناراحت نکنه باشه دیگه مزاحم من نشو لطفا

واقعا محمد میخوایی عشقت بره با مهیار 

مم محمد از خداش که بره منم ازش جدا میشم من با کسی دوست میشم واقعا منو دوست داشته باشه نه این که الکی بگه

فکر نکن رفتم محمد میاممم میخواستم محمد رئامتحان کنم ببینم ناراحت کنه یانه باهاش حرف میزنم الان مهمون داریم جواب ندادم 

من دوست دارم عشقم

باشه سری بعد ناراحت کنی دیگه برنمیگردم فهیمدی

باشه عشقم فهمیدم 

 

چی کار میکنی فرشته

بیکارم توی اتاقم

چرا فیلم نگا نمیکنی

خوشم نمیاد این فیلم

الان انلاین بودی بعد میگی دوست دختر ندارم

ا       من به آیدا هم گفتم داخل روبیکا با رفیقم چت میکنم

 

دعوا بود داشتم حل میکردم 

یه گروه داریم کل کلاسمون توشن داخل اون دعوا بود 

ایدا بیا با من دروغ میگه

پلیسی مگه تو

ا       آیدی بده اسکرین بفرستم

چند سالته

17 سالمه

فضولی مگه تو

دقیقه من 17 ساله میخوام باشه

باشه گلم شماره بدم بهت؟

عشقم ؟؟

الان دارم میرم بیرون فعلا ا

بله کاری داری؟

چی کار میکنی

متوجه نشدم؟

فردا بهت شماره میدم عشقم باشه برو

برا چی سنشون میخای

مرسی فعلا شب میام

برا چی شمارهمیخای

چون میخواد با من دوست بشه

من اهل خیانت نیستم عشقم

نخیر من دوسش دارم 

نمیزارم 

شرمنده این بهتر بود 

من نمیرم چی چی شرمنده من دوست دارم میمونم

باشه منتظرم عزیزم

دقیقه من 17 ساله میخوام که جور شد برو با کسی دیگه محمد

منتظر چی دقیقا

چی جور شه 

گفتم من با ا دوست میشم برو با کسی دیگه ای

تا وقتی من هستم نمیزارم 

من دوست دارم 

شرمنده من نمیام خداحافظ

امیدوارم با کس دیگه ای دوست بشی

آیداشوخی نکن جان من

ا من تورو میشناسم خیلی عوضی هستی

شوخی نیست واقعا گفتم

نکن جان من نرو 

مم من الان چیکار کنم 

آیدا بره من میمیرم

تو باعث شدی دوست دخترم کامل رفت درسته

چیزی تون نمیشه شما پسرا بای 

اره من باعث شدم ولی عشقت نیست دیگه مم

مم متاسفم 

من نمیزارم آیدا رو ازم جدا کنی

پارسا میلاد و ......... 

هومن که خودش رفت دم معرفتش گرم 

نمیزارم توام بگیری

میکشمت عوضی عشق بچه گی هام تقصیر بود رفت عوضی  

ایدا مال من شد

ا نمیزارم 

آیدا بمون جان من 

ا تو هم برو گم شو عوضی اشغال

اگه من بزارمم که زندگی یکی دیگه رو خراب کنی ا

ا من دیگه اینجا نمیام  

آیدا 

این    ا     یه دروغه نرو 

مثل اون میلاد عوضیه

چی کار میکنی محمد

مم ادمت کردم  عشقت ازدواج کرده

همش تقصیر تو بود عوضی خیلی بیشعور بودی ا

من نمیزارم با تو باشه محمد 

بیا مم موفق شدم جدا کردم

فکر کردی ایدا باهات حرف میزنه

من نمیزارم جدا کنی

 

همش تقصیر توعه ا    دل مم رو شکستی 

نمیزارم جدا کنی

عشقم هستی

مم چی شد

چی چی شده

ا    کیه؟

عشقت ایدا رفت 😂😂😂😂 میتونی نزاری بیاد

آیدا کجایییییی

با من دشمن بود دوستمه بودش

اون عشق‌ منه ایدا

میدونی آیدا کجعه

گه نخور 

چی متوجه نشدم؟

چیو خری

بای محمد برو‌ گریه نکن

آیدا رو چیکار کردی

عکس تو بزار پروفایل  ببینم

تو برا چی میخای

کاری نکردم ایدارو

تو بزار میگم

بای بای بای

نرو خا

کی من؟ ایدا دست منه

عشقتم‌ نیست دیگه محمد

خداروشکر محمد هم رفت مم بیا ایدا مال تو

میببینم که واقعا رفته محمد

مم من خونه ام داداش

نخیر نرفتم 

عشقم خوبی

جوابشو نمیدی ایدا فهمیدی یا نه

فهمیدم ا باهاش حرف نمیزنم با توو دوست شدم

شب بخیر عشق من

چی دشمنی با تو داره مم

نمیدونم والا ولی باهاش حرف نزن 

فط میخواستم محمد بره که رفت ایدا مال تو مم بیا جبران کردم برات

 شب بخیر صبح مهمون داریم برم بخوابم

شب بخیر ایدا 

صبح ا نمیاد دیگه اینجا نزار ایدا بره با اون

مم من الکی گفتم بهم گفته بودن ا خوب نیست الکی گفتم دوست نمیشم باهاش

عشقم نگرانتم کجایی بگو جان من 

الان عشقم منو دوس داری

مم نمیزارم جدا شه ازم 

 

اگه خوابیدی شب بخیر عشقم

سلام صبح بخیر چرا نگران من بودی دیشب خونه بودم

اره دوست دارم عشقم

صبح بخیر عشقم 

 

آخه جواب نمیدادی

من عاشقتم😚😍

من که نوشتم میخوابم بخوابم

باشه عشقم 

ایدا شماره مو بهت بدم عشقم؟

باز تو اومدی 

آیدا منو دوس داره بدو برو 

محمد دست از سر عشقم بردار فهیمدی؟

ایدا عشقم ادرس بده شب میام پیشت 

میبینی که منو دوس داره 

منم عاشقشم

تو باید گورتوگم کنی بری

تو عادت داری ا چون خیلی ادم عوضی هستی

دارم میگم   ا    اجازه نداری حرف بزنی باهاش

چرا دلم خنک شد ناراحت شدی اون موقع بعد ایدا دوست دختر بود فهمیدی مم

عشقم    ا     رو ول کن باهاش حرف نزن باشه

اون به حرف من گوش میده

زر نزن ا ایدا نبود

تو زر نزنی نمیگن لالی

چرا مم ایدا دوست دخترت بود

مم    به حرفاش گوش نده میخاد اعصابتو خورد کنه

ایدا مگه کلاس دوم دبستان توی کلاس ما نبودی؟

به تو چه اصلا ا

مم   این یارو رو ول کن 

من اصلا دوم دبستان تهران بودم نه نبودم

تو دیگه دوست من نیستی ا 

باشه گم شو بابا 

مم  خودتو ناراحت نکن 

ولی ایدا هم اینجا نمیاد بای میرم دنبالش بترس محمد واقعا

تو آدرسش رو نمیدونی چطور میخای بری

میدونم همون طوری که ادرس عشت مم رو پیدا کردم

آیدا عشقم نگران نباش نترس

هیچ گوهی نمیتونه بخوره

من دوباره پیام میدم فعلا

باشه عشقم 

معلوم میشه وقتی عشقتو از دست دادی

کار با ایدا نداشته باش

رفتم صبونه نگین رفته

چی متوجه نشدم؟

دیگه کار با عشقت نددارم محمد نگین دوست دختر جدیدته

ببین داره بهت خیانت میکنه محمد ایدا گفت نگین رفته یعنی نگین عشقشه

منظورم این بود که من رفتم صبحونه 

نگید که محمد رفته

منظورم این بود 

من دگیه کاری با ایدا ندارم مم 

ا واقعا ایدا دوست دختر منه؟

اره دوست دخترته تا محمد نیومده عشقتو ببر

دوم اسم دوست دختر من ایدا نبود

بدو برو آفرین

آیدا عشق منه 

سلام عشقم خوبی 

مهمون داریم شب سر اون دیر  اومدم بخشید

سلام عشقم اشکال نداره منم امروز زود رفتم کلاس دیگه شب نمیرم

اگه کار داری برو به کارت برس عشقم 

 

😍⚘🌹

نه عزیزم الان کار ندارم دیگه بیکارم 

باشه عشقم 

عشقم کی مهموناتون میان

ساعت شش میان

منم میام زندگیم

مگه من نگفتم نیا اینجا

چرا میخوام برم خونه عشقم دیگه

تو باید بری جهنم

هری بیرون

نه میرم پیش ایدا بای

ایدا عشقم دارم الان بیام خونه تون که محمد رو ادم کنم 

من هر کار دلم بخواد میکنم اگه میتونه جلومو بگیر

من اعصیانی بشم عشقت میمره محمد حواست باشه

منکه میدونم داری شر میگی

هیچ غلطی نمیتونی بکنی 

نترس عشقم یاسر کجاست

ا   تو الان چی میخای

خیلی خوب الان که مرد فهمی 

دوساعت دیگه ایدا رو مرده بدون

مگه نمیگی دوست دختر من بود هان پس نرو پیشش ا

نه تو قبول نکردی اشتباه کردی 

 

باشه من دیگه کاری ندارم

خوبه ایدارو ازت میگیرم محمد

خوبه کسی نیست برم سراغ ایدا بای عزا دارت میکنم مم

حتی عشقت برات نامه نوشته بود مرد مم

سلام عشقم من شرمنده که دیگه نیستم اما من باید برم امیدوارم منو بخشی شاید دیگه هیچ وقت منو نمیبنی خدحافظ عزیز

 

 

مهتاب

 

 

 

این نامه عشقت مم

 

حالا که محمد نیست برم سراغ ایددا بای بای بای بای

نمیخوایی چیزی به عشقت بگب محمد چون دیگه نیست امیدوارم با اونکی عشقت خوش باشی

نرو جان من 

من کس دیگه ای جز آیدا ندارم 

نکن جون هرکی دوس داری

دیگه دیر شده از عشقت خداحافظی کن

ا      بگم علی کردن خوبه هر کاری بگی میکنم نکن

مم من دیگه اینجا نمیام مزاحم من نشو خداحافظ من رفتم

من با همه دختر ها مشکل دارم گم شو محمد

عشقم کجا میری

خداحافظی کن باهاش

نابودت میکنم بلاییی سر ایدا بیاری

هیچ غلطی نمیتونی بکنی مم

عزا دارتون میکنم  محمد باهاش خداحافظی کن

ایدا داره میمره حالا خوددانی

نکن ا

مم ایدا تموم شد رفت دیر اومدی مم

خیل بیشعور هستی ا

میخوایی بیا اینجا ببین زنده یا نه خخخخخخخ

اگه زنده بود باهاش دوست شو

واقعا رفتن خداروشکر

من نرفتم 

میدونم هنوز زندس

خوب ایدا میببنم رفتن و من راحت شدم

مم ایدا پیش منه و دیگه نمیزارم بیاد اینجا خواستی باهاش دوست بشی بگو تا محمد نیومده بگو

قبول باهاش دوست میشم ادرس بده بیام دنبالش

باشه بیاد دیگه عشق تو نیست محمد بای 

مم  اون مال منه

باهاش دوست نمیشم میرم بیارمش

اوکی دمت گرم

دوست نشی ادرس بی ادرس فهمیدی 

بین حالش خوبه

چیزی نمیگم بی خیالش شدم ادرس نمیدم نگران باش محمد

ادرس بده بهش نمیگم چیزی باشه منتظرم ا

دروغ میگی باور نمیکنم حرفت گم شو مم

نگران باش که حالش خوبه یا نهههه

ا    اگه دل داری احساس داری نکن بزار بیاد جان هر کی دوست داری

گم شو بابا 

مم دیگه ادرس تموم شد نمیدم بهت ایشالله همه دخترا بمیرن 

فقط یه دقیقه باهاش حرف میزنی فهمیدی محمد

متاسفم وقتت تموم شد

باشه

چی باشه

گوشیو بده بهش    ببخشید دیر دیدم    ببینم حالش خوبه

دادم بهش 

عشقم حالت خوبه

اره خوبم

چرا نمیای خونه عشقم

دست و پام بسته است

کی داره چت میکنه پس

به این ادرس که میدم ولی ایدا رو نمیارم اونجا مم

یک دقیقه باز کردم

دوست داری بمیره؟

ا   چیکار کنم ولش کنی

خودت میدونی

نه دوس ندارم بمیره 

باشه

ا    اروم باش همه چی حل میشه

چی کار مکنی ولش کنم چون تبریز باشه دوباره میدزدمش

  • محمد جوادح
  • ببرش پیش یاسر

    نه به کسی نمیدم بای بای بترس از من چون شاید عزا دار شدی

    نکن ا

    بده به من قول میدم باهاش دوست بشم باشه

    کاری دیگه باهاش نداری محمد

    نه نمیدم مم

    معلومه کاری نداری بای فردا میمیره

    من دوسش دارم   ا

    دوستش داشته باش

    من رفتم بیرون عشقا اینجا تنهاست

    ولش کن بزار بره

    چون دوست ندارم بزارم

    داداش مم من ایدام میتونی بیایی دنبالم

    اره ابجی ادرس بفرست میام الان

    مم برو دنبالش

    باشه زود بیا دنبالم

    میدونی کجاست 

    نه نمیدونم از شهر خارج شد فقط میدونم

    ایدا پیش منه نجاتش دادم محمد

    دمت گرم   من نوکرتم        حالش خوبه

    اره  خوبه ولی زیاد نه میخوایی باهاش حرف بزنی؟

    خودت مرده فرض کن مم میکشمت عوضی برای چی اومدی دنبالش هان نصف شب میرم خونه شون میکشمش

    ایدا یا برمیگرده اینجا یا  میام خونه تون حساب میرسم

    مم ببرش پیش یاسر دانیال هرکسی که   ا    پیداش نکنه

    باشه میام الان 

    هر جا بره پیداش میکنم

    زود بیا وگرنه بد میبینی

    محمد دو تا دوست دختر داره میدونی چرا چون گفت نگین رفته

    باشه میام 

    دیگه با کسی کار ندارم 

    باشه منتظرم عشق من

    مم ایدا رو بیار

    کجا میخای بری عشقم

    ایدا رو بیار دوست دخترت رو بگیر

    باشه میارم ایدا رو 

    به من حق نداری عشقم بگی فهنیدی

    مم آیدا رو نبر 

    داره دروغ میگه 

    آیدا نرو جان من نرو

    دارم میارم ایدا رو ا

    اگر نیاری عشقت میمیره مم

    کجا نرم؟

    اومدم کجایی ا

    چرا من دوست دارم برس من مردم خونم گردن توجهی ونی چرا چون دوست دارم 

    حالا برو تا منم مثل سهیل آرزو شم

    باشه خودت خواستی برم

    خخخ گول خودری مم

    ایدا دیدی دورغ میگه دوست دارم

    اره دیگه برنمیگردم پیشت محمد خداحافظ دروغ ترین ادم بودی

    فکر کردی من اومدم نه ا گم شو

    من فکر کردم دوستش داری رفتم دنبالش

    باشه امیدوارم با ایدا خوش باشی مم محمد که ولش کرد

    اره فکر کردم دوستش داره  ولی نه

    گفت دیگه ناراحت نمیکنم ولی اصلا مهم نیست من همون باید میمرم که انقدر عذاب نکشم

    ایدا حالا محمد رفت بیا با من

    نه هومن دیگه با کسی دوست نمیشم این عوضی ترین ادم بود

    من اشتباه کردم که دوستش داشتم ولی فراموشش میکنم برای همیشه فکر میکنم اصلا باهاش دوست نبودم

    محمد عشقت داره میرها بره دیگه من نمیتونم کاری کنم

    میتونه چرا گفت میرم چون کسی رو نداشته باشه نمیگه برو یکی رو داره این عوضی دروغ گو

    هومن ولش کن معلومه سرش با عشقش شلوغه 

    من مردم فقط بدون محمد نو کشت اون قاتله منه

    نخیر عشقم من اینطوری گفتم که    ا     ولت کنه 

    فقط اینو به داداشم بده بگو ابجیت داد

    داداش گلم من مردم شاید وقتی این حرفم به دستت برسه خیلی وقته که من زیر خاکم اما بدون من دوستت داشتم درسته دیر پیدات کردم  اما زود رفتم فقط اینو بدون خواهرت رو محمد کشت اون قاتله  خداحافظ داداش گلم

     

     

     

    ایدا

    هومن داش میدونستم نگم    ا    آیدا رو اذیت میکنه 

    الکی گفتم میرم که آیدا رو ول کنه 

    ولی من ولش نکردم 

     

    عشقم الکی گفتم که ولت کنه دست از سرت بر داره 

    وگر نه من هیچ وقت ولت نمیکنم 

    حتما بده داداشم هومن مرسی خداحافظ وقتی مردم بده بهش

    عشقم دارم میگم به خاطر تو بود 

    وگر نه من ازت جدا نمیشم

    داداش من خیلی عذاب کشیدم چون بدون شما بزرگ شدم  خیلی بلا سرم اوردن اما صدام در نیومده وقتی دختر عمومم میگفت داداش نداری شبا گریه کردم بدون خیلی دوستت دارم داداشی شاید دیگه منو ندیدی داداش گلم خداحافظ 

     

     

    ایدا

    یادت نره بده بهش هومن من دیگه نیستم 

    دیگه منو اینجا نمیبنی اقا محمد

    هومن فقط به داداشم بگو گل صورتی بزارن سر خاکم

    فکر کردم ادمی که بهش گفتم باهات بزنه الان دیدم نه هیچی نیستی محمد بمیره خودم خاکت میکنم عوضی

    هومن من دیگه مزاحمش نمیشم بره با عشقش حرف بزنه دیگه زنده نیستم  به داداشم بگو محمد قاتل منه انتقام منو بگیره ازش 

    الان داره با عشقش حرف بزنه و من مردم هومن خداحافظ

    +هومن دارم میگم این کارو کردم که   ا   بره       آیدا نکن این کارو

    گور پدرش بیاد ایشالله قاتله عوضی خیانتکار

    دیگه دیر شده اقا محمد

    هومن من ایدا نبردم ولی محمد خواست بره مهم نیست

    آیدا اگه بری من اگه اینا منو نکشن خودم خودمو میکشم         اره دارم با تو صحبت میکنم یعنی عشقم

    مم ممنونم که اومدی کمکم ولی اشتباه کردم گفتم بیایی اونو منو میکشت خیلی بهتر بود راحت میشم ولی الان خودمو میکشم  امیدوارم عشقتو پیدا پیدا کنی پیدا کردی هیچ وقت ناراحتش نکن مم

    مم گفتم اگه بره میمیرم           اینجوری گفتم که   ا   بره

    دیگه ایدایی چند دقیقه بعد وجود نداره خداحافظ

    ا    گفت  ایدا مرده  من باور نکردم   دارم میگم نرو

    مم خداحافظ داداشم فقط

    دیگه نیستم باهات گفتم سریع بعد ناراحت کنی میرم خداحافظ

    تو بلایی سر خودت بیار     من ۵ دقیقه  بعد پیشتم 

    دارم میگم اینجوری گفتم که    ا    بره

    من از دستت را حت مییشم اقا محمد دیگه نمیخوام حرف بزنم باهات 

    فقط الان نگو چون مهمون داریم صبح بگو خواهرت مرد

    تو برو منم بمیرم برات

    خفه شو عوضی

    دلم برای داداشم تنگ میشم چون تازه پیداش کرده بودم 

    باشه من عوضی     تو نرو

    داداشم شاید الان دارم اینو برات مینویسم تو شادی اما من دیگه شاید نیستم و دارم گریه میکنم خداحافظ داداش

     

     

     

    ایدا خواهرت

    بزار یه خورده اروم بشه بعد باهاش حرف بزن محمد

    باشه   تت     ولی من گفتم به خاطر جونش الکی گفتم میرم   که   ا   ولش نه      تئ یه چیزی بگو    باشه اروم شد حرف میزنم

    کی از زبون ایدا نوشته ایدا خونه ست و مهمون داریم ایدا

    محمد ایدا ایم پیام هارو نداده و نمیخواد خودکشی کنه یکی دیگه نوشته

     شهاب کی نوشته     ایدا  کجاستتت

    شهاب  ایدا میگه داداشم اجازه نمیده روبیکا نصب کنم   تو اجازه بده اگه اینجا نباشه کسی به جاش پیام نمیده   لطفااااااااا                                                                                                                                                                         الن ایدا کجاست

    پیش مهمون است دیگه حق نداره بنویسه نه اجازه نمیدم 

    باشه اشکال نداره

    چیو حق نداره بنویسه

    سلام با من کار داشتی محمد؟

    ادمت میکنم از زبون خواهر من نوشتی کثافت

    که از زبون خواهر من بنویسه

    عشقم مهمونات رفتن 

    شهاب کی نوشته کدوم حرامی از زبون آیدا نوشته

    نخیر نرفتن 

    داداشم گفت کار داری بگو

    واقعا متاسفم‌ برات محمد ایدا رو ناراحت کردی 

    برو‌گم شو محمد ایدا مرد راحت شدی قاتل

    ایدا رو کشتی و دیگه نمیایی اینجا نه میکشمت عوضی

    چی شد فردا دادشش بهفمه که ابجیش رو تو کشتی چی میخوایی بهش بگی 

    دهنتو گاز بگیر یعنی چی مرد نخیر زندس ماشالله 

     

    عشقم میخاستم بدونم کی به جای تو اون حرفارو زده

    اره مم از ترس نمیاد که ایدا رو به کشتن داد ناراحت شدم بیچاره تازه خانوادش رو پیدا کرده بود مرد محمد قاتل تا روزی که زنده ام بهت میگم قاتل قاتللللللللللللللللللللللللللللللل

    من نوشتم‌حرفیه

    فکر کردم ادمی که به دختر بیچاره گفتم با این عوضی حرف بزن فردا ختمش است 

    قاتل عوضی

    از ترسش نمیاد هومن 

    اره بره گم شه ایدا رو به کشتن‌ داد 

     

    به داداشم‌میفرستم‌ نامه خواهرش رو

    نخیر م میدونم زندس 

    جراعت داری بیا محمد تحویل پلیس میدمت قاتل

    زنده بود اینجا بود کو ایدا🤔🤔🤔

    یادم بنذار مم به داداشش بگم‌ گل صورتی بزارن سر خاکش

    از کجا میدونید مرده 

    باشه یاد عشقم‌ افتادم که ایدا مرد چرا دخترا خوب زود میرن😭😭😭😭

    خفه شو محمد زنده بود الان اینجا بود

    داداش ممم من زنده هستم نمردم اما نمیخوام با محمد حرف بزنم

    اگه  فکر کردید من میرم نخیر

    من پای عشقم میمونم

     

    عشقم آیدا بیا من بهت ایمان دارم بیا عزیزم

    خداروشکر که زنده اره با این قاتل حرف نزن

    بفرمایید اقا محمد

    دیدی عشقم تنها کسی که میدونست تو زنده ای من بودن چون من عشقمو میشناسم من بمیرم برات

     

    مم   داره میگه زندم بعد چجوری من قاتلم یکم فکر کن 

    ممنون میشم به من نگی عزیزم چون دیگه عشقت نیستم 👋👋👋

    من عشق تو نباشم 

    تو عشق منی 

     

     

    خوب قاتلی که ناراحتش کردی عوضی

    عشقت بودم ناراحتم کردی اره

    من دیگه غلط بکنم با کسی دیگه حرف بزنم 

    سر اون ا گفتم که بره 

    الکی گفتم میرم

    کاری نداری اقا محمد زود بهم بگید چون کار دارم

    شرمنده ایدا برای تو مرد خداحافظ دل منو شکستی ایشالله دلت بکشه

    دیگه اینجا نمیام اقا محمد

    من ناراحت بشم دیگه نمیبخمشت 

    مم من خیلی عذاب کشیدم الان هم دارم عذاب میکشم

    ایشالله تا عشقت خوش باشی اون مثل من ناراحت نکن چون ترکت میکنه بای کاری نداری برم ؟

    پس محمد رفت دیگه خداروشکر

    اگه عاشقش بود ناراحتش نمیکرد ولی نداشت ایشالله بمیری محمد

    اره اون کسی دیگه رو دوست داشت منو ناراحت کرد خیلی ناراحتم از دستش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 گوشی داداشم داره خاموش ایشالله بدتر از من ناراحت بشی بدجور دل من شکست

    میتونی دوباره باهاش دوست بشی محمد

     

    واقعا رفت محمد

    دل من وقتی میشکنه که تو بری و نمیزارم بری

    چون عاشقتم

    جهنم‌منو ناراحت کردی  ایشالله بدتر ناراحت بشی بای اقا محمد  سری قبل گفتی دیگه ناراحت نمیکنم ولی ناراحت کردی

    علی رضا من الان میگم من آیدا رو دوس دارم هیچ وقت نمیرم

    من که عروسی میگیرم که محمد رفت😂😂😂 علی نمیخواد اشتی بدی

    داداش علی الان تو یه لیوان بشکن بعد بخوایی درست کنی میشه  نه داداش من دل من اونجوری شکست

    فقط اینو بدون برم هیچ وقت برنمگردم محمد

    گفتم که به خاطر این گفتم میرم که    ا   ولت کنه 

    وگر نه الکی گفتم

    اگر حواست باشه اون لیوانه نمیشکنه مگر اینکه خدا بخاد 

    این تویی که خدای اون دلی تو دلت میخاد که اون بشکنه 

    وگر نه من گفتم الکی که اون ا  بره 

     

     

    ا  باشه برو تو کو....ت عروسی بگیر

    تو مقصیر هستی محمد نه کسی دیگه ای 

     

    سلام ایدا با من رل میزنی فرشته ی من

    اگر محمد بره شاید معلوم نیست چون دلم شکسته

    محمد نیست که ایدا

    دوست پسر نداری پرنسس؟

    اگه نداری بیا با من رل بزن خوشگلم

    فهمیدید با تک تکتونم من آیدا رو دوس دارم 

    شما هایید که میخاید اون دل زیبا بشکنه 

    من اونو دوس دارم من اگه دوسش نداشتم الان پاش نمونده بودم 

    هرچی شد گفتم اشکال نداره دلم ب ای بار دوم عاشق شده دیگه نمیزارم بره 

    شماهایید که میگید محمد خیانت کاره من خودم ۲ سال پیش بهم خیانت شده میدونم دردش چجوریه من خیانت کار نیستم 

    من آیدا رو دوس دارم ولش نمیکنم 

     

    آیدا بفهم من دیوونتم دیگه چجوری بگم

    محمد منو فراموش کن دیگه هیچ وقت نمیام اینجا اگه کار نداری بگو برم وقت برای کسی میزارم که واقعا منو دوست داشته باشه و اصلا ناراحت نکنه

    یزدان داداش صب کن 

     

    باشه یزدان حرف میزنم 

    من کسی رو دوست داشته باشم ناراحت نمیکنم 

    پس وقت بزار چون من عاشقتم بفهم اینو 

    ببین من حاظرم برات بمیرم 

    ببین تو یه فرشته روی زمینی نمیخام بری 

     

    کسی دل منو نشکسته خودت شکسته محمد 

    عزیزم همه میخان تو بری 

    همه زود باورن

     من بمیرم که این حرفو بزنم 

    فکر میکنن تو مر.دی  من باورت دارم این تویی که منو باور نداری 

    باید اون موقع فکرش میکردی

    مم من وقتی ناراحت میشم یاد اون موقع می افتم که خانواده نداشتم 15 سال منو از خانواده ام جدا کردن دیگه اعصاب ندارم  من که شبا میخوام بخوابم گریه میکنم

    میرم بیرون میبینم دختر پسرا با همن می‌خندن خوشحالن 

    ولی من برای تو میجنگم  نمیدونم چرا اینجوری میشه

    میخوام بمیرم صبر کردم مهمون ها برن بعد برم خودکشی خداحافظ دیگه اقا محمد 

    من دیگه شاید نیستم یاد گرفتم یه دختر سنگ دل بشم تا مهربون

    تو یه بلایی سر خودت بیار منم میان پشت سرت اون دنیا 

    اونوقت ببینیم که عاشق اون یکیه 

     

    اگه تو شبا گریه میکنی من صبح ها هم گریه میکنم 

    میدونی چرا چون هیچ کس جز خدا منو قبول نداره

    الان منتظرم اقا محمد کاری نداری میخوام برم ؟

    به من چه دیگه سنگ دل شدم

    چرا کار دارم 

    میخام باهات زندگی کنم 

     

    میخام زندگیمو به پات بریزم 

    تو سنگ دل باش  من دوست دارم 

    هومن یه بار پدر بزرگم گفت برو قهوه درست به من گفت منم رفتم سنگ برداشتم گذاشتم توی لیوان گفتم بیا قهوه گفت این سنگه که گفتم لیاقت تو سنگ بده یکی انوه ات درست کنه دلم خنک شد

    اشکال نداره من هنوز دوست دارم 

    دوست داشته باش نمیام اینجا میخوایی چی کار کنی هان اقا محمد

    اشکال نداره تو به من سنگ هم بدی میخورم 

    چون گشنه عشق توعم

    اون همه بلا سرت اورده تازه قهوه هم میخواد درست کنی براش باور عوضی است

    من با هومن بودم اقا محمد نه تو 

    ایدا بریم قزوین دور بزنی حوصله ات میاد سر جاش

    هومن هر شب دارم میگم 

     

    خدایا من آیدا رو دوس دارم زندگیمه 

    نمیخام بره اینو بهش بگو 

     

    ولی انگار هیچی به هیچی

    قبوله بریم عزیزم

    کسی که دوست داشته باشی ناراحت نمیکردی

    ببینم امشب منو میکشی یا نه

    هومن ساعت چند بریم عشقم

    چرا من به تو چی کار دارم  اقا محمد

    زنگ میزنم پرنسس

    هومن اینو دارم به قرآن میگم به جان مادرم 

    انگار یه چیز تو سینمه نمیتونم نفس بکشم

    اگه با من کار نداری برم اقا محمد؟

    برای چی ؟

    پس اماده باش 

    باشه به داداش بگم بعد

    هومن داداش فکر نمیکردم با ایدا دوست بشی

    محمد بگو من کمکت میکنم

    محمد رفت دیگه ایدا مال منه

    برای چی از عشقش جدا میکنه هومن؟

    واقعا رفت چون ناراحتش کرد منم باهخاش دوست شدم

    این چندبار زندگی  بقیه رو خراب کردی هومن من اجازه نمیدم با ایدا خانوم دوست بشی

    محمد تا فردا صبر کن صبح با عشقت حرف بزن الان ناراحته صبح اشتی میکنه

    ابجی به خاطر من حرف بزن هومن به دردت نمیخوره چون با چند تا دوست دختر داره به خاطر من با محمد حرف بزن

    باشه به خاطر تو حرف میرنم

    محمد برو خداروشکر کن به خاطر امیر سام باهات حرف میزنم سری دیگه ناراحت کنی میرم حواست باشه فقط

    محمد عشقت باهات اشتی کرد 

    شب بخیر محمد عشقم

    شب بخیر عشقم 

    حالم بد شده بود نمیتونستم بیام حرف بزنم 

    امیر سام دمت گرم مرسی نمیدونم چرا احساس میکنم سینم سنگینه سخته نفس بکشم

    حالم خوب نیست 

    الان ایدا نرفته دیگه ناراحتش نکن

    چرا حالت خوب نیست؟

    دمت گرم امیر سام چرا دوباره اشتی دادی میشه بگی دوباره ناراحت میکنه محمد

    ناراحت هم کنه به تو ربط نیست فهمیدی

    دفعه اخرت باشه دخالت میکنی هومن

    هیچی عشقم 

    یکم سرما خردم چیزی نیست خوب میشم ناراحت نباش 

    الان بهترم 

    راحت بخاب عشقم

    دیگه ناراحت نمیکنی محمد؟ 

    هومن من نمیخواستم با تو حرف بزنم فهمیدی

    اسمت رو فقط ببینم هومن من

    نه عشقم ناراحت نمیکنم 

     

    عشقم ول کن تو  برو بخواب 

     

    شب بخیر

    من خوابم نمیاد فعلا

    عشقم اگه میخابی شب بخیر فرشته روی زمین🥰😘🧚‍♀️

    صبح پیام میدم

    باشه عشق

    فعلا عسلم 

    صبح بخیر  دنیام

    صبح بخیر عزیزم

    چه خبر عزیزم

    هیچ خیر عزیزم

    سلام ابجی

    چرا دوباره با محمد دوست شدی اون دوباره ناراحت میکنه تورو

    تقصیر امیرسام است 

    بچه ها الان شما ساکت باشین همه چی حله 

    لطفا به هم نزنین

    امیر گفته به ایدا باهاش حرف بزنه

    کسی با تو حرف نزن محمد

    هومن زنگ بزن کارت دارم

    متاسفم بله امیر گفته  باهش میزنم الان

    مم من دیشب تا صبح بیدار بودم 

    چرا اون وقت؟

    چون تقصیر این هست

    عشقم من برم صبونه باشه

    بره من از شرش راحت بشم 

    بری دیگه برنگردی

    باشه عزیزم

    تو نمیخوری عزیزم

    من خیل وقته خوردم

    باشه عزیزم نوش جونت 

    ایدا باهاش حرف نزن

    بیچاره ات میکنم محمد

    هومن برو مزاحم عشقم نشو

    مزاحم میشم چون عشقت نیست

    مایی بریم ایدا دیشب بهت گفتم

    عشقم میشه یچیز ازت بخام لطفااااااااا

    افرین بهت هومن دمت گرم همین ادمو ناراحت میکنه که عشقش رفته دم دختره گرم ولش کرده

    نخیر نمیشه

    شما بهتون خیانت بشه خوشحالید

     

    مهم این که الان  عشقم آیدا هست

    من از تو سوال کردم داری گ....ه میخوری

    خیلیییییییییییییییییییییییی تا تو باشی ادمو ناراحت نکنی

    زر نزن بابا

    چی میخوایی بگی

    هومن دوست داری بابات باشم بگو

    من داداشم اومدش من رفتم 

    تو بچه هستی گم شو بابا

    عشقم با گوشی یکی دیگه عکست رو میفرستی برام

    🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    باشه عشقم

    هومن مگه نگفتم اینجا نباش

    امیر سام داداش نگا کن میخان به هم بزنن

    اجازاه ندارم بفرستم چون گوشی نمیدن

    باشه عشقم 

     

    با گوشی مامانم میفرستم ولی بلاکت میکنم دوباه

    باشه عشقم بفرست

    دوباره آیدی بدم؟

    @Mohamad46486

     

    اینه عشقم☝

    دارم

    فرستادم

    یه لحظه عشقم نمیاد صب کن

    نیومده به داداشم دوباره نشون میدم 

     عشقم نیومد

    چی شده

     

    ؟؟

    عشقم چی شد 

    روبیکا مامانم خرابه ایدا تونستم میفرستم ولی نشد دیگه نمیدونم فعلا فکر میکنم

    باشه عشقم

    من میرم خونه داییم اومدم خونه بهت پیام میدم گفتم بدون جواب ندادم یعنی خونه نیستم عشقم

    باشه عشقم برو 

    منم تا ۳ یا ۴ میرم بیرون 

     

    بهت خوش بگذره نفسم

    باشه مرسی من 5 یا شش میام خونه عشقم اومدم پیام میدم

      باشه عشقم برو 

    من رسیدم خونه فرشته من

    سلام عشقم همین الان خونه اومدم

    سلام عشقم نیومده خونه

    سلام ایدا این محمد به دردت نمیخوره جدا شو ازش

    باشه عشقم 

    خووش گذشت بهت عزیزم

    گم شو  محمد

    هومن این عشق خودمه 

     

    فرشتم به حرفاش گوش نده

    عشق تو بود ناراحتش نمیکردی عشق منه فهمیدی روانی

    خوب بود زن داییم زنگ زد گفت دختر داییم ناراحته رفتم پیشش

    چرا ناراحته؟

    نمیدونم دیروز خونه مون ناراحت بود نفهمیدم نگفت

    عشقم شب بریم قزوین میایی ایدا

    تا محمد نیومده برو لباس هاتو جمع کن عزیزم

    سریع ایدا الان میاد زود

    محمد تا تو بیایی عشقت با من میاد

    تا نیومد محمد سریع باهاش دوست شو 

    اره گورش رو گم کرد مزاحم عشقم نمیشه که

    ایدا ابجی سریع اماده شو

    عشقم اینا رو ول کن

     

    اشکال نداره رفتی حالو هوات عوض شد

    خونه تنهام فکر کنم کسی هست توی خونه 

    واقعا میخوایی عشقت با هومن بره قزوین؟

    ادرس بده میام الان 

    باشه عشقت مال من میشه

    باشه میام باهات هومن  نه نمیخوام بیایی اینجا 

    امیر بعد ایدا رو باهاش اشتی دادی چرا

    منم میام به دوستم هم میگم بیاد ولی دوست دختر ندارن فقط ایدا دختره 

    الان اجازه میدی ایدا بره واقعا؟

    من تازه دیدم

    نخیر آیدا کجا بره بمون تو خونه فهمیدی عشقم میمونی تو خونه 

    نترس عشقم برو داخل اتاق 

    درو قفل کن باشه عشقم

    اگه یه دونه پسرم بود نباید بره 

    باشه عشقم 

    با اونا هیچ جا نمیری 

    الان دیگه دیر شده دارم میرم دنبالش اول گفتی باشه برو

    برو دنبالش بریم خوش باشیم چند روز

    من که نگفتم 

     

    ولی آیدا باهات نمیاد

    ایدا اماده ای 

    گفتی اشکال نداره رفتی حالو هوات عوض شد یعنی برو

    ایدا اماده ای بیام؟

    شماره داداشمو داری هومن زنگ بزن بگو ایدا گفت زود بیا خونه لطفا بگو

    نه عشقم ندارم چیزی شده

    محمد ایدا با من میاد خخخخ خوب عشقتو گرفتم

    ایدا چی شده 

    داداش هومن محمد ول کن برون دنبال عشقت

    محمد میتونی نزار با ما بیاد

    امیر سام داداش چی شدا

    چی چی شده؟

    داداش امیر تو شماره دادداشمو نداری؟

    نه ندارم 

    مرسی داداش ممنون 

    شماره داداشتو بگو زنگ بزنم

    داداش یادم نیست ولش کن 

    عشقم تو میخای با اینا بری؟

    نه من الان وقت فکر ندارم

    داداش امیر میتونی داداشمو پیدا کنی لطفا باید بیاد خونه

    امیر حتی برای محمد مهم نیست چه اتفاقی برای ایدا افتاده

    خواهر من بگو چی شده تا برم

    حرف منو زدی مم

    عشقم ایدا بگو من بیام همه کسم

    محمد گم شو برو 

    چند دقیقه بعد میبینی عشقت مرده

    واقعا ایدا مهم نیست براش هومن

    تو واقعا ایدا رو دوست نداشتی محمد

    گفتم که چی شده 

     

    عشقم گفتم که نترس امیر بدو برو پیشش

    سلام ایدا هستم 15 سالمه دنبال دوست پسرم بود بهم بگه ممنون

    نیاز نیست کسی بیاد پیشم

    ایدا با من رل میزنی

    آیدا باز چی شده 

    داداش مهیار دمت گرم بیا ایدا دوست شو

    دوست پسر نداره ایدا؟

    مهیار یه دقیقه صب کن داداش

     

    امیر سام باز چی شده 

    نه نداره دختری خوبیه ولی محمد قدر ندونست

    مهیار داداش منم 

    نمیدونم الان چرا باز اینجوری کرد 

     

    عشقم باز چی شده 

    کسی دیگه جوابتو نمیده

    حالا که دوست پسر نداره حرف میزنم باشه

    ایدا شماره بدم؟

    من دوباره بهت میگم الان وقت ندارم 

    آیدا باز چی شده بگو خا دیگهههه

    مهیار چند سالته؟

    چیو بگم بهت

    من بهت میگم چون اصلا ایدا برات مهم نیست

    چرا دوباره جدا شدی

    من از زبون ایدا نوشتم

    من 16 سالمه عشقم واقعا دوست پسر نداره

    نه نداره ایدا به تو رسید واقعا دختر خوبیه

    اگه دوست پسر داشت بگو مم

    داداش اگه دوست پسر داشت الان اینجا بود پس نداره

    چرا هر موقع پیام داده جوابش رو دادم 

     

    من دوسش دارم مم

    گفتم دوست پسر نداره مهیار دوست شو باهاش

    مهیار داداش من دوس پسرشم 

    هومن از زبون آیدا نوشته بود 

    ایدا دوست مشیی باهام

    بهم گفتن دوست پسر نداره

    مهیار داداش  اینا میخان منو از آیدا جدا کنن 

    من دوس پسرشم 

    دروغ میگه مهیار دوست پسرش نیست

    من واقعا گیج شدم

    حرف من رو باور کن

    مهیار داداش برو پیام های بالا رو نگاه کن 

     

    مخصوصا ساعت ۱۲ تا ۳ 

    نگا آیدا رفته خونه داییش 

    اونجا خودش به من میگه عشقم 

    حرفش رو باور نکن مهیار

    الان میتونی بری کمکش؟

    برو نگاه کن اونجا خودش داره با من صحبت میکنه 

    میگه عشقم دارم میرم بیرون ساعت ۵ یا ۶ میام خودم بهت پیام میرم

     

    برو نگاه کن

    کمک کی برم من؟

    منم دارم میگم چی شده اینا نمیگن 

    مهیار باور نکنیا

    مم   من دارم با مدرک صحبت میکنم تو چی 

    کمک ایدا گفت کسی اومد خونه زنگ بزن داداشم شماره رو نداشتن تنهاست ایدا

    باشه میرم کمکش 

    مهیار

    آیدا خونه تنهاس میگه برو کمکش 

    من دوس پسرشم  داداش بدون دارم راس میگم 

    میتونی بری بالا نگاه کنی

    ازت جدا شده

    نخیر کی گفته 

    هر چی آیدا از من بد گفته واسه امروز 

    هومن گفته

    از ایدا میپرسم مم

    مهیار الان بپرسی 

    مم    یا   هومن   میان خودشونو جای آیدا میزنن

    ایدا تو دوست پسر داری؟

    چی الان باید بپرسم

    مهیار حرف محمد رو باور نکن

    مم اسم عشقت مهتاب بود

    اره داداش مهیار

    اگه دوست پسرش نیست محمد مهیار

    دیدی داداش مهیار خود آیدا گفت اره

    مم تو خجالت نمیکشی نه

    مرسی عشقم😍😚

    بابا من دارم میگم نداره ندارهههههههههههههههههههههه

    چرا دروغ میگی مم

    دروغ نمیگم مهیار دختر خوبیه پیشمون میشی باهاش حرف نزن دوست پسر سابق بود محمد

    مهیار باهاش دوست شو

    محمد اصلا غیرتی نیستی تو غیرتی هستی باهاش دوست شو

    محمد عشقت رفت خداحافظی کن باهاش

    مهیار داداش ولش کن بزار بسوزه 

    خودت میسوزی ایدا جوابتو نمیده بهش پیام بده اگه جواب داد

    تو چرا سه شنبه و چهار شنبه بعد از ظهر میری مدرسه محمد؟

    واقعا اجازه نمدی شبا برم بیرون عزیزم؟

    داداش من شنبه  ۱شنبه    ۲شنبه صبحی هستم 

    ۳شنبه با  ۴شنبه بعداز ظهری 

     

    عشقم اگه تنها میخای بری نه 

    چون خطر ناکه 

     

     

    حالا الان میخای بری برو  ۱۰ میای خونه باشه عشقم 

    نه نمیرم بیرون کلا گفتم

    چرا ؟

    باشه عشقم

     

    چی چرا داداش مهیار

    بزار من بهت بگم مهیار چون میخواد با عشقش حرف بزنه میگه بعدازظهری ام وگرنه نمیشه دو روز بعداز ظهری باشه بقیه اش صحبی

    اگه صبحی یا بعد از ظهر منو میگی نمیدونم مدرسه گذاشته 

     

    هفتم که بودم یه هفته صبح یه هفته بعد از ظهر  

    از هشتم تا الان نهم اینجوری شده ۳ روز صبح 

    ۲ روز بعد از ظهر

    زر میزنی بابا 

    ایدا تو کلاس چندمه ابجی

    واقعا مم راست میگی

    اره راست میگم

    آقا داخل گوگل مپ بزنی میاره بزن 

     

    قزوین محمدیه  مدرسه بحرالعلوم 

     

    البته دوتا شیفته 

    سید رضی        بحرالعلوم 

    هشتمم داداش

    من برم بخوابم فردا صبحی هستم

    باشه عشقم برو 

    شب بخیر فرشته من 

     

    مهیار داداش چی مم   راست میگه 

    آقا من    کثافتم   آشغالم  اگه دروغ بگم 

     

    اصلا شما یه فحش بدید اگه من دروغ بگم اونم قبول

    چند دوست دختر داری؟

    من شیفت سید رضی هستم مهیار جان 

    هیچی من حرف مم رو باور ندارم

    من تبریز هستم

    گفتم چند تا دوست دختر داری؟

    مم  اگه منو میگی من همین آیدا یعنی عشق زندگیم 

    یعنی همین یدونه دوس دختر رو  دارم

    باشه فهمیدم

    مهیار داداش اگه میخای آیدی بده من برنامه هفتگی رو برات بفرستم 

    اون زیر نوشته کی صبح    و کی  بعد از ظهریم

    سلام عزیزم

    نه نمیخواد بفرستی

    سلام عزیزم 

    حالت خوبه 🥰

    خوبم ممنونم

    ایدا عشقم چه خبر محمد رو ول کن بیا با من قول میدم ناراحت نشی اصلا به فکرت نیست و دروغ میگه بهت باور نکن

    فکر نکن من باور دارم که فقط ایدا دوست دخترته نه داری دروغ میگی بهش جدا شو ازش و الانم سر اون عشقت شلوغه

    راست میگی هومن دوتا دوست دختر داره محمد؟

    اره عزیزم دوتا داره پس چرا دیشب گفتی کسی خونه اومده هیچ ناراحت نشو گفت ایدا بمیره اون یکی دوست دخترم هست

    منتفرم ازت محمد گم شو فکر نکن هومن نوشته نه خودم نوشتم 

    ازش جدا شدم مرسی که گفتی عشقم

    هر وقت خواستی بری قزوین بگو با هم بریم نزدیک خونه ای محمد بگیر چون میخوام ادم بشه

    هومن چی داری میگی 

    عشقم این داشت به مهیار هم دروغ میگفت که آیدا دوس پسر نداره بیا باهاش دوس شو 

     

    عزیزم من فقط تورو دارم عشقم 

     

    عشقم الان سر کلاس بودم یه زنگ دیگه مونده 

    تو زنگ تفریحم  

    هومن برای چی جدا کردی؟

    عزیزم گفتم که نترس 

    برو تو اتاق درو قفل کن 

     

    برو ببین هست اون بالا 

    عشقم 

    اگه من دوتا دوس دختر داشتم الان ولت کرده بودم 

    نمیموندم تا الان

    برام دیگه مهم نیستی عزت زیاد محمد

    مهیار داداش نگاه کن داره الکی میگه من دوتا دوس دختر دارم 

     

    بابا من همین آیدا  رو دارم

    افرین ایدا 

    من که دیگه ازت جدا شدم

    مهیار داداش تو یه چیز به آیدابگو

    واقعا کار خوبی کردی

    گفتم دیگه به حرف کسی گوش نمیدم دیگه تموم شد خداحافظ

    دیگه ایدا برای تو مرد

    حرفش باور نکن مهیار چون دروغ میگه

    مهیار میتونی با ایدا حرف بزنی محمد رفت

    هومن واقعا برای تو  متاسفم

    مهیار من باهات دوست میشم عشقم

    محمد با یه خداحافظی برو دیگه هم نیا

    ببین مهیار راست میگم یا نه

    مهیار من دیگه با محمد کاری ندارم چون مهم نیست شماره بده بهت زنگ بزنم

    واقعا محمد رفت دمت گرم هومن

    نخیر نمیرم چون من کسه دیگه ای جر آیدا ندارم 

    مم واقعا متاسفم برات

    ادرس بده بیام دنبالت

    مدرسه اما دارم میرم خونه 

    منم دیگه نداری چون رفتم

    مهیار من الان چیکار کنم 

    وقتی کسه دیگه ای نیست

    ایدا میخوایی ادرس بده میام دنبالت

    باشه مهیار باهاش حرف نمیزنی فهمیدی برو با اونی دوست دخترش

    من دیگه برم بای بای  ایدا هم پیش محمد برنمگرده

    تو باهاش دوست شو مهیار

    مهیار عشقم بعداز ظهر ادرس میدم بیرون بریم خوبه

    خداحافظ اقا محمد

    مهیار باهاش دوست شو چون از محمد جدا شده و محمد هم نیست

    بباشه ایدا باهات دوست میشم

    هومن میکشمت اخر کارتو کردی صبر کن فقط

    امیرسام محمد به دردم نمیخوره اون خیانت کاره من خیانت کار نیستم  و ازش جدا شدم

    امیر اخه محمد از خداش بود بره ببین خودت رفته خوب شد که رفته

    فقط میخواست با احساسات ایدا بازی کنه وگرنه دوستش نداره

    مهیار من یه خداستگار داشتم ردش کردم کاش رد نمیکردم ازوداج میکردم که ناراحت نمیشدم

    راست میگی هومن رفته شرمنده داداش من دیگه کاری ندارم با محمد حالا که خودش خواسته هیچ کاری نمیکنم براش

    امیر سام داداش اینو بده به داداشم

    سلام داداش به خواستگارم بگو ایدا پیشمون شده و ازت معذرت میخواد شاید اون بود انقدر ناراحت نمیشدم ولی دیگه دیر شده و من کامل از زندگی کردم پیشمون شدم کاش من اصلا وجود نداشتم ولی مهم نیست من سپردم به خدا هر بلایی سر اودن و هر کسی منو ناراحت خودش بدتر ناراحت بشه شاید دیگه منو هیچ وقت ندیدی چون دارم میرم دیگه هم برنمیگردم داداشی خیلی دوستت دارم برو مدرسه مون بگو ایدا رفت 

     

    ایدا

    شاید تو خوشحال باشی اما من دیگه شاد نیستم هیچ وقت فراموش نکن داداشهر وقت دلت برام تنگ شد عکسم توی اتاقمه برو اون ببین داداشی خیلی ها ناراحت کردن خداحافظ داداش گلم واقعا دوستت دارم اینو فراموش نکن

    تو راست میگفتی محمد اصلا به دردم نمخوره من خر بودم حرفت گوش نکردم داداش امیدوارم بدتر از من ناراحت بشه عوضیفقط اگه خبر دادن که ایدا مرده اصلا ناراحت نشو من راحت میشم بمیرم باشه داداش از زندگی خسته شدم دلم میخواد بمیرم داداشی هر وقت دلت برام یا عکسم رو ببین یا بیا سر خاکم  شاید این دارم مبنویسم با گریه نوشتم داداش

    فکر کردم دوستش داری محمد الان دیدم نه که بهش گفتم باهات حرف بزنه

    ایدا اصلا ناراحت نباش

    من دیگه شاید نیستم امیر داداش سه ساعت دیگه من مردم ام برو پیش داداشم نزار ناراحت باشه مرسی امیر داداش

    یکی رو دوست داشتم که دوتا دوست دختر داشت عوضی دروغ گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    نمیخوایی محمد جلوش رو بگیری؟

    امیر داداش من گفتم که سر کلاسم نمیتونم زیاد چت کنم 

     

    من دوسش دارم 

    این هومن که به همه داره دروغ میگه 

    آیدا تو فقط بلایی سر خودت بیار 

    اونوقت من میدونم با تو همون 

    من با آیدا خوش بودم تو اومدی

    آیدا عشقم آرم آرم من فقط تو رو دوس دارم 

    بگو چیکار کنم تو باور کنی 

     

    آرمان به نظرت من اگه دوتا دوس دختر داشتم 

    الان این جا بودم  نه    رفته بودم با اون 

    ولی من فقط آیدا رو دارم

     

     

    منظورم ارتان بود نوشتم آرمان 

     

    بگو داداش دیگه 

     

    آیدا من تورو دوس دارم 

     

    ارتان من دیگه اینجا نیستم محمد هم بره با عشقش دیگه باورش ندارم

    فقط وقتی فهمیدم من مردم نزارید داداشم ناراحت بشه

    آیدا دارم میگم کسه دیگه ای نیست 

    به قرآن بری من زود تر از تو میمیرم

    حواست به داداشم ارتان خداحافظ

    دیگه هیچ وقت باورت ندارم

    فقط امیر سام فهمیدی دوست دخترش کیه بود خیانتکاره من مردم داداش خداحافظ

    هیچ وقت حلالت نمیکنم اقا محمد

    فقط ایدا بمیره به داداش میگم قاتل تویی از شکایت میکنم میذارمت زندان

    دوست داشتی نمیذاشتی بره

    پس نداری اگه داشتی راضی میکردی

    من ایدا رو راضی میکنم برات

    ایدا به خاط من باهاش حرف بزن ابجی باشه 

    فقط به خاطر تو داداش

    اگه سر بعد ناراحت کرد خودم ادمش میکنم برات باشه

    باشه قبوله

    سری بعد جراعت داری ناراحت کن من میدونم با تو فهمیدی محمد قبول کرد باهات حرف بزنه

    باشه  داداش اراد مرسی

     

    اراد جان اون هومن اومد گفت محمد دوتا دوس دختر داره 

    اون به‌هم زد وگر نه من غلط بکنم عشقمو ناراحت بکنم

     

    مرسی فرشتم

    چی مرسی؟

    عشقم مرسی که دوباره باهام حرف میزنی 

     

    یه جا دیگه بگو که صحبت کنیم که هومن نباشه عشقم باشه

    باشه

    اراد که سنگ دل شدم

    چند سایت برو پایین یه جا هست 27 پیامه اونجا پیام بده

    پیام دادم 

    عشقم بیا اونجا

     

    نوشتم سلام

    سلام ایدا هستم 15 سالمه دنبال دوست پسرم کسی بود بگه

    اراد داش نگاه کن 

    اون هومن به هم زد رفت 

    تو یه چیز به آیدا بگو

    اراد برو همون جایی که گفتی نگاه کن 

    آیدا منو ول کرده 

    من هنوز هستم

    خوشحال شدم عشقت ولت کرد محمد

    هومن شهاب گفت تو نامزد ایدایی؟

    نه چطور مم؟

    راست بگو هومن

    هومن کی میایی خواستگاریم؟

    ولی من تورو دوست ندارم

    چرا داداشت گفته نامزد منه؟

    عطرش از دستم افتاد شکست اونم گفت باهات  ازدواج کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی